SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Die al uren stil was.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je zegt jullie en bdh en ik hadden een praatje![]()
.
Wat doe je dan als het op de achtergrond staat?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:20 schreef bijdehand het volgende:
Vaak staat het aan op de achtergrond, net als facebook.
Hm dit dacht ik dus ookquote:
De clip en/of de songtekst kan je toch bekijken? De reacties eronder, of gewoon nieuwe liedjes uitzoeken. Dat kan op de voorgrond.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm dit dacht ik dus ook.
Lezen? Op je pc? Wat?
Muziek luisteren doe je toch al op de achtergrond?
Series kijk ik op tv.
Hm ja ok, dat kanquote:Op donderdag 27 december 2012 23:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
De clip en/of de songtekst kan je toch bekijken? De reacties eronder, of gewoon nieuwe liedjes uitzoeken. Dat kan op de voorgrond.
Tv kaartje ja? Hoe lees je deze tekst dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:28 schreef bijdehand het volgende:
Mijn beeldscherm is een tv. En muziek luisteren doe ik meestal in een chillaxhouding. En lezen niet op mn pc nee.
Dit sowieso... wie kijkt er nou nog tvquote:Op donderdag 27 december 2012 23:30 schreef bijdehand het volgende:
Hdmi. Ik kijk nooit tv, ik download series
Alles via uitzending gemist/torrentz.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik download mijn series ook, alleen Barrie kijkt nog dan.
Proleet is het ook.
Netjes barrie, netjes. Ben je wel echt een vrouw?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Alles via uitzending gemist/torrentz.
Nee nep.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Netjes barrie, netjes. Ben je wel echt een vrouw?
Ja. Wanneer gaan we samen chicks hosselen?quote:
Zaterdagavond?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja. Wanneer gaan we samen chicks hosselen?
Sowiesoquote:Op donderdag 27 december 2012 23:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zaterdagavond?. Ga je voor me wingen?
Nee ik hoef geen chicksquote:
<---- En dat komt wel goed, ik ben heel soepeltjes in gesprekken, hengel die wijven zo binnen voor ons.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:42 schreef muhahaha het volgende:
Sweet, waar spreken we af?
Ow wacht, ik wil eerst wel weten hoe lelijk je bent want ik ben niet echt moeders mooiste en jij moet natuurlijk wel lelijker zijn.
Jij moet vet lelijk zijn anders duiken ze allemaal op jou en krijg ik weer zo een zeekoequote:Op donderdag 27 december 2012 23:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
<---- En dat komt wel goed, ik ben heel soepeltjes in gesprekken, hengel die wijven zo binnen voor ons.
Nee, nietsquote:
lol alsof barrie ze van je afpakt.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij moet vet lelijk zijn anders duiken ze allemaal op jou en krijg ik weer zo een zeekoe.
Stel je voor, in Spanje had ik een vet lelijke klasgenoot en al die wijven kwamen als bijen op de honing afquote:Op donderdag 27 december 2012 23:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
lol alsof barrie ze van je afpakt.
Ik ben kei lelijk en ik val wel op zeekoeien, dus die mag je dan sowieso doorsturenquote:Op donderdag 27 december 2012 23:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij moet vet lelijk zijn anders duiken ze allemaal op jou en krijg ik weer zo een zeekoe.
Jaquote:Op donderdag 27 december 2012 23:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
lol alsof barrie ze van je afpakt.
Oh en S? Of blijft dat gewoon bij daten/chillen?quote:
De vrouwen die op barrie afkomen wil je niet. Dat zijn lesbo'squote:Op donderdag 27 december 2012 23:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Stel je voor, in Spanje had ik een vet lelijke klasgenoot en al die wijven kwamen als bijen op de honing af.
Mooi, dan is het geregeldquote:Op donderdag 27 december 2012 23:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ben kei lelijk en ik val wel op zeekoeien, dus die mag je dan sowieso doorsturen
Nee ik wil nu niets dus s. is ook afgekaptquote:Op donderdag 27 december 2012 23:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
JaMaar niet tegen muhahaha vertellen hoor.
[..]
Oh en S? Of blijft dat gewoon bij daten/chillen?
Ja bah bah. Nooit een chille hetero vrouw.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De vrouwen die op barrie afkomen wil je niet. Dat zijn lesbo's
wat is ditquote:Op donderdag 27 december 2012 23:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja bah bah. Nooit een chille hetero vrouw.
Ah oke. Wel eerlijk van jequote:Op donderdag 27 december 2012 23:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee ik wil nu niets dus s. is ook afgekapt
Ja. Maar over een tijdje misschien...quote:Op donderdag 27 december 2012 23:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ah oke. Wel eerlijk van je
Nee das langer geleden tochquote:Op donderdag 27 december 2012 23:50 schreef muhahaha het volgende:
S afgekapt ja? Vorige week wilde je nog op date gaan.
Ochjee, diep van binnen dus toch nog iets.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Maar over een tijdje misschien...
Ik weet t ook niet.quote:
Scheelt niet veel, misschien 1,5 week geledenquote:
Dat laatste ja. Ik weet dat ik veel voor dr voel hoor. Das het probleem niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ochjee, diep van binnen dus toch nog iets.
Dan is 6x scheepsrecht he.
Bindingsangst handje?
Nee, ik voel iets voor haar dus ik doe dat niet meer.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:54 schreef muhahaha het volgende:
Allicht eens zonder het date idee gewoon afspreken en zien wat er gebeurd? Doe ik ook altijd.
Wel kut hoor, zeker omdat je echt wat om haar geeft enzo.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat laatste ja. Ik weet dat ik veel voor dr voel hoor. Das het probleem niet.
Hm iks mis wat historie vrees ik.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, ik voel iets voor haar dus ik doe dat niet meer.
Nogalquote:Op donderdag 27 december 2012 23:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm iks mis wat historie vrees ik.
Zegt opzich ook wel wat als je toch steeds weer bij elkaar ''uitkomt'' ofzo.quote:
Misschien over een paar jaar.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zegt opzich ook wel wat als je toch steeds weer bij elkaar ''uitkomt'' ofzo.
Tjah, geen idee. Als ik iemand echt leuk vind blijf ik die persoon steeds opzoeken.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zegt opzich ook wel wat als je toch steeds weer bij elkaar ''uitkomt'' ofzo.
Wie weetquote:
Ja normaal gesproken. Niet iedereen gaat er hetzelfde mee om.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah, geen idee. Als ik iemand echt leuk vind blijf ik die persoon steeds opzoeken.
Ja pas nog een hele avond staan dansen met een meisje in Nijmegen. Maarja ik wil t allemaal niet.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wie weetEn wie weet wat je nog wel niet in de tussentijd tegen komt.
Oja, kan vast.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja normaal gesproken. Niet iedereen gaat er hetzelfde mee om.
Lang leve de vrijheid dan toch.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja pas nog een hele avond staan dansen met een meisje in Nijmegen. Maarja ik wil t allemaal niet.
Ik weet het allemaal nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Lang leve de vrijheid dan toch.
Ja weetje, ik heb elke keer dat ik me forever alone voel blabla en op het moment dat er dan iemand is denk ik 'leuk!' en na 10 minuten denk ik 'ik moet weg arrrrgh'quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:20 schreef muhahaha het volgende:
Je kunt dan beter wanhopig zijn, dat stoot die vrouwtjes juist af. Kijk maar naar mij.
Hm werkt niet zo goedquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja weetje, ik heb elke keer dat ik me forever alone voel blabla en op het moment dat er dan iemand is denk ik 'leuk!' en na 10 minuten denk ik 'ik moet weg arrrrgh'
Dat staat in de sterren geschrevenquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Handje, jij bent sowieso forever awesome.
Nee die conclusie heb ik ook getrokken iksdeej XDquote:
Sterren boven je woonplaats dan zeker?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat staat in de sterren geschreven
[..]
Nee die conclusie heb ik ook getrokken iksdeej XD
Nee, die aan de binnenkant van m'n ogen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Sterren boven je woonplaats dan zeker?
Pics van die sterren?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, die aan de binnenkant van m'n ogen.
quote:
Nee hij liep waggelend over de markt en ik herkende hemquote:
Omg wat een grapquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee hij liep waggelend over de markt en ik herkende hem
Hm dan hoop ik wel dat hij die vieze smaak uit z'n mond krijgt.quote:
hij kan het goed niet eens meer wetenquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm dan hoop ik wel dat hij die vieze smaak uit z'n mond krijgt.
Natuurlijk, wij Rosmalenaren moeten elkaar steunen.quote:
nee wel zijn gewone naam hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:14 schreef Devolution het volgende:
En wat riep je toen je hem zag? "HEY! MUHAHHAHAH!" ?
quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:35 schreef Devolution het volgende:
Mooi, ik voel me al helemaal thuis!
Waar ergens in Rosmalen woon je? Kattenbosch?quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:15 schreef Devolution het volgende:
[..]
Natuurlijk, wij Rosmalenaren moeten elkaar steunen.
In de Hoevens en in de Overlaet, gescheiden ouders enzoquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waar ergens in Rosmalen woon je? Kattenbosch?
Ehm daar vlakbij. Weet niet eens hoe mijn wijk heetquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:29 schreef Devolution het volgende:
[..]
In de Hoevens en in de Overlaet, gescheiden ouders enzoJij Kattenbosch dus?
Biertje?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:42 schreef muhahaha het volgende:
Echt zo een brakdag dit, het draait nog steeds.
Daaromquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm ander keertje maar, als ik nu aan alcohol denk krijg ik weer kotsneigingen.
Moette komme danquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niks over mijn moeder jonge HOU ME TEGEN !
Laat mij er buiten jij vieze klootzakquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hou me tegen dan! Was die rooie uit schijndel!
Vind je leuk he, in de vrachtauto *toet toet*.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Laat mij er buiten jij vieze klootzak
Hoop het voor jequote:Op zondag 30 december 2012 12:56 schreef Devolution het volgende:
Vandaag mijn laatste dag in 2012 in Den Bosch! Maar misschien dat ik volgend jaar weer terugga..
Doe dan even je ogen dicht zodat je 00:00 haaltquote:Op maandag 31 december 2012 11:39 schreef Ceased2Be het volgende:
*zwaai*
Vraag me af waarom ik hier zit; internetten en de top 2000 luisteren had ik thuis ook wel gekund
Dan word ik morgenvroeg pas weer wakker (weet ik uit ervaring).quote:Op maandag 31 december 2012 11:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Doe dan even je ogen dicht zodat je 00:00 haalt
Overwerk wordt vaak extra beloond/gewaardeerd.quote:Op maandag 31 december 2012 11:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dan word ik morgenvroeg pas weer wakker (weet ik uit ervaring).
Vandaag overwerkenquote:Op maandag 31 december 2012 11:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Overwerk wordt vaak extra beloond/gewaardeerd.
Zou niet zo erg zijn, maar er is gewoon geen reet te doen.quote:Op maandag 31 december 2012 13:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vandaag overwerken, moet niet gekker worden.
Bedoelde dat, wanneer hij in slaap zou vallen en morgenvroeg pas wakker zou worden, hij die extra uren mooi als overuren kon indienenquote:Op maandag 31 december 2012 13:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vandaag overwerken, moet niet gekker worden.
a 400% welquote:Op maandag 31 december 2012 14:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bedoelde dat, wanneer hij in slaap zou vallen en morgenvroeg pas wakker zou worden, hij die extra uren mooi als overuren kon indienen
Waar danquote:Op maandag 31 december 2012 17:05 schreef bijdehand het volgende:
Ook dit jaar stond weer in het teken van mij en al mijn glorie
Overal. Maar je staat er niet voor open dus zie je het niet. Wacht maar, ooit zie je het nog wel.quote:
Voor jou ga ik niet openstaan nee, jij schuift 'm er zo in.quote:Op maandag 31 december 2012 17:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Overal. Maar je staat er niet voor open dus zie je het niet. Wacht maar, ooit zie je het nog wel.
Sorry schat, zelfs met alcohol in m'n bloed zou ik dat nog niet doenquote:Op maandag 31 december 2012 17:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Voor jou ga ik niet openstaan nee, jij schuift 'm er zo in.
Je hebt me nog niet gezienquote:Op maandag 31 december 2012 17:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Sorry schat, zelfs met alcohol in m'n bloed zou ik dat nog niet doen
Ja met zijn bumper..quote:Op maandag 31 december 2012 17:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt me nog niet gezien. Zelfs shifto zou mij nog raken.
Zeg jij. Blanke jongen, alsjeblieft.quote:Op maandag 31 december 2012 17:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
fobo
Taxi naar huis zeker. Gup ben je ook.
Relatie ja met Jillquote:Op maandag 31 december 2012 17:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
fobo
Taxi naar huis zeker. Gup ben je ook.
Jij staat gewoon in de top 100.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:07 schreef muhahaha het volgende:
Gefeliciteerd met je befaamde plaats. Volgend jaar nog hoger?
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:38 schreef muhahaha het volgende:
Dit jaar ga ik minder posten. Gewoon langere verhalen in 1 post plempen hihi.
Had je de keuken maar op slot moeten doen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoevaak ze aan mijn bureau stond.
Hm, was dat wat er fout gingquote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Had je de keuken maar op slot moeten doen.
Wat.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij bent een man? MohMi, waar ben je nou.
Wahaha lekker gekitst jaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee die ligt voor een schoenenwinkel.
Kei lekker ja.quote:
Lekker slank welquote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kei lekker ja.Ik zou een goede zijn voor anorexia.
Ook kans om niet meer ongesteld te worden. Hendig sjiek welquote:
Wow en dates zijn supergoedkoop want ze eet niksquote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ook kans om niet meer ongesteld te worden. Hendig sjiek wel
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wow en dates zijn supergoedkoop want ze eet niks.
Goede ideeen.
Welkomquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:13 schreef Stephan26DB het volgende:
Fokkers! Deze kerel is nieuwe in de stad en kwam dit topic tegen. Dacht de manier om nieuwe mensen te leren kennen in een nieuwe stad! Ga de posts een doorlezen. Mocht iemand een keer willen meeten! Let me know!
Have fun met teruglezenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:13 schreef Stephan26DB het volgende:
Fokkers! Deze kerel is nieuwe in de stad en kwam dit topic tegen. Dacht de manier om nieuwe mensen te leren kennen in een nieuwe stad! Ga de posts een doorlezen. Mocht iemand een keer willen meeten! Let me know!
In het centrum, relaxed hoorquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:53 schreef Stephan26DB het volgende:
Hehe! Nou woon er ondertussen al wel een jaartje in het centrum (iemand moet de economie een impuls geven;))! en voetbal bij Wilhelmina.. Heb een praktijk in de omgeving, maar wilde wel ''in de stad wonen''!
Maar prima stad.. dichtbij me werk, de bios, de kroeg... prima te doen
Doe maar duur danquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:00 schreef Stephan26DB het volgende:
Randje stad, bij de arena. Maar zeker niet in de 1-kamer appartementen
Zal wel verschil in zitten dan, ken iemand die wel in zo'n klein, 1 kamer appartement woont en ik vond dat toch wel vrij schrikbarend. Maar misschien heb jij gewoon dik geluk gehad.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:08 schreef Stephan26DB het volgende:
Dat valt nog wel mee hoor! De prijzen op de markt enzo..liggen duidelijk hoger.. en waarom?? Kan je helemaal je auto niet kwijt;)!
Jij een echte bossche;)?
Ja of huur voor 900 per maandquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:11 schreef Stephan26DB het volgende:
haha ja die staan op funda! die 1 kamer dingen voor 130.000![]()
![]()
![]()
Hoe gek ben je dan (A),
Ze waren wel iets duurder;)! Maar wel veel meer woongenot
Ruim 7 jaar inschrijftijd voor de woning waar ik nu in zitquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:17 schreef Stephan26DB het volgende:
Ja huur is idd drama. Lang leven Hypotheekrenteaftrek;)!
Waar woon je ergens in het centrum? Vriendin van mij woont daar ookquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:53 schreef Stephan26DB het volgende:
Hehe! Nou woon er ondertussen al wel een jaartje in het centrum (iemand moet de economie een impuls geven;))! en voetbal bij Wilhelmina.. Heb een praktijk in de omgeving, maar wilde wel ''in de stad wonen''!
Maar prima stad.. dichtbij me werk, de bios, de kroeg... prima te doen
Bij de Jan Hein straat of zo'n begeleid wonen-ding ofzo? xDquote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bij de Jan Hein straat of zo'n begeleid wonen-ding ofzo? xD
Oh die vriendin van mij woont boven een andere paupershopquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:42 schreef Stephan26DB het volgende:
arghhh ook hier al weer bekend;)!
Nee boven kwaliteitswinkel Bristol
Welkomquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:13 schreef Stephan26DB het volgende:
Daar zit zo'n toffe kroeg, geen idee hoe die heetquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:54 schreef Stephan26DB het volgende:
is beide was vroeger huur. Maar worden nu ook nog wel een paar verhuurd. Zit er de komende 5-6 jaar meer dan prima. 70m2 dichtbij alles...alleen nog wachten op de parkeervergunning;)!
Waar gaan jullie zoal op stap in weekend? Begin (als ik iemand mee krijg;)) meestal in de zomers en verder in dat straatje
Google maps kent de straat niet. Hoe moet ik hem dan kennen.:{wquote:
Toch niet de 2 (of 3quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Daar zit zo'n toffe kroeg, geen idee hoe die heet
Nee die is wel te vinden, ik bedoel de buurvrouw.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Toch niet de 2 (of 3)x bellen ofzoiets
Wat had je gedaan?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:53 schreef bijdehand het volgende:
Ik ben een keer die kutkroeg uitgezet
Een maat van me opgetild en languit op de bar gelegdquote:
Shotjes uit zijn navel?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een maat van me opgetild en languit op de bar gelegd
Nee joh. Hoef geen pluis in mn drinkenquote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee joh. Hoef geen pluis in mn drinken
Dacht laatst iets super lekkers te proeven. Dus ik helemaal blij aan de barman vragen wat voor godenmix hij had gemaakt was het gewoon pure cola.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:04 schreef muhahaha het volgende:
Proef je niks meer van later op de avond.
Werd je toen hard uitgelachen?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dacht laatst iets super lekkers te proeven. Dus ik helemaal blij aan de barman vragen wat voor godenmix hij had gemaakt was het gewoon pure cola.![]()
En ik lust nuchter geen cola..
Ja gruwelijk hard.quote:
LOLquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dacht laatst iets super lekkers te proeven. Dus ik helemaal blij aan de barman vragen wat voor godenmix hij had gemaakt was het gewoon pure cola.![]()
En ik lust nuchter geen cola..
Niks.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:13 schreef BarrieButsers het volgende:
En wat is jullie meest recente uitlach verhaal?
Wees blij dat je geen bad hebtquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:14 schreef muhahaha het volgende:
Vorige week na het stappen onder de douche in slaap gevallen.
Uiteraard. Kan ook niet anders.quote:
Dat was wel goedkoper geweestquote:
Owja op de markt trouwens, mijn zwager wil nog wel eens snachts werken dus toen ik daar liep riep ik een paar keer keihard zijn naam en ook aan mensen vragen of ze hem hadden gezienquote:
Gewoon niet meer douchen dan toch.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat was wel goedkoper geweest. Ik gok dat ik bijna 1500 liter water heb verspilt
. Aaaah drank.
En je awesomeheid danquote:
Kansloosquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Owja op de markt trouwens, mijn zwager wil nog wel eens snachts werken dus toen ik daar liep riep ik een paar keer keihard zijn naam en ook aan mensen vragen of ze hem hadden gezien. Later kwam ik hem nog tegen ook
.
Geprobeerd, gaat niet werkenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:18 schreef BarrieButsers het volgende:
Gewoon niet meer douchen dan toch.
Ik vond hem wel grappig ergensquote:
Dat je er nog aan denkt als je zat bent.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geprobeerd, gaat niet werken.
[..]
Ik vond hem wel grappig ergens. Sowieso met drank word ik luidruchtig
.
Mijn awesomeheid zorgt ervoor dat ik het niet erg vindquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gewoon niet meer douchen dan toch.
[..]
En je awesomeheid dan
Dat scheelt al een hoop danquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn awesomeheid zorgt ervoor dat ik het niet erg vind
Het was ook meer een ingeving dan dat ik hem daadwerkelijk wilde zienquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat je er nog aan denkt als je zat bent.
Shit happends tochquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het was ook meer een ingeving dan dat ik hem daadwerkelijk wilde zien.
Bedoel je porno?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn geheugen word vaak geprikkeld door visuele of bepaalde audio.
Dit behoeft uitleg zeker.quote:
Ik dacht alquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit behoeft uitleg zeker.
Hij werkt op de markt.
Ik loop op de markt.
Ping, oja misschien issie er vandaag.
Kom ik niet op de markt, krijg ik die ping niet.
Godver is dat een sneer naar mijn brein?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik dacht al
Mja best logische redenering, met drank op.
Ja. Wat wil je doen danquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Godver is dat een sneer naar mijn brein?
Die dingen boven de Bristol zijn misschien wel de lelijke bouwwerken in heel Den Boschquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:50 schreef muhahaha het volgende:
Boven de Bristol ja? Ik dacht dat dat huurwoningen waren. Kun je lekker schoenen shoppen
.
Vergeet mijn wansmakelijke jaren '50 bouw niet!quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Nou, er staat wel meer wansmakelijke jaren 60/70 bouw in en om het centrum hoor..
Out of context is dit verzoek wel iets waar ik aan kan voldoen.quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Out of context is dit verzoek wel iets waar ik aan kan voldoen.
Niet zeker of ik moet lachen of huilenquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:34 schreef bijdehand het volgende:
Het meisje waardoor ik ontgroend ben is uit de kast gekomen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |