SPOILER: Ome Gabe met een gouden regel!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw in steam
De nieuwste steam beta (op het moment van schrijven) bied een aantal nieuwe functie's die vermeld mogen worden:
• Steam Big picture mode
Hierbij schakelt steam over op een soort van Mediacenter / XBMC interface; Ideaal voor de gamer die verder van zijn scherm zit (b.v als je op tv game's speelt)SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Aparte steam Library's
hiermee wordt het eindelijk mogelijk om een map op een andere harde schijf (b.v. D: of E:) op te geven waar steam games in mag downloaden.
Ideaal voor de mensen met een kleine SSD en wel steam snel willen kunnen opstartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.![]()
Laatste posts:
Over Giana Sisters:Over indie-games:quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Verander het kan switchen in moet switchen. De levels zijn zo opgebouwd dat je redelijk veel aan het switchen bent tussen lief/stout chars om verder te kunnen komen.
Maar download de demo en speel het zelfquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:25 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Indie games![]()
Tegenwoordig zijn het gewoon veredelde flash games die 15 minuten duren, en dan proberen heel veel nog zo'n poep verhaal the vertellen![]()
Ze krijgen ook allemaal pixel graphics want dat is lekker makkelijk.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
gedeeltelijk waar: ik heb inderdaad bij sommige HiB's minimaal 1 spel zien zitten die je letterlijk binnen 1 a 2 uur uit hebt, en ook nog gemaakt is met flashquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:25 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Indie games![]()
Tegenwoordig zijn het gewoon veredelde flash games die 15 minuten duren, en dan proberen heel veel nog zo'n poep verhaal the vertellen![]()
Ze krijgen ook allemaal pixel graphics want dat is lekker makkelijk.
was wel grappig hoor, maar ben blij dat ik er niet teveel geld aan besteed heb...
(om nog even niet te spreken over de talloze beta's en alpha games die worden afgeleverd door indies, hetzij letterlijk, hetzij figuurlijk)![]()
Neem Dead Pixels nou, dat is echt iets wat ik op internet zou spelenquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:29 schreef mschol het volgende:
[..]
gedeeltelijk waar: ik heb inderdaad bij sommige HiB's minimaal 1 spel zien zitten die je letterlijk binnen 1 a 2 uur uit hebt, en ook nog gemaakt is met flash
Masturbatie is goed voor de prostaat.![]()
b.v. ja.. maar er zijn gelukkig ook genoeg indies die wel spellen afleveren die goed eruit zien en ook lekker wegspelenquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:32 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Neem Dead Pixels nou, dat is echt iets wat ik op internet zou spelen![]()
Dit gaat een goedkope sale periode worden
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Wat ik mis zijn spellen zoals ze vroeger gemaakt werden. Neem nou Superfrog, dat zou je nu prima als indiegame kunnen lanceren voor weinig, simpele graphics maar gewoon een briljant spel, ook nu nog.
Nee als we nu een indie-game maken dan moet het volslagen krankzinnig zijn, debiel moeilijk en het liefst met een enorme lap aan verhaal.
Ik ben er geen fan van, al zitten er soms pareltjes tussen. Machinarium vind ik een briljant spel bijvoorbeeld. Overigens is dat een flashgame![]()
![]()
Ik vind het gewoon belachelijk dat nu de indie markt is doorgebroken iedereen even snel geld wil verdienen, en een of ander spelletje in mekaar knutselt in Game Maker.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:36 schreef djkoelkast het volgende:
Wat ik mis zijn spellen zoals ze vroeger gemaakt werden. Neem nou Superfrog, dat zou je nu prima als indiegame kunnen lanceren voor weinig, simpele graphics maar gewoon een briljant spel, ook nu nog.
Nee als we nu een indie-game maken dan moet het volslagen krankzinnig zijn, debiel moeilijk en het liefst met een enorme lap aan verhaal.
Ik ben er geen fan van, al zitten er soms pareltjes tussen. Machinarium vind ik een briljant spel bijvoorbeeld. Overigens is dat een flashgame
Als ie er een tof spel van maakt en het voor een leuke prijs in de markt zet, waarom niet?quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:47 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon belachelijk dat nu de indie markt is doorgebroken iedereen even snel geld wil verdienen, en een of ander spelletje in mekaar knutselt in Game Maker.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Joh je hebt helemaal gelijk, ik dacht altijd de Row van de Saint dus saint's rowquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:30 schreef djkoelkast het volgende:
Sinds wanneer zit er een ' in Saints Row?Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Debiel moeilijk met simpele graphics, voor niks: http://kayin.pyoko.org/iwbtg/index.phpquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:36 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ben er geen fan van, al zitten er soms pareltjes tussen. Machinarium vind ik een briljant spel bijvoorbeeld. Overigens is dat een flashgame
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
Want paar jaar geleden zou die shit gewoon gratis geweest zijn, nu denkt iedereen GELD GELD GELD.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Als ie er een tof spel van maakt en het voor een leuke prijs in de markt zet, waarom niet?![]()
Ik vind het oplichterij als het ware.Masturbatie is goed voor de prostaat.![]()
Game Maker kun je best heel toffe dingen mee maken, ik heb er ook een spel in gemaakt (niet af en niet voor in het openbaar bedoeld omdat het een beetje flauw naar 1 iemand isquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:47 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon belachelijk dat nu de indie markt is doorgebroken iedereen even snel geld wil verdienen, en een of ander spelletje in mekaar knutselt in Game Maker.) en daar zitten héél veel uren in hoor, neem dat van mij aan. En dan heb ik nog sprites gejat van Commander Keen en daar een ander hoofd op geplakt
![]()
![]()
Ja, dat is gelijk het beste van het beste natuurlijkquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:49 schreef Tain het volgende:
Kut indie games idd
http://store.steampowered(...)ory1=998&genre=Indie![]()
Ik zeg niet dat alle indie games kut zijn hoor.Masturbatie is goed voor de prostaat.![]()
Van die lijst vind ik alleen Machinarium het spelen waard.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:49 schreef Tain het volgende:
Kut indie games idd
not sure if seriousquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Van die lijst vind ik alleen Machinarium het spelen waard.
Ach net als met "A" titels zijn er ook indie games die niet doen wat ze beloven. Indie games moeten het naar mijn mening hebben van innovatieve gameplay/aesthetics. Geen behoefte aan flashgames die op steam worden verkocht voor 5 euro of puzzle spel nummer 9000.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Ik ben serieus. Het zijn echt allemaal mijn soort spellen niet, heb gameplay video's gezien of sommige heb ik zelfs door die humble bundles maar ik vind ze niets aan.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:10 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
not sure if serious
Ach net als met "A" titels zijn er ook indie games die niet doen wat ze beloven. Indie games moeten het naar mijn mening hebben van innovatieve gameplay/aesthetics. Geen behoefte aan flashgames die op steam worden verkocht voor 5 euro of puzzle spel nummer 9000.![]()
Hoezo vind je dat oplichting? Ze dwingen je niet om die spullen te kopen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:51 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Want paar jaar geleden zou die shit gewoon gratis geweest zijn, nu denkt iedereen GELD GELD GELD.![]()
Ik vind het oplichterij als het ware.![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:49 schreef Tain het volgende:
Kut indie games idd
![]()
Ik ben daar gister weer mee begonnen. Echt man het spel blijft zo goed en leuk om te spelen. Gooi er wat mods op en je ervaring wordt meteen heel anders.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:14 schreef s0ul1991 het volgende:
Ik wacht nog op Fallout 3 GOTY en dan ben ik wel klaar denk ik. Het meeste heb ik al of boeit me niet echt.![]()
Kerolquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Van die lijst vind ik alleen Machinarium het spelen waard.![]()
![]()
Indiegames. Tja ik heb er nooit wat aan gevonden. Wat dat betreft ben ik ook niet echt een echte gamer. Ik speel maar een paar toppers en dat is het dan ook wel![]()
![]()
![]()
Bij oplichting dwing je ook niemandquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:48 schreef knight18 het volgende:
[..]
Hoezo vind je dat oplichting? Ze dwingen je niet om die spullen te kopen.
er zijn zowel goeie als slechte indies, het jammer is wel dat het grootste deel van de indies platformers lijken te zijn, of (zogoed als) regelrechte kopieeen van andere games![]()
You cannot be seriousquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Van die lijst vind ik alleen Machinarium het spelen waard.
V.Ja inderdaad, V. ja.![]()
Wat mij betreft doe je jezelf als gamer tot echt tekort als je een hele categorie games bij voorbaat afschrijft.
Het is net zo kortzichtig als alle AAA-titels ervan betichten dat ze toch elk jaar weer hetzelfde zijn (door een gang lopen en wat mannetjes afknallen).Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Wat is daar precies zo goed aan? (ik vertel er wel bij dat ik sowieso niet geïnteresseerd ben in voetbal)quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Beste...spel......reeks.....ooit...
Sr3 alweer 75% zou mooi zijn als Killing floor van 50% naar 75% gaat
/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Het is een realistische simulatie van het complete voetbalwereldje, met alle echte clubs en spelers.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:57 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wat is daar precies zo goed aan? (ik vertel er wel bij dat ik sowieso niet geïnteresseerd ben in voetbal)
V.
Als je iets met voetbal hebt kan ik me niet voorstellen dat FM niets voor je is, of je moet totaal niet van management/sim-games houden natuurlijk.
Er is geen enkele andere voetbalmanager-game die ook maar in de buurt komt van de Sports Interactive CM/FM reeks.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Ik twijfel tussen CK2 en CIV5 voor de nieuwe stemronde. Voor CIV5 lijkt het erop dat je zelfs met korting minstens 15¤ kwijt zult zijn aan de game + Gods & Kings (schijnt onmisbaar te zijn om het spel compleet te maken). Ik denk dat ik toch maar CK2 doe omdat ik de DLC gewoon MOET hebben.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
ik ben voor shogun gegaanquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:01 schreef JimmyJames het volgende:
Ik twijfel tussen CK2 en CIV5 voor de nieuwe stemronde. Voor CIV5 lijkt het erop dat je zelfs met korting minstens 15¤ kwijt zult zijn aan de game + Gods & Kings (schijnt onmisbaar te zijn om het spel compleet te maken). Ik denk dat ik toch maar CK2 doe omdat ik de DLC gewoon MOET hebben.![]()
![]()
Het is wel indie, hoorquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:04 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Is Miner Wars 2081 nog wat?
Ziet er erg vet uit namelijk.![]()
Ik zou op basis van metacritic ervan afblijven.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Nou moet iedereen niet gaan denken dat ik een schijt hekel heb aan indie gamesquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:07 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Het is wel indie, hoor![]()
Ik zou op basis van metacritic ervan afblijven.![]()
Metacritic zegt ook niet veel.Masturbatie is goed voor de prostaat.![]()
Metacritic is corrupt dat weten jullie toch hopelijk wel. Niet elke review telt even sterk in de berekening. Sommige reviews worden dan wel en dan niet meegeteld enzovoort.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Ja en sommige reviews worden betaald of worden geschreven door fanboy rukkers. Daarom kan je beter als je games wilt kopen youtube filmpjes kijken (WTF is... achtige filmpjes) en eventueel meerdere reviews lezen. Dit zou ik overigens alleen doen bij ¤40+ titelsquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:11 schreef Ame_thyst het volgende:
etacritic is corrupt dat weten jullie toch hopelijk wel. Niet elke review telt even sterk in de berekening. Sommige reviews worden dan wel en dan niet meegeteld enzovoort.![]()
![]()
wordt dan ook vaak betaald door de studio of uitgever.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:11 schreef Ame_thyst het volgende:
Metacritic is corrupt dat weten jullie toch hopelijk wel. Niet elke review telt even sterk in de berekening. Sommige reviews worden dan wel en dan niet meegeteld enzovoort./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Of eventueele lets play'squote:Op vrijdag 28 december 2012 13:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja en sommige reviews worden betaald of worden geschreven door fanboy rukkers. Daarom kan je beter als je games wilt kopen youtube filmpjes kijken (WTF is... achtige filmpjes) en eventueel meerdere reviews lezen. Dit zou ik overigens alleen doen bij ¤40+ titels/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Voor de mensen die er nog over zaten te denken om XCOM te kopen. Hij is vandaag in de sale op GMG met 50% korting en de 30% code ( GMG30-DPLIM-DN831 ) is toe te passen, wat hem dus ¤ 17,50 maakt ipv de 33,49 die Steam je aftroggelt met de DD.Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152![]()
Nee hoor, ik ben gek op allerlei soorten spellen, zelfs The Settlers serie vind ik tof (alleen door het aantal bugs in 7 ben ik daar mee gestopt), simcity, rollercoaster tycoon, theme hospital, dat soort spellen vind ik ook erg tof. Er is de laatste tijd gewoon weinig leuks uitgebracht.quote:![]()
Alleen maar nerd games dusquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben gek op allerlei soorten spellen, zelfs The Settlers serie vind ik tof (alleen door het aantal bugs in 7 ben ik daar mee gestopt), simcity, rollercoaster tycoon, theme hospital, dat soort spellen vind ik ook erg tof. Er is de laatste tijd gewoon weinig leuks uitgebracht.
nerd![]()
![]()
Cities in Motion ? ook indie(achtig) en erg vermakelijkquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben gek op allerlei soorten spellen, zelfs The Settlers serie vind ik tof (alleen door het aantal bugs in 7 ben ik daar mee gestopt), simcity, rollercoaster tycoon, theme hospital, dat soort spellen vind ik ook erg tof. Er is de laatste tijd gewoon weinig leuks uitgebracht.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alleen maar management games dus
managerSteam: Metonae
das ook wel deels mijn straatje, cties in motion is een aanraderquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben gek op allerlei soorten spellen, zelfs The Settlers serie vind ik tof (alleen door het aantal bugs in 7 ben ik daar mee gestopt), simcity, rollercoaster tycoon, theme hospital, dat soort spellen vind ik ook erg tof. Er is de laatste tijd gewoon weinig leuks uitgebracht.
Cities XL vond ik zelf vrij matig..
door Towns wil ik settlers 3/4 (mijn favorieten) weer spelen![]()
![]()
Ik kijk op dit moment meer uit naar de 24h deals van greenmangamingquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:16 schreef Metonae het volgende:
Voor de mensen die er nog over zaten te denken om XCOM te kopen. Hij is vandaag in de sale op GMG met 50% korting en de 30% code ( GMG30-DPLIM-DN831 ) is toe te passen, wat hem dus ¤ 17,50 maakt ipv de 33,49 die Steam je aftroggelt met de DD..
Heb best zin in X-Com maar eigenlijk heb ik er geen tijd voor
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
GMGquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:24 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik kijk op dit moment meer uit naar de 24h deals van greenmangaming.
Heb best zin in X-Com maar eigenlijk heb ik er geen tijd voorGisteren de BL2 Season Pass en Mechromancer pack gekocht. Was iets meer dan 5 euro kwijt
Edit: Oh ja... ik had nog 8 euros aan credit.Steam: Metonae
oh, driver san fransisco is in de aanbieding. Echt een ondergewaarde game. heb er wel 30 uur inzitten op de 360! Heerlijke cruiser en je kan awesome driftenThere are only 151 Pokémon.![]()
X-Com is interessant, maar ik weet niet of mijn PC m trekt.
Haal m wel een keer op de 360.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Is niet zo belastend op je PC als je denkt hoor. Het is nog altijd een turn based strategy he.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:30 schreef PBateman1978 het volgende:
X-Com is interessant, maar ik weet niet of mijn PC m trekt.
Haal m wel een keer op de 360.Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@![]()
Ja dat wel, maar aangezien er steeds meer games uitkomen waar je minimaal DX11 voor moet hebben. (en ik nog een XP bak heb staan thuis....)quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:32 schreef Salamando het volgende:
[..]
Is niet zo belastend op je PC als je denkt hoor. Het is nog altijd een turn based strategy he.
Zal de specs eens opzoeken iig.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Check het gewoon even hiermeequote:Op vrijdag 28 december 2012 13:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar aangezien er steeds meer games uitkomen waar je minimaal DX11 voor moet hebben. (en ik nog een XP bak heb staan thuis....)
Zal de specs eens opzoeken iig.http://www.systemrequirementslab.com/cyri
Steam: Metonae
Die specs zijn niet bijzonder, dus ik kan m makkelijk draaien thuis.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Borderlands 2 nu maar voor 14 ekkies op g2play.net. Dat is volgens mij een stuk voordeliger dan een paar dagen geleden op Steam.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
The Sims 3 is best een duur poepspelletje.
Zag het voor 17 eu staan en dacht: "Bohhh zitten vast ook wel 4 expansions bij van de 1000 uitgekomen"
maar nee hoor. Die losse expansions kosten per stuk ook gewoon 13 euro![]()
![]()
Wat moet je ook met The Sims tenzij je een 13-jarig meisje bent?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Ricko hosselt 13-jarige meisjes.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik heb Settlers 3 en 4 op mijn retro pc (2 heb ik 2 jaar geleden uitgespeeld), dus daar ga ik wel weer mee verder, al vind ik 3 vrij lastig te leren (heel anders dan 2). Cities XL leek mij niet veel aan, Cities in Motion wil ik wel even naar kijken.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:21 schreef mschol het volgende:
[..]
das ook wel deels mijn straatje, cties in motion is een aanrader
Cities XL vond ik zelf vrij matig..
door Towns wil ik settlers 3/4 (mijn favorieten) weer spelen
Maar ik speel ook:
Doom 3 BFG, Thief, FEAR serie (3 was slecht, 2 ging wel, 1 was top), Mafia 1 en 2, The Godfather 2 vond ik tof, GTA 2, GTA 4 en sinds kort bezig met GTA VC, Need for Speed zaten wel een paar toffe tussen, Bioshock 1 en 2 heb ik me redelijk mee vermaakt, Burnout op de xbox was vermakelijk, Mario Party op de N64, NGC en Wii waren leuk (al waren de Wii-versies stukken minder), Red dead redemption is wel grappig (alleen ik vind richten op een controller een handicap), The Saboteur vond ik een briljant spel en zo zijn er nog wel meer.
Volgens mij speel ik heel divers, maar niet spellen als call of duty, left for dead en dat soort titels.![]()
Want stoere jongens moeten schietspellen spelen. En meisjes moeten paardrijspelletjes enzo spelen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:48 schreef Quotidien het volgende:
Wat moet je ook met The Sims tenzij je een 13-jarig meisje bent?![]()
Mijn vriendin speelt het en volgens mij is zij geen 13 meerquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:48 schreef Quotidien het volgende:
![]()
Niet?quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mijn vriendin speelt het en volgens mij is zij geen 13 meer![]()
![]()
Ja met RU VPN gezeik, schijt aan die onzin. Heb zelf BL2 voor 20 euri bij g2play, gewone steamkeyquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:48 schreef Quotidien het volgende:
Borderlands 2 nu maar voor 14 ekkies op g2play.net. Dat is volgens mij een stuk voordeliger dan een paar dagen geleden op Steam.. Ik had net een uur actie gemist waarin die versie 16 euro was
.
![]()
Dit is volgens mij ook een steamkey hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:56 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ja met RU VPN gezeik, schijt aan die onzin. Heb zelf BL2 voor 20 euri bij g2play, gewone steamkey. Ik had net een uur actie gemist waarin die versie 16 euro was
.
Ja die je met een Russisch IP moet gaan activeren (met VPN), is gewoon onzinquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:58 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dit is volgens mij ook een steamkey hoor..
Die "speciale" deal voor die versie scheelt overigens ook maar 1 euro met de prijs waar ze die Russische versie gister voor verkochten.
![]()
Zulke keys zijn altijd goedkoop, maar ik vertrouw die zooi nooit
En daarbij heb ik al 2 slechte ervaringen bij die site![]()
![]()
http://www.g2play.net/store/Borderlands-2-Steam-Key.html
Deze was 20 euro voor een periode van 3 dagen toen ik hem kocht, werkt prima. Moet alleen de game nog opstarten.... Maarja dat heb ik met meer aankopen ^^.
![]()
Gelukkig komt Sim City bijna uit, voor maar 80(!!!!!!!!!!!)¤ als je de pre-order steden wil hebbenFucking EA http://store.origin.com/store/eaemea/nl_NL/html/pbPage.SimcityNL/
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
TACHTIG GODVERDOMMESSE EURO´S!=quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:09 schreef Ame_thyst het volgende:
Gelukkig komt Sim City bijna uit, voor maar 80(!!!!!!!!!!!)¤ als je de pre-order steden wil hebbenFucking EA http://store.origin.com/store/eaemea/nl_NL/html/pbPage.SimcityNL/
![]()
Pass.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Klopt. Wereldavonturen, Ambities, Na Middernacht, Seizoenen, Buitenleven(ofzo) en huisdieren zijn het nog waard.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:48 schreef RickoKun het volgende:
The Sims 3 is best een duur poepspelletje.
Zag het voor 17 eu staan en dacht: "Bohhh zitten vast ook wel 4 expansions bij van de 1000 uitgekomen"
maar nee hoor. Die losse expansions kosten per stuk ook gewoon 13 euroEen 18-jarige jongen zijn en het gewoon leuk vinden.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:48 schreef Quotidien het volgende:
![]()
Ik ben 26 en vind 't wel vermakelijk als tijd-dodend spelletje
![]()
't Is helaas zoals elk spel tegenwoordig veel te gemakkelijk.![]()
Managers zijn over het algemeen niet de meest geliefde mensen op deze wereldquote:
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Ik ging net gek me Chivalry, 30-8 en ik mocht nog als koning spelen ook
Als koning?quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:31 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Ik ging net gek me Chivalry, 30-8 en ik mocht nog als koning spelen ook![]()
Je hebt zo'n gamemode waarin je de koning moet verdedigen in zo'n kasteel, eerst moet je 40 boeren dood maken, en dan met de stormram door de deur, en dan wordt de koning gekozen en dat is de beste speler van het potje.quote:Masturbatie is goed voor de prostaat.![]()
Vetquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:33 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Je hebt zo'n gamemode waarin je de koning moet verdedigen in zo'n kasteel, eerst moet je 40 boeren dood maken, en dan met de stormram door de deur, en dan wordt de koning gekozen en dat is de beste speler van het potje.Ik ben niet zo goed in chivalry
Ik ga zelf helemaal spastisch bewegen om shit te ontwijken.
![]()
![]()
![]()
Hoeveel uur heb je erop zitten?quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
VetIk ben niet zo goed in chivalry
Ik ga zelf helemaal spastisch bewegen om shit te ontwijken.
![]()
Ik zit nu op 27, maar ik heb de game een tijdje links laten liggen dus de eerste 10 uren weet ik allemaal niks van. Maar het gaat nu redelijk na 20 uur.
Man at Arms is makkelijkste om te spelen als je goed bent.
Je bent net een ninja dan.Masturbatie is goed voor de prostaat.![]()
Pas 2 of 3quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:36 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Hoeveel uur heb je erop zitten?
Ik zit nu op 27, maar ik heb de game een tijdje links laten liggen dus de eerste 10 uren weet ik allemaal niks van. Maar het gaat nu redelijk na 20 uur.
Je bent net een ninja dan.![]()
![]()
Tegen Vanguards sta je dan wel weer kansloos.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:36 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Hoeveel uur heb je erop zitten?
Je bent net een ninja dan.
In nog geen 80 jaar. Hoe werk ik piracy in de hand? Zo dus.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:09 schreef Ame_thyst het volgende:
![]()
Hoezo?quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:40 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Tegen Vanguards sta je dan wel weer kansloos.
Block, 'spring' vooruit, en pats boem.Masturbatie is goed voor de prostaat.![]()
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Haha, dacht al dat het zo'n test wasquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:45 schreef Marnixos het volgende:
[..]
opvallend dat jij de eerste bent die het opvalt
helaas...... ik droom![]()
![]()
bron?quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:11 schreef Ame_thyst het volgende:
Metacritic is corrupt dat weten jullie toch hopelijk wel. Niet elke review telt even sterk in de berekening. Sommige reviews worden dan wel en dan niet meegeteld enzovoort.![]()
![]()
Gezond verstand.quote:
Het is geen geheim dat producenten reviewers betalen voor goede cijfers.
Jij 26quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:21 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben 26 en vind 't wel vermakelijk als tijd-dodend spelletje
![]()
't Is helaas zoals elk spel tegenwoordig veel te gemakkelijk.Sorry hoor maar had dat echt nooit gedacht. Ik bedoel het niet lullig hoor
![]()
![]()
DAT weet ik, maar dat is hoofdzakelijk een probleem in de bladen, metacritic heb ik er nog niet op kunnen betrappen.. (dat er reviews staan die totaal scheef zijn)quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:04 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Gezond verstand.
Het is geen geheim dat producenten reviewers betalen voor goede cijfers.![]()
Ik gebruik gewoon Eurogamer.net voor reviews, vind dat de enige gaming-website die echt goede recensies schrijft.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Y SO SRSquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:05 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Jij 26Sorry hoor maar had dat echt nooit gedacht. Ik bedoel het niet lullig hoor
![]()
Sowieso neem ik die reviews met een korreltje zout. Dat veel anderen de game de hemel inprijzen, betekent niet dat ik hem ook leuk zal vinden. Ik kijk dan liever naar dingen als 'mensen die deze game leuk vonden, vonden ook XXX leuk'.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
-> KLBquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:05 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Jij 26Sorry hoor maar had dat echt nooit gedacht. Ik bedoel het niet lullig hoor
katten zijn lief![]()
oke.. Giana Sisters: Twisted Dreams geprobeerd...
op een toetsenbord speelt het onhandig...
ik ga em lekker laten liggen voorlopig..![]()
Heb je er moeite voor gedaan? Okey Here we go..quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:09 schreef mschol het volgende:
[..]
DAT weet ik, maar dat is hoofdzakelijk een probleem in de bladen, metacritic heb ik er nog niet op kunnen betrappen.. (dat er reviews staan die totaal scheef zijn)
Bron is iedereen met een rekenmachine die even de ratings van een willekeurig spel narekent,
http://www.metacritic.com/game/pc/cities-in-motion/critic-reviewsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die is bijvoorbeeld afgerond 72, niet 70. Subtiel maar desalniettemin gelogen.
Waarom heeft niet elk spel de review van bijvoorbeeld Gamespot ? Terwijl die praktisch elk spel reviewen ?
Waarom staan er reviews tussen van sites uit Tsjechië waar niemand ooit van heeft gehoord die een spel de helft van de gemiddelde rating geven?
De enige manier waarop een dergelijk systeem eerlijk zou zijn is als voor elke metascore dezelfde review bronnen gebruikt zouden worden. Dus altijd gamespot, altijd rock paper shot gun etc. Als dit niet gebeurd is het gewoon een random bij elkaar geveegd hoop reviews zonder dat je als bezoeker weet waarom metacritic bepaalde reviews wel of niet laat zien.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Nog een ander punt, neem een spel als Train Simulator 2012, een rating van 67, terwijl het toch echt de beste train sim is die er is. Zelf heb ik er 200+ uur inzitten. Wat zegt die rating dan? Dat iemand zonder verstand van treinen het saai vond ?
quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:49 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Heb je er moeite voor gedaan? Okey Here we go..
Bron is iedereen met een rekenmachine die even de ratings van een willekeurig spel narekent,
http://www.metacritic.com/game/pc/cities-in-motion/critic-reviewsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die is bijvoorbeeld afgerond 72, niet 70. Subtiel maar desalniettemin gelogen.
Waarom heeft niet elk spel de review van bijvoorbeeld Gamespot ? Terwijl die praktisch elk spel reviewen ?
Waarom staan er reviews tussen van sites uit Tsjechië waar niemand ooit van heeft gehoord die een spel de helft van de gemiddelde rating geven?
De enige manier waarop een dergelijk systeem eerlijk zou zijn is als voor elke metascore dezelfde review bronnen gebruikt zouden worden. Dus altijd gamespot, altijd rock paper shot gun etc. Als dit niet gebeurd is het gewoon een random bij elkaar geveegd hoop reviews zonder dat je als bezoeker weet waarom metacritic bepaalde reviews wel of niet laat zien.wat snap je daar niet aan?quote:The METASCORE is a weighted average of the published critic reviews contained in the chart on that page
klik
IMDB doet exact hetzelfde met zijn scores berekenen, klakkeloos alles bij elkaar optellen en opdelen werkt namelijk niet, er zijn ALTIJD rotte appels die alles goed of slecht keuren...
dat er wellicht meer reviews op moeten worden genomen, a la.. dat kan... maar ook daar zullen ze vast goede redenen voor hebben dat niet op te nemen..![]()
200 UUR?quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:55 schreef Ame_thyst het volgende:
Nog een ander punt, neem een spel als Train Simulator 2012, een rating van 67, terwijl het toch echt de beste train sim is die er is. Zelf heb ik er 200+ uur inzitten. Wat zegt die rating dan? Dat iemand zonder verstand van treinen het saai vond ?
damn, ik dacht dat dat spel na 2 uur wel uitgespeeld wasWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Gelukkig heb ik Tony Hawk niet gekocht, leek me leuk in HD, maar de reviews zeggen van niet, zelfs niet voor 6 euro![]()
Goed zo dat was mijn hele fucking punt fijn dat je het snapt nu. Hopelijk zie je ook in waarom het slecht is. Nu wel genoeg uitgelegd.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:58 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
wat snap je daar niet aan?
klik
IMDB doet exact hetzelfde met zijn scores berekenen, klakkeloos alles bij elkaar optellen en opdelen werkt namelijk niet, er zijn ALTIJD rotte appels die alles goed of slecht keuren...
dat er wellicht meer reviews op moeten worden genomen, a la.. dat kan... maar ook daar zullen ze vast goede redenen voor hebben dat niet op te nemen..Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Sommige missies duren echt een uur ofzo, dus dan zit je daar in je trein.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:59 schreef gogosweden het volgende:
[..]
200 UUR?
damn, ik dacht dat dat spel na 2 uur wel uitgespeeld was
leuk feit: alle DLC bij elkaar opgeteld kost 1500 euro.
Meeste tijd zit denk in het kloten met de editorquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:59 schreef gogosweden het volgende:
[..]
200 UUR?
damn, ik dacht dat dat spel na 2 uur wel uitgespeeld was
het hele systeem is niet slecht, dit is DE manier die gebruikt wordt in heel de wereld schat..quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:01 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Goed zo dat was mijn hele fucking punt fijn dat je het snapt nu. Hopelijk zie je ook in waarom het slecht is. Nu wel genoeg uitgelegd.
dat jij het systeem slecht vind: prima, maar metacritic is niet slecht, dit doet wat het hoort te doen...![]()
Okey als jij graag belazerd wil worden prima, is niet mijn ideaal beeld van de wereld.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:02 schreef mschol het volgende:
[..]
het hele systeem is niet slecht, dit is DE manier die gebruikt wordt in heel de wereld schat..
dat jij het systeem slecht vind: prima, maar metacritic is niet slecht, dit doet wat het hoort te doen...Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
wut? Je kan gewoon niet klakkeloos alle cijfers bij elkaar optellen en dan delen. Dan krijg je echt hele vertekende beelden ook al klinkt het erg logisch om het wel op die manier te doen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:03 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Okey als jij graag belazerd wil worden prima, is niet mijn ideaal beeld van de wereld.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
oke, stel:quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:03 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Okey als jij graag belazerd wil worden prima, is niet mijn ideaal beeld van de wereld.
we hebben spel X..
Daar wordt 10x van gezegd: een 7 waard (gevestigde, professionele. reviewers)
maar er zijn 14 crappy reviewers die vinden het een 3 waard (om <insert random reden>)
volgens jou redenering komt het spel dan uit op een 4,6 puur vanwege de beroerde reviewers...
dat vind jij goed?![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:01 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Goed zo dat was mijn hele fucking punt fijn dat je het snapt nu. Hopelijk zie je ook in waarom het slecht is. Nu wel genoeg uitgelegd.van die bezems die alleen maar een 10 óf een 1 geven
![]()
![]()
Waarom leest nooit iemand op fok, ik zeg dat als je zoiets doet het alleen werkt als je altijd dezelfde review bronnen gebruikt. Omdat dit niet gedaan wordt werkt een dergelijk systeem niet. (dus ja wat je zegt klopt natuurlijk)quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:06 schreef Tain het volgende:
[..]
wut? Je kan gewoon niet klakkeloos alle cijfers bij elkaar optellen en dan delen. Dan krijg je echt hele vertekende beelden ook al klinkt het erg logisch om het wel op die manier te doen.
Wat dus betekend dat Metacritic alle reviews Interpreteerd en dat is waar het gevaar zit. Want hoe dit precies gedaan wordt weet je niet. En ja de about laat niet zien hoe individuele ratings tot stand komen.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Wel gelezen, maar genegeerd omdat het niet werkt om altijd dezelfde bronnen te gebruiken. Zodra 1 van je bronnen een review om wat voor reden niet plaatst kan je die hele gemiddelde score weggooien, omdat dan je system niet meer klopt. Daar hebben ze nu juist gewogen gemiddelden voor bedacht.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:12 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Waarom leest nooit iemand op fok, ik zeg dat als je zoiets doet het alleen werkt als je altijd dezelfde review bronnen gebruikt. Omdat dit niet gedaan wordt werkt een dergelijk systeem niet. (dus ja wat je zegt klopt natuurlijk)
Wat dus betekend dat Metacritic alle reviews Interpreteerd en dat is waar het gevaar zit. Want hoe dit precies gedaan wordt weet je niet. En ja de about laat niet zien hoe individuele ratings tot stand komen.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Precies dat werkt niet, maar terug naar mijn punt, wie bepaald welke review wel mee te nemen en welke niet?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Wel gelezen, maar genegeerd omdat het niet werkt om altijd dezelfde bronnen te gebruiken. Zodra 1 van je bronnen een review om wat voor reden niet plaatst kan je die hele gemiddelde score weggooien, omdat dan je system niet meer klopt. Daar hebben ze nu juist gewogen gemiddelden voor bedacht.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Opvallend dan, dat de topgames ook daadwerkelijk overeenkomen met de diverse recensies. Ik heb meer problemen met één of andere gaming-site die een Top 50 van pc-games aller tijden weet op te stellen met daarin Lego LOTR, en drie keer Ultima en alle twee de L4D's maar géén Portalquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:04 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Gezond verstand.
Het is geen geheim dat producenten reviewers betalen voor goede cijfers.
Ik heb de GOTY versie ook al voor de xbox. New Vegas heb ik ook voor de PC en xbox. Maar deze games zijn zo geweldig. Je verveelt je nooit, Maar ik zie dat Fallout 3 niet compatible is met Windows 7?quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:49 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik ben daar gister weer mee begonnen. Echt man het spel blijft zo goed en leuk om te spelen. Gooi er wat mods op en je ervaring wordt meteen heel anders.![]()
Maar dat komt omdat jij casual bentquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:26 schreef Verbal het volgende:
[..]
Opvallend dan, dat de topgames ook daadwerkelijk overeenkomen met de diverse recensies. Ik heb meer problemen met één of andere gaming-site die een Top 50 van pc-games aller tijden weet op te stellen met daarin Lego LOTR, en drie keer Ultima en alle twee de L4D's maar géén Portal
V.
IemandPortal 1 heeft ook niet de leuke conversations die Portal 2 wel heeft. Portal is wel leuk als puzzle game en Portal 2 bouwt daar wat mij betreft perfect op voort.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:37 schreef djkoelkast het volgende:
Portal heb ik maar vond er niet veel aan. Gat maken en er door gaan, leuk.
Ook hier een voorstel voor iemand: Iemand die Faster than Light en Legends of Grimnock wil ruilen tegen een copy van Chivalry?
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
puzzelgames zijn niet jouw ding?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:37 schreef djkoelkast het volgende:
gisteren de hele middag/avond Deponia zitten spelen...
nu start hij niet meer op![]()
![]()
steam cache eventjes verifierenquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:42 schreef mschol het volgende:
[..]
puzzelgames zijn niet jouw ding?
gisteren de hele middag/avond Deponia zitten spelen...
nu start hij niet meer op/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Ik heb hem in ieder geval nooit werkend kunnen krijgen op Windows 7.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:30 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik heb de GOTY versie ook al voor de xbox. New Vegas heb ik ook voor de PC en xbox. Maar deze games zijn zo geweldig. Je verveelt je nooit, Maar ik zie dat Fallout 3 niet compatible is met Windows 7?"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
done that.. 1 file kan hij niet veriferen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
steam cache eventjes verifieren
gaat hij vervolgens downloaden en dan denk je: hij doet het wel..
mooi niet..
nog een verify: 2 files corrupt.
vervolgens (n.a.v. topic bij steam forum) readonly van de hele folder afgehaald.. nog niks...
nu alles verwijderd en opnieuw laten downloaden...![]()
Officieel niet nee. Maar het spel zelf werkt bij mij super. Ok je hebt heel soms dat het spel crasht omdat die dus niet helemaal 100% compatible is met W7, maar voor de rest werkt die echt super goed. Fallout New Vegas crasht trouwens ook weleens op de PC. Het is gewoon die engine die niet echt lekker loopt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:30 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik heb de GOTY versie ook al voor de xbox. New Vegas heb ik ook voor de PC en xbox. Maar deze games zijn zo geweldig. Je verveelt je nooit, Maar ik zie dat Fallout 3 niet compatible is met Windows 7?Hoezo dat dan? Ik speel het al een hele lange tijd zonder problemen op de pc met W7.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:45 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik heb hem in ieder geval nooit werkend kunnen krijgen op Windows 7.![]()
Ik heb op PC gaming Wiki wel wat gevonden voor de crashes. Maar ik zie wel of dat gaat werken. Eerst wachten op de sale. Ik weet zeker dat hij nog gaat komen samen met New Vegas.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:55 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Officieel niet nee. Maar het spel zelf werkt bij mij super. Ok je hebt heel soms dat het spel crasht omdat die dus niet helemaal 100% compatible is met W7, maar voor de rest werkt die echt super goed. Fallout New Vegas crasht trouwens ook weleens op de PC. Het is gewoon die engine die niet echt lekker loopt.
[..]
Hoezo dat dan? Ik speel het al een hele lange tijd zonder problemen op de pc met W7.![]()
Ofja, werkend - zodra ik m'n karakter aangemaakt heb crasht hij. Twee laptops geprobeerd, zowel Steam als retail dvd versie. Heb het maar opgegeven en hem op X360 gekocht.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:55 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Officieel niet nee. Maar het spel zelf werkt bij mij super. Ok je hebt heel soms dat het spel crasht omdat die dus niet helemaal 100% compatible is met W7, maar voor de rest werkt die echt super goed. Fallout New Vegas crasht trouwens ook weleens op de PC. Het is gewoon die engine die niet echt lekker loopt.
[..]
Hoezo dat dan? Ik speel het al een hele lange tijd zonder problemen op de pc met W7."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
Iemand die Faster than Light en Legends of Grimnock wil ruilen tegen Chivalry?
Weer matige flash deals. En wat een lef zeg, die CoD prijzen.
Maar je hebt niks geprobeerd of opgezocht wat je kon doen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:03 schreef Quir het volgende:
[..]
Ofja, werkend - zodra ik m'n karakter aangemaakt heb crasht hij. Twee laptops geprobeerd, zowel Steam als retail dvd versie. Heb het maar opgegeven en hem op X360 gekocht.
Je moet dit doen:
Open je Fallout ini file en verander deze naam "bUseThreadedAI=0" naar "bUseThreadedAI=1", en voeg onder die naam weer deze regel iNumHWThreads=2.
Toen ik dat zelf deed had ik bijna geen crashes meer.![]()
![]()
Koop bij Civilization 5 de GOTY edition en Gods & Kings. Dan krijg je alle DLC behalve de Koreaanse Civ en de Wonders of the Ancient World Scenario Pack.![]()
die prijzen van CoD zijn echt schandalig inderdaadquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:08 schreef Quotidien het volgende:
Weer matige flash deals. En wat een lef zeg, die CoD prijzen.![]()
![]()
Heb maar vuurwerk gehaald daarstraks, die sale valt bijna net zo erg tegen als de games die er extra bij zijn gekomen bij de humble bundleDum de dum![]()
Cave Story is leuk hoor, heb het net even gespeeld. Ik vond de bonussen bij de HIB6 een stuk minder.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:36 schreef Fe2O3 het volgende:
Heb maar vuurwerk gehaald daarstraks, die sale valt bijna net zo erg tegen als de games die er extra bij zijn gekomen bij de humble bundle
CIV5 gaat hem niet worden. Ik wacht wel totdat ze Gods & Kings toevoegen aan de GOTY
Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Ik ben tegen piraterij maar als een ontwikkelaar 80 euro voor een spel vraagt die zij daarbij ook nog eens via haar eigen virtuele distributieplatform uitbrengt (en dus de volle mep vangt) dan vragen ze erom vind ik.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:50 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Fuck EA:
http://www.thepiratebay.org<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
het feit dat er 80 euro voor een deluxe editie wordt gevraagd die via eender welk digitaal distributieplatform gaat is al van de zotten, dan verwacht ik minimaal een 4 disc editie met 100 pagina's tellende handleiding waar alles minitieus goed wordt uitgelegd..quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:40 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik ben tegen piraterij maar als een ontwikkelaar 80 euro voor een spel vraagt die zij daarbij ook nog eens via haar eigen virtuele distributieplatform uitbrengt (en dus de volle mep vangt) dan vragen ze erom vind ik.
[ Bericht 0% gewijzigd door mschol op 28-12-2012 17:56:13 ]![]()
Aankomende deals bij GMGhttp://blog.greenmangamin(...)-more-great-gmg.htmlquote:Saturday 29th December
75% off Spec Ops: The Line
75% off Renegade Ops
75% off Crusader Kings 2
Sunday 30th December
85% Off Civ 5 Gods and Kings
After this we’ve got greater deals on Sonic Generations, Cities in Motion and more, so check back on Monday for next weeks deals!
Met een beetje geluk gooien ze zondag ook CIV5 vanilla in de uitverkoop.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Daar heb je wel een CC voor nodig zeker?quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:47 schreef JimmyJames het volgende:
Aankomende deals bij GMG
[..]
http://blog.greenmangamin(...)-more-great-gmg.html
Met een beetje geluk gooien ze zondag ook CIV5 vanilla in de uitverkoop.![]()
Geen iDeal?quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:16 schreef JimmyJames het volgende:
Paypal accepteren ze ook, geloof ik.![]()
Er was al eens eerder in dit topic de discussie geweest tussen Civ V en Civ IV, wat was daar ook alweer uitgekomen?
quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:33 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat jij casual bent
Vind jij games überhaupt wel leuk?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:37 schreef djkoelkast het volgende:
Miner Wars toch maar gekocht.
Hoorde van veel mensen dat de besturing met tobo en muis vervelend is, maar heb een joystick en X360-controller in huis,dus durfde wel een gok te wagen![]()
![]()
Misschien krijg je er wel een fantastische kleuren-PDF bijquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:45 schreef mschol het volgende:
[..]
het feit dat er 80 euro voor een deluxe editie wordt gevraagd die via eender welk digitaal distributieplatform gaat is al van de zotten, dan verwacht ik minimaal een 4 disc editie met 100 pagina's tellende handleiding waar alles minitieus goed wordt uitgelegd..
Nog even reageren op de metacritic.
Niet elke review wordt op de zelfde manier gewaardeerd. Een site die namelijk sterren hanteerd zal inplaats van 4/5 op een 80 uitkomen.
Daarnaast zijn reviews gewoon kut.
Ze worden omgekocht met reclame, gear, reviewcodes en dure reisjes.
De Gaykings en de Pauper Unlimited schamen zich er geen eens voor als er weer een uitgebreide report komt van een één of ander tripje naar Dubai voor een EA game![]()
Gewoon wat filmpjes kijken. Subscribe op een paar youtube channels. Ik vind zelf Totalbiscuit wel ok maar is soms niet helemaal objectief. En gewoon kijken wat je er zelf van vind. Niet wat een gast met een indentiteitsstoornis in een goedkoopje blaadje plempt met wat infantiele grapjes er tussen door.![]()
Is dat tegenwoordig helemaal in hier op fok? Aan het einde van je bericht de eerste letter van je naam neerzetten![]()
![]()
Kom het steeds vaker tegen![]()
![]()
Ik had een abo op de PU, maar heb die stopgezet omdat ze zoveel reisjes haddenblad ging over hun en een beetje over games.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Och, ik doe dat pas dertien jaar...quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:57 schreef Vault-Boy het volgende:
Is dat tegenwoordig helemaal in hier op fok? Aan het einde van je bericht de eerste letter van je naam neerzetten![]()
![]()
Kom het steeds vaker tegen
Hee, V.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:58 schreef RickoKun het volgende:
Weet niet waar je het over hebt,
groetjes,
Veldmuis![]()
werkt nogal op m'n zenuwen idd.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:57 schreef Vault-Boy het volgende:
![]()
Kom het steeds vaker tegen
s.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Je dat, en elke keer als ik iets van JJ las had ik een rage attack. Je kan gewoon niet zo stom zijn.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:58 schreef bijdehand het volgende:
Ik had een abo op de PU, maar heb die stopgezet omdat ze zoveel reisjes haddenblad ging over hun en een beetje over games.
gr.gr.
Henk
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2012 19:00:16 ]![]()
Trouwens: Verbal doet dat V. al jaren, echt jaaaareeeen.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2012 19:01:03 ]![]()
Veldmuis,quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:58 schreef RickoKun het volgende:
Weet niet waar je het over hebt,
groetjes,
Veldmuiswaar is hij eigenlijk heen ?
Newbiequote:Op vrijdag 28 december 2012 18:57 schreef Vault-Boy het volgende:
![]()
Kom het steeds vaker tegen.
Enkel sherlockholmes doet dat ook, maar dat is gewoon een newbie die denkt dat het tof is. Met de nadruk op 'denkt'.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
Verbal en Veldmuis hadden als enigsten al aeonen lang die ondertekeningen, de rest zijn vuige na apers en proletariërs.Weet niet waar veldmuis gebleven is, maar d'r gaan zoveel weg van FOK!
![]()
Echt hèquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Newbie.
Enkel sherlockholmes doet dat ook, maar dat is gewoon een newbie die denkt dat het tof is. Met de nadruk op 'denkt'.![]()
![]()
Portal was echt vet. Hoe kan je daarop haten
Chocoladetaartjes.
Valt best wel mee, komt genoeg nieuw bloed bij. dus populatie zal wel enigzins gelijk blijvenquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:02 schreef RickoKun het volgende:
Verbal en Veldmuis hadden als enigsten al aeonen lang die ondertekeningen, de rest zijn vuige na apers en proletariërs.Weet niet waar veldmuis gebleven is, maar d'r gaan zoveel weg van FOK!
^inteel²

Moet je total biscuit eens portal zien spelen,quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:05 schreef Xaryna het volgende:
Kun je lachen
^inteel²

Geen smaak. Simpel.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:05 schreef Xaryna het volgende:
Origineel, humor, geweldige dialogen, top-puzzels, masterclass verhaalontwikkeling.
Nu ophouden met huilen knul, verbal is gewoon een baas.quote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:00 schreef Rivalo het volgende:
Trouwens: Verbal doet dat V. al jaren, echt jaaaareeeen.![]()
Dit bericht en enige bijlage is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n) en strikt vertrouwelijk of anderszins wettelijk beschermd. In dit bericht vervatte opvattingen of meningen zijn uitsluitend die van de schrijver.
Indien u niet de geadresseerde bent, verzoeken wij u dit bericht en enige bijlage daarbij aan de afzender terug te sturen en alle kopieën ervan te vernietigen.
Sosua is niet aansprakelijk voor virussen in dit e-mailbericht en/of enige bijlage. Sosua kan op geen enkele wijze verantwoordelijk of aansprakelijk worden gehouden voor en/of in verband met de gevolgen van en/of schade ontstaan door het onjuist, onvolledig en/of niet-tijdig versturen en ontvangen van de inhoud van dit bericht.
Op opdrachten aan Sosua zijn van toepassing de Algemene Voorwaarden voor onderzoeksopdrachte, zoals gedeponeerd bij de Arrondissementsrechtbank te Den Haag en de Kamer van Koophandel Haaglanden.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Jaquote:.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Probeer het nog eens zou ik zeggenquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:06 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit bericht en enige bijlage is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n) en strikt vertrouwelijk of anderszins wettelijk beschermd. In dit bericht vervatte opvattingen of meningen zijn uitsluitend die van de schrijver.
Indien u niet de geadresseerde bent, verzoeken wij u dit bericht en enige bijlage daarbij aan de afzender terug te sturen en alle kopieën ervan te vernietigen.
Sosua is niet aansprakelijk voor virussen in dit e-mailbericht en/of enige bijlage. Sosua kan op geen enkele wijze verantwoordelijk of aansprakelijk worden gehouden voor en/of in verband met de gevolgen van en/of schade ontstaan door het onjuist, onvolledig en/of niet-tijdig versturen en ontvangen van de inhoud van dit bericht.
Op opdrachten aan Sosua zijn van toepassing de Algemene Voorwaarden voor onderzoeksopdrachte, zoals gedeponeerd bij de Arrondissementsrechtbank te Den Haag en de Kamer van Koophandel Haaglanden.
^inteel²

omfg. Letterlijk die van het TNO overgenomen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:09 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Probeer het nog eens zou ik zeggen
Volgens mij deden Vampier en Kreator ook wel eens ondertekenen.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ach, eens een taalnazi altijd een taalnazi
^inteel²

quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:10 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
omfg. Letterlijk die van het TNO overgenomen.![]()
![]()
Dat hoort.quote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Naja, email-bericht kan nog wel kloppen maar onderzoeksopdrachte is wel een faal.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Post #4We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Spatie tussen Steam en topic? Zijn ergere dingen in het leven.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:11 schreef Marnixos het volgende:
Valt niemand die verschrikkelijke TT op?I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
e-mailbericht is gewoon goed hoorquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:11 schreef BurnaBoy het volgende:
Naja, email-bericht kan nog wel kloppen maar onderzoeksopdrachte is wel een faal..
Hoge komma moet weg en een tt als "Kerstsale" is veel gepaster ipv alleen Saints Row...quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Spatie tussen Steam en topic? Zijn ergere dingen in het leven.katten zijn lief![]()
Ah ja, op zich niet verkeerd Engels als de row van de saint was geweestquote:.
AC3 25% korting mwehh. Hij was ergens anders 23 euro..
Zoals TB al zei, dit is de slechtste sale ooit, mensen die anders beweren hebben er geen verstand van.
Steam heeft duidelijk aan markt penetratie gedaan en nu ze king of the hill zijn kunnen ze met hun sale prijzen een stapje terug nemen. De concurrentie heeft bijna elke dag betere deals.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Ja, maar hierzo nietquote:
Of laat jij iedere post in je mailbox komen
^inteel²

Ja, het valt mij ook vies tegen. Kutgames in de aanbieding, veel lagere kortingspercentages.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:16 schreef Salt_Seafood het volgende:
AC3 25% korting mwehh.
Zoals TB al zei, dit is de slechtste sale ooit, mensen die anders beweren hebben er geen verstand van.
Steam heeft duidelijk aan markt penetratie gedaan en nu ze king of the hill zijn kunnen ze met hun sale prijzen een stapje terug nemen. De concurrentie heeft bijna elke dag betere deals.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Nee da's waarquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:17 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ja, maar hierzo niet
Of laat jij iedere post in je mailbox komen.
Valt die Assassin's Creed III - The Hidden Secrets Pack DLC eigenlijk binnen die Season pass?<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Sins Of A Solar Empire is gewoon goeie game hoor.... Trinity voor 6 euro is prima deal, Rebellion is nieuw dus tjah, duurder (10 euri is ie overigens wel waard).![]()
Jaquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:21 schreef Salt_Seafood het volgende:
Valt die Assassin's Creed III - The Hidden Secrets Pack DLC eigenlijk binnen die Season pass?
Steam: Metonae
Oke, hmm lastig weerstaan hoor haha. Wil um wel heel graag hebben, net als FC3 overigens.quote:<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Even tussendoor, waarom is Civilaztion IV beter dan V dan?Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
ik kan mij niet herinneren wanneer ik voor hetlaatst een pdf manual heb (getracht) te openenquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:49 schreef Verbal het volgende:
[..]
Misschien krijg je er wel een fantastische kleuren-PDF bij
V.![]()
![]()
Ja, waarom is de nummer 1 in een zwemwedstrijd beter dan de nummer 2?quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:53 schreef Salamando het volgende:
Even tussendoor, waarom is Civilaztion IV beter dan V dan?
Onderbouw het anders even, ik ben een leek op Civ gebiedquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, waarom is de nummer 1 in een zwemwedstrijd beter dan de nummer 2?
V..
Ik ookquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:59 schreef Salamando het volgende:
[..]
Onderbouw het anders even, ik ben een leek op Civ gebied.
Qua CIVs zijn 3 en 5 absoluut de beste, 4 was zegmaar de vista versie waar 3 XP incl. alle service packs is en 5 de windows 7 versie
Heb vorige sale de hele civ bundel gekocht ... heb 4 incl. expansions zelfs dubbel in me games lijst
Dum de dum![]()
trouwens, mijn game van deze sale is absoluut darksiders 2. Wat een topgame!
Heb er nu al 10 uur inzitten, en ben pas op 1/3 ofzo. Ik vermaak me er uitstekend mee. Mocht je darksiders (2) nog niet gespeeld hebben, deze sale is je kans. Hij is al 2x langsgweest.There are only 151 Pokémon.![]()
Stronghold 3 gold leuk?http://www.syfy.com/tinman/oz/
Fuck it ik vind AC3 nog te duur, ik koop wel AC2 deluxe edition voor een paar euro en ga die eerst spelen.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
kijk eens op metacriticquote:
Zeker een topgame! Maar ik vind het wel meer een consolegame, ga hem zelf nog voor de 360 halenquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:26 schreef Eenskijken het volgende:
trouwens, mijn game van deze sale is absoluut darksiders 2. Wat een topgame!
Heb er nu al 10 uur inzitten, en ben pas op 1/3 ofzo. Ik vermaak me er uitstekend mee. Mocht je darksiders (2) nog niet gespeeld hebben, deze sale is je kans. Hij is al 2x langsgweest..
Misschien moet je de algemene voorwaarden van FOK! eens lezen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:06 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op opdrachten aan Sosua zijn van toepassing de Algemene Voorwaarden voor onderzoeksopdrachte, zoals gedeponeerd bij de Arrondissementsrechtbank te Den Haag en de Kamer van Koophandel Haaglanden.![]()
Is ook veel beter dan AC3 dus goede keusquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:42 schreef Salt_Seafood het volgende:
Fuck it ik vind AC3 nog te duur, ik koop wel AC2 deluxe edition voor een paar euro en ga die eerst spelen.![]()
![]()
Ik heb AC2 maar ik kom er maar niet in, net als Metro 2033. Ik begin er soms wel aan maar ben er al weer heel snel klaar mee.![]()
de user reviews lezen heeft wel zin hoorquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
metacritic is echt een goed systeem
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Metro 2033 vond ik helemaal niks.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:47 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb AC2 maar ik kom er maar niet in, net als Metro 2033. Ik begin er soms wel aan maar ben er al weer heel snel klaar mee.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Verbal ging dat V. niet automatisch bij jou? Dacht dat een admin dat had gezegd een paar jaar geleden.
Ontopic: FTL.
Eerste impressie (screenshots op Steam) "Dit ziet er stom uit. NEXT!"
Tweede impressie (video van TB) : Hmm dit kan best eens leuk zijn, 5 euro in de daily deal nou ja toe dan maar"
Twee en een half uur later: IEDEREEN KOOP DIT!
Serieus FTL is echt geweldig.![]()
Hou eens op over die V.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:10 schreef tuut-chips het volgende:
Verbal ging dat V. niet automatisch bij jou? Dacht dat een admin dat had gezegd een paar jaar geleden.
Tweede impressie (video van TB) : Hmm dit kan best eens leuk zijn, 5 euro in de daily deal nou ja toe dan maar"
Serieus FTL is echt geweldig.
Gaat er al 3 topics over. lees eens terug.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Ik heb een voorstel voor iemand die Chivalry wil ruilen voor Civilization V? Ik heb toch een extra kopie over en Chivalry is nog duurder dan Civilization ook, dan heb je dus Chivalry voor 7,49.
Als in Call of Duty?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:04 schreef DutchErrorist het volgende:
Als ik af en toe plezier wil hebben wat kan ik dan beter kopen MW1 of 2?Masturbatie is goed voor de prostaat.![]()
MW2 is dood en wordt bijna niet meer gespeeld, en MW1 is al aardig oud, dus ik weet niet wat daarmee aan de hand is.quote:
Maar dat zal ook wel niet zo bevolkt zijn.
Dus ik zou geen van beide kiezen als ik jou was.
MW1 is overigens wel het betere spel.
Als je een leuke online game zoekt koop dan Chivalry.Masturbatie is goed voor de prostaat.![]()
MW2 heeft meer spelers dan Black Ops 1 hoor....quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:14 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
MW2 is dood en wordt bijna niet meer gespeeld, en MW1 is al aardig oud, dus ik weet niet wat daarmee aan de hand is.
Maar dat zal ook wel niet zo bevolkt zijn.
Dus ik zou geen van beide kiezen als ik jou was.
MW1 is overigens wel het betere spel.
Als je een leuke online game zoekt koop dan Chivalry.
8000 op het moment http://store.steampowered.com/stats/ Wordt dus nog genoeg gespeeld.....
MW1 heeft ook nog meer dan genoeg spelers. http://www.gametracker.co(...)umplayers&order=DESC
Welke het leukste is, weet het eerlijk gezegd niet...
MW1 zorgde voor een revolutie en is een zeer goede game.
MW2 is mss iets minder,maar wel veel uitgebreider, dus meer reden om te blijven spelen voor sommigen.....![]()
Ja, maar de matchmaking is kapot en het is allemaal een goede.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:20 schreef rubbels het volgende:
[..]
MW2 heeft meer spelers dan Black Ops 1 hoor....
8000 op het moment http://store.steampowered.com/stats/ Wordt dus nog genoeg gespeeld.....
MW1 heeft ook nog meer dan genoeg spelers. http://www.gametracker.co(...)umplayers&order=DESC
Welke het leukste is, weet het eerlijk gezegd niet...
MW1 zorgde voor een revolutie en is een zeer goede game.
MW2 is mss iets minder,maar wel veel uitgebreider, dus meer reden om te blijven spelen voor sommigen.....
Bijv. als je het spel opent zegt het dat er maar 0 spelers online zijn.
Dus die shit is aardig kapot en ik zou niet aanraden om het te kopen.Masturbatie is goed voor de prostaat.![]()
ik moet de left4dead series nog en CS:GO en dan heb ik alle valve games
ik weet alleen niet of left4dead wel leuk isen CS:GO lijkt me overbodig met css
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Dat is laatst allemaal gefixtquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:21 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Ja, maar de matchmaking is kapot en het is allemaal een goede.
Bijv. als je het spel opent zegt het dat er maar 0 spelers online zijn.
Dus die shit is aardig kapot en ik zou niet aanraden om het te kopen.![]()
![]()
L4D is tofquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:23 schreef gogosweden het volgende:
ik moet de left4dead series nog en CS:GO en dan heb ik alle valve games
ik weet alleen niet of left4dead wel leuk isen CS:GO lijkt me overbodig met css
.
Nou ik heb het 2 weken geleden nog iemand zien spelen, en dat is dus niet zo.quote:
Soberzo, ik zou voor MW1 gaan, betere spel.Masturbatie is goed voor de prostaat.![]()
Heb nog een minecraft account in de sale.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
heb ooit l4d1 geleend en vond het toen maar mwah.quote:
maarja, toen speelde ik ook niet langer dan 30 minuten denk ik. Misschien toch maar halen voor ¤8
http://steamcommunity.com(...)/882966057006387685/quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:24 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Nou ik heb het 2 weken geleden nog iemand zien spelen, en dat is dus niet zo.
Soberzo, ik zou voor MW1 gaan, betere spel.
Sinds 1 week is echt alles weer zoals vanouds![]()
![]()
jeuj.. Deponia doet het weer..
had geklooid met m'n 3D instellingen in amd driver..
hierdoor ging spel over z'n nek![]()
![]()
Nou, niet gemerkt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:27 schreef rubbels het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com(...)/882966057006387685/
Sinds 1 week is echt alles weer zoals vanouds
Ik zou het als nog niet doen.Masturbatie is goed voor de prostaat.![]()
Bespaar 2,50 en koop alleen L4D2. Die heeft namelijk alle content van deeltje 1 plus meer nieuw spul.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:26 schreef gogosweden het volgende:
[..]
heb ooit l4d1 geleend en vond het toen maar mwah.
maarja, toen speelde ik ook niet langer dan 30 minuten denk ik. Misschien toch maar halen voor ¤8![]()
ik klap je met chivquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:27 schreef DutchErrorist het volgende:
Ga ik wel chivalry spelenMooi geruild
gr gr mao zedongMasturbatie is goed voor de prostaat.![]()
huh, is het niet zoals bijvoorbeeld portal 1 & 2?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:27 schreef rubbels het volgende:
[..]
Bespaar 2,50 en koop alleen L4D2. Die heeft namelijk alle content van deeltje 1 plus meer nieuw spul.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
je moeder jonguhquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:28 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
ik klap je met chiv
gr gr mao zedong
we faxuh mohandas karamchand gandhi![]()
Nee, alle campaigns van deel 1 (met bijbehorende personages) zitten ook in deel 2.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:28 schreef gogosweden het volgende:
[..]
huh, is het niet zoals bijvoorbeeld portal 1 & 2?![]()
Ik probeer nu de Kestrel B te unlocken. Ik moet 6 verschillende rassen aan boord hebben maar ik mis er nog twee (rockman en die aliens die er als calzones uitzien).quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:10 schreef tuut-chips het volgende:
Serieus FTL is echt geweldig.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
oh, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:31 schreef rubbels het volgende:
[..]
Nee, alle campaigns van deel 1 (met bijbehorende personages) zitten ook in deel 2.
bedankt voor de tip!
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:32 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik probeer nu de Kestrel B te unlocken. Ik moet 6 verschillende rassen aan boord hebben maar ik mis er nog twee (rockman en die aliens die er als calzones uitzien).![]()
![]()
![]()
![]()
Deponia: leuk, wat schoonheidsfoutjes (duitse i.p.v. engelse tekst) en een vreemde bug waardoor hij niet opstartte.. maar wel erg kort.. hijs nu al weer uit..![]()
Is Bioshock 2 eigenlijk wat? Die heb ik nog liggen maar nooit gespeeld.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
ik heb alleen 1 gespeeldquote:Op zaterdag 29 december 2012 03:09 schreef Quotidien het volgende:
Is Bioshock 2 eigenlijk wat? Die heb ik nog liggen maar nooit gespeeld.en die vond ik wel tof
![]()
![]()
Mij was ooit eens verteld dat Steam zelf de prijzen niet maakt, maar dat de uitgevers van de spellen dit doen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:16 schreef Salt_Seafood het volgende:
AC3 25% korting mwehh. Hij was ergens anders 23 euro..
Steam heeft duidelijk aan markt penetratie gedaan en nu ze king of the hill zijn kunnen ze met hun sale prijzen een stapje terug nemen. De concurrentie heeft bijna elke dag betere deals.Doe eens niet.![]()
Ik moet er ook nog aan beginnen, maar om die reden deze week een paar reviews gekeken, en men was behoorlijk enthousiast. Grootste kritiek was dat je minder verrast zou worden door de setting (want die ken je uit 1), maar de switch naar Big Daddy werd over het algemeen gewaardeerd.quote:Op zaterdag 29 december 2012 03:09 schreef Quotidien het volgende:
Is Bioshock 2 eigenlijk wat? Die heb ik nog liggen maar nooit gespeeld.
Zelf net toch maar JC2 en DLC aangeschaft, in anticipatie op de nieuwe pc die ergens de komende maanden komt
Je bent niet erg duidelijk..., de tweede helft van je post dan.quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:02 schreef Smoofie het volgende:
CoD4 moet je kopen. MW1 >>>>>>>>>>>>alle andere CoD's op CoD2 na op PC.
Met het eerste ben ik het helemaal eens: CoD4:MW is geweldig. Miljoen uren in zitten.
dus jij bent ouder dan 114 jaar. Poeh.quote:Op zaterdag 29 december 2012 08:08 schreef Verbal het volgende:
[..]
Je bent niet erg duidelijk..., de tweede helft van je post dan.
Met het eerste ben ik het helemaal eens: CoD4:MW is geweldig. Miljoen uren in zitten.
V.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Als je het zo bekijkt wel ja.quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:52 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
dus jij bent ouder dan 114 jaar. Poeh.
K.![]()
Ja.quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:52 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
dus jij bent ouder dan 114 jaar. Poeh.
Ik vond 2 op bepaalde punten beter dan 1, maar 1 op bepaalde punten beter dan 2, maar zeker gaan spelen, vermakelijk is het sowieso.quote:Op zaterdag 29 december 2012 03:09 schreef Quotidien het volgende:
Is Bioshock 2 eigenlijk wat? Die heb ik nog liggen maar nooit gespeeld.![]()
Mijn badge is binnen! Had het niet eens door, maar ik blijk hem al te hebben
Chocoladetaartjes.
alle 6 de taken voltooid?quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:23 schreef Xaryna het volgende:
Mijn badge is binnen! Had het niet eens door, maar ik blijk hem al te hebben![]()
![]()
Heb je nou nog iets aan die dingen, of is het van kijk mijn zieke badge negers?Masturbatie is goed voor de prostaat.![]()
Dark Souls™: Prepare To Die™ Edition lijkt me een vet spel maar ik heb echt geen tijd voor nog een spel hoor
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Schijnt een best slechte port te zijn (slechte besturing e.d.).quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:42 schreef Salt_Seafood het volgende:
Dark Souls™: Prepare To Die™ Edition lijkt me een vet spel maar ik heb echt geen tijd voor nog een spel hoor![]()
Heb niet voor niets een 360 controller voor windows hier liggen =)quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:43 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Schijnt een best slechte port te zijn (slechte besturing e.d.).<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Transformers: Fall of Cybertron lijkt me ook vet trouwens, stond ook in TB's top 10 games van 2012.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Zelfs op easy moet ik keihard het onderspit delven in FTL![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht dat het deze keer wel zou lukken maar die eindbaas is gewoon te sterk met zijn fuckin swarm aan drones. Ik denk dat ik cloaking had moeten verkiezen boven een teleportsysteem.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Jaquote:Moest helemaal mezelf gaan giften ervoor ook nog.
Dank jequote:Op zaterdag 29 december 2012 12:26 schreef djkoelkast het volgende:
Tof man, een sticker in je schriftje. Goed gedaan.Schijnt slecht te zijn geadapteerd voor pc. Wat ook al gezegd werd, slechte controls. Het is echt meer bedoeld voor PS3 of zoiets.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:42 schreef Salt_Seafood het volgende:
Dark Souls™: Prepare To Die™ Edition lijkt me een vet spel maar ik heb echt geen tijd voor nog een spel hoorChocoladetaartjes.
Giften doe ik altijd voor mezelf eigenlijk, heb ik mezelf aangeleerd en dan alleen de games redeemen als ik denk dat ik het diezelfde week nog wil spelen... Op die manier kan ik games die ik uiteindelijk eigenlijk toch niet wilde nog ruilen eventueel.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:14 schreef Xaryna het volgende:
[..]
JaMoest helemaal mezelf gaan giften ervoor ook nog.
Al koop ik niet zo impulsief moet ik zeggenJaaa, dansen! dansen!![]()
Overigens gisteren met een vriend die met mij de Orcs Must Die 2 2pack had gekocht het spel gespeeld, wat een bazenspel is dat
Wij gaan ons daar zo veel mee vermaken
Jaaa, dansen! dansen!![]()
Iemand toevallig in het bezit van t Port Royale III four pack?Everybody sing, like it's the last song you will ever sing. Everybody live, like it's the last day you will ever see. Tell me tell me, do you feel the pressure now? ♥![]()
Ik ga The Binding of Isaac nog maar eens een poging geven, ik wil echt heel graag moeder doden.
edit: voor eventuele overheidsinstanties die mee lezen; moeder van isaac, niet mijn eigen moeder
Klopt, maar dat is op te lossen met mods.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:43 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Schijnt een best slechte port te zijn (slechte besturing e.d.).
Slechte port was gewoon dat de pc versie niet beter is dan de xbox versie. 720p resolutie 30fps cap en dat soort rare dingen allemaal.
Dus als je pc of xbox versie koopt je krijgt dezelfde experience. Op de pc kun je met mods alleen beter maken.
Sowieso een controller spel. De muis+kb ondersteuning is echt waardeloos.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Gelukt nadat ik bijna had geragequit omdat ik met mijn 1 hp geen store vond in de betreffende sectorquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:32 schreef JimmyJames het volgende:
Ik probeer nu de Kestrel B te unlocken.
Oh gelukkig, als je andermans moeder wil vermoorden is dat niet erg.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:49 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik ga The Binding of Isaac nog maar eens een poging geven, ik wil echt heel graag moeder doden.
edit: voor eventuele overheidsinstanties die mee lezen; moeder van isaac, niet mijn eigen moeder![]()
*meldt deze reactie bij internetcriminaliteit meldpunt van de politie..quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:49 schreef Salt_Seafood het volgende:
edit: voor eventuele overheidsinstanties die mee lezen; moeder van isaac, niet mijn eigen moeder![]()
Het is niet uit te sluiten.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:38 schreef Kadooosh het volgende:
Denken jullie dat secret worlds nog een daily sale wordt?
http://store.steampowered.com/app/215280/
Ik denk dat ik in FTL eindelijk voldoende goed uitgerust ben om de eindbaas te verslaan. Cloaking is echt ziek
Four pack zijn gewoon 4 copies van de game, zodat je met 3 vrienden goedkoper de game kunt halenquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:30 schreef GhostWhisperer het volgende:
Iemand toevallig in het bezit van t Port Royale III four pack?
Ik heb de eindbaas van FTL het stof doen bijten. Fuckin episch gevecht, aan het eind hadden we beide nog maar 1 hp over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:54 schreef JimmyJames het volgende:
Ik heb de eindbaas van FTL het stof doen bijten. Fuckin episch gevecht, aan het eind hadden we beide nog maar 1 hp over.Ik kwam er net achter dat je je schip ook kunt upgraden voor meer energy ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had me al een heel stuk verder gebracht als ik dat had geweten
Wat voor 6 geweldige deals zullen we over 12 minuten nu weer krijgen?![]()
BLOPS 2 met +50%.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:53 schreef Salt_Seafood het volgende:
Wat voor 6 geweldige deals zullen we over 12 minuten nu weer krijgen?
Haha Payday The Heist voor 9,99?die was vorig jaar nog geen ¤5.. gaat echt achteruit die sales
.
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.![]()
¤4,74 hierquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:09 schreef Ramkraker het volgende:
Haha Payday The Heist voor 9,99?die was vorig jaar nog geen ¤5.. gaat echt achteruit die sales
![]()
Nu wel idd, net was ie 50% offquote:
.
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.![]()
Volgens mij komt To the Moon niet meer langs (ook nooit langs geweest deze sale)
Dat is idd wel handig om te doen als je verder wilt komen dan de eerste sector.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:16 schreef meowingtons het volgende:
Ik kwam er net achter dat je je schip ook kunt upgraden voor meer energy ofzo?Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Hij is al -50%quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:17 schreef Salt_Seafood het volgende:
Volgens mij komt To the Moon niet meer langs (ook nooit langs geweest deze sale)Fallout komt ook altijd langs, don't worryquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:06 schreef s0ul1991 het volgende:
Altijd The Elder Scrolls... waarom geen FalloutOp woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
De sale duurt gewoon nog tot donderdag hoor....quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:17 schreef Salt_Seafood het volgende:
Volgens mij komt To the Moon niet meer langs (ook nooit langs geweest deze sale)
Bij de summer sales was Arma2 hele tijd 20% off, stond standaard in top3 aankopen.... Ennn toen kwam ie in de daily op de allerlaatste dag voor 40%......
![]()
Ja en Ja.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:49 schreef baasvandemaffia het volgende:
Is payday the heist een beetje leuk? kan je dan met 4 man online?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: