abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120856133

's Werelds grootste gaming platform:
http://store.steampowered.com/about/

Voordelen van Steam
• Makkelijk toegang tot al je games
• Game-updates/Patches worden automatisch geinstalleerd
• Vaak voordelige aanbiedingen
• Vlotte betaalmogelijkheden, zoals iDEAL!

Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
SPOILER: Ome Gabe met een gouden regel!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuw in steam
De nieuwste steam beta (op het moment van schrijven) bied een aantal nieuwe functie's die vermeld mogen worden:

Steam Big picture mode
Hierbij schakelt steam over op een soort van Mediacenter / XBMC interface; Ideaal voor de gamer die verder van zijn scherm zit (b.v als je op tv game's speelt)
SPOILER: screenshots
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aparte steam Library's
hiermee wordt het eindelijk mogelijk om een map op een andere harde schijf (b.v. D: of E:) op te geven waar steam games in mag downloaden.
Ideaal voor de mensen met een kleine SSD en wel steam snel willen kunnen opstarten

SPOILER
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken

Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_120856165
Laatste posts:

Over Giana Sisters:
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 11:21 schreef Tain het volgende:

[..]

Verander het kan switchen in moet switchen. De levels zijn zo opgebouwd dat je redelijk veel aan het switchen bent tussen lief/stout chars om verder te kunnen komen.

Maar download de demo en speel het zelf
Over indie-games:
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 december 2012 11:25 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Indie games :')

Tegenwoordig zijn het gewoon veredelde flash games die 15 minuten duren, en dan proberen heel veel nog zo'n poep verhaal the vertellen :')

Ze krijgen ook allemaal pixel graphics want dat is lekker makkelijk.
pi_120856180
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 december 2012 11:25 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Indie games :')

Tegenwoordig zijn het gewoon veredelde flash games die 15 minuten duren, en dan proberen heel veel nog zo'n poep verhaal the vertellen :')

Ze krijgen ook allemaal pixel graphics want dat is lekker makkelijk.
gedeeltelijk waar: ik heb inderdaad bij sommige HiB's minimaal 1 spel zien zitten die je letterlijk binnen 1 a 2 uur uit hebt, en ook nog gemaakt is met flash _O-
was wel grappig hoor, maar ben blij dat ik er niet teveel geld aan besteed heb...
(om nog even niet te spreken over de talloze beta's en alpha games die worden afgeleverd door indies, hetzij letterlijk, hetzij figuurlijk)
  Moderator vrijdag 28 december 2012 @ 11:30:34 #4
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120856222
Sinds wanneer zit er een ' in Saints Row?
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_120856293
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 11:29 schreef mschol het volgende:

[..]

gedeeltelijk waar: ik heb inderdaad bij sommige HiB's minimaal 1 spel zien zitten die je letterlijk binnen 1 a 2 uur uit hebt, en ook nog gemaakt is met flash _O-
Neem Dead Pixels nou, dat is echt iets wat ik op internet zou spelen :')
Masturbatie is goed voor de prostaat.
pi_120856378
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 december 2012 11:32 schreef MuffinKillerzz het volgende:

[..]

Neem Dead Pixels nou, dat is echt iets wat ik op internet zou spelen :')
b.v. ja.. maar er zijn gelukkig ook genoeg indies die wel spellen afleveren die goed eruit zien en ook lekker wegspelen
pi_120856421
Dit gaat een goedkope sale periode worden :Y
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  Moderator vrijdag 28 december 2012 @ 11:36:46 #8
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120856434
Wat ik mis zijn spellen zoals ze vroeger gemaakt werden. Neem nou Superfrog, dat zou je nu prima als indiegame kunnen lanceren voor weinig, simpele graphics maar gewoon een briljant spel, ook nu nog.
Nee als we nu een indie-game maken dan moet het volslagen krankzinnig zijn, debiel moeilijk en het liefst met een enorme lap aan verhaal.
Ik ben er geen fan van, al zitten er soms pareltjes tussen. Machinarium vind ik een briljant spel bijvoorbeeld. Overigens is dat een flashgame :P
pi_120856732
Iemand hier die Miner Wars heeft? :P
pi_120856818
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 11:36 schreef djkoelkast het volgende:
Wat ik mis zijn spellen zoals ze vroeger gemaakt werden. Neem nou Superfrog, dat zou je nu prima als indiegame kunnen lanceren voor weinig, simpele graphics maar gewoon een briljant spel, ook nu nog.
Nee als we nu een indie-game maken dan moet het volslagen krankzinnig zijn, debiel moeilijk en het liefst met een enorme lap aan verhaal.
Ik ben er geen fan van, al zitten er soms pareltjes tussen. Machinarium vind ik een briljant spel bijvoorbeeld. Overigens is dat een flashgame :P
Ik vind het gewoon belachelijk dat nu de indie markt is doorgebroken iedereen even snel geld wil verdienen, en een of ander spelletje in mekaar knutselt in Game Maker. :')
pi_120856872
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 december 2012 11:47 schreef MuffinKillerzz het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon belachelijk dat nu de indie markt is doorgebroken iedereen even snel geld wil verdienen, en een of ander spelletje in mekaar knutselt in Game Maker. :')
Als ie er een tof spel van maakt en het voor een leuke prijs in de markt zet, waarom niet?
pi_120856874
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_120856894
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 11:30 schreef djkoelkast het volgende:
Sinds wanneer zit er een ' in Saints Row?
Joh je hebt helemaal gelijk, ik dacht altijd de Row van de Saint dus saint's row
pi_120856913
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 11:36 schreef djkoelkast het volgende:
Debiel moeilijk met simpele graphics, voor niks: http://kayin.pyoko.org/iwbtg/index.php
:P
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_120856965
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 11:49 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Als ie er een tof spel van maakt en het voor een leuke prijs in de markt zet, waarom niet?
Want paar jaar geleden zou die shit gewoon gratis geweest zijn, nu denkt iedereen GELD GELD GELD. :')

Ik vind het oplichterij als het ware.
  Moderator vrijdag 28 december 2012 @ 11:52:17 #16
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120856978
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 december 2012 11:47 schreef MuffinKillerzz het volgende:

[..]

Game Maker kun je best heel toffe dingen mee maken, ik heb er ook een spel in gemaakt (niet af en niet voor in het openbaar bedoeld omdat het een beetje flauw naar 1 iemand is :P) en daar zitten héél veel uren in hoor, neem dat van mij aan. En dan heb ik nog sprites gejat van Commander Keen en daar een ander hoofd op geplakt :P
pi_120857000
quote:
Ja, dat is gelijk het beste van het beste natuurlijk :')

Ik zeg niet dat alle indie games kut zijn hoor.
  Moderator vrijdag 28 december 2012 @ 11:53:37 #18
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120857018
quote:
Van die lijst vind ik alleen Machinarium het spelen waard.
pi_120857480
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 11:53 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

not sure if serious :')

Ach net als met "A" titels zijn er ook indie games die niet doen wat ze beloven. Indie games moeten het naar mijn mening hebben van innovatieve gameplay/aesthetics. Geen behoefte aan flashgames die op steam worden verkocht voor 5 euro of puzzle spel nummer 9000.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  Moderator vrijdag 28 december 2012 @ 12:35:55 #20
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120858212
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 12:10 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

not sure if serious :')

Ach net als met "A" titels zijn er ook indie games die niet doen wat ze beloven. Indie games moeten het naar mijn mening hebben van innovatieve gameplay/aesthetics. Geen behoefte aan flashgames die op steam worden verkocht voor 5 euro of puzzle spel nummer 9000.
Ik ben serieus. Het zijn echt allemaal mijn soort spellen niet, heb gameplay video's gezien of sommige heb ik zelfs door die humble bundles maar ik vind ze niets aan.
  vrijdag 28 december 2012 @ 12:44:38 #21
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_120858493
Je houdt alleen van FPS?
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_120858533
LA Noire aangeschaft, straks eens kijken of het een gave game is!
pi_120858593
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 december 2012 11:51 schreef MuffinKillerzz het volgende:

[..]

Want paar jaar geleden zou die shit gewoon gratis geweest zijn, nu denkt iedereen GELD GELD GELD. :')

Ik vind het oplichterij als het ware.
Hoezo vind je dat oplichting? Ze dwingen je niet om die spullen te kopen.
pi_120858632
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_120858644
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 11:14 schreef s0ul1991 het volgende:
Ik wacht nog op Fallout 3 GOTY en dan ben ik wel klaar denk ik. Het meeste heb ik al of boeit me niet echt.
Ik ben daar gister weer mee begonnen. Echt man het spel blijft zo goed en leuk om te spelen. Gooi er wat mods op en je ervaring wordt meteen heel anders.
pi_120858663
quote:

[..]

Kerol :')
pi_120858683
Indiegames. Tja ik heb er nooit wat aan gevonden. Wat dat betreft ben ik ook niet echt een echte gamer. Ik speel maar een paar toppers en dat is het dan ook wel :@ :{
pi_120858721
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 12:48 schreef knight18 het volgende:

[..]

Hoezo vind je dat oplichting? Ze dwingen je niet om die spullen te kopen.
Bij oplichting dwing je ook niemand :')
pi_120858797
er zijn zowel goeie als slechte indies, het jammer is wel dat het grootste deel van de indies platformers lijken te zijn, of (zogoed als) regelrechte kopieeen van andere games
  vrijdag 28 december 2012 @ 12:56:23 #30
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_120858859
quote:

[..]

You cannot be serious :@

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 28 december 2012 @ 12:57:21 #31
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_120858888
Wat mij betreft doe je jezelf als gamer tot echt tekort als je een hele categorie games bij voorbaat afschrijft.

Het is net zo kortzichtig als alle AAA-titels ervan betichten dat ze toch elk jaar weer hetzelfde zijn (door een gang lopen en wat mannetjes afknallen).
  vrijdag 28 december 2012 @ 12:57:56 #32
136 V.
pi_120858908
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 december 2012 10:13 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Beste...spel......reeks.....ooit...
Wat is daar precies zo goed aan? (ik vertel er wel bij dat ik sowieso niet geïnteresseerd ben in voetbal)

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_120858938
Sr3 alweer 75% zou mooi zijn als Killing floor van 50% naar 75% gaat :P
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_120858955
Defense Grid is ook briljant trouwens
pi_120858987
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 12:57 schreef Verbal het volgende:

[..]

Wat is daar precies zo goed aan? (ik vertel er wel bij dat ik sowieso niet geïnteresseerd ben in voetbal)

V.
Het is een realistische simulatie van het complete voetbalwereldje, met alle echte clubs en spelers.

Als je iets met voetbal hebt kan ik me niet voorstellen dat FM niets voor je is, of je moet totaal niet van management/sim-games houden natuurlijk.

Er is geen enkele andere voetbalmanager-game die ook maar in de buurt komt van de Sports Interactive CM/FM reeks.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 28 december 2012 @ 13:01:46 #36
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_120859031
Ik twijfel tussen CK2 en CIV5 voor de nieuwe stemronde. Voor CIV5 lijkt het erop dat je zelfs met korting minstens 15¤ kwijt zult zijn aan de game + Gods & Kings (schijnt onmisbaar te zijn om het spel compleet te maken). Ik denk dat ik toch maar CK2 doe omdat ik de DLC gewoon MOET hebben.
pi_120859081
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:01 schreef JimmyJames het volgende:
Ik twijfel tussen CK2 en CIV5 voor de nieuwe stemronde. Voor CIV5 lijkt het erop dat je zelfs met korting minstens 15¤ kwijt zult zijn aan de game + Gods & Kings (schijnt onmisbaar te zijn om het spel compleet te maken). Ik denk dat ik toch maar CK2 doe omdat ik de DLC gewoon MOET hebben.
ik ben voor shogun gegaan :)
pi_120859127
Is Miner Wars 2081 nog wat?

Ziet er erg vet uit namelijk.
  vrijdag 28 december 2012 @ 13:07:45 #39
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_120859266
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:04 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Is Miner Wars 2081 nog wat?

Ziet er erg vet uit namelijk.
Het is wel indie, hoor :o
Ik zou op basis van metacritic ervan afblijven.
pi_120859339
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:07 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

Het is wel indie, hoor :o
Ik zou op basis van metacritic ervan afblijven.
Nou moet iedereen niet gaan denken dat ik een schijt hekel heb aan indie games :')

Metacritic zegt ook niet veel.
pi_120859385
Metacritic is corrupt dat weten jullie toch hopelijk wel. Niet elke review telt even sterk in de berekening. Sommige reviews worden dan wel en dan niet meegeteld enzovoort.
pi_120859483
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:11 schreef Ame_thyst het volgende:
etacritic is corrupt dat weten jullie toch hopelijk wel. Niet elke review telt even sterk in de berekening. Sommige reviews worden dan wel en dan niet meegeteld enzovoort.
Ja en sommige reviews worden betaald of worden geschreven door fanboy rukkers. Daarom kan je beter als je games wilt kopen youtube filmpjes kijken (WTF is... achtige filmpjes) en eventueel meerdere reviews lezen. Dit zou ik overigens alleen doen bij ¤40+ titels :P
pi_120859491
quote:
Metacritic is corrupt dat weten jullie toch hopelijk wel. Niet elke review telt even sterk in de berekening. Sommige reviews worden dan wel en dan niet meegeteld enzovoort.
wordt dan ook vaak betaald door de studio of uitgever.
pi_120859501
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ja en sommige reviews worden betaald of worden geschreven door fanboy rukkers. Daarom kan je beter als je games wilt kopen youtube filmpjes kijken (WTF is... achtige filmpjes) en eventueel meerdere reviews lezen. Dit zou ik overigens alleen doen bij ¤40+ titels :P
Of eventueele lets play's
pi_120859553
Voor de mensen die er nog over zaten te denken om XCOM te kopen. Hij is vandaag in de sale op GMG met 50% korting en de 30% code ( GMG30-DPLIM-DN831 ) is toe te passen, wat hem dus ¤ 17,50 maakt ipv de 33,49 die Steam je aftroggelt met de DD.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  Moderator vrijdag 28 december 2012 @ 13:16:59 #46
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120859578
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 12:44 schreef JimmyJames het volgende:
Je houdt alleen van FPS?
Nee hoor, ik ben gek op allerlei soorten spellen, zelfs The Settlers serie vind ik tof (alleen door het aantal bugs in 7 ben ik daar mee gestopt), simcity, rollercoaster tycoon, theme hospital, dat soort spellen vind ik ook erg tof. Er is de laatste tijd gewoon weinig leuks uitgebracht.
pi_120859584
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:16 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Nee hoor, ik ben gek op allerlei soorten spellen, zelfs The Settlers serie vind ik tof (alleen door het aantal bugs in 7 ben ik daar mee gestopt), simcity, rollercoaster tycoon, theme hospital, dat soort spellen vind ik ook erg tof. Er is de laatste tijd gewoon weinig leuks uitgebracht.
Alleen maar nerd games dus :')
nerd

:')
pi_120859618
quote:

[..]

Cities in Motion ? ook indie(achtig) en erg vermakelijk
pi_120859624
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Alleen maar management games dus :D
manager

O+
pi_120859697
quote:

[..]

das ook wel deels mijn straatje, cties in motion is een aanrader ^O^

Cities XL vond ik zelf vrij matig..

door Towns wil ik settlers 3/4 (mijn favorieten) weer spelen _O-
  vrijdag 28 december 2012 @ 13:24:10 #51
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_120859806
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:16 schreef Metonae het volgende:
Voor de mensen die er nog over zaten te denken om XCOM te kopen. Hij is vandaag in de sale op GMG met 50% korting en de 30% code ( GMG30-DPLIM-DN831 ) is toe te passen, wat hem dus ¤ 17,50 maakt ipv de 33,49 die Steam je aftroggelt met de DD.
Ik kijk op dit moment meer uit naar de 24h deals van greenmangaming :D.
Heb best zin in X-Com maar eigenlijk heb ik er geen tijd voor :{
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_120859863
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:24 schreef PirE het volgende:

[..]

Ik kijk op dit moment meer uit naar de 24h deals van greenmangaming :D.
Heb best zin in X-Com maar eigenlijk heb ik er geen tijd voor :{
GMG O+ Gisteren de BL2 Season Pass en Mechromancer pack gekocht. Was iets meer dan 5 euro kwijt :')

Edit: Oh ja... ik had nog 8 euros aan credit.
pi_120859913
ik heb geen credit daar, alleen maar steam en origin keys gescoord daar _O-
pi_120859987
oh, driver san fransisco is in de aanbieding. Echt een ondergewaarde game. heb er wel 30 uur inzitten op de 360! Heerlijke cruiser en je kan awesome driften
There are only 151 Pokémon.
pi_120860019
X-Com is interessant, maar ik weet niet of mijn PC m trekt.

Haal m wel een keer op de 360.
  vrijdag 28 december 2012 @ 13:32:14 #56
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_120860092
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:30 schreef PBateman1978 het volgende:
X-Com is interessant, maar ik weet niet of mijn PC m trekt.

Haal m wel een keer op de 360.
Is niet zo belastend op je PC als je denkt hoor. Het is nog altijd een turn based strategy he.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_120860155
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:32 schreef Salamando het volgende:

[..]

Is niet zo belastend op je PC als je denkt hoor. Het is nog altijd een turn based strategy he.
Ja dat wel, maar aangezien er steeds meer games uitkomen waar je minimaal DX11 voor moet hebben. (en ik nog een XP bak heb staan thuis....)

Zal de specs eens opzoeken iig.
pi_120860324
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:34 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ja dat wel, maar aangezien er steeds meer games uitkomen waar je minimaal DX11 voor moet hebben. (en ik nog een XP bak heb staan thuis....)

Zal de specs eens opzoeken iig.
Check het gewoon even hiermee :) http://www.systemrequirementslab.com/cyri
  vrijdag 28 december 2012 @ 13:42:58 #59
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_120860481
Of haal de demo even binnen.
pi_120860546
Die specs zijn niet bijzonder, dus ik kan m makkelijk draaien thuis.
  vrijdag 28 december 2012 @ 13:48:04 #61
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_120860690
Borderlands 2 nu maar voor 14 ekkies op g2play.net. Dat is volgens mij een stuk voordeliger dan een paar dagen geleden op Steam.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  vrijdag 28 december 2012 @ 13:48:08 #62
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_120860694
The Sims 3 is best een duur poepspelletje.

Zag het voor 17 eu staan en dacht: "Bohhh zitten vast ook wel 4 expansions bij van de 1000 uitgekomen"

maar nee hoor. Die losse expansions kosten per stuk ook gewoon 13 euro :')
  vrijdag 28 december 2012 @ 13:48:46 #63
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_120860722
Wat moet je ook met The Sims tenzij je een 13-jarig meisje bent? :)
pi_120860757
Ricko hosselt 13-jarige meisjes.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  Moderator vrijdag 28 december 2012 @ 13:52:14 #65
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120860854
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:21 schreef mschol het volgende:

[..]

das ook wel deels mijn straatje, cties in motion is een aanrader ^O^

Cities XL vond ik zelf vrij matig..

door Towns wil ik settlers 3/4 (mijn favorieten) weer spelen _O-
Ik heb Settlers 3 en 4 op mijn retro pc (2 heb ik 2 jaar geleden uitgespeeld), dus daar ga ik wel weer mee verder, al vind ik 3 vrij lastig te leren (heel anders dan 2). Cities XL leek mij niet veel aan, Cities in Motion wil ik wel even naar kijken.

Maar ik speel ook:

Doom 3 BFG, Thief, FEAR serie (3 was slecht, 2 ging wel, 1 was top), Mafia 1 en 2, The Godfather 2 vond ik tof, GTA 2, GTA 4 en sinds kort bezig met GTA VC, Need for Speed zaten wel een paar toffe tussen, Bioshock 1 en 2 heb ik me redelijk mee vermaakt, Burnout op de xbox was vermakelijk, Mario Party op de N64, NGC en Wii waren leuk (al waren de Wii-versies stukken minder), Red dead redemption is wel grappig (alleen ik vind richten op een controller een handicap), The Saboteur vond ik een briljant spel en zo zijn er nog wel meer.
Volgens mij speel ik heel divers, maar niet spellen als call of duty, left for dead en dat soort titels.
pi_120860879
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:48 schreef Quotidien het volgende:
Want stoere jongens moeten schietspellen spelen. En meisjes moeten paardrijspelletjes enzo spelen.
  Moderator vrijdag 28 december 2012 @ 13:52:50 #67
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120860881
quote:
Mijn vriendin speelt het en volgens mij is zij geen 13 meer :+
pi_120860897
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:52 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Mijn vriendin speelt het en volgens mij is zij geen 13 meer :+
Niet? :D
  vrijdag 28 december 2012 @ 13:55:51 #69
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_120861013
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:49 schreef TJV het volgende:
Ricko hosselt 13-jarige meisjes.
Deze man zijn wijsheid is onmetelijk groot.
pi_120861047
quote:
Borderlands 2 nu maar voor 14 ekkies op g2play.net. Dat is volgens mij een stuk voordeliger dan een paar dagen geleden op Steam.
Ja met RU VPN gezeik, schijt aan die onzin. Heb zelf BL2 voor 20 euri bij g2play, gewone steamkey :). Ik had net een uur actie gemist waarin die versie 16 euro was :(.
  vrijdag 28 december 2012 @ 13:58:11 #71
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_120861103
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:56 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Ja met RU VPN gezeik, schijt aan die onzin. Heb zelf BL2 voor 20 euri bij g2play, gewone steamkey :). Ik had net een uur actie gemist waarin die versie 16 euro was :(.
Dit is volgens mij ook een steamkey hoor. :P
pi_120861127
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:58 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Dit is volgens mij ook een steamkey hoor. :P
Ja die je met een Russisch IP moet gaan activeren (met VPN), is gewoon onzin :P.

Die "speciale" deal voor die versie scheelt overigens ook maar 1 euro met de prijs waar ze die Russische versie gister voor verkochten :P.
pi_120861169
Zulke keys zijn altijd goedkoop, maar ik vertrouw die zooi nooit :N

En daarbij heb ik al 2 slechte ervaringen bij die site :r
  Moderator vrijdag 28 december 2012 @ 14:02:01 #74
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120861268
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:53 schreef Murdera het volgende:

[..]

Niet? :D
Helaas ;(
pi_120861308
http://www.g2play.net/store/Borderlands-2-Steam-Key.html

Deze was 20 euro voor een periode van 3 dagen toen ik hem kocht, werkt prima :). Moet alleen de game nog opstarten.... Maarja dat heb ik met meer aankopen ^^.
pi_120861582
Gelukkig komt Sim City bijna uit, voor maar 80(!!!!!!!!!!!)¤ als je de pre-order steden wil hebben :') Fucking EA http://store.origin.com/store/eaemea/nl_NL/html/pbPage.SimcityNL/
  vrijdag 28 december 2012 @ 14:17:14 #77
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_120861940
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:09 schreef Ame_thyst het volgende:
Gelukkig komt Sim City bijna uit, voor maar 80(!!!!!!!!!!!)¤ als je de pre-order steden wil hebben :') Fucking EA http://store.origin.com/store/eaemea/nl_NL/html/pbPage.SimcityNL/
TACHTIG GODVERDOMMESSE EURO´S!=
  vrijdag 28 december 2012 @ 14:18:04 #78
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_120861974
Pass.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  vrijdag 28 december 2012 @ 14:19:26 #79
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_120862029
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:48 schreef RickoKun het volgende:
The Sims 3 is best een duur poepspelletje.

Zag het voor 17 eu staan en dacht: "Bohhh zitten vast ook wel 4 expansions bij van de 1000 uitgekomen"

maar nee hoor. Die losse expansions kosten per stuk ook gewoon 13 euro :')
Klopt. Wereldavonturen, Ambities, Na Middernacht, Seizoenen, Buitenleven(ofzo) en huisdieren zijn het nog waard. :')

quote:
Een 18-jarige jongen zijn en het gewoon leuk vinden.
  vrijdag 28 december 2012 @ 14:21:26 #80
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_120862116
:@ Ik ben 26 en vind 't wel vermakelijk als tijd-dodend spelletje :') :')

't Is helaas zoals elk spel tegenwoordig veel te gemakkelijk.
  vrijdag 28 december 2012 @ 14:24:45 #81
349176 Marnixos
vrienden noemen me kut kind.
pi_120862259
Wow ik ben niet bepaald "goed" in CS:GO maar in CS1 ga ik echt lekker
katten zijn lief
  vrijdag 28 december 2012 @ 14:24:56 #82
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_120862267
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:18 schreef Metonae het volgende:

[..]

Managers zijn over het algemeen niet de meest geliefde mensen op deze wereld :D
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_120862516
Ik ging net gek me Chivalry, 30-8 en ik mocht nog als koning spelen ook :7
pi_120862547
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:31 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Ik ging net gek me Chivalry, 30-8 en ik mocht nog als koning spelen ook :7
Als koning?
pi_120862583
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:32 schreef Murdera het volgende:

[..]

Als koning?
Je hebt zo'n gamemode waarin je de koning moet verdedigen in zo'n kasteel, eerst moet je 40 boeren dood maken, en dan met de stormram door de deur, en dan wordt de koning gekozen en dat is de beste speler van het potje.
pi_120862620
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:33 schreef MuffinKillerzz het volgende:

[..]

Je hebt zo'n gamemode waarin je de koning moet verdedigen in zo'n kasteel, eerst moet je 40 boeren dood maken, en dan met de stormram door de deur, en dan wordt de koning gekozen en dat is de beste speler van het potje.
Vet :D Ik ben niet zo goed in chivalry :') Ik ga zelf helemaal spastisch bewegen om shit te ontwijken. :') _O-
  vrijdag 28 december 2012 @ 14:34:49 #87
349176 Marnixos
pi_120862633
HL3 net gepre-ordered trouwens :D
katten zijn lief
pi_120862714
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:34 schreef Murdera het volgende:

[..]

Vet :D Ik ben niet zo goed in chivalry :') Ik ga zelf helemaal spastisch bewegen om shit te ontwijken. :') _O-
Hoeveel uur heb je erop zitten?

Ik zit nu op 27, maar ik heb de game een tijdje links laten liggen dus de eerste 10 uren weet ik allemaal niks van. Maar het gaat nu redelijk na 20 uur.

Man at Arms is makkelijkste om te spelen als je goed bent.

Je bent net een ninja dan.
pi_120862796
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:36 schreef MuffinKillerzz het volgende:

[..]

Ik zit nu op 27, maar ik heb de game een tijdje links laten liggen dus de eerste 10 uren weet ik allemaal niks van. Maar het gaat nu redelijk na 20 uur.

Pas 2 of 3 :)
  vrijdag 28 december 2012 @ 14:40:03 #90
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_120862835
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:36 schreef MuffinKillerzz het volgende:

[..]

Tegen Vanguards sta je dan wel weer kansloos. :)
  Moderator vrijdag 28 december 2012 @ 14:40:31 #91
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120862853
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:09 schreef Ame_thyst het volgende:
In nog geen 80 jaar. Hoe werk ik piracy in de hand? Zo dus.
pi_120862986
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:34 schreef Marnixos het volgende:
HL3 net gepre-ordered trouwens :D
Oja? Waar dan? :P
  vrijdag 28 december 2012 @ 14:45:54 #93
349176 Marnixos
pi_120863051
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:44 schreef rubbels het volgende:

[..]

Oja? Waar dan? :P
opvallend dat jij de eerste bent die het opvalt :')
helaas...... ik droom
katten zijn lief
pi_120863074
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:40 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Tegen Vanguards sta je dan wel weer kansloos. :)
Hoezo?

Block, 'spring' vooruit, en pats boem.
  vrijdag 28 december 2012 @ 14:47:46 #95
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_120863128
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:17 schreef RickoKun het volgende:

[..]

TACHTIG GODVERDOMMESSE EURO´S!=
Fuck die extra's:

http://www.g2play.net/store/SimCity-EA-Origin-Key.html
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  vrijdag 28 december 2012 @ 14:50:30 #96
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_120863232
-weg-

[ Bericht 99% gewijzigd door STING op 28-12-2012 19:33:16 ]
  vrijdag 28 december 2012 @ 14:59:03 #97
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_120863578
Voor die tachtig euro krijg je er wel gratis always online-DRM bij!
pi_120863626
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:45 schreef Marnixos het volgende:

[..]

opvallend dat jij de eerste bent die het opvalt :')
helaas...... ik droom
Haha, dacht al dat het zo'n test was :P
pi_120863696
quote:
bron? :')
pi_120863799
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 15:01 schreef mschol het volgende:

[..]

bron? :')
Gezond verstand.

Het is geen geheim dat producenten reviewers betalen voor goede cijfers. :')
pi_120863814
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:21 schreef RickoKun het volgende:
:@ Ik ben 26 en vind 't wel vermakelijk als tijd-dodend spelletje :') :')

't Is helaas zoals elk spel tegenwoordig veel te gemakkelijk.
Jij 26 :? Sorry hoor maar had dat echt nooit gedacht. Ik bedoel het niet lullig hoor :)
pi_120863976
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 december 2012 15:04 schreef MuffinKillerzz het volgende:

[..]

Gezond verstand.

DAT weet ik, maar dat is hoofdzakelijk een probleem in de bladen, metacritic heb ik er nog niet op kunnen betrappen.. (dat er reviews staan die totaal scheef zijn)
  vrijdag 28 december 2012 @ 15:10:38 #103
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_120864009
Ga dan gewoon naar gamesmeter.nl oid.
pi_120864034
Ik gebruik gewoon Eurogamer.net voor reviews, vind dat de enige gaming-website die echt goede recensies schrijft.
  vrijdag 28 december 2012 @ 15:15:45 #105
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_120864182
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 15:05 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Jij 26 :? Sorry hoor maar had dat echt nooit gedacht. Ik bedoel het niet lullig hoor :)
Y SO SRS
pi_120864246
Sowieso neem ik die reviews met een korreltje zout. Dat veel anderen de game de hemel inprijzen, betekent niet dat ik hem ook leuk zal vinden. Ik kijk dan liever naar dingen als 'mensen die deze game leuk vonden, vonden ook XXX leuk'.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
  vrijdag 28 december 2012 @ 15:25:30 #107
349176 Marnixos
pi_120864595
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 15:05 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

-> KLB
katten zijn lief
pi_120864710
oke.. Giana Sisters: Twisted Dreams geprobeerd...
op een toetsenbord speelt het onhandig...

ik ga em lekker laten liggen voorlopig..
pi_120865617
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 15:09 schreef mschol het volgende:

[..]

DAT weet ik, maar dat is hoofdzakelijk een probleem in de bladen, metacritic heb ik er nog niet op kunnen betrappen.. (dat er reviews staan die totaal scheef zijn)
Heb je er moeite voor gedaan? Okey Here we go..

Bron is iedereen met een rekenmachine die even de ratings van een willekeurig spel narekent,
http://www.metacritic.com/game/pc/cities-in-motion/critic-reviews
SPOILER
Die is bijvoorbeeld afgerond 72, niet 70. Subtiel maar desalniettemin gelogen.

Waarom heeft niet elk spel de review van bijvoorbeeld Gamespot ? Terwijl die praktisch elk spel reviewen ?

Waarom staan er reviews tussen van sites uit Tsjechië waar niemand ooit van heeft gehoord die een spel de helft van de gemiddelde rating geven?

De enige manier waarop een dergelijk systeem eerlijk zou zijn is als voor elke metascore dezelfde review bronnen gebruikt zouden worden. Dus altijd gamespot, altijd rock paper shot gun etc. Als dit niet gebeurd is het gewoon een random bij elkaar geveegd hoop reviews zonder dat je als bezoeker weet waarom metacritic bepaalde reviews wel of niet laat zien.
pi_120865850
Nog een ander punt, neem een spel als Train Simulator 2012, een rating van 67, terwijl het toch echt de beste train sim is die er is. Zelf heb ik er 200+ uur inzitten. Wat zegt die rating dan? Dat iemand zonder verstand van treinen het saai vond ? :')
pi_120865957
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 15:49 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Heb je er moeite voor gedaan? Okey Here we go..

Bron is iedereen met een rekenmachine die even de ratings van een willekeurig spel narekent,
http://www.metacritic.com/game/pc/cities-in-motion/critic-reviews
SPOILER
Die is bijvoorbeeld afgerond 72, niet 70. Subtiel maar desalniettemin gelogen.

Waarom heeft niet elk spel de review van bijvoorbeeld Gamespot ? Terwijl die praktisch elk spel reviewen ?

Waarom staan er reviews tussen van sites uit Tsjechië waar niemand ooit van heeft gehoord die een spel de helft van de gemiddelde rating geven?

De enige manier waarop een dergelijk systeem eerlijk zou zijn is als voor elke metascore dezelfde review bronnen gebruikt zouden worden. Dus altijd gamespot, altijd rock paper shot gun etc. Als dit niet gebeurd is het gewoon een random bij elkaar geveegd hoop reviews zonder dat je als bezoeker weet waarom metacritic bepaalde reviews wel of niet laat zien.
quote:
The METASCORE is a weighted average of the published critic reviews contained in the chart on that page
wat snap je daar niet aan?
klik
IMDB doet exact hetzelfde met zijn scores berekenen, klakkeloos alles bij elkaar optellen en opdelen werkt namelijk niet, er zijn ALTIJD rotte appels die alles goed of slecht keuren...

dat er wellicht meer reviews op moeten worden genomen, a la.. dat kan... maar ook daar zullen ze vast goede redenen voor hebben dat niet op te nemen..
pi_120866014
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 15:55 schreef Ame_thyst het volgende:
Nog een ander punt, neem een spel als Train Simulator 2012, een rating van 67, terwijl het toch echt de beste train sim is die er is. Zelf heb ik er 200+ uur inzitten. Wat zegt die rating dan? Dat iemand zonder verstand van treinen het saai vond ? :')
200 UUR?

damn, ik dacht dat dat spel na 2 uur wel uitgespeeld was
  Moderator vrijdag 28 december 2012 @ 15:59:58 #113
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120866017
Gelukkig heb ik Tony Hawk niet gekocht, leek me leuk in HD, maar de reviews zeggen van niet, zelfs niet voor 6 euro
pi_120866062
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 15:58 schreef mschol het volgende:

[..]

[..]

wat snap je daar niet aan?
klik
IMDB doet exact hetzelfde met zijn scores berekenen, klakkeloos alles bij elkaar optellen en opdelen werkt namelijk niet, er zijn ALTIJD rotte appels die alles goed of slecht keuren...

dat er wellicht meer reviews op moeten worden genomen, a la.. dat kan... maar ook daar zullen ze vast goede redenen voor hebben dat niet op te nemen..
Goed zo dat was mijn hele fucking punt fijn dat je het snapt nu. Hopelijk zie je ook in waarom het slecht is. Nu wel genoeg uitgelegd.
pi_120866067
quote:
4s.gif Op vrijdag 28 december 2012 15:59 schreef gogosweden het volgende:

[..]

200 UUR?

Sommige missies duren echt een uur ofzo, dus dan zit je daar in je trein.
leuk feit: alle DLC bij elkaar opgeteld kost 1500 euro. :')
pi_120866097
quote:
4s.gif Op vrijdag 28 december 2012 15:59 schreef gogosweden het volgende:

[..]

200 UUR?

Meeste tijd zit denk in het kloten met de editor :P
pi_120866104
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 16:01 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Goed zo dat was mijn hele fucking punt fijn dat je het snapt nu. Hopelijk zie je ook in waarom het slecht is. Nu wel genoeg uitgelegd.
het hele systeem is niet slecht, dit is DE manier die gebruikt wordt in heel de wereld schat..
dat jij het systeem slecht vind: prima, maar metacritic is niet slecht, dit doet wat het hoort te doen...
pi_120866128
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 16:02 schreef mschol het volgende:

[..]

het hele systeem is niet slecht, dit is DE manier die gebruikt wordt in heel de wereld schat..
dat jij het systeem slecht vind: prima, maar metacritic is niet slecht, dit doet wat het hoort te doen...
Okey als jij graag belazerd wil worden prima, is niet mijn ideaal beeld van de wereld.
pi_120866227
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 16:03 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Okey als jij graag belazerd wil worden prima, is niet mijn ideaal beeld van de wereld.
wut? Je kan gewoon niet klakkeloos alle cijfers bij elkaar optellen en dan delen. Dan krijg je echt hele vertekende beelden ook al klinkt het erg logisch om het wel op die manier te doen.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_120866231
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 16:03 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

oke, stel:

we hebben spel X..

Daar wordt 10x van gezegd: een 7 waard (gevestigde, professionele. reviewers)
maar er zijn 14 crappy reviewers die vinden het een 3 waard (om <insert random reden>)
volgens jou redenering komt het spel dan uit op een 4,6 puur vanwege de beroerde reviewers...

dat vind jij goed?
pi_120866412
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 28 december 2012 @ 16:11:27 #122
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_120866453
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 16:01 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

:r van die bezems die alleen maar een 10 óf een 1 geven :(
pi_120866510
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 16:06 schreef Tain het volgende:

[..]

wut? Je kan gewoon niet klakkeloos alle cijfers bij elkaar optellen en dan delen. Dan krijg je echt hele vertekende beelden ook al klinkt het erg logisch om het wel op die manier te doen.
Waarom leest nooit iemand op fok, ik zeg dat als je zoiets doet het alleen werkt als je altijd dezelfde review bronnen gebruikt. Omdat dit niet gedaan wordt werkt een dergelijk systeem niet. (dus ja wat je zegt klopt natuurlijk)

Wat dus betekend dat Metacritic alle reviews Interpreteerd en dat is waar het gevaar zit. Want hoe dit precies gedaan wordt weet je niet. En ja de about laat niet zien hoe individuele ratings tot stand komen.
pi_120866689
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 16:12 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Waarom leest nooit iemand op fok, ik zeg dat als je zoiets doet het alleen werkt als je altijd dezelfde review bronnen gebruikt. Omdat dit niet gedaan wordt werkt een dergelijk systeem niet. (dus ja wat je zegt klopt natuurlijk)

Wat dus betekend dat Metacritic alle reviews Interpreteerd en dat is waar het gevaar zit. Want hoe dit precies gedaan wordt weet je niet. En ja de about laat niet zien hoe individuele ratings tot stand komen.
Wel gelezen, maar genegeerd omdat het niet werkt om altijd dezelfde bronnen te gebruiken. Zodra 1 van je bronnen een review om wat voor reden niet plaatst kan je die hele gemiddelde score weggooien, omdat dan je system niet meer klopt. Daar hebben ze nu juist gewogen gemiddelden voor bedacht.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_120866804
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 16:16 schreef Tain het volgende:

[..]

Wel gelezen, maar genegeerd omdat het niet werkt om altijd dezelfde bronnen te gebruiken. Zodra 1 van je bronnen een review om wat voor reden niet plaatst kan je die hele gemiddelde score weggooien, omdat dan je system niet meer klopt. Daar hebben ze nu juist gewogen gemiddelden voor bedacht.
Precies dat werkt niet, maar terug naar mijn punt, wie bepaald welke review wel mee te nemen en welke niet?
  vrijdag 28 december 2012 @ 16:22:04 #126
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120866942
Killing floor bundle gekocht
  vrijdag 28 december 2012 @ 16:26:51 #127
136 V.
pi_120867140
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 december 2012 15:04 schreef MuffinKillerzz het volgende:

[..]

Gezond verstand.

Opvallend dan, dat de topgames ook daadwerkelijk overeenkomen met de diverse recensies. Ik heb meer problemen met één of andere gaming-site die een Top 50 van pc-games aller tijden weet op te stellen met daarin Lego LOTR, en drie keer Ultima en alle twee de L4D's maar géén Portal _O-

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_120867308
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 12:49 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Ik ben daar gister weer mee begonnen. Echt man het spel blijft zo goed en leuk om te spelen. Gooi er wat mods op en je ervaring wordt meteen heel anders.
Ik heb de GOTY versie ook al voor de xbox. New Vegas heb ik ook voor de PC en xbox. Maar deze games zijn zo geweldig. Je verveelt je nooit, Maar ik zie dat Fallout 3 niet compatible is met Windows 7?
pi_120867403
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 16:26 schreef Verbal het volgende:

[..]

Opvallend dan, dat de topgames ook daadwerkelijk overeenkomen met de diverse recensies. Ik heb meer problemen met één of andere gaming-site die een Top 50 van pc-games aller tijden weet op te stellen met daarin Lego LOTR, en drie keer Ultima en alle twee de L4D's maar géén Portal _O-

V.
Maar dat komt omdat jij casual bent :*
  Moderator vrijdag 28 december 2012 @ 16:37:22 #130
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120867578
Portal heb ik maar vond er niet veel aan. Gat maken en er door gaan, leuk.
  vrijdag 28 december 2012 @ 16:38:43 #131
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_120867628
Iemand
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 16:37 schreef djkoelkast het volgende:
Portal 1 heeft ook niet de leuke conversations die Portal 2 wel heeft. Portal is wel leuk als puzzle game en Portal 2 bouwt daar wat mij betreft perfect op voort.

Ook hier een voorstel voor iemand: Iemand die Faster than Light en Legends of Grimnock wil ruilen tegen een copy van Chivalry? :)
pi_120867799
quote:
puzzelgames zijn niet jouw ding? :+

gisteren de hele middag/avond Deponia zitten spelen...
nu start hij niet meer op :')
  vrijdag 28 december 2012 @ 16:44:02 #133
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120867852
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 16:42 schreef mschol het volgende:

[..]

puzzelgames zijn niet jouw ding? :+

gisteren de hele middag/avond Deponia zitten spelen...
nu start hij niet meer op :')
steam cache eventjes verifieren
pi_120867906
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 16:30 schreef s0ul1991 het volgende:

[..]

Ik heb de GOTY versie ook al voor de xbox. New Vegas heb ik ook voor de PC en xbox. Maar deze games zijn zo geweldig. Je verveelt je nooit, Maar ik zie dat Fallout 3 niet compatible is met Windows 7?
Ik heb hem in ieder geval nooit werkend kunnen krijgen op Windows 7.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_120867984
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 16:44 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

steam cache eventjes verifieren
done that.. 1 file kan hij niet veriferen.
gaat hij vervolgens downloaden en dan denk je: hij doet het wel..
mooi niet..
nog een verify: 2 files corrupt.
vervolgens (n.a.v. topic bij steam forum) readonly van de hele folder afgehaald.. nog niks...
nu alles verwijderd en opnieuw laten downloaden...
pi_120868401
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 16:30 schreef s0ul1991 het volgende:

[..]

Officieel niet nee. Maar het spel zelf werkt bij mij super. Ok je hebt heel soms dat het spel crasht omdat die dus niet helemaal 100% compatible is met W7, maar voor de rest werkt die echt super goed. Fallout New Vegas crasht trouwens ook weleens op de PC. Het is gewoon die engine die niet echt lekker loopt.
quote:
3s.gif Op vrijdag 28 december 2012 16:45 schreef Quir het volgende:

[..]

Ik heb hem in ieder geval nooit werkend kunnen krijgen op Windows 7.
Hoezo dat dan? Ik speel het al een hele lange tijd zonder problemen op de pc met W7.
pi_120868846
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 16:55 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Officieel niet nee. Maar het spel zelf werkt bij mij super. Ok je hebt heel soms dat het spel crasht omdat die dus niet helemaal 100% compatible is met W7, maar voor de rest werkt die echt super goed. Fallout New Vegas crasht trouwens ook weleens op de PC. Het is gewoon die engine die niet echt lekker loopt.

[..]

Hoezo dat dan? Ik speel het al een hele lange tijd zonder problemen op de pc met W7.
Ik heb op PC gaming Wiki wel wat gevonden voor de crashes. Maar ik zie wel of dat gaat werken. Eerst wachten op de sale. Ik weet zeker dat hij nog gaat komen samen met New Vegas.
pi_120868862
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 16:55 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

[..]

Ofja, werkend - zodra ik m'n karakter aangemaakt heb crasht hij. Twee laptops geprobeerd, zowel Steam als retail dvd versie. Heb het maar opgegeven en hem op X360 gekocht.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  vrijdag 28 december 2012 @ 17:06:09 #139
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_120868992
Iemand die Faster than Light en Legends of Grimnock wil ruilen tegen Chivalry? :)
  vrijdag 28 december 2012 @ 17:08:49 #140
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_120869112
Weer matige flash deals. En wat een lef zeg, die CoD prijzen. :')
pi_120869451
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 december 2012 17:03 schreef Quir het volgende:

[..]

Ofja, werkend - zodra ik m'n karakter aangemaakt heb crasht hij. Twee laptops geprobeerd, zowel Steam als retail dvd versie. Heb het maar opgegeven en hem op X360 gekocht.
Maar je hebt niks geprobeerd of opgezocht wat je kon doen?

Je moet dit doen:

Open je Fallout ini file en verander deze naam "bUseThreadedAI=0" naar "bUseThreadedAI=1", en voeg onder die naam weer deze regel iNumHWThreads=2.

Toen ik dat zelf deed had ik bijna geen crashes meer. :s)
pi_120869524
Koop bij Civilization 5 de GOTY edition en Gods & Kings. Dan krijg je alle DLC behalve de Koreaanse Civ en de Wonders of the Ancient World Scenario Pack.
  vrijdag 28 december 2012 @ 17:18:11 #143
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_120870258
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 17:08 schreef Quotidien het volgende:
Weer matige flash deals. En wat een lef zeg, die CoD prijzen. :')
die prijzen van CoD zijn echt schandalig inderdaad :')
  vrijdag 28 december 2012 @ 17:36:04 #145
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_120870461
Heb maar vuurwerk gehaald daarstraks, die sale valt bijna net zo erg tegen als de games die er extra bij zijn gekomen bij de humble bundle
Dum de dum
  vrijdag 28 december 2012 @ 17:37:05 #146
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_120870525
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 17:36 schreef Fe2O3 het volgende:
Heb maar vuurwerk gehaald daarstraks, die sale valt bijna net zo erg tegen als de games die er extra bij zijn gekomen bij de humble bundle
Cave Story is leuk hoor, heb het net even gespeeld. Ik vond de bonussen bij de HIB6 een stuk minder.

CIV5 gaat hem niet worden. Ik wacht wel totdat ze Gods & Kings toevoegen aan de GOTY :s)
  vrijdag 28 december 2012 @ 17:40:05 #147
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_120870672
quote:
Ik ben tegen piraterij maar als een ontwikkelaar 80 euro voor een spel vraagt die zij daarbij ook nog eens via haar eigen virtuele distributieplatform uitbrengt (en dus de volle mep vangt) dan vragen ze erom vind ik.
&lt;a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Seafood! on Steam&lt;/a&gt;
pi_120870967
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 17:40 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Ik ben tegen piraterij maar als een ontwikkelaar 80 euro voor een spel vraagt die zij daarbij ook nog eens via haar eigen virtuele distributieplatform uitbrengt (en dus de volle mep vangt) dan vragen ze erom vind ik.
het feit dat er 80 euro voor een deluxe editie wordt gevraagd die via eender welk digitaal distributieplatform gaat is al van de zotten, dan verwacht ik minimaal een 4 disc editie met 100 pagina's tellende handleiding waar alles minitieus goed wordt uitgelegd..

[ Bericht 0% gewijzigd door mschol op 28-12-2012 17:56:13 ]
  vrijdag 28 december 2012 @ 17:47:37 #149
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_120871064
Aankomende deals bij GMG

quote:
Saturday 29th December

75% off Spec Ops: The Line
75% off Renegade Ops
75% off Crusader Kings 2

Sunday 30th December

85% Off Civ 5 Gods and Kings

After this we’ve got greater deals on Sonic Generations, Cities in Motion and more, so check back on Monday for next weeks deals!
http://blog.greenmangamin(...)-more-great-gmg.html

Met een beetje geluk gooien ze zondag ook CIV5 vanilla in de uitverkoop.
pi_120872135
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 december 2012 17:47 schreef JimmyJames het volgende:
Aankomende deals bij GMG

[..]

http://blog.greenmangamin(...)-more-great-gmg.html

Met een beetje geluk gooien ze zondag ook CIV5 vanilla in de uitverkoop.
Daar heb je wel een CC voor nodig zeker?
  vrijdag 28 december 2012 @ 18:16:09 #151
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_120872239
Paypal accepteren ze ook, geloof ik.
pi_120872261
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 18:16 schreef JimmyJames het volgende:
Paypal accepteren ze ook, geloof ik.
Geen iDeal?
  vrijdag 28 december 2012 @ 18:17:55 #153
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_120872306
Zo te zien niet.
pi_120872325
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 18:17 schreef JimmyJames het volgende:
Zo te zien niet.
kak
  vrijdag 28 december 2012 @ 18:28:29 #155
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_120872744
Er was al eens eerder in dit topic de discussie geweest tussen Civ V en Civ IV, wat was daar ook alweer uitgekomen? :D
  vrijdag 28 december 2012 @ 18:45:12 #156
136 V.
pi_120873394
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 december 2012 16:33 schreef MuffinKillerzz het volgende:

[..]

Maar dat komt omdat jij casual bent :*
:?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 28 december 2012 @ 18:45:23 #157
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_120873400
Weet ik niet, maar Civ IV is sowieso beter. ;)
  vrijdag 28 december 2012 @ 18:46:54 #158
136 V.
pi_120873457
quote:
Vind jij games überhaupt wel leuk?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_120873471
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 18:45 schreef Verbal het volgende:

[..]

:?

V.
Dit bedoel ik.
  Moderator vrijdag 28 december 2012 @ 18:47:26 #160
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120873480
V. ervelend mannetje
pi_120873524
Miner Wars toch maar gekocht.
Hoorde van veel mensen dat de besturing met tobo en muis vervelend is, maar heb een joystick en X360-controller in huis,dus durfde wel een gok te wagen :P
  vrijdag 28 december 2012 @ 18:49:29 #162
136 V.
pi_120873575
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 17:45 schreef mschol het volgende:

[..]

het feit dat er 80 euro voor een deluxe editie wordt gevraagd die via eender welk digitaal distributieplatform gaat is al van de zotten, dan verwacht ik minimaal een 4 disc editie met 100 pagina's tellende handleiding waar alles minitieus goed wordt uitgelegd..
Misschien krijg je er wel een fantastische kleuren-PDF bij O+

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 28 december 2012 @ 18:50:57 #163
136 V.
pi_120873649
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 december 2012 18:47 schreef MuffinKillerzz het volgende:

[..]

Dit bedoel ik.
Lekker helder joh!

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 28 december 2012 @ 18:51:21 #164
136 V.
pi_120873664
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 18:47 schreef djkoelkast het volgende:
V. ervelend mannetje
W.aarom? Ik stel je gewoon een vraag.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_120873919
Nog even reageren op de metacritic.

Niet elke review wordt op de zelfde manier gewaardeerd. Een site die namelijk sterren hanteerd zal inplaats van 4/5 op een 80 uitkomen.

Daarnaast zijn reviews gewoon kut.

Ze worden omgekocht met reclame, gear, reviewcodes en dure reisjes.

De Gaykings en de Pauper Unlimited schamen zich er geen eens voor als er weer een uitgebreide report komt van een één of ander tripje naar Dubai voor een EA game :')

Gewoon wat filmpjes kijken. Subscribe op een paar youtube channels. Ik vind zelf Totalbiscuit wel ok maar is soms niet helemaal objectief. En gewoon kijken wat je er zelf van vind. Niet wat een gast met een indentiteitsstoornis in een goedkoopje blaadje plempt met wat infantiele grapjes er tussen door.
pi_120873947
Is dat tegenwoordig helemaal in hier op fok? Aan het einde van je bericht de eerste letter van je naam neerzetten 8)7 o|O

Kom het steeds vaker tegen ):O
  vrijdag 28 december 2012 @ 18:58:25 #167
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_120874007
Weet niet waar je het over hebt,

groetjes,

Veldmuis
pi_120874009
Ik had een abo op de PU, maar heb die stopgezet omdat ze zoveel reisjes hadden :r blad ging over hun en een beetje over games.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 28 december 2012 @ 18:58:30 #169
136 V.
pi_120874013
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 18:57 schreef Vault-Boy het volgende:
Is dat tegenwoordig helemaal in hier op fok? Aan het einde van je bericht de eerste letter van je naam neerzetten 8)7 o|O

Och, ik doe dat pas dertien jaar...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 28 december 2012 @ 18:58:52 #170
136 V.
pi_120874031
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 18:58 schreef RickoKun het volgende:

groetjes,

Veldmuis
Hee, V. :W

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 28 december 2012 @ 18:59:41 #171
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_120874077
quote:

werkt nogal op m'n zenuwen idd.

s.
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_120874086
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 18:58 schreef bijdehand het volgende:
Ik had een abo op de PU, maar heb die stopgezet omdat ze zoveel reisjes hadden :r blad ging over hun en een beetje over games.
Je dat, en elke keer als ik iets van JJ las had ik een rage attack. Je kan gewoon niet zo stom zijn. ;(

gr.gr.
Henk

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2012 19:00:16 ]
pi_120874134
Trouwens: Verbal doet dat V. al jaren, echt jaaaareeeen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2012 19:01:03 ]
pi_120874172
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 18:58 schreef RickoKun het volgende:

groetjes,

Veldmuis
Veldmuis, :') waar is hij eigenlijk heen ?
  vrijdag 28 december 2012 @ 19:02:26 #175
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_120874207
quote:

Newbie :').
Enkel sherlockholmes doet dat ook, maar dat is gewoon een newbie die denkt dat het tof is. Met de nadruk op 'denkt'.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  vrijdag 28 december 2012 @ 19:02:46 #176
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_120874225
Verbal en Veldmuis hadden als enigsten al aeonen lang die ondertekeningen, de rest zijn vuige na apers en proletariërs.

:@ Weet niet waar veldmuis gebleven is, maar d'r gaan zoveel weg van FOK!
pi_120874323
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:02 schreef Bart het volgende:

[..]

Newbie :').
Enkel sherlockholmes doet dat ook, maar dat is gewoon een newbie die denkt dat het tof is. Met de nadruk op 'denkt'.
Echt hè :D
pi_120874397
:{
pi_120874400
Portal was echt vet. Hoe kan je daarop haten :(
Chocoladetaartjes.
  vrijdag 28 december 2012 @ 19:05:50 #180
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_120874406
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:02 schreef RickoKun het volgende:
Verbal en Veldmuis hadden als enigsten al aeonen lang die ondertekeningen, de rest zijn vuige na apers en proletariërs.

:@ Weet niet waar veldmuis gebleven is, maar d'r gaan zoveel weg van FOK!
Valt best wel mee, komt genoeg nieuw bloed bij. dus populatie zal wel enigzins gelijk blijven
^inteel²
&nbsp
  vrijdag 28 december 2012 @ 19:06:13 #181
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_120874430
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:05 schreef Xaryna het volgende:
Moet je total biscuit eens portal zien spelen,
Kun je lachen :D
^inteel²
&nbsp
  vrijdag 28 december 2012 @ 19:06:14 #182
136 V.
pi_120874431
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:05 schreef Xaryna het volgende:
Geen smaak. Simpel.

Origineel, humor, geweldige dialogen, top-puzzels, masterclass verhaalontwikkeling.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 28 december 2012 @ 19:06:30 #183
65252 Bart
pi_120874451
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:05 schreef Vault-Boy het volgende:
:{
Nu ophouden met huilen knul, verbal is gewoon een baas.
  vrijdag 28 december 2012 @ 19:06:50 #184
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_120874466
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:00 schreef Rivalo het volgende:
Trouwens: Verbal doet dat V. al jaren, echt jaaaareeeen.

Dit bericht en enige bijlage is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n) en strikt vertrouwelijk of anderszins wettelijk beschermd. In dit bericht vervatte opvattingen of meningen zijn uitsluitend die van de schrijver.
Indien u niet de geadresseerde bent, verzoeken wij u dit bericht en enige bijlage daarbij aan de afzender terug te sturen en alle kopieën ervan te vernietigen.
Sosua is niet aansprakelijk voor virussen in dit e-mailbericht en/of enige bijlage. Sosua kan op geen enkele wijze verantwoordelijk of aansprakelijk worden gehouden voor en/of in verband met de gevolgen van en/of schade ontstaan door het onjuist, onvolledig en/of niet-tijdig versturen en ontvangen van de inhoud van dit bericht.
Op opdrachten aan Sosua zijn van toepassing de Algemene Voorwaarden voor onderzoeksopdrachte, zoals gedeponeerd bij de Arrondissementsrechtbank te Den Haag en de Kamer van Koophandel Haaglanden.
  vrijdag 28 december 2012 @ 19:07:18 #185
65252 Bart
pi_120874494
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:04 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Echt hè :D
Ja :').
  vrijdag 28 december 2012 @ 19:09:30 #186
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_120874625
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:06 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit bericht en enige bijlage is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n) en strikt vertrouwelijk of anderszins wettelijk beschermd. In dit bericht vervatte opvattingen of meningen zijn uitsluitend die van de schrijver.
Indien u niet de geadresseerde bent, verzoeken wij u dit bericht en enige bijlage daarbij aan de afzender terug te sturen en alle kopieën ervan te vernietigen.
Sosua is niet aansprakelijk voor virussen in dit e-mailbericht en/of enige bijlage. Sosua kan op geen enkele wijze verantwoordelijk of aansprakelijk worden gehouden voor en/of in verband met de gevolgen van en/of schade ontstaan door het onjuist, onvolledig en/of niet-tijdig versturen en ontvangen van de inhoud van dit bericht.
Op opdrachten aan Sosua zijn van toepassing de Algemene Voorwaarden voor onderzoeksopdrachte, zoals gedeponeerd bij de Arrondissementsrechtbank te Den Haag en de Kamer van Koophandel Haaglanden.
Probeer het nog eens zou ik zeggen :)
^inteel²
&nbsp
  vrijdag 28 december 2012 @ 19:10:19 #187
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_120874660
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:09 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

Probeer het nog eens zou ik zeggen :)
omfg. Letterlijk die van het TNO overgenomen. :')

Volgens mij deden Vampier en Kreator ook wel eens ondertekenen.
  vrijdag 28 december 2012 @ 19:10:52 #188
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_120874695
Ach, eens een taalnazi altijd een taalnazi :')
^inteel²
&nbsp
  vrijdag 28 december 2012 @ 19:11:00 #189
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_120874704
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:10 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

omfg. Letterlijk die van het TNO overgenomen. :')
:D
  vrijdag 28 december 2012 @ 19:11:26 #190
65252 Bart
pi_120874737
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Knip
Dat hoort.
  vrijdag 28 december 2012 @ 19:11:46 #191
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_120874762
Naja, email-bericht kan nog wel kloppen maar onderzoeksopdrachte is wel een faal.
^inteel²
&nbsp
  vrijdag 28 december 2012 @ 19:11:49 #192
349176 Marnixos
pi_120874764
Valt niemand die verschrikkelijke TT op?
katten zijn lief
  vrijdag 28 december 2012 @ 19:12:17 #193
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_120874791
Post #4
^inteel²
&nbsp
  vrijdag 28 december 2012 @ 19:12:58 #194
65252 Bart
pi_120874828
quote:
5s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:11 schreef Marnixos het volgende:
Valt niemand die verschrikkelijke TT op?
Spatie tussen Steam en topic? Zijn ergere dingen in het leven.
  vrijdag 28 december 2012 @ 19:13:31 #195
65252 Bart
pi_120874853
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:11 schreef BurnaBoy het volgende:
Naja, email-bericht kan nog wel kloppen maar onderzoeksopdrachte is wel een faal.
e-mailbericht is gewoon goed hoor :').
  vrijdag 28 december 2012 @ 19:13:56 #196
136 V.
pi_120874880
Nee, de ' tussen t en s

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 28 december 2012 @ 19:14:11 #197
349176 Marnixos
pi_120874905
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:12 schreef Bart het volgende:

[..]

Spatie tussen Steam en topic? Zijn ergere dingen in het leven.
Hoge komma moet weg en een tt als "Kerstsale" is veel gepaster ipv alleen Saints Row...
katten zijn lief
  vrijdag 28 december 2012 @ 19:15:39 #198
65252 Bart
pi_120874993
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:13 schreef Verbal het volgende:
Nee, de ' tussen t en s

V.
Ah ja, op zich niet verkeerd Engels als de row van de saint was geweest :).
  vrijdag 28 december 2012 @ 19:16:19 #199
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_120875026
AC3 25% korting mwehh. Hij was ergens anders 23 euro..

Zoals TB al zei, dit is de slechtste sale ooit, mensen die anders beweren hebben er geen verstand van.

Steam heeft duidelijk aan markt penetratie gedaan en nu ze king of the hill zijn kunnen ze met hun sale prijzen een stapje terug nemen. De concurrentie heeft bijna elke dag betere deals.
&lt;a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Seafood! on Steam&lt;/a&gt;
  vrijdag 28 december 2012 @ 19:17:08 #200
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_120875074
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:13 schreef Bart het volgende:

[..]

e-mailbericht is gewoon goed hoor :').
Ja, maar hierzo niet :P
Of laat jij iedere post in je mailbox komen :P
^inteel²
&nbsp
  vrijdag 28 december 2012 @ 19:17:44 #201
65252 Bart
pi_120875104
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:16 schreef Salt_Seafood het volgende:
AC3 25% korting mwehh.

Zoals TB al zei, dit is de slechtste sale ooit, mensen die anders beweren hebben er geen verstand van.

Steam heeft duidelijk aan markt penetratie gedaan en nu ze king of the hill zijn kunnen ze met hun sale prijzen een stapje terug nemen. De concurrentie heeft bijna elke dag betere deals.
Ja, het valt mij ook vies tegen. Kutgames in de aanbieding, veel lagere kortingspercentages.
  vrijdag 28 december 2012 @ 19:18:08 #202
65252 Bart
pi_120875125
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:17 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

Ja, maar hierzo niet :P
Of laat jij iedere post in je mailbox komen :P
Nee da's waar :D.
  vrijdag 28 december 2012 @ 19:21:00 #203
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_120875285
Valt die Assassin's Creed III - The Hidden Secrets Pack DLC eigenlijk binnen die Season pass?
pi_120875575
Sins Of A Solar Empire is gewoon goeie game hoor.... Trinity voor 6 euro is prima deal, Rebellion is nieuw dus tjah, duurder (10 euri is ie overigens wel waard).
pi_120876065
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:21 schreef Salt_Seafood het volgende:
Valt die Assassin's Creed III - The Hidden Secrets Pack DLC eigenlijk binnen die Season pass?
Ja :)
  vrijdag 28 december 2012 @ 19:35:56 #206
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_120876142
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:34 schreef Metonae het volgende:

[..]

Ja :)
Oke, hmm lastig weerstaan hoor haha. Wil um wel heel graag hebben, net als FC3 overigens.
  vrijdag 28 december 2012 @ 19:53:16 #207
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_120877039
Even tussendoor, waarom is Civilaztion IV beter dan V dan?
pi_120877045
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 18:49 schreef Verbal het volgende:

[..]

Misschien krijg je er wel een fantastische kleuren-PDF bij O+

V.
ik kan mij niet herinneren wanneer ik voor hetlaatst een pdf manual heb (getracht) te openen ;)
  vrijdag 28 december 2012 @ 19:53:29 #209
136 V.
pi_120877055
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Omdat het kan.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 28 december 2012 @ 19:55:35 #210
136 V.
pi_120877163
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:53 schreef Salamando het volgende:
Even tussendoor, waarom is Civilaztion IV beter dan V dan?
Ja, waarom is de nummer 1 in een zwemwedstrijd beter dan de nummer 2?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 28 december 2012 @ 19:59:00 #211
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_120877338
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:55 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ja, waarom is de nummer 1 in een zwemwedstrijd beter dan de nummer 2?

V.
Onderbouw het anders even, ik ben een leek op Civ gebied :').
  vrijdag 28 december 2012 @ 20:00:54 #212
136 V.
pi_120877423
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:59 schreef Salamando het volgende:

[..]

Onderbouw het anders even, ik ben een leek op Civ gebied :').
Ik ook *O*

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 28 december 2012 @ 20:18:22 #213
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_120878391
Qua CIVs zijn 3 en 5 absoluut de beste, 4 was zegmaar de vista versie waar 3 XP incl. alle service packs is en 5 de windows 7 versie ;)

Heb vorige sale de hele civ bundel gekocht ... heb 4 incl. expansions zelfs dubbel in me games lijst :')
Dum de dum
pi_120878887
trouwens, mijn game van deze sale is absoluut darksiders 2. Wat een topgame!

Heb er nu al 10 uur inzitten, en ben pas op 1/3 ofzo. Ik vermaak me er uitstekend mee. Mocht je darksiders (2) nog niet gespeeld hebben, deze sale is je kans. Hij is al 2x langsgweest.
There are only 151 Pokémon.
  vrijdag 28 december 2012 @ 20:26:56 #215
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_120878918
Stronghold 3 gold leuk?
  vrijdag 28 december 2012 @ 20:42:40 #216
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_120879842
Fuck it ik vind AC3 nog te duur, ik koop wel AC2 deluxe edition voor een paar euro en ga die eerst spelen.
  vrijdag 28 december 2012 @ 20:45:55 #217
65252 Bart
pi_120880011
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 20:26 schreef SosuaCafe het volgende:
Stronghold 3 gold leuk?
kijk eens op metacritic ;)
  vrijdag 28 december 2012 @ 20:46:59 #218
65252 Bart
pi_120880078
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 20:26 schreef Eenskijken het volgende:
trouwens, mijn game van deze sale is absoluut darksiders 2. Wat een topgame!

Heb er nu al 10 uur inzitten, en ben pas op 1/3 ofzo. Ik vermaak me er uitstekend mee. Mocht je darksiders (2) nog niet gespeeld hebben, deze sale is je kans. Hij is al 2x langsgweest.
Zeker een topgame! Maar ik vind het wel meer een consolegame, ga hem zelf nog voor de 360 halen :).
pi_120882462
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Misschien moet je de algemene voorwaarden van FOK! eens lezen.
pi_120883862
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 20:42 schreef Salt_Seafood het volgende:
Fuck it ik vind AC3 nog te duur, ik koop wel AC2 deluxe edition voor een paar euro en ga die eerst spelen.
Is ook veel beter dan AC3 dus goede keus ^O^
  Moderator vrijdag 28 december 2012 @ 21:47:29 #222
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120884086
Ik heb AC2 maar ik kom er maar niet in, net als Metro 2033. Ik begin er soms wel aan maar ben er al weer heel snel klaar mee.
  vrijdag 28 december 2012 @ 21:50:30 #223
65252 Bart
pi_120884318
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 december 2012 21:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
metacritic is echt een goed systeem

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
de user reviews lezen heeft wel zin hoor :)
  vrijdag 28 december 2012 @ 22:09:44 #224
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_120885541
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 21:47 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb AC2 maar ik kom er maar niet in, net als Metro 2033. Ik begin er soms wel aan maar ben er al weer heel snel klaar mee.
Metro 2033 vond ik helemaal niks.
  vrijdag 28 december 2012 @ 22:10:47 #225
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_120885604
Verbal ging dat V. niet automatisch bij jou? Dacht dat een admin dat had gezegd een paar jaar geleden.

Ontopic: FTL.
Eerste impressie (screenshots op Steam) "Dit ziet er stom uit. NEXT!"
Tweede impressie (video van TB) : Hmm dit kan best eens leuk zijn, 5 euro in de daily deal nou ja toe dan maar"
Twee en een half uur later: IEDEREEN KOOP DIT!

Serieus FTL is echt geweldig.
  vrijdag 28 december 2012 @ 22:28:15 #226
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_120886769
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 december 2012 22:10 schreef tuut-chips het volgende:
Verbal ging dat V. niet automatisch bij jou? Dacht dat een admin dat had gezegd een paar jaar geleden.

Tweede impressie (video van TB) : Hmm dit kan best eens leuk zijn, 5 euro in de daily deal nou ja toe dan maar"

Hou eens op over die V.

Gaat er al 3 topics over. lees eens terug.
^inteel²
&nbsp
  vrijdag 28 december 2012 @ 22:30:45 #227
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_120886923
H. en I. en een poot van R.
  vrijdag 28 december 2012 @ 22:48:18 #228
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_120888148
Ik heb een voorstel voor iemand die Chivalry wil ruilen voor Civilization V? Ik heb toch een extra kopie over en Chivalry is nog duurder dan Civilization ook, dan heb je dus Chivalry voor 7,49 *O* .
pi_120889282
Als ik af en toe plezier wil hebben wat kan ik dan beter kopen MW1 of 2?
pi_120889609
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 december 2012 23:04 schreef DutchErrorist het volgende:
Als ik af en toe plezier wil hebben wat kan ik dan beter kopen MW1 of 2?
Als in Call of Duty?
pi_120889682
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 december 2012 23:09 schreef MuffinKillerzz het volgende:

[..]

Als in Call of Duty?
Ja.
pi_120889919
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 december 2012 23:10 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ja.
MW2 is dood en wordt bijna niet meer gespeeld, en MW1 is al aardig oud, dus ik weet niet wat daarmee aan de hand is.
Maar dat zal ook wel niet zo bevolkt zijn.
Dus ik zou geen van beide kiezen als ik jou was.
MW1 is overigens wel het betere spel.

Als je een leuke online game zoekt koop dan Chivalry.
pi_120890301
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 december 2012 23:14 schreef MuffinKillerzz het volgende:

[..]

MW2 is dood en wordt bijna niet meer gespeeld, en MW1 is al aardig oud, dus ik weet niet wat daarmee aan de hand is.
Maar dat zal ook wel niet zo bevolkt zijn.
Dus ik zou geen van beide kiezen als ik jou was.
MW1 is overigens wel het betere spel.

Als je een leuke online game zoekt koop dan Chivalry.
MW2 heeft meer spelers dan Black Ops 1 hoor....
8000 op het moment http://store.steampowered.com/stats/ Wordt dus nog genoeg gespeeld.....

MW1 heeft ook nog meer dan genoeg spelers. http://www.gametracker.co(...)umplayers&order=DESC

Welke het leukste is, weet het eerlijk gezegd niet...
MW1 zorgde voor een revolutie en is een zeer goede game.
MW2 is mss iets minder,maar wel veel uitgebreider, dus meer reden om te blijven spelen voor sommigen.....
pi_120890377
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 23:20 schreef rubbels het volgende:

[..]

MW2 heeft meer spelers dan Black Ops 1 hoor....
8000 op het moment http://store.steampowered.com/stats/ Wordt dus nog genoeg gespeeld.....

MW1 heeft ook nog meer dan genoeg spelers. http://www.gametracker.co(...)umplayers&order=DESC

Welke het leukste is, weet het eerlijk gezegd niet...
MW1 zorgde voor een revolutie en is een zeer goede game.
MW2 is mss iets minder,maar wel veel uitgebreider, dus meer reden om te blijven spelen voor sommigen.....
Ja, maar de matchmaking is kapot en het is allemaal een goede.

Bijv. als je het spel opent zegt het dat er maar 0 spelers online zijn.

Dus die shit is aardig kapot en ik zou niet aanraden om het te kopen.
pi_120890464
ik moet de left4dead series nog en CS:GO en dan heb ik alle valve games

ik weet alleen niet of left4dead wel leuk is :') en CS:GO lijkt me overbodig met css

pi_120890488
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 december 2012 23:21 schreef MuffinKillerzz het volgende:

[..]

Ja, maar de matchmaking is kapot en het is allemaal een goede.

Bijv. als je het spel opent zegt het dat er maar 0 spelers online zijn.

Dus die shit is aardig kapot en ik zou niet aanraden om het te kopen.
Dat is laatst allemaal gefixt ;)
  vrijdag 28 december 2012 @ 23:23:57 #237
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_120890498
quote:
4s.gif Op vrijdag 28 december 2012 23:23 schreef gogosweden het volgende:
ik moet de left4dead series nog en CS:GO en dan heb ik alle valve games

ik weet alleen niet of left4dead wel leuk is :') en CS:GO lijkt me overbodig met css

L4D is tof :D.
pi_120890554
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 23:23 schreef rubbels het volgende:

[..]

Dat is laatst allemaal gefixt ;)
Nou ik heb het 2 weken geleden nog iemand zien spelen, en dat is dus niet zo.

Soberzo, ik zou voor MW1 gaan, betere spel.
  vrijdag 28 december 2012 @ 23:24:42 #239
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_120890560
Heb nog een minecraft account in de sale. :)
pi_120890674
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 23:23 schreef Salamando het volgende:

[..]

L4D is tof :D.
heb ooit l4d1 geleend en vond het toen maar mwah.

maarja, toen speelde ik ook niet langer dan 30 minuten denk ik. Misschien toch maar halen voor ¤8 :P
pi_120890712
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 december 2012 23:24 schreef MuffinKillerzz het volgende:

[..]

Nou ik heb het 2 weken geleden nog iemand zien spelen, en dat is dus niet zo.

Soberzo, ik zou voor MW1 gaan, betere spel.
http://steamcommunity.com(...)/882966057006387685/
Sinds 1 week is echt alles weer zoals vanouds ;)
pi_120890744
jeuj.. Deponia doet het weer..

had geklooid met m'n 3D instellingen in amd driver..
hierdoor ging spel over z'n nek _O-
pi_120890745
Ga ik wel chivalry spelen :D Mooi geruild :D
pi_120890755
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 23:27 schreef rubbels het volgende:

[..]

http://steamcommunity.com(...)/882966057006387685/
Sinds 1 week is echt alles weer zoals vanouds ;)
Nou, niet gemerkt.

Ik zou het als nog niet doen.
pi_120890756
quote:
4s.gif Op vrijdag 28 december 2012 23:26 schreef gogosweden het volgende:

[..]

heb ooit l4d1 geleend en vond het toen maar mwah.

maarja, toen speelde ik ook niet langer dan 30 minuten denk ik. Misschien toch maar halen voor ¤8 :P
Bespaar 2,50 en koop alleen L4D2. Die heeft namelijk alle content van deeltje 1 plus meer nieuw spul.
pi_120890787
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 december 2012 23:27 schreef DutchErrorist het volgende:
Ga ik wel chivalry spelen :D Mooi geruild :D
ik klap je met chiv

gr gr mao zedong
pi_120890795
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 23:27 schreef rubbels het volgende:

[..]

Bespaar 2,50 en koop alleen L4D2. Die heeft namelijk alle content van deeltje 1 plus meer nieuw spul.
huh, is het niet zoals bijvoorbeeld portal 1 & 2?
pi_120890948
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 december 2012 23:28 schreef MuffinKillerzz het volgende:

[..]

ik klap je met chiv

gr gr mao zedong
je moeder jonguh

we faxuh mohandas karamchand gandhi
pi_120890998
quote:
4s.gif Op vrijdag 28 december 2012 23:28 schreef gogosweden het volgende:

[..]

huh, is het niet zoals bijvoorbeeld portal 1 & 2?
Nee, alle campaigns van deel 1 (met bijbehorende personages) zitten ook in deel 2.
  vrijdag 28 december 2012 @ 23:32:52 #250
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_120891107
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 december 2012 22:10 schreef tuut-chips het volgende:

Ik probeer nu de Kestrel B te unlocken. Ik moet 6 verschillende rassen aan boord hebben maar ik mis er nog twee (rockman en die aliens die er als calzones uitzien).
pi_120891170
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 23:31 schreef rubbels het volgende:

[..]

Nee, alle campaigns van deel 1 (met bijbehorende personages) zitten ook in deel 2.
oh, dat wist ik niet

bedankt voor de tip! :D
pi_120891209
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 23:32 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

Ik probeer nu de Kestrel B te unlocken. Ik moet 6 verschillende rassen aan boord hebben maar ik mis er nog twee (rockman en die aliens die er als calzones uitzien).
_O- _O- _O-
pi_120898344
Deponia: leuk, wat schoonheidsfoutjes (duitse i.p.v. engelse tekst) en een vreemde bug waardoor hij niet opstartte.. maar wel erg kort.. hijs nu al weer uit..
  zaterdag 29 december 2012 @ 02:02:28 #254
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_120898611
CoD4 moet je kopen. MW1 >>>>>>>>>>>>alle andere CoD's op CoD2 na op PC.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zaterdag 29 december 2012 @ 03:09:00 #255
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_120900080
Is Bioshock 2 eigenlijk wat? Die heb ik nog liggen maar nooit gespeeld.
pi_120900086
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 03:09 schreef Quotidien het volgende:
ik heb alleen 1 gespeeld _O- en die vond ik wel tof :)
pi_120900917
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:16 schreef Salt_Seafood het volgende:
AC3 25% korting mwehh. Hij was ergens anders 23 euro..

Mij was ooit eens verteld dat Steam zelf de prijzen niet maakt, maar dat de uitgevers van de spellen dit doen?
Doe eens niet.
  zaterdag 29 december 2012 @ 08:07:03 #258
136 V.
pi_120901460
quote:
Ik moet er ook nog aan beginnen, maar om die reden deze week een paar reviews gekeken, en men was behoorlijk enthousiast. Grootste kritiek was dat je minder verrast zou worden door de setting (want die ken je uit 1), maar de switch naar Big Daddy werd over het algemeen gewaardeerd.

Zelf net toch maar JC2 en DLC aangeschaft, in anticipatie op de nieuwe pc die ergens de komende maanden komt *O*

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 29 december 2012 @ 08:08:49 #259
136 V.
pi_120901468
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 december 2012 02:02 schreef Smoofie het volgende:
CoD4 moet je kopen. MW1 >>>>>>>>>>>>alle andere CoD's op CoD2 na op PC.
Je bent niet erg duidelijk..., de tweede helft van je post dan.

Met het eerste ben ik het helemaal eens: CoD4:MW is geweldig. Miljoen uren in zitten.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 29 december 2012 @ 09:52:56 #260
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_120902146
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 08:08 schreef Verbal het volgende:

[..]

Je bent niet erg duidelijk..., de tweede helft van je post dan.

Met het eerste ben ik het helemaal eens: CoD4:MW is geweldig. Miljoen uren in zitten.

V.
dus jij bent ouder dan 114 jaar. Poeh.
pi_120902171
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 09:52 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

Als je het zo bekijkt wel ja.

K.
  zaterdag 29 december 2012 @ 10:18:35 #262
136 V.
pi_120902521
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 09:52 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

Ja.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  Moderator zaterdag 29 december 2012 @ 11:24:42 #263
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120903743
quote:
Ik vond 2 op bepaalde punten beter dan 1, maar 1 op bepaalde punten beter dan 2, maar zeker gaan spelen, vermakelijk is het sowieso.
pi_120905451
Mijn badge is binnen! Had het niet eens door, maar ik blijk hem al te hebben *O*
Chocoladetaartjes.
pi_120905515
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 12:23 schreef Xaryna het volgende:
Mijn badge is binnen! Had het niet eens door, maar ik blijk hem al te hebben *O*
alle 6 de taken voltooid? :P
  Moderator zaterdag 29 december 2012 @ 12:26:21 #266
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120905544
Tof man, een sticker in je schriftje. Goed gedaan.
pi_120905738
Heb je nou nog iets aan die dingen, of is het van kijk mijn zieke badge negers?
  Moderator zaterdag 29 december 2012 @ 12:33:53 #268
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120905788
Wat ik zeg: een sticker in je schriftje, net als vroeger op de basisschool.
  zaterdag 29 december 2012 @ 12:42:27 #269
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_120906070
Dark Souls™: Prepare To Die™ Edition lijkt me een vet spel maar ik heb echt geen tijd voor nog een spel hoor ;(
pi_120906105
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 12:42 schreef Salt_Seafood het volgende:
Dark Souls™: Prepare To Die™ Edition lijkt me een vet spel maar ik heb echt geen tijd voor nog een spel hoor ;(
Schijnt een best slechte port te zijn (slechte besturing e.d.).
  zaterdag 29 december 2012 @ 12:44:20 #271
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_120906134
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 12:43 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Heb niet voor niets een 360 controller voor windows hier liggen =)
  zaterdag 29 december 2012 @ 12:46:37 #272
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_120906208
Transformers: Fall of Cybertron lijkt me ook vet trouwens, stond ook in TB's top 10 games van 2012.
  zaterdag 29 december 2012 @ 14:24:36 #273
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_120910040
Zelfs op easy moet ik keihard het onderspit delven in FTL :') :{w

SPOILER
Ik dacht dat het deze keer wel zou lukken maar die eindbaas is gewoon te sterk met zijn fuckin swarm aan drones. Ik denk dat ik cloaking had moeten verkiezen boven een teleportsysteem.
pi_120911941
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 12:25 schreef mschol het volgende:

[..]

alle 6 de taken voltooid? :P
Ja :') Moest helemaal mezelf gaan giften ervoor ook nog.
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 12:26 schreef djkoelkast het volgende:
Tof man, een sticker in je schriftje. Goed gedaan.
Dank je O+
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 12:42 schreef Salt_Seafood het volgende:
Schijnt slecht te zijn geadapteerd voor pc. Wat ook al gezegd werd, slechte controls. Het is echt meer bedoeld voor PS3 of zoiets.
Chocoladetaartjes.
pi_120912093
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 15:14 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Ja :') Moest helemaal mezelf gaan giften ervoor ook nog.

Giften doe ik altijd voor mezelf eigenlijk, heb ik mezelf aangeleerd en dan alleen de games redeemen als ik denk dat ik het diezelfde week nog wil spelen... Op die manier kan ik games die ik uiteindelijk eigenlijk toch niet wilde nog ruilen eventueel.

Al koop ik niet zo impulsief moet ik zeggen
Jaaa, dansen! dansen!
pi_120912184
Overigens gisteren met een vriend die met mij de Orcs Must Die 2 2pack had gekocht het spel gespeeld, wat een bazenspel is dat _O_

Wij gaan ons daar zo veel mee vermaken :D
Jaaa, dansen! dansen!
pi_120912494
Iemand toevallig in het bezit van t Port Royale III four pack?
Everybody sing, like it's the last song you will ever sing. Everybody live, like it's the last day you will ever see. Tell me tell me, do you feel the pressure now? ♥
  zaterdag 29 december 2012 @ 15:49:15 #278
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_120913089
Ik ga The Binding of Isaac nog maar eens een poging geven, ik wil echt heel graag moeder doden.

edit: voor eventuele overheidsinstanties die mee lezen; moeder van isaac, niet mijn eigen moeder :D
  zaterdag 29 december 2012 @ 16:01:50 #279
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_120913566
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 12:43 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Klopt, maar dat is op te lossen met mods.
Slechte port was gewoon dat de pc versie niet beter is dan de xbox versie. 720p resolutie 30fps cap en dat soort rare dingen allemaal.

Dus als je pc of xbox versie koopt je krijgt dezelfde experience. Op de pc kun je met mods alleen beter maken.

Sowieso een controller spel. De muis+kb ondersteuning is echt waardeloos.
^inteel²
&nbsp
  zaterdag 29 december 2012 @ 16:06:14 #280
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_120913753
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 23:32 schreef JimmyJames het volgende:

Ik probeer nu de Kestrel B te unlocken.
Gelukt nadat ik bijna had geragequit omdat ik met mijn 1 hp geen store vond in de betreffende sector *O*
  Moderator zaterdag 29 december 2012 @ 16:18:57 #281
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120914309
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 15:49 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik ga The Binding of Isaac nog maar eens een poging geven, ik wil echt heel graag moeder doden.

edit: voor eventuele overheidsinstanties die mee lezen; moeder van isaac, niet mijn eigen moeder :D
Oh gelukkig, als je andermans moeder wil vermoorden is dat niet erg.
pi_120914455
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 15:49 schreef Salt_Seafood het volgende:

*meldt deze reactie bij internetcriminaliteit meldpunt van de politie..
pi_120915044
Denken jullie dat secret worlds nog een daily sale wordt?
http://store.steampowered.com/app/215280/
  zaterdag 29 december 2012 @ 16:57:08 #284
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_120915775
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 16:38 schreef Kadooosh het volgende:
Denken jullie dat secret worlds nog een daily sale wordt?
http://store.steampowered.com/app/215280/
Het is niet uit te sluiten.

Ik denk dat ik in FTL eindelijk voldoende goed uitgerust ben om de eindbaas te verslaan. Cloaking is echt ziek _O_
pi_120915776
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 december 2012 15:30 schreef GhostWhisperer het volgende:
Iemand toevallig in het bezit van t Port Royale III four pack?
Four pack zijn gewoon 4 copies van de game, zodat je met 3 vrienden goedkoper de game kunt halen ;)
Jaaa, dansen! dansen!
  zaterdag 29 december 2012 @ 17:54:40 #286
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_120918294
Ik heb de eindbaas van FTL het stof doen bijten. Fuckin episch gevecht, aan het eind hadden we beide nog maar 1 hp over.

SPOILER
  zaterdag 29 december 2012 @ 17:58:04 #287
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_120918431
Die AC-kortingen _O_
My hovercraft is full of eel.
pi_120919045
quote:
17s.gif Op zaterdag 29 december 2012 17:54 schreef JimmyJames het volgende:
Ik heb de eindbaas van FTL het stof doen bijten. Fuckin episch gevecht, aan het eind hadden we beide nog maar 1 hp over.

SPOILER
Ik kwam er net achter dat je je schip ook kunt upgraden voor meer energy ofzo? :')
Dat had me al een heel stuk verder gebracht als ik dat had geweten _O-
Jaaa, dansen! dansen!
  zaterdag 29 december 2012 @ 18:53:46 #289
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_120920389
Wat voor 6 geweldige deals zullen we over 12 minuten nu weer krijgen? :') :D
  zaterdag 29 december 2012 @ 18:55:41 #290
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_120920474
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 18:53 schreef Salt_Seafood het volgende:
Wat voor 6 geweldige deals zullen we over 12 minuten nu weer krijgen? :') :D
BLOPS 2 met +50%.
pi_120920900
Altijd The Elder Scrolls... waarom geen Fallout
pi_120921042
Haha Payday The Heist voor 9,99? :') die was vorig jaar nog geen ¤5.. gaat echt achteruit die sales
.
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.
pi_120921169
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 19:09 schreef Ramkraker het volgende:
Haha Payday The Heist voor 9,99? :') die was vorig jaar nog geen ¤5.. gaat echt achteruit die sales
¤4,74 hier
pi_120921209
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 19:12 schreef s0ul1991 het volgende:

[..]

¤4,74 hier
Nu wel idd, net was ie 50% off :{
.
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.
pi_120921291
Gelukkig, weer niks wat ik wil :)
  zaterdag 29 december 2012 @ 19:17:22 #296
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_120921442
Volgens mij komt To the Moon niet meer langs (ook nooit langs geweest deze sale) ;(
  zaterdag 29 december 2012 @ 19:18:16 #297
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_120921484
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 18:16 schreef meowingtons het volgende:

Ik kwam er net achter dat je je schip ook kunt upgraden voor meer energy ofzo? :')

Dat is idd wel handig om te doen als je verder wilt komen dan de eerste sector.
pi_120922710
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 19:17 schreef Salt_Seafood het volgende:
Volgens mij komt To the Moon niet meer langs (ook nooit langs geweest deze sale) ;(
Hij is al -50%

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 19:06 schreef s0ul1991 het volgende:
Altijd The Elder Scrolls... waarom geen Fallout
Fallout komt ook altijd langs, don't worry
pi_120922893
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 19:17 schreef Salt_Seafood het volgende:
De sale duurt gewoon nog tot donderdag hoor....

Bij de summer sales was Arma2 hele tijd 20% off, stond standaard in top3 aankopen.... Ennn toen kwam ie in de daily op de allerlaatste dag voor 40%..... :).
pi_120923129
Is payday the heist een beetje leuk? kan je dan met 4 man online?
pi_120923573
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 19:49 schreef baasvandemaffia het volgende:
Is payday the heist een beetje leuk? kan je dan met 4 man online?
Ja en Ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')