True!quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hangt er vanaf hoe groot de kom is.
Ze kosten allemaal energie. Alleen geeft de een wat meer terug dan de anderquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:38 schreef Probability het volgende:
Vrienden die energie kosten zijn geen vrienden toch? Dag weg er mee!
Oe het was dus nog even spannend!quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:36 schreef V1z0R het volgende:
5 dus... Nu eigenlijk tijd voor een dutje
Nope, gewoon een groot diep bord...quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:07 schreef the85mc het volgende:
5 borden? Lijkt me wel wat veel.. Of jullie hebben kleinere borden.. Meestal ben ik na 2 borden wel klaar.
Pfff, net even het klankbord voor mn zus uitgehangen. Die heeft net een huis gekocht met haar vriend en is daarna nog bij een andere huis gaan kijken. Nu heeft ze volgens mij een beetje spijt en begint ze overal aan te twijfelen, ook aan de relatie. Terwijl het voor dat huizen gekoop het echt een ideale relatie was. Door al dat gepieker wordt hij ook onzeker, kortom vicieuze cirkel...
OMG, memoriesquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:30 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kijkt u eens!
http://www.wixgame.com/nl/the-lost-vikings-speel.html
oh geweldig. Dat heb ik vroeger zoveel gespeeldquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:30 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kijkt u eens!
http://www.wixgame.com/nl/the-lost-vikings-speel.html
Top! Ik moest ook wel even zoeken bij producten. En ik had hem niet moeten updaten, hij was nog beterquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:15 schreef Sarabi het volgende:
De fatsecret app heeft wel een fijne calorieteller.
Normaal mis ik veel producten maar deze lijkt redelijk volledig.
Thanks An!
Ik gebruikte MyFitnessPal, echt handige app. Je kunt van alles instellen zoals hoeveel je wil afvallen in hoeveel tijd. En dan rekent ie uit (met sport erbij etc) hoe veel kcal je kan eten per dag om dat doel te bereiken. Als ik me daar strikt aan hield ging het geweldig. Ook kent die app heel veel producten, zelfs bijvoorbeeld kant en klare maaltijdsalades van de appie.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:15 schreef Sarabi het volgende:
De fatsecret app heeft wel een fijne calorieteller.
Normaal mis ik veel producten maar deze lijkt redelijk volledig.
Thanks An!
quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:31 schreef Goodbye het volgende:
Collega waar ik mee terug rijd naar huis is altijd om kwart over vier klaar, dus ik zorg dat ik ook klaar ben en heb alle zaken afgewikkeld. Hij is nu alleen nog steeds aan het werk.![]()
![]()
Prima hoor, maar geef dat even aan, dan kan ik tenminste ook nog eventjes door.![]()
[/klaag]
Zo, bijna weekend!
Ow jammer....quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:21 schreef An24 het volgende:
[..]
Top! Ik moest ook wel even zoeken bij producten. En ik had hem niet moeten updaten, hij was nog beter
Dat ligt er aan. Als dit al langdurig zo is en jullie hebben nog niet veel geschiedenis samen, dan zou ik zeggen weg er mee. Of jouw verwachtingen bijstellen over de vriend, als de vriendschap belangrijk voor je is.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:38 schreef Probability het volgende:
Vrienden die energie kosten zijn geen vrienden toch? Dag weg er mee!
Yupsquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:06 schreef V1z0R het volgende:
Nu weer fijn aan de scriptie natuurlijk?!![]()
Dat is zo'n beetje dit dieetquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:02 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben tegen ieder dieet maar hang de matig met ongezond en zoveel ik wil gezond + sport methode aan.
Brood, pasta en aardappelen zijn niet ongezond.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje dit dieetalleen water, thee en koffie als drinken en vooral veel groenten en fruit en geen brood/pasta/aardappelen. Hmmm ik haat het om dingen niet te mogen eten, ik word daar opstandig van
Dat denk ik eigenlijk ook maar misschien om even die eerste kilo's kwijt te raken? Want ik begin het echt zat te worden dat ik zwaarder ben dan vroegerquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Dan werkt het voor jou niet MaJo.. en een oliebol moet ook kunnen... Nom
* uniekhoorn is ook een top2000 verslaafde
Dat is waar maar dit is wel een dieet waar je redelijk normaal kunt eten na de eerste 17 dagen geloof ikquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Brood, pasta en aardappelen zijn niet ongezond.
En dingen niet mogen eten is iets totaal anders dan matigen met ongezond. Het lijkt niet op elkaar. Het komt niet eens in den buurt van wst ik eet.
Klinkt super leuk.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:34 schreef Tinkepink het volgende:
Wij zitten aan het strand waarschijnlijk. Eerst vuurwerk ophalen, dan oliebollen bakken en eten. 's avonds spelletjes doen, bijna op de bank in slaap vallen, dure champagne drinken, vuurwerk afsteken en naar bed. 1 januari nieuwjaarsduik met z'n vieren.
Als je de discipline kan opbrengen voor een rigoureuze aanpak, zou je die discipline ook moeten opbrengen voor de juiste aanpak.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk ook maar misschien om even die eerste kilo's kwijt te raken? Want ik begin het echt zat te worden dat ik zwaarder ben dan vroeger
Ik woog altijd rond de 65 kilo, daar is de laatste 3 jaar 15 kilo bijgekomenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:42 schreef loveli het volgende:
Hoeveel kilo wil je nog kwijt en waar zit het? Was je voor die kilo's op een constant gericht met constant figuur? Hoeveel tijd heeft het gekost om de kilo's eraan te kweken?
Bij mij was het tot m'n 26ste stabiel of heel geleidelijk, daarna werd ik een beetje gestraft als ik me te buiten ging aan troep. Leeftijd en stofwisseling, life's a bitch. Leefgewoontes een beetje aanpassen en er is geen man overboord. (en ik hoef nergens over te klagen)
Oeh, een Chico op 13cm hoge hakkenquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Yups. En morgen hakken ruilen bij de V&D, mijn 13 cm hoge stiletto's zitten iets te wijd om comfortabel op te lopen
.
En oud en nieuw met mijn ouders, hun vrienden en wat mensen die ook mee waren afgelopen zomer naar Afrika. Wel mooi om met die mensen het jaar af te sluiten. Volgend jaar gaan we wel voor het wilde feesten ofzo
. Ooit wil ik nog naar Londen gaan, lijkt me wel een mooie plek voor nieuwjaar, alleen jammer dat de tijd een uur anders loopt xD.
Ik wilde ze al terugsturen, maar ben overgehaald dat ik beter gewoon kan leren erop te lopenquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:34 schreef V1z0R het volgende:
Op visite was fijn
[..]
Oeh, een Chico op 13cm hoge hakken![]()
Mooiste van hakken blijft toch dat die kont er dan zo mooi uitkomt
Succes in ieder geval met je scriptie!
O&N? 's middags vanaf een uur of 12 carbid schieten inclusief BBQ en bier [ afbeelding ], dan tegen de avond aan naar cafe met oliebollen, snacks en bier [ afbeelding ], dan chinees eten (met bier erbij [ afbeelding ]), uitbuiken met een borrel [ afbeelding ], dan naar huis fietsen om lekker met de Hepies op de bank uit te zitten.
Om middernacht dan maar even kijken welke buren er buiten zijn en eventjes de beste wensen doen.
Normaal ging ik daarna altijd even jointje roken om het nieuwe jaar in te luiden maar aangezien ik gestopt ben met roken (en puur er hard inknalt) heb ik zonet op de terugweg even 3 plakjes cake gehaald
Brak zijn [ afbeelding ] de volgende ochtend...
Dan was het koude chocoquote:
Mr. Tink werkt 2 dagen per week thuis en is de andere dagen om 4 uur thuis om dan samen met den kinderen te spelen, sporten en huiswerk te maken..quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:01 schreef V1z0R het volgende:
Thx is ook relaxed behalve voor den lever! En inderdaad Tink lijkt me ook een toffe ma, weet alleen dat ze ook veel uren maakt en hoe je als kind dat meemaakt. Als kind/tiener vond ik dat zelf namelijk lastig, nu kan ik het uitstekend rationaliseren maar voor m'n 18e had ik toch wel moeite met het feit dat ik ze minder meemaakte.Dikke
voor hoe je de tijd die je met ze doorbrengt indeelt dat sowieso!
En nu weet ik niet hoe Mr. Tink z'n indeling is trouwens
Ben laatst trouwens vergeten Co te vragen of ze me wilde adopteren, dingen als rib-eye, wodka en katjang pedis past me wel namelijk.
Major Oedipus-complex als gevolg waarschijnlijk, dat dan wel
Ik vind dat daniel craig een uitstraling heeft van een poolse bouwvakker.. Net alsof ie zn werkkleren heeft geruild voor een maatpak.quote:
Doe mij Jason maar, Daniel mag z'n shirt aanhouden (en een zak over z'n hoofd doen).quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:00 schreef An24 het volgende:
Hij heeft wel een lekker lijf![]()
Net als Jason Statham: super lijf, hoofd een beetje uitstralingsloos
quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Doe mij Jason maar, Daniel mag z'n shirt aanhouden (en een zak over z'n hoofd doen).
Dan heb ik niks gezegdquote:Op zaterdag 29 december 2012 08:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mr. Tink werkt 2 dagen per week thuis en is de andere dagen om 4 uur thuis om dan samen met den kinderen te spelen, sporten en huiswerk te maken..
Ik denk dat wij -en dan vooral hij- netto meer tijd doorbrengen met onze kinderen dan veel andere ouders. Dat gaat dan wel ten koste van het huishouden, vrienden en hobbys, dat wel.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:11 schreef Sarabi het volgende:
Dit is de eerste bondfilm die ik zag dus vond het inderdaad gewoon een goede actiefilm
^^quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:18 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb de charme van bond-films nooit zo gezien
quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:13 schreef motorbloempje het volgende:
Oudjaarsavonddiner voor ons tweetjes, allemaal zelf te maken:
Amuse: pompoensoepje
Voorgerecht: op de huid gebakken zeebaars met mangosalsa en geconfijte cherrytomaatjes
Hoofdgerecht: eend met honing en sesam en een rode wijn saus, haricots verts en potato wedges
Toe: kaasplankje
Koffie/Thee: met boterkoekblokjes
We beginnen wrsch rond 5 uur en zijn dan rond 11 uur klaar![]()
zin in, lekker even rust met z'n tweetjes
De vorige twee heb ik wel ooit met een half oog voorbij zien komen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:13 schreef An24 het volgende:
[..]![]()
De eerste? Snel de rest kijken dan: meer humor, meer mooie vrouwen (met daadwerkelijk tekst), meer auto's, meer over de top, meer alles
![]()
Ik wilde laatst ook naar de Kik gaan in tivoli, maar ik zou met vrienden en die konden niet op tijd in utrecht zijn. Jammer, want het klinkt wel geinig.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben brak vandaag. En duf.
Maar The Kik was gisteren leuk! Geloof dat alleen zij wegkomen met een cover van Mien waar is mn feestneus en de Vogeltjesdans.
Het voorprogramma was trouwens wel een erg leuke en mooie verrassing!
Soms zou ik willen dat ik kon zingen en een instrument kon bespelen.
Wow dat ziet er echt onmogelijk uitquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:03 schreef An24 het volgende:
OMG!
Ik heb net met yoga mijn hoofd uit de hoofdstand getrokken, zodat ik de armstand kon oefenen. De hoofdstand kan ik zonder muur, maar deze toch maar even bij de muur geprobeerd. Maar dat is zwaaar![]()
Deze lukt dus nog niet echt![]()
Dus van deze:
[ afbeelding ]
Naar deze:
[ afbeelding ]
En deze heb ik ook geoefend:
[ afbeelding ]
Hierbij kan ik nu met 1 been op mijn arm en met 1 been op een blok op de grond..om aan de kracht en balans te werken.
Dus nu lekkere pijn
Ja voor mij nu ook. Maar ik had mezelf ook nooit in de eerste pose gedacht en die gaat nu appeltje eitjequote:Op zaterdag 29 december 2012 15:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow dat ziet er echt onmogelijk uit
Die laatste is vast heel moeilijk en bijzonder om te doen, maar ik kan alleen maar naar die maffe tenen kijkenquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:03 schreef An24 het volgende:
OMG!
Ik heb net met yoga mijn hoofd uit de hoofdstand getrokken, zodat ik de armstand kon oefenen. De hoofdstand kan ik zonder muur, maar deze toch maar even bij de muur geprobeerd. Maar dat is zwaaar![]()
Deze lukt dus nog niet echt![]()
Dus van deze:
[ afbeelding ]
Naar deze:
[ afbeelding ]
En deze heb ik ook geoefend:
[ afbeelding ]
Hierbij kan ik nu met 1 been op mijn arm en met 1 been op een blok op de grond..om aan de kracht en balans te werken.
Dus nu lekkere pijn
Tof! Ook door yoga of door turnen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:30 schreef conleche het volgende:
Die onderste kan ik niet, of tenminste, nog nooit geprobeerd, maar denk het niet, ziet er vet moeilijk uit, maar die bovenste twee wel. Ik heb er hier volgens mij zelfs ooit foto's van gepost.
Lijstje:
O: pistoletje met gesmolten kaas en ui
L: gegratineerde uiensoep.Bijna niks zo lekker als dat.
T: glas vitaday light
T: wodka
D: schnitzel, paprikasaus, rostirondjes en coleslaw
T: yoghurtijs (waar overigens nog meer kcals inzitten dan in gewoon roomijs, who knew!)
Ik heb nooit geyogaad, (wel een tijdje gepilatest trouwens en dat zal ook wel helpen.) Maar vroeger wel op vrij hoog niveau geturnd en daar is wat van blijven hangen, waaronder lenigheid en dit soort dingen.quote:
Kan het niet schrijven en niet uitvoerenquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb nooit geyogaad, (wel een tijdje gepilatest trouwens en dat zal ook wel helpen.) Maar vroeger wel op vrij hoog niveau geturnd en daar is wat van blijven hangen, waaronder lenigheid en dit soort dingen.
Ja, als kind turnde ik ook, maar toen kreeg ik al veel EDS problemen (blijkbaar), dus moest ik stoppen door pijn. Nou ja boeit ook niet, leer ik het gewoon na mijn dertigstequote:Op zaterdag 29 december 2012 16:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb nooit geyogaad, (wel een tijdje gepilatest trouwens en dat zal ook wel helpen.) Maar vroeger wel op vrij hoog niveau geturnd en daar is wat van blijven hangen, waaronder lenigheid en dit soort dingen.
Ik ben ook al sinds juni bezig he! Maar goed, toen kon ik nog helemaal niets. De spierontwikkeling is blijkbaar nog wel aanwezigquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
ik vind het knap hoor, Co en An!![]()
Ik zou niet eens weten hoe te beginnen, zou wat doelloos halve koprollen doen denk ik, en dan heb ik nog wel enige tijd linkjes van An bestudeerd
Aan de andere kant misschien maar goed ook, van een koprol duizelt het me altijd al even![]()
Mijn buikvet/-vel zou me verblindenquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou alleen maar omvallen. Volgens mij werken dat soort poses alleen als je frêle en petite bent.
*mentaal beeld*quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mijn buikvet/-vel zou me verblinden*kras*
![]()
Wat vervelendquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Ga straks na het eten maar even hometrainen, verveel mij alweer, mijn lief is weer werken tot vanavond laat.
Ben echt de hele tijd aan het eten, bleeh
quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn balans is atm ver te zoeken, dus ik sla ff over.
Dat yoga alleen ontspannend is, is een misverstand. Je hebt verschillende soorten. Ashtanga yoga is voor de opbouw van kracht, balans, conditie en uithoudingsvermogen. Daarnaast wordt je lenig door inspanning en ontspanning af te wisselen. Wel stoer dat je het geprobeerd hebtquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:11 schreef the85mc het volgende:
Sjezus wat een pose voor yoga. Hoe kan dat nou ontspannend zijn?
Ik wilde het ook wel eens proberen, maar het is niet te doen. Of ik krijg mn voeten niet van de grond of ik maak een soort koprol. Evenwicht houden is lastig, terwijl ik dat normaal wel aardig kan door surfen..
Ik was zo straks even op het meer geweest, het waaide flink. Was wel even lekker. Niet eens echt koud ofzo.
Ik dacht dat doe ik ff. Die eerste 2 wil nog wel (tegen een muur...), maar die laatste niet. En ik heb er niet zoveel mee dat sommige dingen voor vrouwen zouden zijn. Toen ik klein was heb ik ook een tijdje op ballet gezeten haha. Maar toen was ik nog lief en kleinquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:23 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat yoga alleen ontspannend is, is een misverstand. Je hebt verschillende soorten. Ashtanga yoga is voor de opbouw van kracht, balans, ontspanning, conditie en uithoudingsvermogen. Wel stoer dat je het geprobeerd hebt
Ah, herkenbaar. Freud doet ook altijd veel tegelijk.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo, toch nog ruim een uur op de hometrainer gezeten, nu eten koken voor mijzelf. Honger
Vind lezen wel leuk hoor An maar ik doe meestal 3 dingen tegelijk. Nu bijv. Fokken, een zoek/vind spelletje op laptob, Wordfeud met collega's en koken
SPOILER: Oma updateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Zo klinkt yoga wel leukquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:23 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat yoga alleen ontspannend is, is een misverstand. Je hebt verschillende soorten. Ashtanga yoga is voor de opbouw van kracht, balans, conditie en uithoudingsvermogen. Daarnaast wordt je lenig door inspanning en ontspanning af te wisselen. Wel stoer dat je het geprobeerd hebt
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
SPOILER: Oma updateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte Maria.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Klinkt herkenbaar en kloteSPOILER: Oma updateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kus!
Ja doei.
Ahw....sterkte meisSPOILER: Oma updateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ach..SPOILER: Oma updateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nouja. Nu maar even eten! Hutspot en slavink *ontopic*"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Wij hebben schotse chips. Ofzo. Denk niet dat ik neem. Geen zin inquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
![]()
Ik heb zin in snaaiwerk maar heb gelukkig niks in huis*ontopic is*
Ik wilde het niet zeggenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:26 schreef motorbloempje het volgende:
En dan weer laat naar bed en morgen weinig eten omdat je laat je nest uit komt en moe zijn? Zou je niet wat beter voor jezelf zorgen?
Als het niet expres is, is het wel mooi in deze contextquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:07 schreef Tinkepink het volgende:
Ik doe ook altijd teveel tegelijk. Nu Fok!, Volkskrant lezen, Cars2 kijken, thee zetten, chips eten, spelletje op de laptop en thee zetten.
Wat fijn. Geniet samen met O&Nquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat een lijstje Mo
Ga straks met mijn lief nog even darts kijken, cola-berenburjge drinken, chocolaatje en wat zoute stokjes eten.
Mijn meneer moet nog 1 nacht en kon gelukkig een snippernacht nemen op O&N
Wat ben je ook een lieve schatquote:
Omnomquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wij hebben schotse chips. Ofzo. Denk niet dat ik neem. Geen zin inScotch Bonnet Chilli Pepper, klinkt wel exotisch. Morgen na 't hardlopen maar 'n bakje.
Lijst vandaag:
O: 2 toast met boter
L: wat plakjes stonebake pave met voornamelijk brie (2gbp voor een GIGANTISCHE brie)
D: nachos con todo
T: mok melk
Om te janken, uiteraard. Doen we niet, echter. Want ingecalculeerde carbrijke niet-zo-netjes-dag als relax-bijkom-dagMorgen weer een fijne met minder carbs, meer kip en yoghurt en andere lekkere dingen. Oh, en dan een klein bakje chips.
Jij hebt nodig: griekse yoghurt ( is gezond) en diepvriesfruit (is gezond) en een keukenmachine ( is ... Euhm... Mjah...quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
OmnomNachos
Chips
Brie
Ik heb duidelijk snaaizinMisschien pak ik zo wel ehhh vanilleyoghurt met vruchtjes
Oe jaaaquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Jij hebt nodig: griekse yoghurt ( is gezond) en diepvriesfruit (is gezond) en een keukenmachine ( is ... Euhm... Mjah...) samen = JUM!
Niet blenderen... Snijmes gebruiken.... Dan krijg je gezond fruitijsjequote:Op zaterdag 29 december 2012 22:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe jaaaGa ik idd morgen weer even scoren!
Had laatst ook geniale smoothies gemaakt
![]()
Heb nu bakje vanilleyoghurt met bowlvruchtjes erdoor, ook lekker
O rlyquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:52 schreef An24 het volgende:
[..]
Niet blenderen... Snijmes gebruiken.... Dan krijg je gezond fruitijsje
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
O rlyKlinkt intrigerend, al eet ik niet zo vaak ijs
Ik wilde het wat opbouwender zeggenquote:
Ik zou die ene deze maand bewaren voor 31 december.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:09 schreef MaJo het volgende:
Ik weet dat het niet slim is maar ik wil ook gewoon een sociaal leven hebbeneens in de maand uitgaan moet kunnen toch? De laatste tijd juist altijd op tijd naar bed gegaan op de kerst na
Ik doe mijn bestquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
En kijk uit dat je dingen niet gaat verwarren sarabiglas wijn tegen de muur, dartpijltje met kruidenboter en gooien met stokbrood.
Oh 1x per maand valt idd meequote:Op zaterdag 29 december 2012 23:09 schreef MaJo het volgende:
Ik weet dat het niet slim is maar ik wil ook gewoon een sociaal leven hebbeneens in de maand uitgaan moet kunnen toch? De laatste tijd juist altijd op tijd naar bed gegaan op de kerst na
quote:
Zeur niet muts...heel normaal dat je het even post/ van je afschrijftquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh 1x per maand valt idd meeMisschien is mijn herinnering van je posts dan scheef
Ik dacht dat je de afgelopen tijd heel vaak laat thuis was geweest ofzoiets. Maar nevermind dan, proceed
[..]![]()
Grazie! Ik vind het maar maf allemaal.
Ook typisch, wil ik het even kwijt, post ik het toch maar na even twijfelen en voel ik me daarna opgelaten over alle lieve reacties ivm offtopic topickaap met nare dingen, derpdaderp![]()
Hehe okay okayquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:35 schreef An24 het volgende:
[..]
Zeur niet muts...heel normaal dat je het even post/ van je afschrijft![]()
En loveli mag ook liever zijn voor zichzelf.
Haha, ook een manier!quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:42 schreef loveli het volgende:
Oh, ik overweeg ernstig erg lief voor mezelf te zijn en een koe te kopen voor aan de muur.
Dattum!quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:35 schreef An24 het volgende:
[..]
Zeur niet muts...heel normaal dat je het even post/ van je afschrijft![]()
En loveli mag ook liever zijn voor zichzelf.
Tof!quote:Op zondag 30 december 2012 00:01 schreef loveli het volgende:
Voornemen: naar een infdodag van de Natres en als het dan nog steeds leuk lijkt, inschrijven.
BOEMkoolquote:
Wel passender idd!quote:
quote:Op zondag 30 december 2012 01:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wel passender idd!
Op gezondheidsmissies naar de MacDonalds enzo![]()
For king fish and country broccoli!
Nou als ik me bedenk hoe vaak je getraind had voor de urbanathlon die je gewoon hebt uitgelopen, dan heb ik een behoorlijk hoge dunk van je basisconditie!quote:Op zondag 30 december 2012 01:21 schreef loveli het volgende:
Met het vertrouwen van de slankies op zak moet het lukken.
Haha o was zij datquote:Op zondag 30 december 2012 10:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Tink was die hete chick die jij wel even dacht te versieren.
Valt me een beetje van je tegen MCquote:Op zondag 30 december 2012 10:39 schreef the85mc het volgende:
[..]
Haha o was zij datGister geen spannende dingen beleefd..
Sterke dan vandaagquote:Op zondag 30 december 2012 11:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe de Bakkerswinkel! Scones met jamEnjoy Nallieface!
Thanks Mc![]()
Beterschap Goedbijtje!
Ik ging gisteren laat naar bed en vanochtend was het streven om uit bed te komen als ik nog heel moe was, zodat ik vanavond vroeg kan slapen en maandag op tijd op ben voor werkWekker ging om 9:30, na een uurtje stervende zwaan spelen ben ik eruit gerold
Nog wel moe, dus dat deel van het plan is gelukt
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 30 december 2012 11:09 schreef laziness het volgende:
Ik ben uitermate laks geweest deze maand (en de maanden er voor) maar nu meneer me officieel ten huwelijk heeft gevraagd heb ik een doel. Vanaf 1 januari ga ik weer heul streng zijn en serieuze lijstjes posten.
Dus ik zie jullie 1 januari
Lijkt me knap vermoeiend. Volgens mij krijg je er armspieren vanquote:
Wat gaaf! Hoe heeft 'ie je gevraagd?quote:Op zondag 30 december 2012 11:09 schreef laziness het volgende:
Ik ben uitermate laks geweest deze maand (en de maanden er voor) maar nu meneer me officieel ten huwelijk heeft gevraagd heb ik een doel. Vanaf 1 januari ga ik weer heul streng zijn en serieuze lijstjes posten.
Gefeliciteerd, dat jubileum had ik 3 dagen geleden!quote:
Tof, gefeliciteerd! Is 'ie in de sneeuw op z'n knieën gegaan?quote:Op zondag 30 december 2012 11:09 schreef laziness het volgende:
Jaquote:Op zondag 30 december 2012 11:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Tof, gefeliciteerd! Is 'ie in de sneeuw op z'n knieën gegaan?
Lekkerquote:Op zondag 30 december 2012 12:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lazigefeliciteerd, tof!
Mo en mrMo ook gefeli!
An, ik cocoon met filmpje, Panda Kopanda, komt goe
Nope, al is een parijze soes met slagroom wel het ultieme lekkerquote:
Te groot of te klein?quote:Op zondag 30 december 2012 14:58 schreef Goodbye het volgende:
Hier zijn we begonnen met het uitmesten van de kledingkasten, stom werk, maar wordt wel weer mooi netjes zo.Aardig wat kleding weg kunnen doen.
Te klein of gewoon niet mooi meer!quote:
Wat goedquote:Op zondag 30 december 2012 15:16 schreef motorbloempje het volgende:
Jaar rennend afgesloten met een PB: 10km in 58.33![]()
nu zo lekker aan een grote bak yoghurt met banaan en walnoten en honingvanavond fajiiiiiiitas (speciaal voor Per met extra i's)
![]()
Damn heb nu al spierpijn.quote:Op zondag 30 december 2012 11:28 schreef An24 het volgende:
[..]
Lijkt me knap vermoeiend. Volgens mij krijg je er armspieren van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duidelijk waar we het komend jaar aan gaan werken![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 18:17 schreef Sarabi het volgende:
Foto van de workshop vandaag.Je gaat vleugels kweken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duidelijk waar we het komend jaar aan gaan werken![]()
Leuke foto!Ja doei.
Je bent echt instant-blij als je isis-wings aan hebtquote:
Die zijn kutquote:Op zondag 30 december 2012 18:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je bent echt instant-blij als je isis-wings aan hebt
@MoBlo wel die vleugels onder mijn bovenarmen kwijt graag
Ik zat ook net te denken dat ik ze de vorige keer ook niet kwijt ben geraakt.quote:Op zondag 30 december 2012 18:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die zijn kuten gaan wrsch alleen weg met kt. Zelfs op m'n magerst had ik nog kippenvleugeltjes (
_!) daar hangen.
Ach ja. Een leuke lach en niemand die naar die kippenvleugels kijkt!! Dus gewoon zo blijven lachen!
Ja dat kan ik mij voorstellenquote:Op zondag 30 december 2012 18:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je bent echt instant-blij als je isis-wings aan hebt
Foto van de workshop vandaag.Je bent een prachtige vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duidelijk waar we het komend jaar aan gaan werken!
Foto van de workshop vandaag.Super! Blauw en zilver doen je goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duidelijk waar we het komend jaar aan gaan werken![]()
Die ken ik, zet je handen niet op je haar neer *doet pijn namelijk*quote:Op zondag 30 december 2012 20:16 schreef An24 het volgende:
Lieve mensen. Kippevleugeltjes bij de armen kan je ook weg trainen. Je moet alleen wel heel braaf je triceps oefeningen doen, minstens om de dag.
Ik kan geen fitness meer doen, maar pushups en deze doen het goed voor mij: ik heb geen vleugeltjes meer:
[ afbeelding ]
Of boksenquote:Op zondag 30 december 2012 20:16 schreef An24 het volgende:
Lieve mensen. Kippevleugeltjes bij de armen kan je ook weg trainen. Je moet alleen wel heel braaf je triceps oefeningen doen, minstens om de dag.
Ik kan geen fitness meer doen, maar pushups en deze doen het goed voor mij: ik heb geen vleugeltjes meer:
[ afbeelding ]
Ij moet er eerst maar achterkomen wat voor jou haalbaar is.quote:Op zondag 30 december 2012 19:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Poeh, deze week veel ongezond gegeten (eerst kerst bij mijn moeder, daarna twee dagen naar mijn broer toe die nog erger eet dan ik en dit weekend restjes opmaken). Het is alleen extreem frustrerend dat er zo ontzettend veel informatie over voedsel is te vinden, wat elkaar allemaal tegen spreekt, waar de bron van herkomst onduidelijk is. Mijn autistisch hoofd kan die informatie slecht scheiden.
Toch wel fijn weer contact met mijn broer te hebben, dat is jarenlang niet zo geweest.
Wel goe, thanks for asking!quote:
Hopelijk heeft ze geen pijn... Sterkte de komende tijdquote:Op zondag 30 december 2012 21:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wel goe, thanks for asking!Oma had ineens een opleving vandaag
Maar had ook nog een raar goedje gehad van een verzorgster dus was kennelijk nogal high... Vond schoenen ineens maar rare dingen enzo
![]()
Hoe is het met joe? Zin in vrij zijn met je meneer morgen?
Ik heb een roze zijden sari liggen die je kunt lenen als je wilt?quote:Op zondag 30 december 2012 21:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Pomperdipom.
NallielijstjeScone
Leuks gekocht?
Panda Kopanda was wel blij, Spirited Away was tof
Ik ben op zoek naar passende kleding voor bruiloft in februari! Kennelijk dragen de mannen pakken en de vrouwen kleurige sari's. Ik overweeg een simpele salwar kameez-dinges, hoef ik niet te wikkelen, niet zo duur en kan veelal ook door voor een normaal jurkje![]()
Een shirtje en een jurkachtig shirtjequote:Op zondag 30 december 2012 21:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Pomperdipom.
NallielijstjeScone
Leuks gekocht?
Panda Kopanda was wel blij, Spirited Away was tof
Ik ben op zoek naar passende kleding voor bruiloft in februari! Kennelijk dragen de mannen pakken en de vrouwen kleurige sari's. Ik overweeg een simpele salwar kameez-dinges, hoef ik niet te wikkelen, niet zo duur en kan veelal ook door voor een normaal jurkje![]()
Hehe, dat kan vast iemand je wel uitleggen ter plekke.quote:Op zondag 30 december 2012 21:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dank joe UniekjePijnstillers doen het iig wel goed neem ik aan. Ik word er wel een bietje iebelig van allemaal
![]()
Henk, tofMaar ik weet niet hoe je die dingen moet wikkelen
![]()
Daarom dacht ik salwar kameez, dat zijn gewoon feestelijke tuniekjes/jurkjesachtigen
Of gewoon een leuk jurkje natuurlijk.
Als je zin hebt om te showen: zien?quote:Op zondag 30 december 2012 21:51 schreef Nallie het volgende:
[..]
Een shirtje en een jurkachtig shirtjeBen er blij mee
Salwar kameez klinkt lekker exotisch! En handig inderdaad
En sterkte met omaOma's
*boks* Ik hou niet zo van goede voornemens voor het nieuwe jaar, maar het is wel een praktisch moment op zichquote:Op zondag 30 december 2012 21:54 schreef _aurum_ het volgende:
O haiz! Ik neem het er nog ff vande lijstjes zijn weer craptastic. Vanaaf een normale bultbutger gehad met twisterfriet en mayo, lunch was een stuk taart en een warme choco
Dinsdag moet het roer zo om
Nouuu ik kom wel maar 1 dag van tevoren aan en naast de bruidegom en misschien enkele mannelijke wederzijdse vrienden ken ik er niemand, en wil wel graag gekleed ter plekke komenquote:Op zondag 30 december 2012 21:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hehe, dat kan vast iemand je wel uitleggen ter plekke.
Zal van de week even een foto maken van de kleur.
Alhoewel een salwaar kameez ook wel heel tof is.
Hoop voor jullie en je oma dat het geen lange lijdensweg wordt.
Een normale wàt? Een hamburger van bultrug?quote:Op zondag 30 december 2012 21:54 schreef _aurum_ het volgende:
O haiz! Ik neem het er nog ff vande lijstjes zijn weer craptastic. Vanaaf een normale bultbutger gehad met twisterfriet en mayo, lunch was een stuk taart en een warme choco
Dinsdag moet het roer zo om
Heel herkenbaar van dat proeven....is een vorm van cognitieve gedragstherapie voor mijzelfquote:Op zondag 30 december 2012 22:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb je er wel van genoten Aurum??
Vaak, als ik heel fout eet dan ga ik echt proeven en dan blijkt het eigenljk helemaal niet lekker te zijn. Zoals gisteren was er een proefverpakking B&J ijs... 2 grote happen gehad maar de rest weggegooid, was gewoon de moeite niet.
Oliebollen daarintegen... ik proef echt maar tis gewoon lekker
Walvisburgerquote:Op zondag 30 december 2012 22:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Een normale wàt? Een hamburger van bultrug?
Alleen als ik niet alleen ben he... soms ga ik los en dan is alles lekker in grote hoeveelhedenquote:Op zondag 30 december 2012 22:06 schreef An24 het volgende:
[..]
Heel herkenbaar van dat proeven....is een vorm van cognitieve gedragstherapie voor mijzelf
Nee, heel stoer dat je dat smst. Als hij nee tegen jou kan zeggen, kan dat ook tegen zijn werkgeverquote:Op zondag 30 december 2012 22:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Alleen als ik niet alleen ben he... soms ga ik los en dan is alles lekker in grote hoeveelheden
Maar inderdaad, eet je 'fout' dan echt heel goed kauwen, proeven, denken, genieten.. het kan wel!
Darts
Meneer sms't net: collega ziek (echt een enorme lapzwans en luiaard) misschien morgennacht wel werken..
Teruggesms't: als je gaat werken dan heb je thuis een heel groot probleem.. liefs XXX
Is dat gemeen?
quote:Op zondag 30 december 2012 22:14 schreef An24 het volgende:
[..]
Nee, heel stoer dat je dat smst. Als hij nee tegen jou kan zeggen, kan dat ook tegen zijn werkgever
Lekker! Heel de dag binnen in mijn huispak, serietjes kijken en katten bezig houden. Daarna met Freud naar de stad gelopen, tapas gegeten en weer terug gelopen. Nu film kijken. Heerlijk zulke dagenquote:
Dat klinkt heerlijk knusquote:Op zondag 30 december 2012 22:23 schreef An24 het volgende:
[..]
Lekker! Heel de dag binnen in mijn huispak, serietjes kijken en katten bezig houden. Daarna met Freud naar de stad gelopen, tapas gegeten en weer terug gelopen. Nu film kijken. Heerlijk zulke dagen
Aubergine met thijm en honing, varken in portsaus, gefrituurde uiringen, chorizokroketjes, garnalen in knoflookolie, meloen met ham en nog eentjequote:Op zondag 30 december 2012 22:28 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat klinkt heerlijk knus
Wat hebbie gegeten qua tapas?
Officieel heb ik het maar 1 x gegeten en dat was in den Haag met Triple Karmeliet en vlammetjes
Lastigquote:Op zondag 30 december 2012 22:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Alleen als ik niet alleen ben he... soms ga ik los en dan is alles lekker in grote hoeveelheden
Maar inderdaad, eet je 'fout' dan echt heel goed kauwen, proeven, denken, genieten.. het kan wel!
Darts
Meneer sms't net: collega ziek (echt een enorme lapzwans en luiaard) misschien morgennacht wel werken..
Teruggesms't: als je gaat werken dan heb je thuis een heel groot probleem.. liefs XXX
Is dat gemeen?
ben net de keuken ingeweest en heb in aluminiumfolie gedaan: bloemkool/broccoli/wortelmix (diepvries van de Lidl), spinazie, kwart blik gepelde tomaten, kruiden, peterselie, bieslook, ui, citroen en soja. Dat gaat zo de oven inquote:Op zondag 30 december 2012 22:45 schreef Ml-etje het volgende:
Niet gemeen idd, tenslotte is hij vrij en heeft hij plannen.
Schransje hier heeft trek in chocolaaaa
Heb echt nog niets gezonds gegeten, te triest maar waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |