SPOILER: Ome Gabe met een gouden regel!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw in steam
De nieuwste steam beta (op het moment van schrijven) bied een aantal nieuwe functie's die vermeld mogen worden:
• Steam Big picture mode
Hierbij schakelt steam over op een soort van Mediacenter / XBMC interface; Ideaal voor de gamer die verder van zijn scherm zit (b.v als je op tv game's speelt)SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Aparte steam Library's
hiermee wordt het eindelijk mogelijk om een map op een andere harde schijf (b.v. D: of E:) op te geven waar steam games in mag downloaden.
Ideaal voor de mensen met een kleine SSD en wel steam snel willen kunnen opstartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.![]()
Laatste posts:
Over Giana Sisters:Over indie-games:quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Verander het kan switchen in moet switchen. De levels zijn zo opgebouwd dat je redelijk veel aan het switchen bent tussen lief/stout chars om verder te kunnen komen.
Maar download de demo en speel het zelfquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:25 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Indie games![]()
Tegenwoordig zijn het gewoon veredelde flash games die 15 minuten duren, en dan proberen heel veel nog zo'n poep verhaal the vertellen![]()
Ze krijgen ook allemaal pixel graphics want dat is lekker makkelijk.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
gedeeltelijk waar: ik heb inderdaad bij sommige HiB's minimaal 1 spel zien zitten die je letterlijk binnen 1 a 2 uur uit hebt, en ook nog gemaakt is met flashquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:25 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Indie games![]()
Tegenwoordig zijn het gewoon veredelde flash games die 15 minuten duren, en dan proberen heel veel nog zo'n poep verhaal the vertellen![]()
Ze krijgen ook allemaal pixel graphics want dat is lekker makkelijk.
was wel grappig hoor, maar ben blij dat ik er niet teveel geld aan besteed heb...
(om nog even niet te spreken over de talloze beta's en alpha games die worden afgeleverd door indies, hetzij letterlijk, hetzij figuurlijk)![]()
Neem Dead Pixels nou, dat is echt iets wat ik op internet zou spelenquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:29 schreef mschol het volgende:
[..]
gedeeltelijk waar: ik heb inderdaad bij sommige HiB's minimaal 1 spel zien zitten die je letterlijk binnen 1 a 2 uur uit hebt, en ook nog gemaakt is met flash
Masturbatie is goed voor de prostaat.![]()
b.v. ja.. maar er zijn gelukkig ook genoeg indies die wel spellen afleveren die goed eruit zien en ook lekker wegspelenquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:32 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Neem Dead Pixels nou, dat is echt iets wat ik op internet zou spelen![]()
Dit gaat een goedkope sale periode worden
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Wat ik mis zijn spellen zoals ze vroeger gemaakt werden. Neem nou Superfrog, dat zou je nu prima als indiegame kunnen lanceren voor weinig, simpele graphics maar gewoon een briljant spel, ook nu nog.
Nee als we nu een indie-game maken dan moet het volslagen krankzinnig zijn, debiel moeilijk en het liefst met een enorme lap aan verhaal.
Ik ben er geen fan van, al zitten er soms pareltjes tussen. Machinarium vind ik een briljant spel bijvoorbeeld. Overigens is dat een flashgame![]()
![]()
Ik vind het gewoon belachelijk dat nu de indie markt is doorgebroken iedereen even snel geld wil verdienen, en een of ander spelletje in mekaar knutselt in Game Maker.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:36 schreef djkoelkast het volgende:
Wat ik mis zijn spellen zoals ze vroeger gemaakt werden. Neem nou Superfrog, dat zou je nu prima als indiegame kunnen lanceren voor weinig, simpele graphics maar gewoon een briljant spel, ook nu nog.
Nee als we nu een indie-game maken dan moet het volslagen krankzinnig zijn, debiel moeilijk en het liefst met een enorme lap aan verhaal.
Ik ben er geen fan van, al zitten er soms pareltjes tussen. Machinarium vind ik een briljant spel bijvoorbeeld. Overigens is dat een flashgame
Als ie er een tof spel van maakt en het voor een leuke prijs in de markt zet, waarom niet?quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:47 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon belachelijk dat nu de indie markt is doorgebroken iedereen even snel geld wil verdienen, en een of ander spelletje in mekaar knutselt in Game Maker.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Joh je hebt helemaal gelijk, ik dacht altijd de Row van de Saint dus saint's rowquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:30 schreef djkoelkast het volgende:
Sinds wanneer zit er een ' in Saints Row?Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Debiel moeilijk met simpele graphics, voor niks: http://kayin.pyoko.org/iwbtg/index.phpquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:36 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ben er geen fan van, al zitten er soms pareltjes tussen. Machinarium vind ik een briljant spel bijvoorbeeld. Overigens is dat een flashgame
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
Want paar jaar geleden zou die shit gewoon gratis geweest zijn, nu denkt iedereen GELD GELD GELD.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Als ie er een tof spel van maakt en het voor een leuke prijs in de markt zet, waarom niet?![]()
Ik vind het oplichterij als het ware.Masturbatie is goed voor de prostaat.![]()
Game Maker kun je best heel toffe dingen mee maken, ik heb er ook een spel in gemaakt (niet af en niet voor in het openbaar bedoeld omdat het een beetje flauw naar 1 iemand isquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:47 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon belachelijk dat nu de indie markt is doorgebroken iedereen even snel geld wil verdienen, en een of ander spelletje in mekaar knutselt in Game Maker.) en daar zitten héél veel uren in hoor, neem dat van mij aan. En dan heb ik nog sprites gejat van Commander Keen en daar een ander hoofd op geplakt
![]()
![]()
Ja, dat is gelijk het beste van het beste natuurlijkquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:49 schreef Tain het volgende:
Kut indie games idd
http://store.steampowered(...)ory1=998&genre=Indie![]()
Ik zeg niet dat alle indie games kut zijn hoor.Masturbatie is goed voor de prostaat.![]()
Van die lijst vind ik alleen Machinarium het spelen waard.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:49 schreef Tain het volgende:
Kut indie games idd
not sure if seriousquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Van die lijst vind ik alleen Machinarium het spelen waard.
Ach net als met "A" titels zijn er ook indie games die niet doen wat ze beloven. Indie games moeten het naar mijn mening hebben van innovatieve gameplay/aesthetics. Geen behoefte aan flashgames die op steam worden verkocht voor 5 euro of puzzle spel nummer 9000.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Ik ben serieus. Het zijn echt allemaal mijn soort spellen niet, heb gameplay video's gezien of sommige heb ik zelfs door die humble bundles maar ik vind ze niets aan.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:10 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
not sure if serious
Ach net als met "A" titels zijn er ook indie games die niet doen wat ze beloven. Indie games moeten het naar mijn mening hebben van innovatieve gameplay/aesthetics. Geen behoefte aan flashgames die op steam worden verkocht voor 5 euro of puzzle spel nummer 9000.![]()
Hoezo vind je dat oplichting? Ze dwingen je niet om die spullen te kopen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:51 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Want paar jaar geleden zou die shit gewoon gratis geweest zijn, nu denkt iedereen GELD GELD GELD.![]()
Ik vind het oplichterij als het ware.![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:49 schreef Tain het volgende:
Kut indie games idd
![]()
Ik ben daar gister weer mee begonnen. Echt man het spel blijft zo goed en leuk om te spelen. Gooi er wat mods op en je ervaring wordt meteen heel anders.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:14 schreef s0ul1991 het volgende:
Ik wacht nog op Fallout 3 GOTY en dan ben ik wel klaar denk ik. Het meeste heb ik al of boeit me niet echt.![]()
Kerolquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Van die lijst vind ik alleen Machinarium het spelen waard.![]()
![]()
Indiegames. Tja ik heb er nooit wat aan gevonden. Wat dat betreft ben ik ook niet echt een echte gamer. Ik speel maar een paar toppers en dat is het dan ook wel![]()
![]()
![]()
Bij oplichting dwing je ook niemandquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:48 schreef knight18 het volgende:
[..]
Hoezo vind je dat oplichting? Ze dwingen je niet om die spullen te kopen.
er zijn zowel goeie als slechte indies, het jammer is wel dat het grootste deel van de indies platformers lijken te zijn, of (zogoed als) regelrechte kopieeen van andere games![]()
You cannot be seriousquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Van die lijst vind ik alleen Machinarium het spelen waard.
V.Ja inderdaad, V. ja.![]()
Wat mij betreft doe je jezelf als gamer tot echt tekort als je een hele categorie games bij voorbaat afschrijft.
Het is net zo kortzichtig als alle AAA-titels ervan betichten dat ze toch elk jaar weer hetzelfde zijn (door een gang lopen en wat mannetjes afknallen).Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Wat is daar precies zo goed aan? (ik vertel er wel bij dat ik sowieso niet geïnteresseerd ben in voetbal)quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Beste...spel......reeks.....ooit...
V.Ja inderdaad, V. ja.![]()
Sr3 alweer 75% zou mooi zijn als Killing floor van 50% naar 75% gaat
/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Het is een realistische simulatie van het complete voetbalwereldje, met alle echte clubs en spelers.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:57 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wat is daar precies zo goed aan? (ik vertel er wel bij dat ik sowieso niet geïnteresseerd ben in voetbal)
V.
Als je iets met voetbal hebt kan ik me niet voorstellen dat FM niets voor je is, of je moet totaal niet van management/sim-games houden natuurlijk.
Er is geen enkele andere voetbalmanager-game die ook maar in de buurt komt van de Sports Interactive CM/FM reeks.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Ik twijfel tussen CK2 en CIV5 voor de nieuwe stemronde. Voor CIV5 lijkt het erop dat je zelfs met korting minstens 15¤ kwijt zult zijn aan de game + Gods & Kings (schijnt onmisbaar te zijn om het spel compleet te maken). Ik denk dat ik toch maar CK2 doe omdat ik de DLC gewoon MOET hebben.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
ik ben voor shogun gegaanquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:01 schreef JimmyJames het volgende:
Ik twijfel tussen CK2 en CIV5 voor de nieuwe stemronde. Voor CIV5 lijkt het erop dat je zelfs met korting minstens 15¤ kwijt zult zijn aan de game + Gods & Kings (schijnt onmisbaar te zijn om het spel compleet te maken). Ik denk dat ik toch maar CK2 doe omdat ik de DLC gewoon MOET hebben.![]()
![]()
Het is wel indie, hoorquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:04 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Is Miner Wars 2081 nog wat?
Ziet er erg vet uit namelijk.![]()
Ik zou op basis van metacritic ervan afblijven.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Nou moet iedereen niet gaan denken dat ik een schijt hekel heb aan indie gamesquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:07 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Het is wel indie, hoor![]()
Ik zou op basis van metacritic ervan afblijven.![]()
Metacritic zegt ook niet veel.Masturbatie is goed voor de prostaat.![]()
Metacritic is corrupt dat weten jullie toch hopelijk wel. Niet elke review telt even sterk in de berekening. Sommige reviews worden dan wel en dan niet meegeteld enzovoort.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Ja en sommige reviews worden betaald of worden geschreven door fanboy rukkers. Daarom kan je beter als je games wilt kopen youtube filmpjes kijken (WTF is... achtige filmpjes) en eventueel meerdere reviews lezen. Dit zou ik overigens alleen doen bij ¤40+ titelsquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:11 schreef Ame_thyst het volgende:
etacritic is corrupt dat weten jullie toch hopelijk wel. Niet elke review telt even sterk in de berekening. Sommige reviews worden dan wel en dan niet meegeteld enzovoort.![]()
![]()
wordt dan ook vaak betaald door de studio of uitgever.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:11 schreef Ame_thyst het volgende:
Metacritic is corrupt dat weten jullie toch hopelijk wel. Niet elke review telt even sterk in de berekening. Sommige reviews worden dan wel en dan niet meegeteld enzovoort./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Of eventueele lets play'squote:Op vrijdag 28 december 2012 13:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja en sommige reviews worden betaald of worden geschreven door fanboy rukkers. Daarom kan je beter als je games wilt kopen youtube filmpjes kijken (WTF is... achtige filmpjes) en eventueel meerdere reviews lezen. Dit zou ik overigens alleen doen bij ¤40+ titels/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Voor de mensen die er nog over zaten te denken om XCOM te kopen. Hij is vandaag in de sale op GMG met 50% korting en de 30% code ( GMG30-DPLIM-DN831 ) is toe te passen, wat hem dus ¤ 17,50 maakt ipv de 33,49 die Steam je aftroggelt met de DD.Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152![]()
Nee hoor, ik ben gek op allerlei soorten spellen, zelfs The Settlers serie vind ik tof (alleen door het aantal bugs in 7 ben ik daar mee gestopt), simcity, rollercoaster tycoon, theme hospital, dat soort spellen vind ik ook erg tof. Er is de laatste tijd gewoon weinig leuks uitgebracht.quote:![]()
Alleen maar nerd games dusquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben gek op allerlei soorten spellen, zelfs The Settlers serie vind ik tof (alleen door het aantal bugs in 7 ben ik daar mee gestopt), simcity, rollercoaster tycoon, theme hospital, dat soort spellen vind ik ook erg tof. Er is de laatste tijd gewoon weinig leuks uitgebracht.
nerd![]()
![]()
Cities in Motion ? ook indie(achtig) en erg vermakelijkquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben gek op allerlei soorten spellen, zelfs The Settlers serie vind ik tof (alleen door het aantal bugs in 7 ben ik daar mee gestopt), simcity, rollercoaster tycoon, theme hospital, dat soort spellen vind ik ook erg tof. Er is de laatste tijd gewoon weinig leuks uitgebracht.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alleen maar management games dus
managerSteam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152![]()
das ook wel deels mijn straatje, cties in motion is een aanraderquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben gek op allerlei soorten spellen, zelfs The Settlers serie vind ik tof (alleen door het aantal bugs in 7 ben ik daar mee gestopt), simcity, rollercoaster tycoon, theme hospital, dat soort spellen vind ik ook erg tof. Er is de laatste tijd gewoon weinig leuks uitgebracht.
Cities XL vond ik zelf vrij matig..
door Towns wil ik settlers 3/4 (mijn favorieten) weer spelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |