Jazeker.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je houdt van mensen die wel goed Nederlands typen he
rijdquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En dan stop ik je in mijn kofferbak en rij zo terug naar huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
QFTquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Niet dat ik zelf nooit fouten maak hoor. Maar dan heb ik ook graag dat mensen me corrigeren.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Niet dat ik zelf nooit fouten maak hoor. Maar dan heb ik ook graag dat mensen me corrigeren.
1. Utrecht.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Dan resten nog 2 vragen:
1. Waar woon je?
2. Welke club support je (als je voetbal volgt) ?
quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ja en ben je echt albino en een hert? Of is dat gewoon je usernaam?
Ja ik dacht al van als dat een hert is dan eet ik mijn hoed op. Maar ja zekerheid voor alles he. Goed figuur. Kaneelstokje mag blij met je zijn.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dat is gewoon mijn username. Zoals op mijn fobo ook wel te zien is denk ik, haha.
Ah, dat is wel te doen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
1. Utrecht.
2. Nederland.Als wij spelen ben ik super fanatiek, maar voor de rest interesseert de competitie me niet zo bijster. Al heb ik tijdens mijn jeugd wel leren meekijken.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, dat is wel te doen.
Dat er gewoon FOK!kers zijn die niet in reserve-Duitsland wonen. Helemaal geschokt!
Ik voel me ook vrij zeldzaam ja.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, dat is wel te doen.
Dat er gewoon FOK!kers zijn die niet in reserve-Duitsland wonen. Helemaal geschokt!
Voel je je ook nog andere dingen dan zeldzaam?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik voel me ook vrij zeldzaam ja.
Nouja, nu voel ik me een beetje geïrriteerd, want loos brandalarm.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voel je je ook nog andere dingen dan zeldzaam?
Rookster, toch jammer...quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
En daar ging het brandalarm weer af. Voor niks. Midden in de nacht.
Nee, voor niks zeg ik. Ik rook überhaupt niet (heeeeel soms tijdens het uitgaan oid) en sowieso niet binnen.quote:
Nou hoef je je niet zo op ons af te reageren hoor. Wij hebben dat niet zo verdient en kunnen er niks aan doen. Beetje gedeisd houden en relax maar een beetje... je overreageert nu...quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, nu voel ik me een beetje geïrriteerd, want loos brandalarm.
Ach jongen toch, ik deel het alleen maar mee hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou hoef je je niet zo op ons af te reageren hoor. Wij hebben dat niet zo verdient en kunnen er niks aan doen. Beetje gedeisd houden en relax maar een beetje... je overreageert nu...
Vrouwen en zeggen dat ze niks hebben gedaan, nadat er wat mis gaat. Dat ken ik.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee, voor niks zeg ik. Ik rook überhaupt niet (heeeeel soms tijdens het uitgaan oid) en sowieso niet binnen.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:33 schreef twi het volgende:
[..]
Vrouwen en zeggen dat ze niks hebben gedaan, nadat er wat mis gaat. Dat ken ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |