Jazeker.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je houdt van mensen die wel goed Nederlands typen he
rijdquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En dan stop ik je in mijn kofferbak en rij zo terug naar huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
QFTquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Niet dat ik zelf nooit fouten maak hoor. Maar dan heb ik ook graag dat mensen me corrigeren.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Niet dat ik zelf nooit fouten maak hoor. Maar dan heb ik ook graag dat mensen me corrigeren.
1. Utrecht.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Dan resten nog 2 vragen:
1. Waar woon je?
2. Welke club support je (als je voetbal volgt) ?
quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ja en ben je echt albino en een hert? Of is dat gewoon je usernaam?
Ja ik dacht al van als dat een hert is dan eet ik mijn hoed op. Maar ja zekerheid voor alles he. Goed figuur. Kaneelstokje mag blij met je zijn.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dat is gewoon mijn username. Zoals op mijn fobo ook wel te zien is denk ik, haha.
Ah, dat is wel te doen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
1. Utrecht.
2. Nederland.Als wij spelen ben ik super fanatiek, maar voor de rest interesseert de competitie me niet zo bijster. Al heb ik tijdens mijn jeugd wel leren meekijken.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, dat is wel te doen.
Dat er gewoon FOK!kers zijn die niet in reserve-Duitsland wonen. Helemaal geschokt!
Ik voel me ook vrij zeldzaam ja.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, dat is wel te doen.
Dat er gewoon FOK!kers zijn die niet in reserve-Duitsland wonen. Helemaal geschokt!
Voel je je ook nog andere dingen dan zeldzaam?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik voel me ook vrij zeldzaam ja.
Nouja, nu voel ik me een beetje geïrriteerd, want loos brandalarm.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voel je je ook nog andere dingen dan zeldzaam?
Rookster, toch jammer...quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
En daar ging het brandalarm weer af. Voor niks. Midden in de nacht.
Nee, voor niks zeg ik. Ik rook überhaupt niet (heeeeel soms tijdens het uitgaan oid) en sowieso niet binnen.quote:
Nou hoef je je niet zo op ons af te reageren hoor. Wij hebben dat niet zo verdient en kunnen er niks aan doen. Beetje gedeisd houden en relax maar een beetje... je overreageert nu...quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, nu voel ik me een beetje geïrriteerd, want loos brandalarm.
Ach jongen toch, ik deel het alleen maar mee hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou hoef je je niet zo op ons af te reageren hoor. Wij hebben dat niet zo verdient en kunnen er niks aan doen. Beetje gedeisd houden en relax maar een beetje... je overreageert nu...
Vrouwen en zeggen dat ze niks hebben gedaan, nadat er wat mis gaat. Dat ken ik.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee, voor niks zeg ik. Ik rook überhaupt niet (heeeeel soms tijdens het uitgaan oid) en sowieso niet binnen.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:33 schreef twi het volgende:
[..]
Vrouwen en zeggen dat ze niks hebben gedaan, nadat er wat mis gaat. Dat ken ik.
Als je snoep zou zijn, wat voor soort zou je dan zijn?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, nu voel ik me een beetje geïrriteerd, want loos brandalarm.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je snoep zou zijn, wat voor soort zou je dan zijn?
[..]
Een zure bomquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat is Joy.quote:
Neem je tijd.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Wat een goede vraag, daar ga ik even over nadenken.
[..]
Jij wel ja.quote:
Heb je wel trek in mijn trekdrop?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij wel ja.
Maar ik heb geen interesse in jouw pener, beste twi.
leugensquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij wel ja.
Waarom breng je nu altijd alles weer terug naar mijn penerquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij wel ja.
Jij hebt je kans gehad meneertje.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je wel trek in mijn trekdrop?
Lekker trekken en dan in je mondje stoppen.
Sssshhhhh.quote:
Is er meer aan jou dan?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:41 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom breng je nu altijd alles weer terug naar mijn pener
Ik zal Rokje er een sturen voor haar verjaardag dan.quote:
Dit ga ik nog lang horen hequote:Op vrijdag 28 december 2012 00:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jij hebt je kans gehad meneertje.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel zo een vies snoepje wat niemand lust.
Schuimblokken bedoel je? Geel en roze?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ken je die niet? Die roze/witte blokjes
Ow die jaquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Schuimblokken bedoel je? Geel en roze?
Daar hadden ze vroeger een dropversie van. Die was echt heel lekker!
Ja.quote:
Hahaha, een Katwijker met een ziel.quote:
Ik ben kaneel. Een aangepaste smaak die je niet puur moet nemen. In grote hoeveelheden schadelijk voor je mond.quote:
cinnamon challengequote:Op vrijdag 28 december 2012 00:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Hahaha, een Katwijker met een ziel.
[..]
Ik ben kaneel. Een aangepaste smaak die je niet puur moet nemen. In grote hoeveelheden schadelijk voor je mond.
Officieel Rotterdammer.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hahaha, een Katwijker met een ziel.
Maar kaneel is wel heel lekker.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben kaneel. Een aangepaste smaak die je niet puur moet nemen. In grote hoeveelheden schadelijk voor je mond.
Ik weet dat je mijn naam kreunt als je tegen haar aan kruipt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jammer voor je, kun je lekker jaloers worden op die ander waar ik tegenaan kruip.
Namen willen wequote:Op vrijdag 28 december 2012 00:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet dat je mijn naam kreunt als je tegen haar aan kruipt.
Daarna een grote slok wodka nemenquote:
Je kunt niet veranderen waar je vandaan komt.quote:
I know.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar kaneel is wel heel lekker.
Ik ben deze:
[ afbeelding ]
Oh, ok. Diaconessenhuis, Leiden dus.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je kunt niet veranderen waar je vandaan komt.
Beetje bruut of niet. Meid van hem afpakken en dan zeggen van slaap lekker alsof er niks gebeurd is. Die jongen zit nu te fappen dankzij jou.quote:
Dat zal best meevallen hoorquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Beetje bruut of niet. Meid van hem afpakken en dan zeggen van slaap lekker alsof er niks gebeurd is. Die jongen zit nu te fappen dankzij jou.
Gemakkelijk praten heb jij. Jij kan nu op elk gewenst moment je chickie pakken in de raarste posities.quote:
Zo noem ik m'n pener niet hoorquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Gemakkelijk praten heb jij. Jij kan nu op elk gewenst moment je chickie pakken in de raarste posities.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:01 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke ja ik wel vandaar
Maar ik ga nu ook in bed, doei doei lieve mensen tot morgen weer
Nagellakje? China Glaze DV8. En Hits Hefesto. En....quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar Bambi, wat is je favoriete lakje?
Met jouw haar- en huidskleur, zou je dan niet voor iets donkerders gaan?quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met jouw haar- en huidskleur, zou je dan niet voor iets donkerders gaan?
Slaap zachtquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maar ik ga nu toch echt slapen, wat ik een uur geleden al had moeten doen.
Slaap lekker, en tot snel!
Weltrusten ABquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maar ik ga nu toch echt slapen, wat ik een uur geleden al had moeten doen.
Slaap lekker, en tot snel!
huh? faxie werkt toch voor je en jij doet toch het huishouden en de kinderen? Of zijn jullie zo'n progressief gezin?quote:Op vrijdag 28 december 2012 05:57 schreef Vansschoen het volgende:
Goeie morgen ik moet gaan werken.
Huuuu peeeerd, je gaat veels te snelquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
huh? faxie werkt toch voor je en jij doet toch het huishouden en de kinderen? Of zijn jullie zo'n progressief gezin?
Ja, krijg je als je onveilig sekstquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Huuuu peeeerd, je gaat veels te snel
Noujaaaa zegquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, krijg je als je onveilig sekst.
Dat zal het wel zijn jaquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jaloezie jongen, de rest wilde ook.
Wel snel in 1 online avondje een huishouden en kinderenquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
huh? faxie werkt toch voor je en jij doet toch het huishouden en de kinderen? Of zijn jullie zo'n progressief gezin?
Dat is dan ook wel weer zo ja. Nou ja op zo'n moment moet je maar denken dat ik even overdreef.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:12 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Wel snel in 1 online avondje een huishouden en kinderen.
Ach, dat is uiteindelijk toch je lot.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:12 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Wel snel in 1 online avondje een huishouden en kinderen.
Deze nick heb ik nog niet eerder toegekend gekregenquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:51 schreef Vansschoen het volgende:
Nuhahaha brobeert mijn lot te bepalen...
Oke, dat wat er was tussen ons is nu permanent uitgedoofd.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:52 schreef Vansschoen het volgende:
Serieus aangepast al, ja ik deed het express.
Ja man, dit helpt ook echt super, keer op keer maar weerquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:01 schreef Myraela het volgende:
Tering, het gaat hier echt met een snel tempo leeg.
Ik heb het over mijn huis schat, niet over het topic.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja man, dit helpt ook echt super, keer op keer maar weer.
Ow hahaha, laten ze niks staan dan?quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het over mijn huis schat, niet over het topic.
Dat heb je met zo'n spinazie etende Twi. Die tilt alles zo weg.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het over mijn huis schat, niet over het topic.
Jawel, best veel eigenlijk zelfs. Maar ze lopen met 5 mannen hier dozen door het raam in de vrachtwagen te zetten. En dat gaat echt achterlijk snel.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow hahaha, laten ze niks staan dan?
Beter toch, des te sneller kan je beginnen met inrichtenquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jawel, best veel eigenlijk zelfs. Maar ze lopen met 5 mannen hier dozen door het raam in de vrachtwagen te zetten. En dat gaat echt achterlijk snel.
Haha, die is er nog niet. Der loopt een collega van m'n stiefvader, die is echt achterlijk sterk. Maar dat is ook gewoon één en al spieren.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat heb je met zo'n spinazie etende Twi. Die tilt alles zo weg.
Dorpsweg, is de zuidelijke kant van de maastunnel. Woon aan de hoofdweg. Dus die kans is best groot. Volgende keer maar aanbellen dan.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beter toch, des te sneller kan je beginnen met inrichten. Volgens mij ben ik inmiddels een paar keer door je straat gereden ivm werk, zeker ben ik er niet van
.
Ik kwam er net ook langsquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dorpsweg, is de zuidelijke kant van de maastunnel. Woon aan de hoofdweg. Dus die kans is best groot. Volgende keer maar aanbellen dan.
Klopt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kwam er net ook langs
Kwam terug uit de stadEen witte vrachtwagen toch?
Hm ik kijk net, volgens mij is het Pleinweg waarmee ik jouw straat verwar.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dorpsweg, is de zuidelijke kant van de maastunnel. Woon aan de hoofdweg. Dus die kans is best groot. Volgende keer maar aanbellen dan.
Oh, dat is wel in de buurt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm ik kijk net, volgens mij is het Pleinweg waarmee ik jouw straat verwar.
Ongeveer vast wel ja. Alleen hebben zij van die enge open portiekjes, terwijl wij gewoon een gedeelde voordeur hebben.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zie het ja, die woningen langs de Pleinweg zijn volgens mij hetzelfde.
Ah dat kan wel ja. Ik herkende het wel omdat ik er waarschijnlijk langs ben gekomen onderweg naar jouquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ongeveer vast wel ja. Alleen hebben zij van die enge open portiekjes, terwijl wij gewoon een gedeelde voordeur hebben.
Brabanders?quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah dat kan wel ja. Ik herkende het wel omdat ik er waarschijnlijk langs ben gekomen onderweg naar jou. Ik zou wel een bakkie willen komen doen de volgende keer, moet wel kort zijn, collega's zijn lid van een bepaalde beweging hier
. (die met de G).
Nepbrabanders... echte Brabanders vatten een Bossch kwartierkequote:
Ik weet nog niet waar ik ze laat.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:45 schreef muhahaha het volgende:
Heb je al een kast waar ze allemaal in kunnen?
Als twi nou gaat staan kun je ze aan hem hangenquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet nog niet waar ik ze laat.Lastig lastig.
Ownee, dan moet je er dalijk wat weg doen!quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet nog niet waar ik ze laat.Lastig lastig.
Ik vond mijn oplossing gepaster.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ownee, dan moet je er dalijk wat weg doen!
Bij mij werkt dat net zo, in een mum van tijd ben ik leeg en de ander volquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:44 schreef -Engel- het volgende:
Verhuizers![]()
De volgende keer dat ik verhuis, mogen ze het gewoon weer voor mij doen ... ik hoefde serieus niks te doen en binnen een mum van tijd was het ene huis leeg en het andere vol
Relaxed hequote:Op vrijdag 28 december 2012 18:44 schreef -Engel- het volgende:
Verhuizers![]()
De volgende keer dat ik verhuis, mogen ze het gewoon weer voor mij doen ... ik hoefde serieus niks te doen en binnen een mum van tijd was het ene huis leeg en het andere vol
Hehehequote:Op vrijdag 28 december 2012 18:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij mij werkt dat net zo, in een mum van tijd ben ik leeg en de ander vol.
Binnenkort een housewarmingparty?quote:
Nee joh.... die is al lang geweestquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Binnenkort een housewarmingparty?
Jammer die heb ik gemist danquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee joh.... die is al lang geweest
Dat is alweer bijna 2 jaar terug ....quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer die heb ik gemist danmaar ik wist niet eens dat je ging verhuizen
oke ik faalquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is alweer bijna 2 jaar terug ....
Wat zeg ik ... zelfs langer
Jij faaaaaaaalerdquote:
Oh dan snap ik het weerquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jij faaaaaaaalerd
TB ... ik heb nooit verteld dat ik verhuist ben volgens mij ....was voor mijn singles tijd
mja.... dat is het ookquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dan snap ik het weer![]()
Over verhuizen gesproken ik heb een keer via het uitzendbureau gewerkt bij een verhuizer. Dat is nog best zwaar werk
Verhuizen is echt kutwerkquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dan snap ik het weer![]()
Over verhuizen gesproken ik heb een keer via het uitzendbureau gewerkt bij een verhuizer. Dat is nog best zwaar werk
Zeker, vooral omdat het van een bovenwoning naar een rijtjeshuis moest.quote:
Dan bel ik jou de volgende keerquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben er anders verdraaid goed in geworden
En nog een paar mensen. Als je niet veel spullen kan je met een paar vrienden en een busje het zelf doen als je niet ver hoeftquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Doe maarwel een goede wagen regelen want met mijn auto is niks
dat ook iddquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En nog een paar mensen. Als je niet veel spullen kan je met een paar vrienden en een busje het zelf doen als je niet ver hoeft
Zo heb ik mijn zwager verhuist van zijn ouderlijk huis naar zijn kamerquote:
Dealquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Doe maarwel een goede wagen regelen want met mijn auto is niks
Dat kan geregeld worden. Ik zorg goed voor mensen die me helpen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oja er hoort wel chinees bij ... en bier ... als beloning
En wanneer kan ik die hulpvraag verwachten?quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat kan geregeld worden. Ik zorg goed voor mensen die me helpen.
Geen idee, hoop snelquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En wanneer kan ik die hulpvraag verwachten?
Dank je wel. En ik hoop snel van je hulp gebruik te kunnen maken.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oke
btw ik ben serieus ... ik wil je hier bij helpen
Ik haat verhuizen. Vooral voor mezelf.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:11 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Verhuizen is super leuk, helemaal als het voor je zelf is.
Ik ga ook bijna verhuizen jeej.
Niet als je heel veel spullen hebtquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:11 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Weet Faxie ook al dat de bierkoelkast ruimte moet maken voor wat extra pannen en borden?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:11 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
heb ik wat gemist??quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Faxie nu al samenwonend. Hij laat er geen gras over groeien.
Die vent versierde gister een meid hier, vansschoen, en nu gaat ze al verhuizen naar hem toe binnenkort.quote:
o jee dat is eng snel!quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:26 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Die vent versierde gister een meid hier, vansschoen, en nu gaat ze al verhuizen naar hem toe binnenkort.
Ja vind ik ook hoor. Zal me niet verbazen als hij het puntje van het condoom eraf gaat knippen om maar net die extra zekerheid te krijgenquote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja vind ik ook hoor. Zal me niet verbazen als hij het puntje van het condoom eraf gaat knippen om maar net die extra zekerheid te krijgen
Hebben ze jou nog niet gevraagd of je op wil passen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:28 schreef Evie het volgende:
[..]ik zou stiekem de pil door dr voer doen
![]()
![]()
![]()
eng eng eng!!
Hahahahahaquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hebben ze jou nog niet gevraagd of je op wil passen?
Uhuh.... want dan is het sneller 2013quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hey Engel! Blij dat het weekend is?
Wat is er in 2013?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhuh.... want dan is het sneller 2013
Ik had liever gehad dat mijn BFF haar ouders nog had en bepaalde mensen nog hun baan etcquote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is waar.
2013 gaat gewoon jouw jaar worden dan
Het is oud .... volgens mij keek mijn ma dat....quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:39 schreef xFriendx het volgende:
Iemand ooit Casablanca gezien? Is dat wat?
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Agressieveling, dan blijf ik maar uit je buurt.
Hmm, klinkt wel als een heftig jaar ja. Op naar 2013 dan idd!quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik had liever gehad dat mijn BFF haar ouders nog had en bepaalde mensen nog hun baan etc
Voor mijzelf.... wens ik alleen maar nieuwe kansen, ideeën en inzichten
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dan is het goed.
Dan durf ik wel in je buurt te komen
nog 3 dagenquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hmm, klinkt wel als een heftig jaar ja. Op naar 2013 dan idd!
A.u.b. welquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat volgend jaar beter zal zijn dan dit jaar
Daar drink ik opquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat volgend jaar beter zal zijn dan dit jaar
quote:
Neu doe ik ook niet, was alleen beetje bang dat die enorme interesse van haar naar mij een beetje downhill was gegaan na een aantal dagen. Aangezien ik haar so-far echt leuk vind, maak ik me daar wel een beetje druk om :p Maar dat is een positieve reden dus vind ik niet erg.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Misschien heeft ze gewoon wat zenuwen? Hoeft geen negatief signaal te zijn (kan wel dat dan weer wel). Maar ja gewoon vanavond kijken hoe het gaat e.d. Zou er nu 1 dag ervoor niet te druk om maken, dingen achterzoeken e.d.
Altijd als ik jouw avatar zie denk ik trouwens dat hij 'what why why' zegt aan zijn mond te zien maar er staat 'why why why'.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:54 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Neu doe ik ook niet, was alleen beetje bang dat die enorme interesse van haar naar mij een beetje downhill was gegaan na een aantal dagen. Aangezien ik haar so-far echt leuk vind, maak ik me daar wel een beetje druk om :p Maar dat is een positieve reden dus vind ik niet erg.
Haha zie je mijn avatar zo vaak dan? :pquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Altijd als ik jouw avatar zie denk ik trouwens dat hij 'what why why' zegt aan zijn mond te zien maar er staat 'why why why'.
Niks achter zoeken en gewoon gaan daten.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:47 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Wat denkt men hier: superleuke meid, veel mee gepraat weekje geleden over de telefoon, vonden elkaar echt heel leuk (waren bestwel straight forward) en dus ook al date gepland (voor vandaag, zaterdag), alleen is ze de afgelopen dagen een stuk minder spraakzaam op whatsapp. Nog wel steeds leuke enthousiaste reacties als ze wel reageert, alleen gewoon véél minder. Zou het kunnen dat ze juist probeert minder over whatsapp te praten zodat we niet door alle gespreksstof heen zijn vandaag, of moet ik er iets anders achter zoeken? Als ik iemand leuk vind wil ik er altijd juist zoveel mogelijk mee praten, op wat voor manier dan ook, maar zijn vrouwen hier misschien wat anders in? We vonden elkaar wel echt superleuk en heb wel 5x gehoord dat ze graag met mij een film of serie zou willen kijken, en dat als ik spoilers verklap ik verplicht een serie met haar moet kijken. Ook 'waarom leer ik je nu pas kennen' kwam langs.
Moet ik er niets achter zoeken en ben ik nou eenmaal wat praat-grager dan haar of vrouwen in het algemeen, of wat denken jullie?
Awww.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee die heeft het nogal druk gehad van de week en was moe enzo
quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks achter zoeken en gewoon gaan daten.
Nou ja zulke zaken vallen me op en daarna zie ik het elke keer weer dus jaquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:02 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Haha zie je mijn avatar zo vaak dan? :p
Het feitje van de dag is binnenquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja zulke zaken vallen me op en daarna zie ik het elke keer weer dus ja
Yes iddquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nog snel even een feitje binnensnoepen voordat ik ging slapen hé
Hey -Engel-quote:
Heeft dit te maken met enige voorvallen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee, maar wou niet zo veel drinken vandaag
need help?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:04 schreef Evie het volgende:
[..]saaie bagger... ik ga wel kinderen maken
![]()
mm nee..quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heeft dit te maken met enige voorvallen?
Daar hebben we toch IVF voor?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker.. gaat zo moeilijk in mn eentje he?!haha
Heb je toch zaadjes voor nodig.. en ivf lijkt me voorbarig voor de iuiquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:11 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Daar hebben we toch IVF voor?
Ja ik vind ook niet dat je het moet doen hoor. Beter met iemand hier. Krijg je vast extra sterk zaad ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb je toch zaadjes voor nodig.. en ivf lijkt me voorbarig voor de iui
Het idee van kinderen maken is niet ze krijgenquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja ik vind ook niet dat je het moet doen hoor. Beter met iemand hier. Krijg je vast extra sterk zaad ook
Nee maar je moet toch iets krijgen van een man om ze te maken..?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Het idee van kinderen maken is niet ze krijgen
ik offer me wel op.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker.. gaat zo moeilijk in mn eentje he?!haha
eer? dat zeg je meestal daarna. het was me een eer je te neuken. niet ervoor, dan is er nog niet geneukt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha het een beetje als opoffering zien ipv een enorme eer zucht
Als je mag mag je al in je handjes knijpen van geluk zou ik zeggenquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:27 schreef dawg het volgende:
[..]
eer? dat zeg je meestal daarna. het was me een eer je te neuken. niet ervoor, dan is er nog niet geneukt.
Zekerquote:
mijn 'handjes' knijpen dan wel ergens anders in.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Als je mag mag je al in je handjes knijpen van geluk zou ik zeggen
Nog voorkeuren?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Als je mag mag je al in je handjes knijpen van geluk zou ik zeggen
[..]
Zeker
quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:34 schreef dawg het volgende:
[..]
mijn 'handjes' knijpen dan wel ergens anders in.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:34 schreef dawg het volgende:
[..]
mijn 'handjes' knijpen dan wel ergens anders in.
genoegquote:
zelfgemaakte kip sate wel pittig met sajoerboontjes en heb er ook perzikjes bijgegooidquote:
Ik hoor pittig. Gimme.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:40 schreef Evie het volgende:
zelfgemaakte kip sate wel pittig met sajoerboontjes en heb er ook perzikjes bijgegooidMaar is mega lekker
Mine mine mine.. maar als je wilt mag het best hoor.. heb meer dan genoeg voor 3 dagen als je het mij vraagt andersquote:
Hmmm... geen Utrechtplannen op de korte termijn. Ik laat het je bijtijds weten als het zover is, kun je dan nieuwe maken. Eet smakelijk alvast!quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:43 schreef Evie het volgende:
Mine mine mine.. maar als je wilt mag het best hoor.. heb meer dan genoeg voor 3 dagen als je het mij vraagt anders![]()
Maar dan mag je het wel in utrecht komen halen
Nee ga niet voor mannen koken.. ben gekke henkie niet.. dan kom je nooit van ze afquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hmmm... geen Utrechtplannen op de korte termijn. Ik laat het je bijtijds weten als het zover is, kun je dan nieuwe maken. Eet smakelijk alvast!
quote:
Jij compenseert in ruime mate met je persoonlijkheid hoor. Koken heb ik maar een half uur per dag lol van. Die overige 23,5 uur zit ik in jouw geval met een bitch opgescheept. Nee dank je.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:45 schreef Evie het volgende:
Nee ga niet voor mannen koken.. ben gekke henkie niet.. dan kom je nooit van ze af![]()
Als je alleen maar van die liflafjes voor mij kookt ben ik zo weer weg hoorquote:
Echt niet.. ik zou de 50 50 inzettenquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij compenseert in ruime mate met je persoonlijkheid hoor. Koken heb ik maar een half uur per dag lol van. Die overige 23,5 uur zit ik in jouw geval met een bitch opgescheept. Nee dank je.
Noem je mijn eten liflafjes?quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als je alleen maar van die liflafjes voor mij kookt ben ik zo weer weg hoor
edit: ging dus over dat voor mannen koken, beetje kut gequote.
Dit niet, die kip met een pittig iets is prima. Maar liflafjes als in een duur stukje vlees in een restaurant krijgen, waar je 15 euro voor lapt maar waar je kat nog niet genoeg aan zou hebben. Om het compleet te maken is het geheel geserveerd met een 'sausje' met een mooie Franse naam maar is het veelal waterig en smaakt het nou nergens naar. Waardeloos zuks.quote:
Je kent mn kookkunsten niet blijkbaar en ook mn hoeveelheden nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dit niet, die kip met een pittig iets is prima. Maar liflafjes als in een duur stukje vlees in een restaurant krijgen, waar je 15 euro voor lapt maar waar je kat nog niet genoeg aan zou hebben. Om het compleet te maken is het geheel geserveerd met een 'sausje' met een mooie Franse naam maar is het veelal waterig en smaakt het nou nergens naar. Waardeloos zuks.
En dat sausje is drie druppels en een streepje en ligt náást hetgeen waar het een combinatie mee zou moeten vormen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dit niet, die kip met een pittig iets is prima. Maar liflafjes als in een duur stukje vlees in een restaurant krijgen, waar je 15 euro voor lapt maar waar je kat nog niet genoeg aan zou hebben. Om het compleet te maken is het geheel geserveerd met een 'sausje' met een mooie Franse naam maar is het veelal waterig en smaakt het nou nergens naar. Waardeloos zuks.
Hahahahahaquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dat sausje is drie druppels en een streepje en ligt náást hetgeen waar het een combinatie mee zou moeten vormen.
Dit ja. Maar goed, ben daarom ook niet zo'n fan van uit eten. Verschilt natuurlijk ook wel per tent, wil ze niet allemaal over 1 kam scheren. Ook wel gegeten bij een toko gerund door minder begaafden en daar was alles, van eten tot bediening helemaal top.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dat sausje is drie druppels en een streepje en ligt náást hetgeen waar het een combinatie mee zou moeten vormen.
Altijd zo jammer he.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Altijd een McDonalds openen naast zo'n sterrenrestaurant hè.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Altijd zo jammer he.
Moet je daarna alsnog naar de shoarmatent omdat je nog honger hebt.
Joh gekkie en jij hebt geen ogen in je kop.. of mag dat niet van het vrouwtje?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:04 schreef twi het volgende:
[..]
Jij bent toch geen vrouw joh gekkie. Heb jij ook zoveel troep dan?
Ik vrees dat als ik een foto zou plaatsen van de kamer hiernaast, dat ik dit topic dan heel snel weer nodig heb.quote:
Het mag niet nee, maar niets vertellen he? Sssst.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Joh gekkie en jij hebt geen ogen in je kop.. of mag dat niet van het vrouwtje?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |