crew is ook gewoon FOK!ker hoor!quote:
No waiiii!quote:
NOESSSSSSquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben een brenger van droef nieuws
slecht nieuws
aangezien ik een zware tentamenperiode zie aankomen en zaterdag 26 januari daar midden in valt en hoewel ik me de ontspanning van harte gegund had, moet ik verstandig zijn en kan ik er niet bij zijn op de GBBB meet.
Ja ik weet het, ik heb ook een hekel aan afhakers!
Dat weet ik niet, ik zal het doorgevenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
NOESSSSSS
Maar wel begrijpelijk mop en ik hoop dat je er de volgende keer weer bij bent
Hadden ze voor jou nou een extra bed er bij laten zetten op de hotelkamer of was dat nog niet geregeld?
Henk zal het wel jammer vinden (ik ook!)quote:Op zondag 30 december 2012 00:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik zal het doorgeven
Whutquote:Op zondag 30 december 2012 01:20 schreef Greys het volgende:
Oeh oeh als Oerbeer komt ga ik me in de buurt van het herentoilet ophouden.
wordt De Poort dan weer geopend?quote:Op zondag 30 december 2012 01:20 schreef Greys het volgende:
Oeh oeh als Oerbeer komt ga ik me in de buurt van het herentoilet ophouden.
Oerbeer kwam ooit in een donkere bioscoopzaal (John Carter voorpremiere) naar me toe, fluisterend 'Hallo, zit hier de crew??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat was zo cute dat ie sindsdien mijn FOK!crush is en als ik nou een beetje voor dat herentoilet rondhang vraagt ie het misschien nog eens![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zondag 30 december 2012 01:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Oerbeer kwam ooit in een donkere bioscoopzaal (John Carter voorpremiere) naar me toe, fluisterend 'Hallo, zit hier de crew??' en sprak de legendarische woorden tegen me
Wat schattig!!!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat was zo cute dat ie sindsdien mijn FOK!crush is en als ik nou een beetje voor dat herentoilet rondhang vraagt ie het misschien nog eens![]()
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Jaquote:
quote:Op zondag 30 december 2012 01:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Oerbeer kwam ooit in een donkere bioscoopzaal (John Carter voorpremiere) naar me toe, fluisterend 'Hallo, zit hier de crew??' en sprak de legendarische woorden tegen me
Awwwwwww!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat was zo cute dat ie sindsdien mijn FOK!crush is en als ik nou een beetje voor dat herentoilet rondhang vraagt ie het misschien nog eens![]()
![]()
![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik heb er een hekel aan om dingen te beloven terwijl ik nog niets kan beloven.Het is nu 70/30 een ja. Het lijkt me gewoon gezellig, dus de wil is er welquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
je mag pas muziek opgeven als je niet meer onder voorbehoud bent
Lijkt me enig om je te ontmoeten paddy dus ik duim nog even doorquote:Op zondag 30 december 2012 01:37 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik heb er een hekel aan om dingen te beloven terwijl ik nog niets kan beloven.Het is nu 70/30 een ja. Het lijkt me gewoon gezellig, dus de wil is er wel
doe nou maar gewoonquote:Op zondag 30 december 2012 01:37 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik heb er een hekel aan om dingen te beloven terwijl ik nog niets kan beloven.Het is nu 70/30 een ja. Het lijkt me gewoon gezellig, dus de wil is er wel
Hey leuk!quote:Op zondag 30 december 2012 01:37 schreef paddy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |