Jazeker.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je houdt van mensen die wel goed Nederlands typen he
rijdquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En dan stop ik je in mijn kofferbak en rij zo terug naar huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
QFTquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Niet dat ik zelf nooit fouten maak hoor. Maar dan heb ik ook graag dat mensen me corrigeren.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Niet dat ik zelf nooit fouten maak hoor. Maar dan heb ik ook graag dat mensen me corrigeren.
1. Utrecht.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Dan resten nog 2 vragen:
1. Waar woon je?
2. Welke club support je (als je voetbal volgt) ?
quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ja en ben je echt albino en een hert? Of is dat gewoon je usernaam?
Ja ik dacht al van als dat een hert is dan eet ik mijn hoed op. Maar ja zekerheid voor alles he. Goed figuur. Kaneelstokje mag blij met je zijn.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dat is gewoon mijn username. Zoals op mijn fobo ook wel te zien is denk ik, haha.
Ah, dat is wel te doen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
1. Utrecht.
2. Nederland.Als wij spelen ben ik super fanatiek, maar voor de rest interesseert de competitie me niet zo bijster. Al heb ik tijdens mijn jeugd wel leren meekijken.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, dat is wel te doen.
Dat er gewoon FOK!kers zijn die niet in reserve-Duitsland wonen. Helemaal geschokt!
Ik voel me ook vrij zeldzaam ja.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, dat is wel te doen.
Dat er gewoon FOK!kers zijn die niet in reserve-Duitsland wonen. Helemaal geschokt!
Voel je je ook nog andere dingen dan zeldzaam?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik voel me ook vrij zeldzaam ja.
Nouja, nu voel ik me een beetje geïrriteerd, want loos brandalarm.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voel je je ook nog andere dingen dan zeldzaam?
Rookster, toch jammer...quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
En daar ging het brandalarm weer af. Voor niks. Midden in de nacht.
Nee, voor niks zeg ik. Ik rook überhaupt niet (heeeeel soms tijdens het uitgaan oid) en sowieso niet binnen.quote:
Nou hoef je je niet zo op ons af te reageren hoor. Wij hebben dat niet zo verdient en kunnen er niks aan doen. Beetje gedeisd houden en relax maar een beetje... je overreageert nu...quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, nu voel ik me een beetje geïrriteerd, want loos brandalarm.
Ach jongen toch, ik deel het alleen maar mee hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou hoef je je niet zo op ons af te reageren hoor. Wij hebben dat niet zo verdient en kunnen er niks aan doen. Beetje gedeisd houden en relax maar een beetje... je overreageert nu...
Vrouwen en zeggen dat ze niks hebben gedaan, nadat er wat mis gaat. Dat ken ik.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee, voor niks zeg ik. Ik rook überhaupt niet (heeeeel soms tijdens het uitgaan oid) en sowieso niet binnen.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:33 schreef twi het volgende:
[..]
Vrouwen en zeggen dat ze niks hebben gedaan, nadat er wat mis gaat. Dat ken ik.
Als je snoep zou zijn, wat voor soort zou je dan zijn?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, nu voel ik me een beetje geïrriteerd, want loos brandalarm.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je snoep zou zijn, wat voor soort zou je dan zijn?
[..]
Een zure bomquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat is Joy.quote:
Neem je tijd.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Wat een goede vraag, daar ga ik even over nadenken.
[..]
Jij wel ja.quote:
Heb je wel trek in mijn trekdrop?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij wel ja.
Maar ik heb geen interesse in jouw pener, beste twi.
leugensquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij wel ja.
Waarom breng je nu altijd alles weer terug naar mijn penerquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij wel ja.
Jij hebt je kans gehad meneertje.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je wel trek in mijn trekdrop?
Lekker trekken en dan in je mondje stoppen.
Sssshhhhh.quote:
Is er meer aan jou dan?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:41 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom breng je nu altijd alles weer terug naar mijn pener
Ik zal Rokje er een sturen voor haar verjaardag dan.quote:
Dit ga ik nog lang horen hequote:Op vrijdag 28 december 2012 00:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jij hebt je kans gehad meneertje.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel zo een vies snoepje wat niemand lust.
Schuimblokken bedoel je? Geel en roze?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ken je die niet? Die roze/witte blokjes
Ow die jaquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Schuimblokken bedoel je? Geel en roze?
Daar hadden ze vroeger een dropversie van. Die was echt heel lekker!
Ja.quote:
Hahaha, een Katwijker met een ziel.quote:
Ik ben kaneel. Een aangepaste smaak die je niet puur moet nemen. In grote hoeveelheden schadelijk voor je mond.quote:
cinnamon challengequote:Op vrijdag 28 december 2012 00:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Hahaha, een Katwijker met een ziel.
[..]
Ik ben kaneel. Een aangepaste smaak die je niet puur moet nemen. In grote hoeveelheden schadelijk voor je mond.
Officieel Rotterdammer.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hahaha, een Katwijker met een ziel.
Maar kaneel is wel heel lekker.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben kaneel. Een aangepaste smaak die je niet puur moet nemen. In grote hoeveelheden schadelijk voor je mond.
Ik weet dat je mijn naam kreunt als je tegen haar aan kruipt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jammer voor je, kun je lekker jaloers worden op die ander waar ik tegenaan kruip.
Namen willen wequote:Op vrijdag 28 december 2012 00:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet dat je mijn naam kreunt als je tegen haar aan kruipt.
Daarna een grote slok wodka nemenquote:
Je kunt niet veranderen waar je vandaan komt.quote:
I know.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar kaneel is wel heel lekker.
Ik ben deze:
[ afbeelding ]
Oh, ok. Diaconessenhuis, Leiden dus.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je kunt niet veranderen waar je vandaan komt.
Beetje bruut of niet. Meid van hem afpakken en dan zeggen van slaap lekker alsof er niks gebeurd is. Die jongen zit nu te fappen dankzij jou.quote:
Dat zal best meevallen hoorquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Beetje bruut of niet. Meid van hem afpakken en dan zeggen van slaap lekker alsof er niks gebeurd is. Die jongen zit nu te fappen dankzij jou.
Gemakkelijk praten heb jij. Jij kan nu op elk gewenst moment je chickie pakken in de raarste posities.quote:
Zo noem ik m'n pener niet hoorquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Gemakkelijk praten heb jij. Jij kan nu op elk gewenst moment je chickie pakken in de raarste posities.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:01 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke ja ik wel vandaar
Maar ik ga nu ook in bed, doei doei lieve mensen tot morgen weer
Nagellakje? China Glaze DV8. En Hits Hefesto. En....quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar Bambi, wat is je favoriete lakje?
Met jouw haar- en huidskleur, zou je dan niet voor iets donkerders gaan?quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met jouw haar- en huidskleur, zou je dan niet voor iets donkerders gaan?
Slaap zachtquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maar ik ga nu toch echt slapen, wat ik een uur geleden al had moeten doen.
Slaap lekker, en tot snel!
Weltrusten ABquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maar ik ga nu toch echt slapen, wat ik een uur geleden al had moeten doen.
Slaap lekker, en tot snel!
huh? faxie werkt toch voor je en jij doet toch het huishouden en de kinderen? Of zijn jullie zo'n progressief gezin?quote:Op vrijdag 28 december 2012 05:57 schreef Vansschoen het volgende:
Goeie morgen ik moet gaan werken.
Huuuu peeeerd, je gaat veels te snelquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
huh? faxie werkt toch voor je en jij doet toch het huishouden en de kinderen? Of zijn jullie zo'n progressief gezin?
Ja, krijg je als je onveilig sekstquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Huuuu peeeerd, je gaat veels te snel
Noujaaaa zegquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, krijg je als je onveilig sekst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |