SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Die al uren stil was.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je zegt jullie en bdh en ik hadden een praatje![]()
.
Wat doe je dan als het op de achtergrond staat?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:20 schreef bijdehand het volgende:
Vaak staat het aan op de achtergrond, net als facebook.
Hm dit dacht ik dus ookquote:
De clip en/of de songtekst kan je toch bekijken? De reacties eronder, of gewoon nieuwe liedjes uitzoeken. Dat kan op de voorgrond.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm dit dacht ik dus ook.
Lezen? Op je pc? Wat?
Muziek luisteren doe je toch al op de achtergrond?
Series kijk ik op tv.
Hm ja ok, dat kanquote:Op donderdag 27 december 2012 23:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
De clip en/of de songtekst kan je toch bekijken? De reacties eronder, of gewoon nieuwe liedjes uitzoeken. Dat kan op de voorgrond.
Tv kaartje ja? Hoe lees je deze tekst dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:28 schreef bijdehand het volgende:
Mijn beeldscherm is een tv. En muziek luisteren doe ik meestal in een chillaxhouding. En lezen niet op mn pc nee.
Dit sowieso... wie kijkt er nou nog tvquote:Op donderdag 27 december 2012 23:30 schreef bijdehand het volgende:
Hdmi. Ik kijk nooit tv, ik download series
Alles via uitzending gemist/torrentz.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik download mijn series ook, alleen Barrie kijkt nog dan.
Proleet is het ook.
Netjes barrie, netjes. Ben je wel echt een vrouw?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Alles via uitzending gemist/torrentz.
Nee nep.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Netjes barrie, netjes. Ben je wel echt een vrouw?
Ja. Wanneer gaan we samen chicks hosselen?quote:
Zaterdagavond?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja. Wanneer gaan we samen chicks hosselen?
Sowiesoquote:Op donderdag 27 december 2012 23:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zaterdagavond?. Ga je voor me wingen?
Nee ik hoef geen chicksquote:
<---- En dat komt wel goed, ik ben heel soepeltjes in gesprekken, hengel die wijven zo binnen voor ons.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:42 schreef muhahaha het volgende:
Sweet, waar spreken we af?
Ow wacht, ik wil eerst wel weten hoe lelijk je bent want ik ben niet echt moeders mooiste en jij moet natuurlijk wel lelijker zijn.
Jij moet vet lelijk zijn anders duiken ze allemaal op jou en krijg ik weer zo een zeekoequote:Op donderdag 27 december 2012 23:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
<---- En dat komt wel goed, ik ben heel soepeltjes in gesprekken, hengel die wijven zo binnen voor ons.
Nee, nietsquote:
lol alsof barrie ze van je afpakt.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij moet vet lelijk zijn anders duiken ze allemaal op jou en krijg ik weer zo een zeekoe.
Stel je voor, in Spanje had ik een vet lelijke klasgenoot en al die wijven kwamen als bijen op de honing afquote:Op donderdag 27 december 2012 23:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
lol alsof barrie ze van je afpakt.
Ik ben kei lelijk en ik val wel op zeekoeien, dus die mag je dan sowieso doorsturenquote:Op donderdag 27 december 2012 23:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij moet vet lelijk zijn anders duiken ze allemaal op jou en krijg ik weer zo een zeekoe.
Jaquote:Op donderdag 27 december 2012 23:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
lol alsof barrie ze van je afpakt.
Oh en S? Of blijft dat gewoon bij daten/chillen?quote:
De vrouwen die op barrie afkomen wil je niet. Dat zijn lesbo'squote:Op donderdag 27 december 2012 23:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Stel je voor, in Spanje had ik een vet lelijke klasgenoot en al die wijven kwamen als bijen op de honing af.
Mooi, dan is het geregeldquote:Op donderdag 27 december 2012 23:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ben kei lelijk en ik val wel op zeekoeien, dus die mag je dan sowieso doorsturen
Nee ik wil nu niets dus s. is ook afgekaptquote:Op donderdag 27 december 2012 23:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
JaMaar niet tegen muhahaha vertellen hoor.
[..]
Oh en S? Of blijft dat gewoon bij daten/chillen?
Ja bah bah. Nooit een chille hetero vrouw.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De vrouwen die op barrie afkomen wil je niet. Dat zijn lesbo's
wat is ditquote:Op donderdag 27 december 2012 23:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja bah bah. Nooit een chille hetero vrouw.
Ah oke. Wel eerlijk van jequote:Op donderdag 27 december 2012 23:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee ik wil nu niets dus s. is ook afgekapt
Ja. Maar over een tijdje misschien...quote:Op donderdag 27 december 2012 23:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ah oke. Wel eerlijk van je
Nee das langer geleden tochquote:Op donderdag 27 december 2012 23:50 schreef muhahaha het volgende:
S afgekapt ja? Vorige week wilde je nog op date gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |