abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 december 2012 @ 13:02:10 #1
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120859045
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 28 december 2012 @ 13:24:22 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120859814
Snert :9
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_120859858
Eén of misschien anderhalve kom snert zou mij lukken. _O-
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_120859909
Hangt er vanaf hoe groot de kom is. B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_120859923
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hangt er vanaf hoe groot de kom is. B-)
True! :D Mijn bakje yoghurt is een stuk kleiner dan die van mijn vriend, bijvoorbeeld.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_120860236
5 dus... Nu eigenlijk tijd voor een dutje :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_120860335
Vrienden die energie kosten zijn geen vrienden toch? Dag weg er mee!
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? vrijdag 28 december 2012 @ 13:41:22 #8
70532 loveli
N
pi_120860432
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:38 schreef Probability het volgende:
Ze kosten allemaal energie. Alleen geeft de een wat meer terug dan de ander ;)
crap in = crap out
  vrijdag 28 december 2012 @ 13:41:40 #9
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120860441
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:36 schreef V1z0R het volgende:
5 dus... Nu eigenlijk tijd voor een dutje :D
Oe het was dus nog even spannend!
  vrijdag 28 december 2012 @ 13:46:54 #10
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120860628
Kan ook 5 diepe borden met snert op, incl. rookworst, hamschijf, saucijs, bovenpoot en 4 plakken roggebrood :')

O: beschuit kaas
S: 10.2 km hardlopen met 11.2 km/uur
L: boterham gegrilde kipfilet/ rauwkost/ mayo. boterham huzarensalade met curry, beschuitje kaas en beschuitje jam.Zacht gekookt eitje en een beker koude melk
T's: appel, peer, 5 lychees, mandarijn, augurk met ham, tomaat, blokje choco, bord stamppot boerenkool zonder vlees
D: Groentehussel met tomaten, rijst met satesaus, gamba's, ijsberslasalade
T: kwark en vla, zoute stokjes, cola-berenburg
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_120861502
5 borden? Lijkt me wel wat veel.. Of jullie hebben kleinere borden.. Meestal ben ik na 2 borden wel klaar.

Pfff, net even het klankbord voor mn zus uitgehangen. Die heeft net een huis gekocht met haar vriend en is daarna nog bij een andere huis gaan kijken. Nu heeft ze volgens mij een beetje spijt en begint ze overal aan te twijfelen, ook aan de relatie. Terwijl het voor dat huizen gekoop het echt een ideale relatie was. Door al dat gepieker wordt hij ook onzeker, kortom vicieuze cirkel...
  vrijdag 28 december 2012 @ 14:10:05 #12
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120861589
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:07 schreef the85mc het volgende:
5 borden? Lijkt me wel wat veel.. Of jullie hebben kleinere borden.. Meestal ben ik na 2 borden wel klaar.

Pfff, net even het klankbord voor mn zus uitgehangen. Die heeft net een huis gekocht met haar vriend en is daarna nog bij een andere huis gaan kijken. Nu heeft ze volgens mij een beetje spijt en begint ze overal aan te twijfelen, ook aan de relatie. Terwijl het voor dat huizen gekoop het echt een ideale relatie was. Door al dat gepieker wordt hij ook onzeker, kortom vicieuze cirkel...
Nope, gewoon een groot diep bord...
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 28 december 2012 @ 14:28:32 #13
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120862416
Verveel mij :')
pi_120862484
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 28 december 2012 @ 14:33:07 #15
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120862577
quote:
OMG, memories :D
pi_120862702
quote:
oh geweldig. Dat heb ik vroeger zoveel gespeeld :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
  vrijdag 28 december 2012 @ 14:37:39 #17
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120862753
De ziektekosten gewijzigd, scheelt ruim 40euro per maand.

Zometeen maar eens een struik boerenkool schoonmaken... geen zin in maar ja, gratissssssss

[ Bericht 47% gewijzigd door uniekhoorn op 28-12-2012 14:42:47 ]
pi_120864138
Feestdagen met een lief vriendje, leuke (schoon)ouders en normale hoeveelheden eten (dus niet misselijk ofzo). Jeej O+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_120866223
Nu weer fijn aan de scriptie natuurlijk?! :P ^O^
pi_120866664
De fatsecret app heeft wel een fijne calorieteller.
Normaal mis ik veel producten maar deze lijkt redelijk volledig.
Thanks An!
pi_120866916
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 16:15 schreef Sarabi het volgende:
Thanks An!
Top! Ik moest ook wel even zoeken bij producten. En ik had hem niet moeten updaten, hij was nog beter ;(
pi_120867005
Erwtensoep O+ O+

Ben ziek(ig). Snothoofd, verhoging, keelpijn. Stomme Martijn heeft me aangestoken }:| :+
Maar beter nu dan met O&N :Y

Heb eigenlijk niet echt bijgelezen, zag alleen die snert langskomen :9
  vrijdag 28 december 2012 @ 16:25:47 #23
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120867104
Fatsecret klinkt alleen niet erg leuk!

Beterschaap, Cocoface!
pi_120867333
Collega waar ik mee terug rijd naar huis is altijd om kwart over vier klaar, dus ik zorg dat ik ook klaar ben en heb alle zaken afgewikkeld. Hij is nu alleen nog steeds aan het werk. :') :(

Prima hoor, maar geef dat even aan, dan kan ik tenminste ook nog eventjes door. }:|

[/klaag]

Zo, bijna weekend! *O*
pi_120867558
.
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 16:15 schreef Sarabi het volgende:
Thanks An!
Ik gebruikte MyFitnessPal, echt handige app. Je kunt van alles instellen zoals hoeveel je wil afvallen in hoeveel tijd. En dan rekent ie uit (met sport erbij etc) hoe veel kcal je kan eten per dag om dat doel te bereiken. Als ik me daar strikt aan hield ging het geweldig. Ook kent die app heel veel producten, zelfs bijvoorbeeld kant en klare maaltijdsalades van de appie.
pi_120867672
Beterschap Coco! :*
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 16:31 schreef Goodbye het volgende:
Collega waar ik mee terug rijd naar huis is altijd om kwart over vier klaar, dus ik zorg dat ik ook klaar ben en heb alle zaken afgewikkeld. Hij is nu alleen nog steeds aan het werk. :') :(

Prima hoor, maar geef dat even aan, dan kan ik tenminste ook nog eventjes door. }:|

[/klaag]

Zo, bijna weekend! *O*
*O*

Lekker gamen maar eerst nog even op visite vanavond :)
pi_120867834
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 16:21 schreef An24 het volgende:

[..]

Top! Ik moest ook wel even zoeken bij producten. En ik had hem niet moeten updaten, hij was nog beter ;(
Ow jammer....

the85mc ik zal ook eens naar die app gaan kijken :)
pi_120871364
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:38 schreef Probability het volgende:
Dat ligt er aan. Als dit al langdurig zo is en jullie hebben nog niet veel geschiedenis samen, dan zou ik zeggen weg er mee. Of jouw verwachtingen bijstellen over de vriend, als de vriendschap belangrijk voor je is.

Nog een late reactie op een vraag van jou: ik heb eerste kerstdag Chinees gegeten uit plastic bakjes op tafel bij mijn schoonfamilie..
Tweede kerstdag gingen we gourmetten bij mijn familie.
Allemaal niet erg spannend.

Wat gaan jullie allemaal met oud en nieuw doen? Wij gaan naar een feestje in de Melkweg met diverse zalen waaronder bass music en dubstep. Ik heb er zin in.
pi_120871640
We gaan voor het eerst oud & nieuw bij ons thuis vieren :)
Eerst met onze ouders naar de wok en daarna komt de rest van de familie naar ons toe.
Verder staat SingStar en wat spelletjes klaar :D
  vrijdag 28 december 2012 @ 18:02:47 #30
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120871715
Ga de hele dag hapjes maken en eten... Oudjaarsavond/nacht is een vreetfestijn en die deel ik na 12 uur graag met de buren. Heb er zin in
  vrijdag 28 december 2012 @ 18:05:12 #31
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120871827
Ik verwacht: werken, daarna lamballen en een appelbeignet of 2 eten onder het genot van een computergame of filmpje!
pi_120871993
Ik heb niet echt wilde plannen voor O&N. Wilde eerst naar tivoli gaan maar dat was uitverkocht. Ik ben ook wel eens in Paradiso geweest met O&N, maar eerlijk gezegd viel dat erg tegen. (En ook nog 40e entree...) Ik ga waarschijnlijk met een groepje vrienden een gezellige avond ervan maken.

Oh trouwens, ik bedacht me net: de vriendin van een goede vriend van me is de 31e jarig. Alleen moet ik haar niet zo en dat is geloof ik wederzijds. :') Het eerste jaar van hun relatie hield ze haar verjaardag de 30e, toen ben ik wel geweest. Vorig jaar hield ze het de 31e, maar toen ben ik niet gegaan. Ik had andere plannen en bovendien vind ik haar vriendengroep niet echt gezellig. We hebben verder ook 0 gemeenschappelijke vrienden.. Normaal leg ik best makkelijk contacten maar daar niet zo. Toch wel jammer, want die vriend is een van mn beste vrienden en het is toch jammer dat het totaal niet klikt met zijn vriendin.

Dus ik vroeg laatst wanneer ze haar verjaardag hield, en ze gaf ontwijkend antwoord. Waarschijnlijk wil ze me dus niet op haar verjaardag hebben. Daar kom ik makkelijk van af..
pi_120872094
Ik heb voor het eerst geen wilde plannen ;)
Het kan zijn dat mijn man en ik met zijn 2'en (uuuh 3'en ;) ) thuis blijven.
Of we besluiten toch nog dat we naar een feestje van mijn broertje in Zwolle gaan....

We gaan wel eind van de middag naar een vriend van ons die een feestje geeft in zijn "eet-cafe"
pi_120872781
Ik denk dat ik thuis blijf dit jaar met O&N. Was vanochtend om 6 uur thuis van een feest in Paradiso, het was leuk, maar nu ben ik er wel weer even klaar mee geloof ik. Kan zijn dat ik het toch te weird vind om thuis te blijven, dan kan ik alsnog wel m'n vrienden opzoeken, ik weet waar ze zitten, maar voor nu klinkt onder een dekentje naar een film kijken me aanlokkeijker in de oren.
  vrijdag 28 december 2012 @ 18:34:44 #35
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120873008
Wij zitten aan het strand waarschijnlijk. Eerst vuurwerk ophalen, dan oliebollen bakken en eten. 's avonds spelletjes doen, bijna op de bank in slaap vallen, dure champagne drinken, vuurwerk afsteken en naar bed. 1 januari nieuwjaarsduik met z'n vieren.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 28 december 2012 @ 18:41:27 #36
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120873265
mijn groenteschotel uit de oven wil gewoon niet gaar...
  vrijdag 28 december 2012 @ 19:28:42 #37
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120875749
Lijkt erop dat de Appie mn favoriete tonijnpizza niet meer heeft, zou het een teken zijn? :+ :') ;(
pi_120876690
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 december 2012 16:06 schreef V1z0R het volgende:
Nu weer fijn aan de scriptie natuurlijk?! :P ^O^
Yups :(. En morgen hakken ruilen bij de V&D, mijn 13 cm hoge stiletto's zitten iets te wijd om comfortabel op te lopen :+.

En oud en nieuw met mijn ouders, hun vrienden en wat mensen die ook mee waren afgelopen zomer naar Afrika :). Wel mooi om met die mensen het jaar af te sluiten. Volgend jaar gaan we wel voor het wilde feesten ofzo :P. Ooit wil ik nog naar Londen gaan, lijkt me wel een mooie plek voor nieuwjaar, alleen jammer dat de tijd een uur anders loopt xD.
  Moderator vrijdag 28 december 2012 @ 19:57:10 #39
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120877241
:W fijne kerst gehad met lekker eten, spelletjes doen en films kijken :)

En vandaag mijn eerste oliebol van het jaar op :9

Voor het eerst in maanden ook weer geld te besteden dus ik heb gisteren flink geshopt bij h&m online, nu afwachten of het allemaal past/staat.

Nog top 2000 fans hier? Ik luister de hele dag, erg verslavend O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator vrijdag 28 december 2012 @ 19:59:12 #40
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120877352
Dan iets anders: wat vinden jullie van The 17 day diet? Een tijd geleden het boek gelezen maar het stond me een beetje tegen hoe weinig je dan mag eten. Nu is een vriendin van me heel erg afgevallen met dit dieet en begon een collega er vandaag over dus misschien toch maar eens proberen. Iemand hier er ervaring mee?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  vrijdag 28 december 2012 @ 20:02:53 #41
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120877520
Ik ben tegen ieder dieet maar hang de matig met ongezond en zoveel ik wil gezond + sport methode aan.
  Moderator vrijdag 28 december 2012 @ 20:12:24 #42
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120878033
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 20:02 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben tegen ieder dieet maar hang de matig met ongezond en zoveel ik wil gezond + sport methode aan.
Dat is zo'n beetje dit dieet :P alleen water, thee en koffie als drinken en vooral veel groenten en fruit en geen brood/pasta/aardappelen. Hmmm ik haat het om dingen niet te mogen eten, ik word daar opstandig van :')
  vrijdag 28 december 2012 @ 20:14:40 #43
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120878167
Dan werkt het voor jou niet MaJo.. en een oliebol moet ook kunnen... Nom

* uniekhoorn is ook een top2000 verslaafde
pi_120878310
Hier staat ook de hele dag de top2000 aan!
  vrijdag 28 december 2012 @ 20:24:10 #45
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120878750
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 20:12 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat is zo'n beetje dit dieet :P alleen water, thee en koffie als drinken en vooral veel groenten en fruit en geen brood/pasta/aardappelen. Hmmm ik haat het om dingen niet te mogen eten, ik word daar opstandig van :')
Brood, pasta en aardappelen zijn niet ongezond.
En dingen niet mogen eten is iets totaal anders dan matigen met ongezond. Het lijkt niet op elkaar. Het komt niet eens in den buurt van wst ik eet.
  Moderator vrijdag 28 december 2012 @ 20:29:59 #46
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120879097
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 20:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Dan werkt het voor jou niet MaJo.. en een oliebol moet ook kunnen... Nom

* uniekhoorn is ook een top2000 verslaafde
Dat denk ik eigenlijk ook maar misschien om even die eerste kilo's kwijt te raken? Want ik begin het echt zat te worden dat ik zwaarder ben dan vroeger :(
  Moderator vrijdag 28 december 2012 @ 20:32:41 #47
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120879284
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 20:24 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Brood, pasta en aardappelen zijn niet ongezond.
En dingen niet mogen eten is iets totaal anders dan matigen met ongezond. Het lijkt niet op elkaar. Het komt niet eens in den buurt van wst ik eet.
Dat is waar maar dit is wel een dieet waar je redelijk normaal kunt eten na de eerste 17 dagen geloof ik :)
pi_120879309
Vanaf morgen eindelijk weer lijstjes waar ik zelf volledige verantwoording voor draag O+ Wel 7km gerend met 10.5km/uur *O*

Nu hangen op Schiphol en zo maar naar de gate!
Ja doei.
pi_120879385
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 18:34 schreef Tinkepink het volgende:
Wij zitten aan het strand waarschijnlijk. Eerst vuurwerk ophalen, dan oliebollen bakken en eten. 's avonds spelletjes doen, bijna op de bank in slaap vallen, dure champagne drinken, vuurwerk afsteken en naar bed. 1 januari nieuwjaarsduik met z'n vieren.
Klinkt super leuk.

MaJo: het dieet klinkt niet goed en zeker niet voor jou gezien je ME. Bovendien ben je best een zoetekauw dus zodra je stopt met dit dieet zul je snel weer aankomen.

Ik denk dat het een kwestie is van een gezonde levensstijl met genoeg beweging, die goed vol te houden is. Het is beter voor ieder lichaam om geleidelijk af te vallen, dan in een keer een klap.

Ik heb gemerkt naarmate ik ouder werd dat het moeilijker werd om af te vallen door alleen op mijn eten te letten. Sport wordt steeds belangrijker
pi_120879688
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 20:29 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat denk ik eigenlijk ook maar misschien om even die eerste kilo's kwijt te raken? Want ik begin het echt zat te worden dat ik zwaarder ben dan vroeger :(
Als je de discipline kan opbrengen voor een rigoureuze aanpak, zou je die discipline ook moeten opbrengen voor de juiste aanpak.

Maak je eigen op maat gesneden dieet en hou je eraan, en val tot ongeveer een halve kilo per week af. Minder mag ook.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator vrijdag 28 december 2012 @ 20:55:06 #51
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120880561
Daar hebben jullie ook wel weer gelijk in, ben de laatste maanden 1 kilo per maand afgevallen wat best netjes is. Maar wil stiekem gewoon sneller resultaat :@

En weer eens een lijstje:

O: uitsmijter met ham en kaas, twee boterhammen, glas cappuccino
L: twee boterhammen met vlokken, glas karnemelk
T: twee oliebollen, glas warme choco :9, mandarijn
D: pasta met zalm en broccoli

Ik neem in ieder geval zo nog een appel en misschien nog een bakje yoghurt :)
pi_120883682
:w slankies!

Ik leef nog. Drukke kerst gehad bij drie ouders. Wel leuke cadeautjes binnen gehaald! Kijk er wel naar uit om op twee januari wer thuis te zijn, het eigen leven weer. Lijstjes zijn zozo, maar het is lastig om het goed te doen.m

Oud en nieuw vieren we elk jaar met vrienden, dit jaar ook, aan de kust. Gaan we de dertigste al heen, en komen zon zeven andere mensen. Leuk!
  Vis een optie? vrijdag 28 december 2012 @ 21:42:07 #53
70532 loveli
N
pi_120883714
Hoeveel kilo wil je nog kwijt en waar zit het? Was je voor die kilo's op een constant gericht met constant figuur? Hoeveel tijd heeft het gekost om de kilo's eraan te kweken?

Bij mij was het tot m'n 26ste stabiel of heel geleidelijk, daarna werd ik een beetje gestraft als ik me te buiten ging aan troep. Leeftijd en stofwisseling, life's a bitch. Leefgewoontes een beetje aanpassen en er is geen man overboord. (en ik hoef nergens over te klagen)
crap in = crap out
  Moderator vrijdag 28 december 2012 @ 21:43:52 #54
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120883840
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 21:42 schreef loveli het volgende:
Hoeveel kilo wil je nog kwijt en waar zit het? Was je voor die kilo's op een constant gericht met constant figuur? Hoeveel tijd heeft het gekost om de kilo's eraan te kweken?

Bij mij was het tot m'n 26ste stabiel of heel geleidelijk, daarna werd ik een beetje gestraft als ik me te buiten ging aan troep. Leeftijd en stofwisseling, life's a bitch. Leefgewoontes een beetje aanpassen en er is geen man overboord. (en ik hoef nergens over te klagen)
Ik woog altijd rond de 65 kilo, daar is de laatste 3 jaar 15 kilo bijgekomen :X O.a. door medicijnen (antidepressiva) en ME/weinig bewegen. Het zit voornamelijk op mijn buik en heupen, heb slanke benen en armen dus de proporties zijn helemaal zoek :X
pi_120884091
fffffffffuuuuuuuuurtraging :( weer :')
Ja doei.
pi_120887181
Op visite was fijn :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:45 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Yups :(. En morgen hakken ruilen bij de V&D, mijn 13 cm hoge stiletto's zitten iets te wijd om comfortabel op te lopen :+.

En oud en nieuw met mijn ouders, hun vrienden en wat mensen die ook mee waren afgelopen zomer naar Afrika :). Wel mooi om met die mensen het jaar af te sluiten. Volgend jaar gaan we wel voor het wilde feesten ofzo :P. Ooit wil ik nog naar Londen gaan, lijkt me wel een mooie plek voor nieuwjaar, alleen jammer dat de tijd een uur anders loopt xD.
Oeh, een Chico op 13cm hoge hakken :o :9 Mooiste van hakken blijft toch dat die kont er dan zo mooi uitkomt :+
Succes in ieder geval met je scriptie! ^O^

O&N? 's middags vanaf een uur of 12 carbid schieten inclusief BBQ en bier , dan tegen de avond aan naar cafe met oliebollen, snacks en bier , dan chinees eten (met bier erbij ), uitbuiken met een borrel , dan naar huis fietsen om lekker met de Hepies op de bank uit te zitten.
Om middernacht dan maar even kijken welke buren er buiten zijn en eventjes de beste wensen doen.
Normaal ging ik daarna altijd even jointje roken om het nieuwe jaar in te luiden maar aangezien ik gestopt ben met roken (en puur er hard inknalt) heb ik zonet op de terugweg even 3 plakjes cake gehaald :9

Brak zijn de volgende ochtend...
  vrijdag 28 december 2012 @ 22:53:16 #57
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120888449
V1, dat is de ideale O&N... behalve carbit schieten * uniekhoorn is bang voor vuurwerk :@
pi_120888726
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 22:34 schreef V1z0R het volgende:
Op visite was fijn :)

[..]

Oeh, een Chico op 13cm hoge hakken :o :9 Mooiste van hakken blijft toch dat die kont er dan zo mooi uitkomt :+
Succes in ieder geval met je scriptie! ^O^

O&N? 's middags vanaf een uur of 12 carbid schieten inclusief BBQ en bier [ afbeelding ], dan tegen de avond aan naar cafe met oliebollen, snacks en bier [ afbeelding ], dan chinees eten (met bier erbij [ afbeelding ]), uitbuiken met een borrel [ afbeelding ], dan naar huis fietsen om lekker met de Hepies op de bank uit te zitten.
Om middernacht dan maar even kijken welke buren er buiten zijn en eventjes de beste wensen doen.
Normaal ging ik daarna altijd even jointje roken om het nieuwe jaar in te luiden maar aangezien ik gestopt ben met roken (en puur er hard inknalt) heb ik zonet op de terugweg even 3 plakjes cake gehaald :9

Brak zijn [ afbeelding ] de volgende ochtend...
Ik wilde ze al terugsturen, maar ben overgehaald dat ik beter gewoon kan leren erop te lopen :+. Je oud en nieuw klinkt trouwens bijzonder relaxt! Net als die van Tink, ik zou wel kind van Tink willen zijn want volgens mij doen zij best toffe dingen :).

Dilemma: gaan slapen of nog een paar uur foto's van afgelopen jaar bewerken (eigenlijk een goed voornemen om het nieuwe jaar in te gaan zonder achterstallige foto-opdrachten of series). Morgen mag ik het overdag niet doen, want scriptie. Even bedenken hoe afleidend dit idee gaat zijn ...
pi_120892890
Thx is ook relaxed behalve voor den lever! En inderdaad Tink lijkt me ook een toffe ma, weet alleen dat ze ook veel uren maakt en hoe je als kind dat meemaakt. Als kind/tiener vond ik dat zelf namelijk lastig, nu kan ik het uitstekend rationaliseren maar voor m'n 18e had ik toch wel moeite met het feit dat ik ze minder meemaakte. :{ Dikke ^O^ voor hoe je de tijd die je met ze doorbrengt indeelt dat sowieso!
En nu weet ik niet hoe Mr. Tink z'n indeling is trouwens :@

Ben laatst trouwens vergeten Co te vragen of ze me wilde adopteren, dingen als rib-eye, wodka en katjang pedis past me wel namelijk. :9~
Major Oedipus-complex als gevolg waarschijnlijk, dat dan wel :D
  zaterdag 29 december 2012 @ 00:37:28 #60
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120894913
LoL @ Oedipuscomplex _O-

Rib-eye en katjang lust ik ook wel :9
pi_120895547
Eindelijk Skyfall gezien.
Was een leuke film en grappig om te zien dat de oudere mensen een stuk asocialer zijn dan 'jeugd van tegenwoordig'.
Door de film heen praten, op mobieltje kijken en vervolgens de lege zakken chips op de grond laten liggen :X

Van te voren nog sushi wezen eten, zonder toetje omdat we anders te laat bij de film zouden zijn.
  Vis een optie? zaterdag 29 december 2012 @ 01:22:11 #62
70532 loveli
N
pi_120897076
Met een nmoeder als Tink of Co snap ik Oedipus best.

Verantwoording afleggen: koffie met suiker en chocolademelk met suiker en een halve bus gesuikerde slagroom. Geen doodzonde, wel iets wat ik qua suikerintake niet had willen doen. Slankie stok achter de deur dan maar. Gisteren ook al warme choco + slagroom + marshmallows.
crap in = crap out
pi_120897249
hmmmmm, warme choco! :9
Ja doei.
  Vis een optie? zaterdag 29 december 2012 @ 01:28:00 #64
70532 loveli
N
pi_120897318
Nog vertraagd?
crap in = crap out
  zaterdag 29 december 2012 @ 01:29:06 #65
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120897371
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 01:28 schreef loveli het volgende:
Nog vertraagd?
Dan was het koude choco :P
pi_120897391
:D
pi_120897515
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 01:28 schreef loveli het volgende:
Nog vertraagd?
Nee! Rijden nu bij Leeds en Hull staat net voor 't eerst op de borden! *O*
Ja doei.
pi_120897530
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 01:29 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Dan was het koude choco :P
:D
Ja doei.
  zaterdag 29 december 2012 @ 01:35:30 #69
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120897624
Kwark en vla :9

Ik eet mijn toetje om de meest onmogelijke tijden geloof ik :')

Weltrusten lieve slankies..
En Skoap, moet je niet lekker in dromenland liggen of houdt iemand je wakker?
  zaterdag 29 december 2012 @ 01:47:18 #70
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120898094
Warme choco O+

Maar uiteraard: foei Li! Niet suiker nemen. Dan ehh ga ik dat ook niet meer doen! :+

Vakantie bijna voorbij. Ik ben nog niet heel streng voor mn ruggegraat, ben weer een Plan de Campagne aan het bedenken :') Plannen bedenken is altijd wel leuk O+

Creepy trouwens, had ik gisteren tekeningetje gemaakt van Victor Jara, vanochtend geplaatst, lees ik vanmiddag dat vandaag degenen die verantwoordelijk schijnen te zijn voor de moord op hem berecht worden! Toevallig wel.
  zaterdag 29 december 2012 @ 01:55:02 #71
391945 Ricardo1989
LV Don <3 Meloewa
pi_120898364
Ik ben al een tijd gestopt met suiker

Ik drink alleen maar light producten, en zoetjes

Ik was niet dik of zo, maar ik wou gezonder leven

x King Louis
I Don't need your pussy, bitch, I'm on my own dick
pi_120898412
ok. tof.

gr gr

motomofo
Ja doei.
  zaterdag 29 december 2012 @ 02:00:49 #73
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120898563
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 01:56 schreef motorbloempje het volgende:
ok. tof.

gr gr

motomofo
Yolo! :')

Light, bwurk.
  Vis een optie? zaterdag 29 december 2012 @ 02:13:33 #74
70532 loveli
N
pi_120898947
_O- :')

Sleepytime.
crap in = crap out
pi_120901336
c_/
mogge
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_120901511
Mogge! c_/

Zodadelijk de laatste voorbereidingstraining voor een hardloopwedstrijd over twee weken. Ik ga nog wel zelf lopen, maar deze speciale (zware) serie is dan voorbij. Heb dus ook maar een extra roggebroodje genomen als ontbijt, want anders is die training gewoon te veel,

Gisteren:
O: brinta/melk/havermout
T: mandarijnen
L: 3 boterhammen met makreel of tonijn in tomatensaus, beker warme choco
T: nog een mandarijn of een appel, 1 merci chocolaatje
D: geen idee nog, misschien iets uit Veg! (<- kookboektip!) tarte tartin met veel witlof, een tomatenrunderburger

Vandaag:
O: brinta/melk/rozijnen, roggebroodje met marmelade
S: 1,5 bostraining (hardlopen)
T: koekje, appel
L: ik denk drie boterhammen met makreel
T: mandarijnen
D: ?
Everything which is not impossible, will eventually happen
  zaterdag 29 december 2012 @ 08:38:47 #78
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120901566
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 00:01 schreef V1z0R het volgende:
Thx is ook relaxed behalve voor den lever! En inderdaad Tink lijkt me ook een toffe ma, weet alleen dat ze ook veel uren maakt en hoe je als kind dat meemaakt. Als kind/tiener vond ik dat zelf namelijk lastig, nu kan ik het uitstekend rationaliseren maar voor m'n 18e had ik toch wel moeite met het feit dat ik ze minder meemaakte. :{ Dikke ^O^ voor hoe je de tijd die je met ze doorbrengt indeelt dat sowieso!
En nu weet ik niet hoe Mr. Tink z'n indeling is trouwens :@

Ben laatst trouwens vergeten Co te vragen of ze me wilde adopteren, dingen als rib-eye, wodka en katjang pedis past me wel namelijk. :9~
Major Oedipus-complex als gevolg waarschijnlijk, dat dan wel :D
Mr. Tink werkt 2 dagen per week thuis en is de andere dagen om 4 uur thuis om dan samen met den kinderen te spelen, sporten en huiswerk te maken..
Ik denk dat wij -en dan vooral hij- netto meer tijd doorbrengen met onze kinderen dan veel andere ouders. Dat gaat dan wel ten koste van het huishouden, vrienden en hobbys, dat wel.

[ Bericht 5% gewijzigd door Tinkepink op 29-12-2012 09:13:56 ]
pi_120902373
Morgen slankies.

Ook skyfall gezien. Ik vond hem matig. De eerste helft was erg oppervlakkig. Pas de tweede helft werd het een beetje een bondfilm, maar niets was goed uitgewerkt. De rollen van de vrouwen niet, de bad guy motivatie niet etc. Wel grappig dat de cirkel op het eind werd rond gemaakt. Kortom: ik snap niet dat mensen dit vaak de beste bond ooit noemen :P Als je in je achterhoofd houdt dat het geen bondfilm is, kijk je naar een leuke actiefilm.

Maar goed, we hebben ons goed vermaakt verder :+
pi_120902598
Goedemorgen :O
pi_120902605
O+ uitslapen in eigen bed O+
Ja doei.
  Vis een optie? zaterdag 29 december 2012 @ 10:35:20 #82
70532 loveli
N
pi_120902745
Daniel Craig :r
crap in = crap out
pi_120902751
Jane Norman sale bij de V&D O+.
pi_120902782
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 10:35 schreef loveli het volgende:
Psies! Nieuwe generatie actieheld, geen Bond :r
pi_120902815
Oh, ik heb helemaal geen moeite met Daniel Craig. Vond Skyfall wel een beetje tegenvallen, maar dat kwam meer vanwege iedereen die het ophemelde tot ´de beste Bond ooit´. Ik heb me gewoon prima vermaakt bij die film, ik vind Bond films sowieso een beetje over the top altijd. _O-
  Vis een optie? zaterdag 29 december 2012 @ 10:46:58 #86
70532 loveli
N
pi_120902962
Dat mondje van 'em, vooral die stomme non existent bovenlip.
crap in = crap out
pi_120903028
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 10:35 schreef loveli het volgende:
Ik vind dat daniel craig een uitstraling heeft van een poolse bouwvakker.. Net alsof ie zn werkkleren heeft geruild voor een maatpak.
  zaterdag 29 december 2012 @ 10:58:12 #88
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120903177
Ik vind 'm wel leuk.
pi_120903212
Hij heeft wel een lekker lijf :9

Net als Jason Statham: super lijf, hoofd een beetje uitstralingsloos :9
  Vis een optie? zaterdag 29 december 2012 @ 11:03:23 #90
70532 loveli
N
pi_120903259
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 11:00 schreef An24 het volgende:
Hij heeft wel een lekker lijf :9

Net als Jason Statham: super lijf, hoofd een beetje uitstralingsloos :9
Doe mij Jason maar, Daniel mag z'n shirt aanhouden (en een zak over z'n hoofd doen).
crap in = crap out
pi_120903298
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 11:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Doe mij Jason maar, Daniel mag z'n shirt aanhouden (en een zak over z'n hoofd doen).
:+
pi_120903434
Dit is de eerste bondfilm die ik zag dus vond het inderdaad gewoon een goede actiefilm :)
pi_120903468
Mogguh!
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 08:38 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Mr. Tink werkt 2 dagen per week thuis en is de andere dagen om 4 uur thuis om dan samen met den kinderen te spelen, sporten en huiswerk te maken..
Ik denk dat wij -en dan vooral hij- netto meer tijd doorbrengen met onze kinderen dan veel andere ouders. Dat gaat dan wel ten koste van het huishouden, vrienden en hobbys, dat wel.
Dan heb ik niks gezegd :@
^O^

Ontbijt er weer in :9
pi_120903481
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 11:11 schreef Sarabi het volgende:
Dit is de eerste bondfilm die ik zag dus vond het inderdaad gewoon een goede actiefilm :)
:o

De eerste? Snel de rest kijken dan: meer humor, meer mooie vrouwen (met daadwerkelijk tekst) :+, meer auto's, meer over de top, meer alles O+
  Vis een optie? zaterdag 29 december 2012 @ 11:14:56 #95
70532 loveli
N
pi_120903514
Meer Sean Connery!
crap in = crap out
pi_120903527
:{w Roger Moore!
pi_120903595
Ik heb de charme van bond-films nooit zo gezien :')
Ja doei.
pi_120904437
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 10:58 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind 'm wel leuk.
me2
pi_120905169
Oudjaarsavonddiner voor ons tweetjes, allemaal zelf te maken:

Amuse: pompoensoepje
Voorgerecht: op de huid gebakken zeebaars met mangosalsa en geconfijte cherrytomaatjes
Hoofdgerecht: eend met honing en sesam en een rode wijn saus, haricots verts en potato wedges
Toe: kaasplankje
Koffie/Thee: met boterkoekblokjes

We beginnen wrsch rond 5 uur en zijn dan rond 11 uur klaar _O- O+ zin in, lekker even rust met z'n tweetjes O+
Ja doei.
  zaterdag 29 december 2012 @ 12:40:56 #100
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120906020
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 11:18 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb de charme van bond-films nooit zo gezien :')
^^
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_120906091
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 12:13 schreef motorbloempje het volgende:
Oudjaarsavonddiner voor ons tweetjes, allemaal zelf te maken:

Amuse: pompoensoepje
Voorgerecht: op de huid gebakken zeebaars met mangosalsa en geconfijte cherrytomaatjes
Hoofdgerecht: eend met honing en sesam en een rode wijn saus, haricots verts en potato wedges
Toe: kaasplankje
Koffie/Thee: met boterkoekblokjes

We beginnen wrsch rond 5 uur en zijn dan rond 11 uur klaar _O- O+ zin in, lekker even rust met z'n tweetjes O+
:9 O+
  zaterdag 29 december 2012 @ 12:48:23 #102
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120906276
Dat klinkt goed Mo!

JB, nee ook niet mijn ding.

Lijst
O: boterham leverpastei, boterham kaas, beschuit jam, beker melk, cappuccino
T's: plakje suikerbrood met boter, oliebol :9
L: boterham ham, gekookt ei, beschuit kaas
T's: peer, appel, blokje choco, salade met wat tonijn en gekookt ei
D: bloemkool, sperziebonen, aardappelkroketjes, varkenshaasje met champ.saus
T: kwark/vla/mandarijn
pi_120906968
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 11:13 schreef An24 het volgende:

[..]

:o

De eerste? Snel de rest kijken dan: meer humor, meer mooie vrouwen (met daadwerkelijk tekst) :+, meer auto's, meer over de top, meer alles O+
De vorige twee heb ik wel ooit met een half oog voorbij zien komen.
Maar ooit ga ik de rest ook wel kijken :)
  Moderator zaterdag 29 december 2012 @ 13:22:39 #104
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120907493
Meuning :O ben echt helemaal gebroken na een week veel te laat gaan slapen en geen middagtukkies. Zo maar eens opstaan, al voelt het alsof ik nog wel een dag extra kan slapen -O-
pi_120909086
Ik ben brak vandaag. En duf.
Maar The Kik was gisteren leuk! Geloof dat alleen zij wegkomen met een cover van Mien waar is mn feestneus en de Vogeltjesdans. :P

Het voorprogramma was trouwens wel een erg leuke en mooie verrassing!
Soms zou ik willen dat ik kon zingen en een instrument kon bespelen. :D
Doe wat je niet durft.
pi_120909451
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 december 2012 14:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben brak vandaag. En duf.
Maar The Kik was gisteren leuk! Geloof dat alleen zij wegkomen met een cover van Mien waar is mn feestneus en de Vogeltjesdans. :P

Het voorprogramma was trouwens wel een erg leuke en mooie verrassing!
Soms zou ik willen dat ik kon zingen en een instrument kon bespelen. :D
Ik wilde laatst ook naar de Kik gaan in tivoli, maar ik zou met vrienden en die konden niet op tijd in utrecht zijn. Jammer, want het klinkt wel geinig.
Het is best lekker weer hier vandaag, beetje zon enzo. Ik denk dat ik zo even naar buiten ga en even ga utiwaaien op het meer. Ik kan vanavond ook nog wel achter de laptop kruipen.
pi_120909923
Ik wil ook wel kunnen zingen :D nu doe ik t gewoon als niemand me hoort ;)

Lekker dagje vandaag O+ Gesport, boodschappen gehaald, net sollicitatie de deur uitgedaan en nu nog even naar de stad!
Ik ga met oud en nieuw naar een James Bond theme feestje, dus moet denk ik dit weekend nog even Skyfall kijken 8-)
Be someone that makes you happy
  Moderator zaterdag 29 december 2012 @ 14:43:18 #108
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120910779
Ik kan zingen :@ maar doe er niets mee. En ik kan steeds beter drummen *O*
pi_120911037
Xfactor begint toch weer binnenkort? :P

Lijstje:

T: klein stukje raw brownie
S: 45 min kracht, 20 min cardio
O: havermout, banaan, cacao
L: 2 crackers kipfilet, salade van tomaat/komkommer/kikkererwten en beetje feta
T: ?
D: aubergine/pompoen/linzencurry met een stukje naan
T: mandarijntjes en stukje choco
pi_120911557
OMG!

Ik heb net met yoga mijn hoofd uit de hoofdstand getrokken, zodat ik de armstand kon oefenen. De hoofdstand kan ik zonder muur, maar deze toch maar even bij de muur geprobeerd. Maar dat is zwaaar :X

Deze lukt dus nog niet echt :')

Dus van deze:

Naar deze:

En deze heb ik ook geoefend:

Hierbij kan ik nu met 1 been op mijn arm en met 1 been op een blok op de grond..om aan de kracht en balans te werken.

Dus nu lekkere pijn :+
  Moderator zaterdag 29 december 2012 @ 15:08:48 #111
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120911744
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 15:03 schreef An24 het volgende:
OMG!

Ik heb net met yoga mijn hoofd uit de hoofdstand getrokken, zodat ik de armstand kon oefenen. De hoofdstand kan ik zonder muur, maar deze toch maar even bij de muur geprobeerd. Maar dat is zwaaar :X

Dus van deze:

[ afbeelding ]

Naar deze:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hierbij kan ik nu met 1 been op mijn arm en met 1 been op een blok op de grond..om aan de kracht en balans te werken.

Wow dat ziet er echt onmogelijk uit :X
pi_120911861
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 15:08 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wow dat ziet er echt onmogelijk uit :X
Ja voor mij nu ook. Maar ik had mezelf ook nooit in de eerste pose gedacht en die gaat nu appeltje eitje :7
pi_120912495
Die onderste kan ik niet, of tenminste, nog nooit geprobeerd, maar denk het niet, ziet er vet moeilijk uit, maar die bovenste twee wel. Ik heb er hier volgens mij zelfs ooit foto's van gepost.

Lijstje:
O: pistoletje met gesmolten kaas en ui
L: gegratineerde uiensoep. :9 Bijna niks zo lekker als dat.
T: glas vitaday light
T: wodka
D: schnitzel, paprikasaus, rostirondjes en coleslaw
T: yoghurtijs (waar overigens nog meer kcals inzitten dan in gewoon roomijs, who knew!)
pi_120912755
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 15:03 schreef An24 het volgende:
OMG!

Dus van deze:

[ afbeelding ]

Naar deze:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Die laatste is vast heel moeilijk en bijzonder om te doen, maar ik kan alleen maar naar die maffe tenen kijken :@ :').

OT: nu ook een sportschema bij de lokale sportschool, deel losse gewichten en deels aparaten, nu puur op bovenlichaam gericht omdat ik samen met een vriendinnetje ga trainen. En met heul veel korting een 'luxe visschotel' gekocht (3 ipv 13? Wtf?) dus daar dan maar mee geluncht. Wel jammer dat het nu opeens na half 4 is en ik nog meer wil doen met mn dag :+. En misschien moet ik maar weer een eetschema op gaan stellen, dat past bij mn sportregime en toch makkelijk/goedkoop is. Anders train ik een beetje 'voor niets' aldus de trainer.
pi_120913556
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 15:30 schreef conleche het volgende:
Die onderste kan ik niet, of tenminste, nog nooit geprobeerd, maar denk het niet, ziet er vet moeilijk uit, maar die bovenste twee wel. Ik heb er hier volgens mij zelfs ooit foto's van gepost.

Lijstje:
O: pistoletje met gesmolten kaas en ui
L: gegratineerde uiensoep. :9 Bijna niks zo lekker als dat.
T: glas vitaday light
T: wodka
D: schnitzel, paprikasaus, rostirondjes en coleslaw
T: yoghurtijs (waar overigens nog meer kcals inzitten dan in gewoon roomijs, who knew!)

Tof! Ook door yoga of door turnen?
pi_120913949
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 16:01 schreef An24 het volgende:

[..]

Tof! Ook door yoga of door turnen?
Ik heb nooit geyogaad, (wel een tijdje gepilatest trouwens en dat zal ook wel helpen.) Maar vroeger wel op vrij hoog niveau geturnd en daar is wat van blijven hangen, waaronder lenigheid en dit soort dingen.
  zaterdag 29 december 2012 @ 16:10:35 #117
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120913957
ik vind het knap hoor, Co en An! :Y

Ik zou niet eens weten hoe te beginnen, zou wat doelloos halve koprollen doen denk ik, en dan heb ik nog wel enige tijd linkjes van An bestudeerd :')

Aan de andere kant misschien maar goed ook, van een koprol duizelt het me altijd al even oO<
  zaterdag 29 december 2012 @ 16:12:12 #118
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120914026
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 16:10 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb nooit geyogaad, (wel een tijdje gepilatest trouwens en dat zal ook wel helpen.) Maar vroeger wel op vrij hoog niveau geturnd en daar is wat van blijven hangen, waaronder lenigheid en dit soort dingen.
Kan het niet schrijven en niet uitvoeren *O*
Knap :0
pi_120914337
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 16:10 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, als kind turnde ik ook, maar toen kreeg ik al veel EDS problemen (blijkbaar), dus moest ik stoppen door pijn. Nou ja boeit ook niet, leer ik het gewoon na mijn dertigste :')

Wel tof dat je nog steeds de kracht hebt :Y
pi_120914456
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 16:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
ik vind het knap hoor, Co en An! :Y

Ik zou niet eens weten hoe te beginnen, zou wat doelloos halve koprollen doen denk ik, en dan heb ik nog wel enige tijd linkjes van An bestudeerd :')

Aan de andere kant misschien maar goed ook, van een koprol duizelt het me altijd al even oO<
Ik ben ook al sinds juni bezig he! Maar goed, toen kon ik nog helemaal niets. De spierontwikkeling is blijkbaar nog wel aanwezig *O*
pi_120914507
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 12:43 schreef An24 het volgende:

[..]

:9 O+
Vonden wij ook!

En vanavond eten we 'vieren-dat-we-weer-thuis-zijn'-nachos :9
Ja doei.
  zaterdag 29 december 2012 @ 16:29:40 #122
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120914703
Ik zou alleen maar omvallen. Volgens mij werken dat soort poses alleen als je frêle en petite bent.
pi_120914750
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 16:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou alleen maar omvallen. Volgens mij werken dat soort poses alleen als je frêle en petite bent.
Mijn buikvet/-vel zou me verblinden ;( *kras* :') :P
Ja doei.
pi_120914759
Ik durf zelfs geen koprol.....beetje een jeugdtrauma.
Dat was een lange middag boodschappen doen.
Oliebollen zijn besteld en ook nog een leuk topje van Jane Norman gekocht (alleen nog geen idee hoe ik het moet combineren).
  zaterdag 29 december 2012 @ 16:46:36 #125
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120915365
Ga straks na het eten maar even hometrainen, verveel mij alweer, mijn lief is weer werken tot vanavond laat.
Ben echt de hele tijd aan het eten, bleeh
  zaterdag 29 december 2012 @ 16:49:08 #126
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120915469
Meh ik had haring maar die viel tegen! Buikpijn :')

O: twee speltzuurdesem-broodjes, 1 met pindakaas en 1 met komijnekaas
L: twee maisbollen met haring en uitjes (*stink*)
D: hutspot met slavink
T: chocomelk?

quote:
12s.gif Op zaterdag 29 december 2012 16:30 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Mijn buikvet/-vel zou me verblinden ;( *kras* :') :P
*mentaal beeld* _O-
pi_120915507
Of verstikken natuurlijk, wat ook niet bijdraagt aan het volhouden van zo'n pose.

Respect voor de dames die 't kunnen!
Ja doei.
pi_120915609
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 16:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Ga straks na het eten maar even hometrainen, verveel mij alweer, mijn lief is weer werken tot vanavond laat.
Ben echt de hele tijd aan het eten, bleeh
Wat vervelend ;( lees je ook? Als ik me verveel (wat ook wel eens goed is), pak ik er een boek of blad bij.

En omvallen tijdens yoga poses zou goed zijn tegen angst en het beter leren kennen van je balans. Ik neem het zekere voor het onzekere met zo'n hoofdstand bijvoorbeeld, gezien mijn nekproblemen. Ik oefen alles tegen de muur tot ik sterk genoeg ben en balans kan houden. Die laatste is dan weer lastig, die oefen ik met een kussen voor me, zodat ik geen tanden hoeft te missen als het fout gaat :')
  zaterdag 29 december 2012 @ 16:53:46 #129
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120915661
Mijn balans is atm ver te zoeken, dus ik sla ff over :+.
pi_120915687
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 december 2012 16:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn balans is atm ver te zoeken, dus ik sla ff over :+.
:+
pi_120916398
Sjezus wat een pose voor yoga. Hoe kan dat nou ontspannend zijn?
Ik wilde het ook wel eens proberen, maar het is niet te doen. Of ik krijg mn voeten niet van de grond of ik maak een soort koprol. Evenwicht houden is lastig, terwijl ik dat normaal wel aardig kan door surfen..
Ik was zo straks even op het meer geweest, het waaide flink. Was wel even lekker. Niet eens echt koud ofzo.
pi_120916958
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 17:11 schreef the85mc het volgende:
Sjezus wat een pose voor yoga. Hoe kan dat nou ontspannend zijn?
Ik wilde het ook wel eens proberen, maar het is niet te doen. Of ik krijg mn voeten niet van de grond of ik maak een soort koprol. Evenwicht houden is lastig, terwijl ik dat normaal wel aardig kan door surfen..
Ik was zo straks even op het meer geweest, het waaide flink. Was wel even lekker. Niet eens echt koud ofzo.
Dat yoga alleen ontspannend is, is een misverstand. Je hebt verschillende soorten. Ashtanga yoga is voor de opbouw van kracht, balans, conditie en uithoudingsvermogen. Daarnaast wordt je lenig door inspanning en ontspanning af te wisselen. Wel stoer dat je het geprobeerd hebt :D
pi_120917088
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 17:23 schreef An24 het volgende:

[..]

Dat yoga alleen ontspannend is, is een misverstand. Je hebt verschillende soorten. Ashtanga yoga is voor de opbouw van kracht, balans, ontspanning, conditie en uithoudingsvermogen. Wel stoer dat je het geprobeerd hebt :D
Ik dacht dat doe ik ff. Die eerste 2 wil nog wel (tegen een muur...), maar die laatste niet. En ik heb er niet zoveel mee dat sommige dingen voor vrouwen zouden zijn. Toen ik klein was heb ik ook een tijdje op ballet gezeten haha. Maar toen was ik nog lief en klein ;) Toen ik dat niet meer leuk vond ben ik gaan judoen :D Lekkere combi.
pi_120917183
Ohw deze vorm van yoga wordt misschien ook wel door meer mannen dan vrouwen uitgevoerd :Y
  zaterdag 29 december 2012 @ 18:34:43 #135
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120919665
Zo, toch nog ruim een uur op de hometrainer gezeten, nu eten koken voor mijzelf. Honger

Vind lezen wel leuk hoor An maar ik doe meestal 3 dingen tegelijk. Nu bijv. Fokken, een zoek/vind spelletje op laptob, Wordfeud met collega's en koken
pi_120919857
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 18:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo, toch nog ruim een uur op de hometrainer gezeten, nu eten koken voor mijzelf. Honger

Vind lezen wel leuk hoor An maar ik doe meestal 3 dingen tegelijk. Nu bijv. Fokken, een zoek/vind spelletje op laptob, Wordfeud met collega's en koken
Ah, herkenbaar. Freud doet ook altijd veel tegelijk.
  zaterdag 29 december 2012 @ 19:04:29 #137
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120920806
oO<

SPOILER: Oma update
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_120920854
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 17:23 schreef An24 het volgende:

[..]

Dat yoga alleen ontspannend is, is een misverstand. Je hebt verschillende soorten. Ashtanga yoga is voor de opbouw van kracht, balans, conditie en uithoudingsvermogen. Daarnaast wordt je lenig door inspanning en ontspanning af te wisselen. Wel stoer dat je het geprobeerd hebt :D
Zo klinkt yoga wel leuk :D jammer genoeg geen tijd meer voor.
  zaterdag 29 december 2012 @ 19:07:32 #139
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120920964
Ik doe ook altijd teveel tegelijk. Nu Fok!, Volkskrant lezen, Cars2 kijken, thee zetten, chips eten, spelletje op de laptop en thee zetten.
  zaterdag 29 december 2012 @ 19:09:58 #140
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120921079
Dat klinkt niet tof ME. Sterkte.
  zaterdag 29 december 2012 @ 19:10:08 #141
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120921087
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 19:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
oO<

Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:*

Sterkte Maria.
pi_120921347
quote:
oO<

Klinkt herkenbaar en klote ;( :* kus!
Ja doei.
pi_120921822
Maria -O- Sterkte!
pi_120922033
quote:
oO<

Ahw....sterkte meis ;( :*
pi_120922127
quote:
oO<

Ach..
pi_120922317
Lijst
• yoghurt met banaan en cruesli
• 40 min hardloopband
• bodypump
• 25 min hardloopband
• bapao
• 2 gekookte eieren
• 2 krekkers boter
• bak volle kwark met bramen-uit-pot en cruesli
1 glas wijn
pizza
  zaterdag 29 december 2012 @ 19:35:00 #147
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120922394
O+ Tenk joe. :*

SPOILER
Nouja. Nu maar even eten! Hutspot en slavink *ontopic*
  zaterdag 29 december 2012 @ 20:09:09 #148
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120924194
Sterkte Maria :*
  Vis een optie? zaterdag 29 december 2012 @ 21:04:53 #149
70532 loveli
N
pi_120926809
crap in = crap out
pi_120927426
Maria. :*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 29 december 2012 @ 21:39:12 #151
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120928330
O+

Ik heb zin in snaaiwerk maar heb gelukkig niks in huis :') *ontopic is* :+
  Moderator zaterdag 29 december 2012 @ 22:03:35 #152
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120929646
Sterkte Maria :*

Ik voel me altijd aangesproken als jullie ME zeggen :@ :')

Ik zit lekker aan een glas rode wijn :9 zo nog even de stad in :s)
pi_120931063
En dan weer laat naar bed en morgen weinig eten omdat je laat je nest uit komt en moe zijn? Zou je niet wat beter voor jezelf zorgen?
Ja doei.
pi_120931497
Maria ;( :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_120931528
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 21:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
O+

Ik heb zin in snaaiwerk maar heb gelukkig niks in huis :') *ontopic is* :+
Wij hebben schotse chips. Ofzo. Denk niet dat ik neem. Geen zin in :@ Scotch Bonnet Chilli Pepper, klinkt wel exotisch. Morgen na 't hardlopen maar 'n bakje. :9

Lijst vandaag:

O: 2 toast met boter
L: wat plakjes stonebake pave met voornamelijk brie (2gbp voor een GIGANTISCHE brie :@ )
D: nachos con todo
T: mok melk

Om te janken, uiteraard. Doen we niet, echter. Want ingecalculeerde carbrijke niet-zo-netjes-dag als relax-bijkom-dag O+ Morgen weer een fijne met minder carbs, meer kip en yoghurt en andere lekkere dingen. Oh, en dan een klein bakje chips.
Ja doei.
pi_120931593
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 22:26 schreef motorbloempje het volgende:
En dan weer laat naar bed en morgen weinig eten omdat je laat je nest uit komt en moe zijn? Zou je niet wat beter voor jezelf zorgen?
Ik wilde het niet zeggen :+
pi_120931621
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 19:07 schreef Tinkepink het volgende:
Ik doe ook altijd teveel tegelijk. Nu Fok!, Volkskrant lezen, Cars2 kijken, thee zetten, chips eten, spelletje op de laptop en thee zetten.
Als het niet expres is, is het wel mooi in deze context ;).
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 29 december 2012 @ 22:39:22 #158
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120931903
Wat een lijstje Mo :D

Ga straks met mijn lief nog even darts kijken, cola-berenburjge drinken, chocolaatje en wat zoute stokjes eten.
Mijn meneer moet nog 1 nacht en kon gelukkig een snippernacht nemen op O&N *O*
pi_120932009
Hier een wijntje en darten :)
Straks nog stokbrood :9
pi_120932137
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 22:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat een lijstje Mo :D

Ga straks met mijn lief nog even darts kijken, cola-berenburjge drinken, chocolaatje en wat zoute stokjes eten.
Mijn meneer moet nog 1 nacht en kon gelukkig een snippernacht nemen op O&N *O*
Wat fijn. Geniet samen met O&N *O*
  zaterdag 29 december 2012 @ 22:45:19 #161
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120932221
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 22:43 schreef An24 het volgende:

[..]

Wat fijn. Geniet samen met O&N *O*
Wat ben je ook een lieve schat :*
  zaterdag 29 december 2012 @ 22:46:58 #162
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120932310
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 22:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Wij hebben schotse chips. Ofzo. Denk niet dat ik neem. Geen zin in :@ Scotch Bonnet Chilli Pepper, klinkt wel exotisch. Morgen na 't hardlopen maar 'n bakje. :9

Lijst vandaag:

O: 2 toast met boter
L: wat plakjes stonebake pave met voornamelijk brie (2gbp voor een GIGANTISCHE brie :@ )
D: nachos con todo
T: mok melk

Om te janken, uiteraard. Doen we niet, echter. Want ingecalculeerde carbrijke niet-zo-netjes-dag als relax-bijkom-dag O+ Morgen weer een fijne met minder carbs, meer kip en yoghurt en andere lekkere dingen. Oh, en dan een klein bakje chips.
Omnom :9 Nachos O+ Chips O+ Brie O+

Ik heb duidelijk snaaizin :+ Misschien pak ik zo wel ehhh vanilleyoghurt met vruchtjes oO<
pi_120932473
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 22:46 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Omnom :9 Nachos O+ Chips O+ Brie O+

Ik heb duidelijk snaaizin :+ Misschien pak ik zo wel ehhh vanilleyoghurt met vruchtjes oO<
Jij hebt nodig: griekse yoghurt ( is gezond) en diepvriesfruit (is gezond) en een keukenmachine ( is ... Euhm... Mjah... :') ) samen = JUM!
  zaterdag 29 december 2012 @ 22:50:54 #164
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120932540
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 22:49 schreef An24 het volgende:

[..]

Jij hebt nodig: griekse yoghurt ( is gezond) en diepvriesfruit (is gezond) en een keukenmachine ( is ... Euhm... Mjah... :') ) samen = JUM!
Oe jaaa O+ Ga ik idd morgen weer even scoren! :Y Had laatst ook geniale smoothies gemaakt :9 Doe dat eigenlijk te weinig, blenderkan schoonmaken is ook irritant _O- </luiwammes>

Heb nu bakje vanilleyoghurt met bowlvruchtjes erdoor, ook lekker :+
  zaterdag 29 december 2012 @ 22:52:05 #165
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120932617
Ik lig al lekker in bed :z.

Puik lijstje Mo! :7

En kijk uit dat je dingen niet gaat verwarren sarabi :P glas wijn tegen de muur, dartpijltje met kruidenboter en gooien met stokbrood.
pi_120932641
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 22:50 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oe jaaa O+ Ga ik idd morgen weer even scoren! :Y Had laatst ook geniale smoothies gemaakt :9

Heb nu bakje vanilleyoghurt met bowlvruchtjes erdoor, ook lekker :+
Niet blenderen... Snijmes gebruiken.... Dan krijg je gezond fruitijsje :9
  zaterdag 29 december 2012 @ 22:55:21 #167
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120932783
Klinkt nie vervelend nie, Tink! Leuk druk :+

En whoop, meneer-Uniek is bijna vrij! Gezellig :Y

Phaidra O+

MaJo, het is idd prut maar denk wel waar: ik ben een blakend gezond mensch bij mijn weten maar als ik jouw beschrijvingen van lange nachten achter elkaar doorhalen (en daarnaast proberen overdag te functioneren) lees word ik al doodmoe :+ Misschien wat meer balans in zoeken?

Dat gezegd hebbende mag dit avond-/nachtdiertje nu weer ritme terugvinden na twee weekjes vrij :+
  zaterdag 29 december 2012 @ 22:56:37 #168
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120932876
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 22:52 schreef An24 het volgende:

[..]

Niet blenderen... Snijmes gebruiken.... Dan krijg je gezond fruitijsje :9
O rly :o Klinkt intrigerend, al eet ik niet zo vaak ijs :D
pi_120933226
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 22:56 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

O rly :o Klinkt intrigerend, al eet ik niet zo vaak ijs :D
:Y ideaal tegen snaaizin. Receptje:

Griekse yoghurt, diepvriesmango, limoensap, munt en honing in machine.

IJs in bakje, gehakte pure chocola er over en done :9
  Moderator zaterdag 29 december 2012 @ 23:09:59 #170
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120933763
Ik weet dat het niet slim is maar ik wil ook gewoon een sociaal leven hebben :) eens in de maand uitgaan moet kunnen toch? De laatste tijd juist altijd op tijd naar bed gegaan op de kerst na :)
pi_120933809
beuh maria :'( :* sterkte
Kwak
  Vis een optie? zaterdag 29 december 2012 @ 23:12:18 #172
70532 loveli
N
pi_120933943
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 22:34 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik wilde het niet zeggen :+
Ik wilde het wat opbouwender zeggen :+

Biechtstoel: kreeg een oude zonde (zeevruchten). Een andere oude zonde van me die ik wel hoop tr mijden komt volgende week in de AHmster :')
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 29 december 2012 @ 23:12:50 #173
70532 loveli
N
pi_120933982
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 23:09 schreef MaJo het volgende:
Ik weet dat het niet slim is maar ik wil ook gewoon een sociaal leven hebben :) eens in de maand uitgaan moet kunnen toch? De laatste tijd juist altijd op tijd naar bed gegaan op de kerst na :)
Ik zou die ene deze maand bewaren voor 31 december.
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 29 december 2012 @ 23:13:49 #174
70532 loveli
N
pi_120934038
En kijken wat ik aan m'n leefpatroon kon veranderen om op 2 keer in de maand uitgaan te komen.
crap in = crap out
pi_120934421
Wat loveli zegt. Nog een keer :+
pi_120934649
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 22:52 schreef XcUZ_Me het volgende:

En kijk uit dat je dingen niet gaat verwarren sarabi :P glas wijn tegen de muur, dartpijltje met kruidenboter en gooien met stokbrood.
Ik doe mijn best ;)
  Vis een optie? zaterdag 29 december 2012 @ 23:32:08 #177
70532 loveli
N
pi_120935162
MaJo, als ik je goed inschat krijg je nu de neiging om jezelf te verdedigen. Ik schets even 'onze'kant van jouw verhaal:
Je hebt gezondheidsproblemen en bent daardoor 15 kilo aangekomen die je graag kwijt wilt. Je hebt ernstige vermoeidheidsklachten. Uit frustratie dat je weinig kunt, ontzeg je je een paar leuke dingen niet (begrijpelijk). Maar duidelijke stappen om je gezondheid te verbeteren zien we niet. Je doet dingen die je je eigenlijk niet kunt permiteren (uitgaan, wijntje), terwijl je dingen die je zou kunnen doen om je situatie te verbeteren, nalaat.

Takes one to know one. Op dit moment doe ik ook dingen waarvan ik weet dat ik het me eigenlijk pas kan permiteren als ik qua gezondheid weer echt op niveau zit (maar ik heb een iets grotere buffer voor ik op rock bottom zit).
/zeevruchten aan de kant zet
crap in = crap out
  zaterdag 29 december 2012 @ 23:32:54 #178
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120935217
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 23:09 schreef MaJo het volgende:
Oh 1x per maand valt idd mee :Y Misschien is mijn herinnering van je posts dan scheef :P Ik dacht dat je de afgelopen tijd heel vaak laat thuis was geweest ofzoiets. Maar nevermind dan, proceed :+

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 23:10 schreef kwakz0r het volgende:
beuh maria :'( :* sterkte
O+ :* Grazie! Ik vind het maar maf allemaal.

Ook typisch, wil ik het even kwijt, post ik het toch maar na even twijfelen en voel ik me daarna opgelaten over alle lieve reacties ivm offtopic topickaap met nare dingen, derpdaderp :') Maar ik waardeer het erg hoor, dat zekers O+ Weet alleen niet zo goed hoe te reageren zonder topic verder te kapen :') :+
pi_120935377
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 23:32 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oh 1x per maand valt idd mee :Y Misschien is mijn herinnering van je posts dan scheef :P Ik dacht dat je de afgelopen tijd heel vaak laat thuis was geweest ofzoiets. Maar nevermind dan, proceed :+

[..]

O+ :* Grazie! Ik vind het maar maf allemaal.

Ook typisch, wil ik het even kwijt, post ik het toch maar na even twijfelen en voel ik me daarna opgelaten over alle lieve reacties ivm offtopic topickaap met nare dingen, derpdaderp :')
Zeur niet muts...heel normaal dat je het even post/ van je afschrijft :*

En loveli mag ook liever zijn voor zichzelf. :P
  Vis een optie? zaterdag 29 december 2012 @ 23:42:34 #180
70532 loveli
N
pi_120935858
Oh, ik overweeg ernstig erg lief voor mezelf te zijn en een koe te kopen voor aan de muur.
crap in = crap out
  zaterdag 29 december 2012 @ 23:43:48 #181
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120935939
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 23:35 schreef An24 het volgende:

[..]

Hehe okay okay :+ *zeurslotje*

Loveli, een ekte Co? *O*
  Vis een optie? zaterdag 29 december 2012 @ 23:49:51 #182
70532 loveli
N
pi_120936347
Yup, een ekte Co(w) als de financien het een beetje toelaten.
crap in = crap out
pi_120936367
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 23:42 schreef loveli het volgende:
Oh, ik overweeg ernstig erg lief voor mezelf te zijn en een koe te kopen voor aan de muur.
Haha, ook een manier!
pi_120936510
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 23:35 schreef An24 het volgende:

[..]

Dattum!
Ja doei.
pi_120936551
Leuk, een koe aan de muur. Doen!

Ik ben geloof ik een beetje klaar met all you can eat sushi tenten. Zo lekker is het niet, je bestelt (en eet) eigenlijk altijd te veel en uiteindelijk ben je best een bak geld kwijt. :o
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? zaterdag 29 december 2012 @ 23:54:47 #186
70532 loveli
N
pi_120936695
Op FB vond je het nog wel lekker..
crap in = crap out
pi_120936887
We zijn ondertussen een half uur verder en ik ben een beetje misselijk.
Gelukkig heb ik wel cherry coke. *)
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? zondag 30 december 2012 @ 00:01:59 #188
70532 loveli
N
pi_120937274
Voornemen: naar een infdodag van de Natres en als het dan nog steeds leuk lijkt, inschrijven.
crap in = crap out
pi_120937481
Wanneer is de infodag?
Doe wat je niet durft.
pi_120937691
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 00:01 schreef loveli het volgende:
Voornemen: naar een infdodag van de Natres en als het dan nog steeds leuk lijkt, inschrijven.
Tof!
Ja doei.
  Vis een optie? zondag 30 december 2012 @ 00:09:46 #191
70532 loveli
N
pi_120937780
Afhankelijk van welke regio ergens een dinsdag in jan of feb. 5 feb is zo te zien het dichtstbij.
crap in = crap out
  zondag 30 december 2012 @ 00:54:35 #192
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120940284
Natres? Ik slinger Google weer even aan :D

Ik kwam er bij de sushi-tent hiero achter dat ik sushi wel lekker vond :9
  zondag 30 december 2012 @ 00:58:34 #193
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120940480
Wat is het? Heb al 13 tabbladen openstaan :')
  Vis een optie? zondag 30 december 2012 @ 01:00:09 #194
70532 loveli
N
  zondag 30 december 2012 @ 01:00:13 #195
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120940574
KABOEM!!! :'(
  zondag 30 december 2012 @ 01:00:48 #196
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120940602
De landmacht?

Ah ja dus! Wauw. Als wat?
pi_120940663
Nee, de broccolimacht.
Ja doei.
  zondag 30 december 2012 @ 01:03:28 #198
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120940744
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 01:01 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, de broccolimacht.
BOEMkool
  zondag 30 december 2012 @ 01:03:52 #199
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120940768
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 01:01 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, de broccolimacht.
Wel passender idd!

Op gezondheidsmissies naar de MacDonalds enzo >:O

For king fish and country broccoli!
pi_120940789
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 01:03 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

BOEMkool
:')_!
Ja doei.
pi_120940800
quote:
10s.gif Op zondag 30 december 2012 01:03 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wel passender idd!

Op gezondheidsmissies naar de MacDonalds enzo >:O

For king fish and country broccoli!
_O-
Ja doei.
  zondag 30 december 2012 @ 01:11:27 #202
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120941126
Broccoli op je helm als camouflage en zulks :D
  Vis een optie? zondag 30 december 2012 @ 01:21:10 #203
70532 loveli
N
pi_120941584
Met het vertrouwen van de slankies op zak moet het lukken.
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 30 december 2012 @ 01:32:53 #204
70532 loveli
N
pi_120942121
Oh my, voor iedereen die een trainingsschema zoekt:
http://www.werkenbijdelan(...)t%20op%20keuring.pdf
crap in = crap out
  zondag 30 december 2012 @ 01:51:40 #205
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120942753
quote:
10s.gif Op zondag 30 december 2012 01:21 schreef loveli het volgende:
Met het vertrouwen van de slankies op zak moet het lukken.
Nou als ik me bedenk hoe vaak je getraind had voor de urbanathlon die je gewoon hebt uitgelopen, dan heb ik een behoorlijk hoge dunk van je basisconditie! :+

En nu slapies :W nn slankies!
pi_120944629
Beetje laat, maar sterkte met je oma, maria..

Ben net terug uit zwolle, was daar uitgegaan. Kom daar bijna nooit, maar t was gezellig. Was de bob dus kan nu niet slapen van de cola :') Toen we naar de auto liepen stond naast de auto een mooie fiets met licht nog aan en niet eens op slot. We wisten niet zo goed wat je dan moet doen. Politie bellen? We hebben er niks mee gedaan, fiets maar gewoon zo laten staan. Tsja, hopelijk wordt ie niet gejat..
Maar goed, ga nu eens proberen te slapen :W ik voel me bijna schuldig dat ik zo vaak stapverhalen heb, terwijl anderen dat echt moeten plannen om niet doodmoe te zijn.. Lijkt me best wel moeilijk..
  zondag 30 december 2012 @ 08:18:08 #207
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120945903
Waar zijn jullie geweest mc?
pi_120946903
Blegh, ik ben me toch een partij verkouden. Snotneus, keelpijn, hoofdpijn.. had al zo'n vermoeden toen ik maandag na mijn vakantie fris en fruitig aan het werk ging, maar mijn halve afdelingen zat te hoesten en te proesten. :')
pi_120946924
Even denken hoor. We waren bij 'de gezelligheid' geweest en later bij een andere tent. Weet niet hoe die heet. redelijk aan het eind van de melkmarkt. Als je op de markt staat richting mediamarkt, is het aan de rechterkant. In een oud pand, met in de voorkant veel kleine ruitjes.
Was je ook in zwolle?

Edit: dat was de belgische keizer blijkbaar.

[ Bericht 3% gewijzigd door the85mc op 30-12-2012 10:37:39 ]
pi_120947343
Tink was die hete chick die jij wel even dacht te versieren. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_120947373
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 10:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Tink was die hete chick die jij wel even dacht te versieren. B-)
Haha o was zij dat ;) Gister geen spannende dingen beleefd..
pi_120947528
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 10:39 schreef the85mc het volgende:

[..]

Haha o was zij dat ;) Gister geen spannende dingen beleefd..
Valt me een beetje van je tegen MC :P

Toffe carriereswitch Loveli :Y

Ik ga zo naar de Bijenkorf Sale en lunchen bij de Bakkerswinkel :9
pi_120947634
Morning :W
Gisteren tot iets te laat film gekeken, kon nu moeilijk uit bed komen.
Maar over een uurtje heb ik een workshop Isis-Wings in Culemborg, ben benieuwd.
  zondag 30 december 2012 @ 11:05:48 #214
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120947892
Oe de Bakkerswinkel! Scones met jam :9 Enjoy Nallieface!

Thanks Mc O+

Beterschap Goedbijtje! :*

Ik ging gisteren laat naar bed en vanochtend was het streven om uit bed te komen als ik nog heel moe was, zodat ik vanavond vroeg kan slapen en maandag op tijd op ben voor werk :+ Wekker ging om 9:30, na een uurtje stervende zwaan spelen ben ik eruit gerold oO< Nog wel moe, dus dat deel van het plan is gelukt >:O
pi_120947958
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 11:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe de Bakkerswinkel! Scones met jam :9 Enjoy Nallieface!

Thanks Mc O+

Beterschap Goedbijtje! :*

Ik ging gisteren laat naar bed en vanochtend was het streven om uit bed te komen als ik nog heel moe was, zodat ik vanavond vroeg kan slapen en maandag op tijd op ben voor werk :+ Wekker ging om 9:30, na een uurtje stervende zwaan spelen ben ik eruit gerold oO< Nog wel moe, dus dat deel van het plan is gelukt >:O
Sterke dan vandaag ;(
  zondag 30 december 2012 @ 11:09:13 #216
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_120947959
Ik ben uitermate laks geweest deze maand (en de maanden er voor :') ) maar nu meneer me officieel ten huwelijk heeft gevraagd heb ik een doel. Vanaf 1 januari ga ik weer heul streng zijn en serieuze lijstjes posten.

Dus ik zie jullie 1 januari :+
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_120947973
Mogge!

Jubileumdag O+ 6 jaar alweer :o
Ja doei.
pi_120947981
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 11:09 schreef laziness het volgende:
Ik ben uitermate laks geweest deze maand (en de maanden er voor :') ) maar nu meneer me officieel ten huwelijk heeft gevraagd heb ik een doel. Vanaf 1 januari ga ik weer heul streng zijn en serieuze lijstjes posten.

Gefeliciteerd! *O*
pi_120948100
Gefeliciteerd laziness!

en MoBlo ook
pi_120948155
Thanks!

Zo maar 's ontbijten en dan zien of ik ga hardlopen of dat we voor een hike ofzo gaan. Het is stralend weer hier O+ Daar moet natuurlijk sowieso van genoten gaan worden *O*

En wat is 'isis wings'? Ik moest aan chicken wings denken :9 :P
Ja doei.
pi_120948412
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 11:25 schreef Sarabi het volgende:
Dit zijn de chicken wings ;)

Lijkt me knap vermoeiend. Volgens mij krijg je er armspieren van :+
pi_120948665
quote:

Wat gaaf! Hoe heeft 'ie je gevraagd? O+. Gefeliciteerd! *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_120948802
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
Mogge!

Jubileumdag O+ 6 jaar alweer :o
Gefeliciteerd, dat jubileum had ik 3 dagen geleden! :7

Laziness, gefeliciteerd! *O* Gaan jullie in 2013 nog trouwen?
  Vis een optie? zondag 30 december 2012 @ 11:46:44 #225
70532 loveli
N
pi_120948942
quote:

Tof, gefeliciteerd! Is 'ie in de sneeuw op z'n knieën gegaan?
crap in = crap out
  zondag 30 december 2012 @ 11:57:28 #226
244125 laziness
pi_120949271
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 11:46 schreef loveli het volgende:

[..]

Tof, gefeliciteerd! Is 'ie in de sneeuw op z'n knieën gegaan?
Ja :Y

Dank je wel allemaal!
  zondag 30 december 2012 @ 12:01:32 #227
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120949415
Lazi *O* gefeliciteerd, tof!

Mo en mrMo ook gefeli!

An, ik cocoon met filmpje, Panda Kopanda, komt goe :+
  zondag 30 december 2012 @ 12:06:42 #228
244125 laziness
pi_120949609
Mo gefeliciteerd, zes jaar!

DaD ik denk eind van de zomer 2013 ja aangezien we ook wettelijk dingen geregeld willen hebben nu we mini alweer best een tijdje hebben en er niks op papier staat.
pi_120950138
Jij ook gefeliciteerd! :*
Ja doei.
pi_120950891
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 12:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lazi *O* gefeliciteerd, tof!

Mo en mrMo ook gefeli!

An, ik cocoon met filmpje, Panda Kopanda, komt goe :+
Lekker O+

Mo en mr Mo ook feli natuurlijk :*
  zondag 30 december 2012 @ 14:42:59 #231
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120956132
Arend Langeberg.. RIP, fantastische man, fantastische stem O+
  zondag 30 december 2012 @ 14:44:19 #232
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120956208
Lazi en Mo, van harte gefeliciteerd *O*

Wij hebben tussen de buien door het nog aardig droog kunnen houden, we hebben het maar op 7 km wandelen gehouden.

Nu een bak thee, zuurkoolovenschotel in elkaar flansen, schaatsen kijken, appeltje eten :+
  zondag 30 december 2012 @ 14:49:46 #233
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120956516
Wij wandelenden langs de oliebollenkraam, die open was.... Dus..... op mijn lijstje staat geen oliebol :D
  Vis een optie? zondag 30 december 2012 @ 14:52:38 #234
70532 loveli
N
pi_120956648
Appelflap? Berliner bol? Wafel?
crap in = crap out
pi_120956883
Hier zijn we begonnen met het uitmesten van de kledingkasten, stom werk, maar wordt wel weer mooi netjes zo. O+ Aardig wat kleding weg kunnen doen.
  zondag 30 december 2012 @ 14:58:30 #236
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120956907
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 14:52 schreef loveli het volgende:
Appelflap? Berliner bol? Wafel?
Nope, al is een parijze soes met slagroom wel het ultieme lekker :9
* uniekhoorn kauwt op appel

Hoe is het Loveli, bijna rust wedergekeerd?
  zondag 30 december 2012 @ 14:59:01 #237
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120956926
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 14:58 schreef Goodbye het volgende:
Hier zijn we begonnen met het uitmesten van de kledingkasten, stom werk, maar wordt wel weer mooi netjes zo. O+ Aardig wat kleding weg kunnen doen.
Te groot of te klein?
  Vis een optie? zondag 30 december 2012 @ 15:00:56 #238
70532 loveli
N
pi_120956989
Of te ouderwets?

Vandaag schandalig uitgeslapen :)
crap in = crap out
pi_120957020
quote:
6s.gif Op zondag 30 december 2012 14:59 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Te groot of te klein?
Te klein of gewoon niet mooi meer! :D 'Helaas' heb ik nog nooit kleding weg moeten doen omdat het te groot was.
pi_120957025
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 14:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Arend Langeberg
:o -O-
Ja doei.
pi_120957576
Jaar rennend afgesloten met een PB: 10km in 58.33 *O* 8-)

nu zo lekker aan een grote bak yoghurt met banaan en walnoten en honing :9 vanavond fajiiiiiiitas (speciaal voor Per met extra i's) *O* :9
Ja doei.
  zondag 30 december 2012 @ 15:32:35 #242
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120958266
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 15:16 schreef motorbloempje het volgende:
Jaar rennend afgesloten met een PB: 10km in 58.33 *O* 8-)

nu zo lekker aan een grote bak yoghurt met banaan en walnoten en honing :9 vanavond fajiiiiiiitas (speciaal voor Per met extra i's) *O* :9
Wat goed *O*
Oeh, heb ook nog verse walnoten (zelf te doppen) en honing en appels en morgen ook bladerdeeg, daar kan ik wel wat mee maken :Y
En ham/kaas bladerdeeghapjes en ragouthapjes,..
Wat nog meer in bladerdeeg, niet te moeilijk want die gaan pas na 12 uur de oven in met wat cola-berenburg, prossecco achter de kiezen :P ?
pi_120958273
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 11:28 schreef An24 het volgende:

[..]

Lijkt me knap vermoeiend. Volgens mij krijg je er armspieren van :+
Damn heb nu al spierpijn.
Maar het is wel heel tof.
  zondag 30 december 2012 @ 15:44:47 #244
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120958801
Knakworstjes in bladerdeeg, uniek? :D

Of met jam erin, ook lekker! :9

De oliebollenkraam in Alkmaar scoort een 1,5 in de AD-oliebollentest :') _O- Streng hoor!
pi_120958950
Bladerdeeg met feta, prei en champignons :9 en knoflook natuurlijk :9
Ja doei.
  zondag 30 december 2012 @ 16:04:21 #246
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120959750
Knakworst, goed idee Maria!
Of frikandel... hoe meer pauper hoe beter, ze zijn toch dronken :D

Ow, heb nog knoflook/brandnetelkaas dat kan ook met spinazie... NOM
  zondag 30 december 2012 @ 16:24:59 #247
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120960684
Theo Maassen aan het terugkijken van gisteren... Heerlijk :D
pi_120960749
Heb vanochtend op mn runkeeper een schema ingevoerd. 5 minuten warming up en daarna 5 minuten gewoon tempo afwisselen met 1 minuut versnellen.
Mijn tempo was inlcusief warming up (die zelfs voor mijn doen langzaam was! :D) toch gemiddeld 10 seconden sneller dan vorige week. En dat ondanks de tegenwind het eerste stuk. :)

Zou het ooit nog goed gaan komen? :D
Doe wat je niet durft.
pi_120961538
Maria :* Niet leuk ;(

Goed bezig Henk!

In Februari ook maar weer eens gaan sporten. Eerst maar even rustig in een "werk-ritme" komen...
Ik mag ook weer na volgende week...
pi_120965159
Vriend van me gaat trouwen! Had ik niet echt verwacht. Ik vond hem echt een womanizer, maar sinds een klein jaar heeft ie een vriendin. Die heeft em getemd blijkbaar. Misschien scheelt het dat ze een jaar of 6 ouder is.. Wel echt een leuk stel samen :)
pi_120965973
Foto van de workshop vandaag.

SPOILER
Duidelijk waar we het komend jaar aan gaan werken :)
  zondag 30 december 2012 @ 18:20:22 #252
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120966126
Wat tof Sarabi!
  zondag 30 december 2012 @ 18:20:43 #253
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120966141
Phaidra wat voor sport wil je dan gaan doen?
pi_120966167
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 18:17 schreef Sarabi het volgende:

SPOILER
Je gaat vleugels kweken? :D :P

Leuke foto!
Ja doei.
pi_120966205
quote:
99s.gif Op zondag 30 december 2012 18:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat tof Sarabi!
Je bent echt instant-blij als je isis-wings aan hebt :Y

@MoBlo wel die vleugels onder mijn bovenarmen kwijt graag
pi_120966252
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 18:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

@MoBlo wel die vleugels onder mijn bovenarmen kwijt graag
Die zijn kut :') en gaan wrsch alleen weg met kt. Zelfs op m'n magerst had ik nog kippenvleugeltjes ( :')_!) daar hangen.

Ach ja. Een leuke lach en niemand die naar die kippenvleugels kijkt!! Dus gewoon zo blijven lachen! :Y
Ja doei.
pi_120966330
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 18:23 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Die zijn kut :') en gaan wrsch alleen weg met kt. Zelfs op m'n magerst had ik nog kippenvleugeltjes ( :')_!) daar hangen.

Ach ja. Een leuke lach en niemand die naar die kippenvleugels kijkt!! Dus gewoon zo blijven lachen! :Y
Ik zat ook net te denken dat ik ze de vorige keer ook niet kwijt ben geraakt.
Ach zo belangrijk is het ook niet, gewoon alles iets strakker en minder.
Wil sowieso weer aan krachttraining beginnen :Y
  zondag 30 december 2012 @ 18:26:19 #258
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120966383
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 18:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja dat kan ik mij voorstellen :Y

Ovenschotel zuurkool staat in de oven, het ruikt zo lekker, honger!
  zondag 30 december 2012 @ 18:28:02 #259
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120966482
Flapjes krijg je nooit weg. Heb 'geluk' dat ik genetisch dunne ledematen heb maar wel een dikke buik, wat nu een flapje is, zo irri
pi_120968088
Gave foto Sarabi.

Helemaal strak worden is idd lastig.
Qua buik en alles gaat het wel goed bij mij maar armen worden nooit echt strak.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_120968185
Gave foto Sarabi!
pi_120969704
Dank u :D
Het idee is wel dat het er over een paar maanden anders uit ziet.
Mijn lichaam begint mij nu steeds meer in de weg te zitten.
pi_120969965
Poeh, deze week veel ongezond gegeten (eerst kerst bij mijn moeder, daarna twee dagen naar mijn broer toe die nog erger eet dan ik en dit weekend restjes opmaken). Het is alleen extreem frustrerend dat er zo ontzettend veel informatie over voedsel is te vinden, wat elkaar allemaal tegen spreekt, waar de bron van herkomst onduidelijk is. Mijn autistisch hoofd kan die informatie slecht scheiden.

Toch wel fijn weer contact met mijn broer te hebben, dat is jarenlang niet zo geweest.
pi_120970067
quote:

SPOILER
Je bent een prachtige vrouw :)!
pi_120972511
Lieve mensen. Kippevleugeltjes bij de armen kan je ook weg trainen. Je moet alleen wel heel braaf je triceps oefeningen doen, minstens om de dag.

Ik kan geen fitness meer doen, maar pushups en deze doen het goed voor mij: ik heb geen vleugeltjes meer:

pi_120972600
quote:

SPOILER
Super! Blauw en zilver doen je goed O+
pi_120974444
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 20:16 schreef An24 het volgende:
Lieve mensen. Kippevleugeltjes bij de armen kan je ook weg trainen. Je moet alleen wel heel braaf je triceps oefeningen doen, minstens om de dag.

Ik kan geen fitness meer doen, maar pushups en deze doen het goed voor mij: ik heb geen vleugeltjes meer:

[ afbeelding ]
Die ken ik, zet je handen niet op je haar neer *doet pijn namelijk*
pi_120975097
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 20:16 schreef An24 het volgende:

[ afbeelding ]
Of boksen :D
pi_120976602
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 20:51 schreef Nallie het volgende:

[..]

Of boksen :D
Ik geloof je gelijk :D
  zondag 30 december 2012 @ 21:12:29 #270
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120976647
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 19:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Poeh, deze week veel ongezond gegeten (eerst kerst bij mijn moeder, daarna twee dagen naar mijn broer toe die nog erger eet dan ik en dit weekend restjes opmaken). Het is alleen extreem frustrerend dat er zo ontzettend veel informatie over voedsel is te vinden, wat elkaar allemaal tegen spreekt, waar de bron van herkomst onduidelijk is. Mijn autistisch hoofd kan die informatie slecht scheiden.

Toch wel fijn weer contact met mijn broer te hebben, dat is jarenlang niet zo geweest.
Ij moet er eerst maar achterkomen wat voor jou haalbaar is.
Niet ALLES wat je naar binnen mikt hoeft een functie te hebben, je mag ook heus wel iets voor de lekker.

Begin bij een basis, zet dat op papier, zet het hier.. Eet dat dagelijks en vul aan met dingen waar je die dag zin in hebt (variatie in warm eten, beleg, fruit, noten, zuivel)
pi_120977516
Net moonrise kingdom gezien, leuke film!

Feestdagenlijstje:
O 2 croissants, zachtgekookt eitje
T stukje taart, glas sap
T bonbon, 3 plakjes cervelaat, 2 toastjes pate
D curry met naan en rundvleesreepjes, 2 glazen wijn
T speculaasje
  zondag 30 december 2012 @ 21:25:57 #272
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120977728
PUfff... waar zijn de groente en fruit??
Zo lekker! Voed jezelf, is beter voor je weerstand.. alsof jij dat niet weet :D
pi_120977953
In de curry denk ik! De groente dan ;)

Mijne:
O: havermout, banaan
L: 2 bh met 2 gebakken eieren en spek
T: halve scone met wat jam, koffie verkeerd
T: paar plakjes gerookte kip
B: shoppen :9
D: soep van gegrilde aubergine en witte bonen met een hard broodje met geitenkaas
T: 2 mandarijnen, mini kerstkransje
  zondag 30 december 2012 @ 21:35:49 #274
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120978491
Pomperdipom.

Nallielijstje O+ Scone *O* Leuks gekocht?

Panda Kopanda was wel blij, Spirited Away was tof O+

Ik ben op zoek naar passende kleding voor bruiloft in februari! Kennelijk dragen de mannen pakken en de vrouwen kleurige sari's. Ik overweeg een simpele salwar kameez-dinges, hoef ik niet te wikkelen, niet zo duur en kan veelal ook door voor een normaal jurkje :+
  zondag 30 december 2012 @ 21:36:36 #275
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120978555
Lekker lijstje Nallie..

O: Boterham leverpastei, gekookt ei, beker melk
B: 1.15 uur wandelen
T: salade van ijsbergsla/tomaat/augurk/komkommer/tonijn/dressing
L: Boterham smeerkaas, boterham leverpastei, beschuit jam
T's: volkoren cracker kaas, peer, appel, cappuccino, blokje choco
D: Zuurkoolovenschotel met aardappelschijven (diepvries), rookworst, tartaar, ui, champignons, tomaat, ananas, appel)
T: kwark en vla, volkorencracker smeerkaas, augurk met ham, asperge met ham
  zondag 30 december 2012 @ 21:38:21 #276
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120978691
Hoe is het Maria?
  zondag 30 december 2012 @ 21:41:28 #277
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120978928
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 21:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoe is het Maria?
Wel goe, thanks for asking! :Y Oma had ineens een opleving vandaag :o Maar had ook nog een raar goedje gehad van een verzorgster dus was kennelijk nogal high... Vond schoenen ineens maar rare dingen enzo :')

Hoe is het met joe? Zin in vrij zijn met je meneer morgen? O+
  zondag 30 december 2012 @ 21:43:08 #278
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120979064
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 21:41 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wel goe, thanks for asking! :Y Oma had ineens een opleving vandaag :o Maar had ook nog een raar goedje gehad van een verzorgster dus was kennelijk nogal high... Vond schoenen ineens maar rare dingen enzo :')

Hoe is het met joe? Zin in vrij zijn met je meneer morgen? O+
Hopelijk heeft ze geen pijn... Sterkte de komende tijd :*
pi_120979214
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 21:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Pomperdipom.

Ik ben op zoek naar passende kleding voor bruiloft in februari! Kennelijk dragen de mannen pakken en de vrouwen kleurige sari's. Ik overweeg een simpele salwar kameez-dinges, hoef ik niet te wikkelen, niet zo duur en kan veelal ook door voor een normaal jurkje :+
Ik heb een roze zijden sari liggen die je kunt lenen als je wilt? :D

Verder zapte ik net per ongeluk voorbij darts, dus nu moet ik meekijken naar darts. Alleen heeft die Van Gerwen (die er overigens uitziet als zo'n gast die echt de grootste bully van het schoolplein was) echt een kont waar de gemiddelde vrouw depressief van zou worden. :o
Doe wat je niet durft.
  zondag 30 december 2012 @ 21:48:24 #280
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120979442
Dank joe Uniekje O+ Pijnstillers doen het iig wel goed neem ik aan. Ik word er wel een bietje iebelig van allemaal :')

Henk, tof :D Maar ik weet niet hoe je die dingen moet wikkelen :@ _O- Daarom dacht ik salwar kameez, dat zijn gewoon feestelijke tuniekjes/jurkjesachtigen :D Of gewoon een leuk jurkje natuurlijk.
pi_120979653
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 21:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Pomperdipom.

Een shirtje en een jurkachtig shirtje :D Ben er blij mee :P

Salwar kameez klinkt lekker exotisch! En handig inderdaad :Y
En sterkte met oma :* Oma's O+
pi_120979926
O haiz! Ik neem het er nog ff van :P de lijstjes zijn weer craptastic. Vanaaf een normale bultbutger gehad met twisterfriet en mayo, lunch was een stuk taart en een warme choco :')

Dinsdag moet het roer zo om :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_120980071
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 21:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dank joe Uniekje O+ Pijnstillers doen het iig wel goed neem ik aan. Ik word er wel een bietje iebelig van allemaal :')

Henk, tof :D Maar ik weet niet hoe je die dingen moet wikkelen :@ _O- Daarom dacht ik salwar kameez, dat zijn gewoon feestelijke tuniekjes/jurkjesachtigen :D Of gewoon een leuk jurkje natuurlijk.
Hehe, dat kan vast iemand je wel uitleggen ter plekke. :)
Zal van de week even een foto maken van de kleur. :)
Alhoewel een salwaar kameez ook wel heel tof is. :)

Hoop voor jullie en je oma dat het geen lange lijdensweg wordt. :)
Doe wat je niet durft.
  zondag 30 december 2012 @ 21:57:28 #284
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120980190
Darts... ja mooi spannend! Gisteren ook al.

Mijn vakantiekg is er alweer af dus morgen eet ik alleen maar crap.. oliebollen, hapjes, prossecco..
pi_120980366
Jarenlang geen darts gekeken maar de laatste dagen is het wel leuk :)
  zondag 30 december 2012 @ 22:00:14 #286
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120980438
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 21:51 schreef Nallie het volgende:

[..]

Een shirtje en een jurkachtig shirtje :D Ben er blij mee :P

Salwar kameez klinkt lekker exotisch! En handig inderdaad :Y
En sterkte met oma :* Oma's O+
Als je zin hebt om te showen: zien? O+
En jaaa oma's O+

quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 21:54 schreef _aurum_ het volgende:
O haiz! Ik neem het er nog ff van :P de lijstjes zijn weer craptastic. Vanaaf een normale bultbutger gehad met twisterfriet en mayo, lunch was een stuk taart en een warme choco :')

*boks* Ik hou niet zo van goede voornemens voor het nieuwe jaar, maar het is wel een praktisch moment op zich :D Al gaan we dinsdag nog gourmetten @ casa di schoonouders, dus nog even appelbeignets en gourmet en dan Normaal Doen oO<

quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 21:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Hehe, dat kan vast iemand je wel uitleggen ter plekke. :)
Zal van de week even een foto maken van de kleur. :)
Alhoewel een salwaar kameez ook wel heel tof is. :)

Hoop voor jullie en je oma dat het geen lange lijdensweg wordt. :)
Nouuu ik kom wel maar 1 dag van tevoren aan en naast de bruidegom en misschien enkele mannelijke wederzijdse vrienden ken ik er niemand, en wil wel graag gekleed ter plekke komen :+ Maar ik ben wel benieuwd dus foto's mogen altijd natuurlijk :9

En ja dat hoop ik ook vooral!
  zondag 30 december 2012 @ 22:00:50 #287
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120980496
Heb je er wel van genoten Aurum??
Vaak, als ik heel fout eet dan ga ik echt proeven en dan blijkt het eigenljk helemaal niet lekker te zijn. Zoals gisteren was er een proefverpakking B&J ijs... 2 grote happen gehad maar de rest weggegooid, was gewoon de moeite niet.

Oliebollen daarintegen... ik proef echt maar tis gewoon lekker :')
pi_120980675
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 21:54 schreef _aurum_ het volgende:

Een normale wàt? Een hamburger van bultrug?
pi_120980978
quote:
10s.gif Op zondag 30 december 2012 22:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb je er wel van genoten Aurum??
Vaak, als ik heel fout eet dan ga ik echt proeven en dan blijkt het eigenljk helemaal niet lekker te zijn. Zoals gisteren was er een proefverpakking B&J ijs... 2 grote happen gehad maar de rest weggegooid, was gewoon de moeite niet.

Oliebollen daarintegen... ik proef echt maar tis gewoon lekker :')
Heel herkenbaar van dat proeven....is een vorm van cognitieve gedragstherapie voor mijzelf :+
  zondag 30 december 2012 @ 22:07:57 #290
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120981080
quote:
11s.gif Op zondag 30 december 2012 22:03 schreef sigme het volgende:

[..]

Een normale wàt? Een hamburger van bultrug?
Walvisburger :D She had a whale of a time O+
pi_120981094
Sorry, zit op de pad dus typo's een bultburger :P

Ik ben niet van de goede voirnemens, maar da's wel de eerste dag dat ik weer thuis ben. En ja, de burger was lekker maar ik hoef tot morgen niks meer te eten oO<
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zondag 30 december 2012 @ 22:12:20 #292
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120981447
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 22:06 schreef An24 het volgende:

[..]

Heel herkenbaar van dat proeven....is een vorm van cognitieve gedragstherapie voor mijzelf :+
Alleen als ik niet alleen ben he... soms ga ik los en dan is alles lekker in grote hoeveelheden :')

Maar inderdaad, eet je 'fout' dan echt heel goed kauwen, proeven, denken, genieten.. het kan wel!

Darts :X

Meneer sms't net: collega ziek (echt een enorme lapzwans en luiaard) misschien morgennacht wel werken..
Teruggesms't: als je gaat werken dan heb je thuis een heel groot probleem.. liefs XXX

Is dat gemeen?
pi_120981611
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 22:12 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Alleen als ik niet alleen ben he... soms ga ik los en dan is alles lekker in grote hoeveelheden :')

Maar inderdaad, eet je 'fout' dan echt heel goed kauwen, proeven, denken, genieten.. het kan wel!

Meneer sms't net: collega ziek (echt een enorme lapzwans en luiaard) misschien morgennacht wel werken..
Teruggesms't: als je gaat werken dan heb je thuis een heel groot probleem.. liefs XXX

Is dat gemeen?
Nee, heel stoer dat je dat smst. Als hij nee tegen jou kan zeggen, kan dat ook tegen zijn werkgever :Y
  zondag 30 december 2012 @ 22:17:37 #294
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120981853
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 22:14 schreef An24 het volgende:

[..]

Nee, heel stoer dat je dat smst. Als hij nee tegen jou kan zeggen, kan dat ook tegen zijn werkgever :Y
O+

Hoe was jou dag ?
pi_120982350
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 22:17 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

O+

Hoe was jou dag ?
Lekker! Heel de dag binnen in mijn huispak, serietjes kijken en katten bezig houden. Daarna met Freud naar de stad gelopen, tapas gegeten en weer terug gelopen. Nu film kijken. Heerlijk zulke dagen O+
  zondag 30 december 2012 @ 22:28:16 #296
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120982757
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 22:23 schreef An24 het volgende:

[..]

Lekker! Heel de dag binnen in mijn huispak, serietjes kijken en katten bezig houden. Daarna met Freud naar de stad gelopen, tapas gegeten en weer terug gelopen. Nu film kijken. Heerlijk zulke dagen O+
Dat klinkt heerlijk knus O+
Wat hebbie gegeten qua tapas?
Officieel heb ik het maar 1 x gegeten en dat was in den Haag met Triple Karmeliet en vlammetjes :D
pi_120983230
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 22:28 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Dat klinkt heerlijk knus O+
Wat hebbie gegeten qua tapas?
Officieel heb ik het maar 1 x gegeten en dat was in den Haag met Triple Karmeliet en vlammetjes :D
Aubergine met thijm en honing, varken in portsaus, gefrituurde uiringen, chorizokroketjes, garnalen in knoflookolie, meloen met ham en nog eentje :') :9
pi_120984062
Niet gemeen idd, tenslotte is hij vrij en heeft hij plannen.

Schransje hier heeft trek in chocolaaaa :')
Heb echt nog niets gezonds gegeten, te triest maar waar.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_120984168
Groot gelijk uniek! :*

Lijstje:

O: wat plakken brood met hummus/brie
S: 10km hardlopen
L: yoghurt met banaan/walnoot/honing, plakje brood met paté
D: fajitas en een biertje
T: biertje
T: bakje chips

:9
Ja doei.
pi_120984173
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 22:12 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Is dat gemeen?
Lastig -O- hopelijk is hij morgen gewoon thuis.
  zondag 30 december 2012 @ 22:48:39 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120984248
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 22:45 schreef Ml-etje het volgende:
Niet gemeen idd, tenslotte is hij vrij en heeft hij plannen.

Schransje hier heeft trek in chocolaaaa :')
Heb echt nog niets gezonds gegeten, te triest maar waar.
ben net de keuken ingeweest en heb in aluminiumfolie gedaan: bloemkool/broccoli/wortelmix (diepvries van de Lidl), spinazie, kwart blik gepelde tomaten, kruiden, peterselie, bieslook, ui, citroen en soja. Dat gaat zo de oven in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')