SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog niet nee. Onthoud wel dat je je post na 24 uur niet meer kan aanpassen en je nummer daar voor altijd staat. En of je daar nou vrolijk van moet worden...quote:Op donderdag 27 december 2012 22:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je mag je eigen dingen wel online zetten, maar of het slim is is een tweede. Vinnniieee heeft niet helemaal gelijk, maar je doet er wel verstandig aan om dat soort dingen niet te posten. Er is hier ook een sticky topic over. Misschien moet je die even lezen.
Ja, maar ze vertrouwen toch niks.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Effe serieus als je ooit steelt, bewaar het alsjeblieft niet thuis
En bon meenemen dan.
Hoezo?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij bent zo'n jongen die je alleen maar wil knuffelen
Jawel, maar er stond een Nederlandse zin.quote:
Haar huidige vriendje is ook niet zwart.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Jij hebt geen zwarte penis, jammer man gemiste kans.
[ afbeelding ]
Schiedam?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
S'DAM
Nog erger dan Rotterdam.
Huilen.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:34 schreef Vinniiee het volgende:
Lapohuntenals je geen goede TT weet
Die post hierboven van mij is voor jou maar quotefaal van mijn kant.quote:
once you go black......quote:Op donderdag 27 december 2012 22:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja, maar ze vertrouwen toch niks.
[..]
Hoezo?
Als ik ginger neuk is het dan toch niet knuffelen? :$:$:$
[..]
Jawel, maar er stond een Nederlandse zin.
[..]
Haar huidige vriendje is ook niet zwart.
Ik neem nooit op als ik onbekend gebeld wordt.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nog niet nee. Onthoud wel dat je je post na 24 uur niet meer kan aanpassen en je nummer daar voor altijd staat. En of je daar nou vrolijk van moet worden...
ik zou je alleen maar willen knuffelen omdat schattigquote:Op donderdag 27 december 2012 22:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja, maar ze vertrouwen toch niks.
[..]
Hoezo?
Als ik ginger neuk is het dan toch niet knuffelen? :$:$:$
[..]
Jawel, maar er stond een Nederlandse zin.
[..]
Haar huidige vriendje is ook niet zwart.
En als het topic dicht is, toch? Da's wel binnen een half uur hier.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nog niet nee. Onthoud wel dat je je post na 24 uur niet meer kan aanpassen en je nummer daar voor altijd staat. En of je daar nou vrolijk van moet worden...
Zag het al en begreep het alquote:Op donderdag 27 december 2012 22:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die post hierboven van mij is voor jou maar quotefaal van mijn kant.
Alles is weg voor zover ik weet. Als het nog ergens staat (mag je zelf ff zoekenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:35 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik neem nooit op als ik onbekend gebeld wordt.
Maar zou jij het misschien dan toch nog even weg willen halen als het er nog staat?
Volgens mij is het al weg maar toch
Weet ik niet. Probeer eens?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En als het topic dicht is, toch? Da's wel binnen een half uur hier.
En dan duw ik mijn neus tussen je meloenen.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zou je alleen maar willen knuffelen omdat schattig
Nah ik geloof het welquote:Op donderdag 27 december 2012 22:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Alles is weg voor zover ik weet. Als het nog ergens staat (mag je zelf ff zoeken) graag een link naar die post in een dm naar mij, haal ik 't morgenochtend weg.
hahahaquote:Op donderdag 27 december 2012 22:36 schreef AppelCake het volgende:
[..]
En dan duw ik mijn neus tussen je meloenen.![]()
![]()
ik zal je nog eens een compliment gevenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:36 schreef AppelCake het volgende:
[..]
En dan duw ik mijn neus tussen je meloenen.![]()
![]()
quote:
quote:Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat het topic gesloten is. (edit_message::topic_locked)
Goed idee!quote:Op donderdag 27 december 2012 22:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zal je nog eens een compliment geven
Post Icon.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:38 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Hoe heet die smiley ook alweer die voor je post staat? Wat bij mij nu SUPERHELD is?
PI.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:38 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Hoe heet die smiley ook alweer die voor je post staat? Wat bij mij nu SUPERHELD is?
Dat is automatisch een briefje, kan je dit aanpassen in een andere smiley die dan automatisch komt?quote:
I see what you did therequote:
gewoon klikkenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:39 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Dat is automatisch een briefje, kan je dit aanpassen in een andere smiley die dan automatisch komt?
Ik vind haar niet wat voor mezelf.quote:
Ja, als een andere PI selecteert, komt er te staan: "stel geselecteerde in als standaard"quote:Op donderdag 27 december 2012 22:39 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Dat is automatisch een briefje, kan je dit aanpassen in een andere smiley die dan automatisch komt?
Je kan een standaard PI instellen.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:39 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Hmpf.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, als een andere PI selecteert, komt er te staan: "stel geselecteerde in als standaard"
waarom niet?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:39 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik vind haar niet wat voor mezelf.
Bedanktquote:Op donderdag 27 december 2012 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, als een andere PI selecteert, komt er te staan: "stel geselecteerde in als standaard"
Bedanktquote:Op donderdag 27 december 2012 22:39 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Je kan een standaard PI instellen.
Staat in de OP.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
waar moet je stemmen dan stem ik op jou vinnie
spam prquote:Op donderdag 27 december 2012 22:41 schreef LittleBrownie het volgende:
STEM OP MIJ ALS LIEFSTE USER. GR GR
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Die smiley die blij kijkt is mijn standaard, want ik ben altijd blij.
Nou, dat ligt eraan waar je precies op doeltquote:Op donderdag 27 december 2012 22:41 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Jij bent met veel dingen snel, hè?
OMG 1.22quote:
Ik ben liever.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:41 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:
Was net anders wel even andersquote:Op donderdag 27 december 2012 22:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Die smiley die blij kijkt is mijn standaard, want ik ben altijd blij.
stem op mijquote:Op donderdag 27 december 2012 22:42 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben liever.
Waar kan ik stemmen?
Staat in OPquote:Op donderdag 27 december 2012 22:42 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben liever.
Waar kan ik stemmen?
Waar kan ik stemmen?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:41 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik bedoelde metquote:Op donderdag 27 december 2012 22:41 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Niet, maar [ afbeelding ].
wannerquote:Op donderdag 27 december 2012 22:42 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Was net anders wel even anders
Wat denk je?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, dat ligt eraan waar je precies op doelt
Verkiezingen.fok.nlquote:
Doe ikquote:
Toen AppelCake en ik even een conflictje hadden met u meneerquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moderators moeten ten alle tijden onpartijdig blijven, goede zetquote:Op donderdag 27 december 2012 22:43 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga niet stemmen, want dat duurt me te lang.
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:44 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]waar staat datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:44 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Daarnaast ken ik de helft niet, dus dat werkt toch nietquote:Op donderdag 27 december 2012 22:44 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Moderators moeten ten alle tijden onpartijdig blijven, goede zet
Wat zei ik nou over aandachtshoeren?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:44 schreef AppelCake het volgende:
STEM OP MIJ ALS DE GROOTSTE FOKSLET!
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:44 schreef AppelCake het volgende:
Hij is dus een slet en geen hoerquote:Op donderdag 27 december 2012 22:44 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wat zei ik nou over aandachtshoeren?
En als liefste user?quote:
Iedereen uit dit topic.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarnaast ken ik de helft niet, dus dat werkt toch niet.
Aandachtsslet dan.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:45 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Hij is dus een slet en geen hoer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De oude ik is weer terug!quote:Op donderdag 27 december 2012 22:44 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wat zei ik nou over aandachtshoeren?
Als je een kut zou hebben en binnen een straal van 10km zou wonen had ik t gedaan.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:44 schreef AppelCake het volgende:
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:46 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Aandachtsslet dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben echt een perfectionistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan weet je dat nu
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
De ideeënwereld?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tot je de hele wereld hebt kunnen verkennen
quote:
Heul niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:46 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik ben echt een perfectionist
Dan weet je dat nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:46 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Aandachtsslet dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is geen correcte samenstelling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:47 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Heul niet.Ben erop getestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
Ja, je moeder.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:47 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat is geen correcte samenstelling.
Als je blijftquote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:48 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Als je blijft
Doe dan wel normaal
Bedankt
Ohw.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je een kut zou hebben en binnen een straal van 10km zou wonen had ik t gedaan.
Jawel.quote:
Ja, die was oud.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is de oude jij weggeweest dan?
Nu doe ik je niet meer mij meer bij de liefste user en de allround leukste user.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb daar meloewa al
DANKJEWEL!quote:Op donderdag 27 december 2012 22:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Appel ik vul jou in bij slet
oke ik verander het welquote:Op donderdag 27 december 2012 22:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ohw.
[..]
Jawel.
[..]
Ja, die was oud.
[..]
Nu doe ik je niet meer mij meer bij de liefste user en de allround leukste user.
Heeft OF je geholpen?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:49 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Snoeppot is eindelijk open HEEUUHJJ
Hahahaquote:Op donderdag 27 december 2012 22:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Bitterlemon jij lachte mij daarnet ergens uit dus ik vul jou overal negatief in, weet niemand anders.
Luf joe.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Bitterlemon jij lachte mij daarnet ergens uit dus ik vul jou overal negatief in, weet niemand anders.
Dan zet ik je bij wat ik nu heb!quote:Op donderdag 27 december 2012 22:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oke ik verander het wel
Neequote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:49 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Snoeppot is eindelijk open HEEUUHJJ
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:50 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Nee
Heb gewoon de bodem eruit geslagen
en ikquote:Op donderdag 27 december 2012 22:50 schreef AppelCake het volgende:
Ik heb ch0c0 nog nergens ingevuld.
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:50 schreef AppelCake het volgende:
Ik heb ch0c0 nog nergens ingevuld.
quote:
Dat was je toch al?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mag ik nou ook jou grootste FOK!slet zijn? :$$:$:$
Ik.quote:
It's mequote:
Onacceptabel. Jij bent gewoon de meest perfecte user.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Je mag niet op jezelf stemmen
quote:
Doe maar daar zit wel een kern van waarheid inquote:Op donderdag 27 december 2012 22:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Even kijk0n.
De grootste dorpsgek en de leukste om te volgen? :$$:$:$:
Ikquote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik schrijf jou bij leukste user
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:54 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Doe maar daar zit wel een kern van waarheid in
OF zoekt sjansquote:Op donderdag 27 december 2012 22:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik schrijf jou bij leukste user
quote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik sta nergensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
1. Rugdopey niet een lange ban toewensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2. Denken dat ik me op die baggerschuit, FP genaamd, begeef.
3. Niet eens buiten deze SC komen.![]()
haaihaaiquote:
Jouw suggestie voor een nieuw forum mertquote:Op donderdag 27 december 2012 22:55 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
1. Rugdopey niet een lange ban toewensen.
2. Denken dat ik me op die baggerschuit, FP genaamd, begeef.
3. Niet eens buiten deze SC komen.
Ik lust geen uien.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:55 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ging ie dood?
[..]
Echt een limburger/
[..]
en?
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:55 schreef promisionxexposed het volgende:
Crew Algemeen
Beste admin knorretje
Beste Manager/ER/SA/FA Beaudelaire
Beste developer Breuls
Beste PR-medewerker Bart
Beste designer DeZwabber
Beste nieuwkomer crew Conflict
Beste FOK!fotograaf freud
Frontpage
Beste Manager/ER BrandX
Beste nieuwsposter LompeHork
Creatiefste nieuwsposter BrandX
Beste FP moderator Djeez
Beste columnist MPG
Beste reviewer Bos81
Forum
Beste FA Opa.Bakkebaard
Beste moderator LompeHork
Beste nieuwkomer Myraela
Liefste moderator BrandX
Grappigste moderator LompeHork
Beste mogelijkheid voor nieuwe moderator Vinniiee
Zuurste exmod Dirkh
Beste forum Jong!
Jouw suggestie voor een nieuw forum Dagboekforum
FOK!users
De allround leukste user Rockiejj
De allround minst leuke user Guus_Geluk7
De leukste/gezelligste topicopener Faux.
De meest creatieve topicopener Ga.aguyim
User met de meest leukste naam, UI en sig LittleBrownie
De interessantste user om te volgen Taexon
De user die je het meest een lange ban toewenst Ga.aguyim
De grootste dorpsgek van FOK! Rockiejj
De backseatmoderator van 2012 Vinniiee
De liefste user supersof
De populairste user msacras
De grootste FOK!slet m/v AppelCake
De beste discussievoerder Taexon
De user die alles bij elkaar het meeste toevoegt Vinniiee
De meest fanatieke nachtbraker Ro-ald
Smaakte nergens naarquote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:55 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik sta er 2x inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: 3x zelfs
![]()
nicequote:Op donderdag 27 december 2012 22:56 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nee, hij bleef maar doorpijpen.
dat zal jaquote:Op donderdag 27 december 2012 22:56 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Smaakte nergens naar
Kapot ga je er wel van
Ik had wel 1x m'n naam verwachtquote:Op donderdag 27 december 2012 22:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik blijf aan de gang met jullie
Waar sta ik bij jou dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik sta er ook niet bij promi
WAT doet me denken aan Mortimafiaquote:
nu welquote:Op donderdag 27 december 2012 22:58 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik had wel 1x m'n naam verwacht
Pic?quote:
Post zo pic?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
zal je er ff bij zetten.
Ik heb die suggestie ook.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:55 schreef promisionxexposed het volgende:
Crew Algemeen
Beste admin knorretje
Beste developer Breuls
Beste PR-medewerker Bart
Beste designer DeZwabber
Frontpage
Beste Manager/ER BrandX
Beste FP moderator Djeez
Beste columnist MPG
Beste reviewer Bos81
Forum
Beste FA Opa.Bakkebaard
Beste nieuwkomer Myraela
Liefste moderator BrandX
Zuurste exmod Dirkh
Beste forum Jong!
FOK!users
De liefste user supersof
ik sta ook niet bij jouquote:Op donderdag 27 december 2012 22:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik sta er ook niet bij promi
En wat in de neuk is Mortimafia?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:58 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
WAT doet me denken aan Mortimafia
@Mortimafiaquote:Op donderdag 27 december 2012 22:59 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
En wat in de neuk is Mortimafia?
Ben er ook net één dagquote:Op donderdag 27 december 2012 22:55 schreef promisionxexposed het volgende:
De allround minst leuke user [b]Guus_Geluk7
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
zo dan.En mijn lange ban danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
zo dan.Ik ben dorpsgek van Fok!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naja maakt uitquote:Op donderdag 27 december 2012 23:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik wist geen andere plek
quote:
Als ze in je voordeel zijn wel jaquote:
Haha schatjequote:Op donderdag 27 december 2012 22:55 schreef promisionxexposed het volgende:
Crew Algemeen
Beste admin knorretje
Beste developer Breuls
Beste PR-medewerker Bart
Beste designer DeZwabber
Frontpage
Beste Manager/ER BrandX
Beste FP moderator Djeez
Beste columnist MPG
Beste reviewer Bos81
Forum
Beste FA Opa.Bakkebaard
Beste nieuwkomer Myraela
Liefste moderator BrandX
Zuurste exmod Dirkh
Beste forum Jong!
FOK!users
De liefste user supersof
Dus? Dan pak je toch haan33?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
moet iemand daar invullen
Huh?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:03 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ga maar bij vinniie uithuilen.
Waar zat je net de hele tijd dan op?quote:
ik pak niemandquote:Op donderdag 27 december 2012 23:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dus? Dan pak je toch haan33?
Except J...quote:
Wut?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:03 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ga maar bij vinniie uithuilen.
hoeraquote:Op donderdag 27 december 2012 23:03 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Haha schatje
Heb ook een paar keer op jou gestemd!
Waar heb je mij nou neergezet?quote:
Ja vind je het vreemdquote:Op donderdag 27 december 2012 23:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
owja die moest daar ook al zo om janken
bij leukste user ofzoquote:Op donderdag 27 december 2012 23:05 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Waar heb je mij nou neergezet?
Awh wat liefquote:Op donderdag 27 december 2012 23:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
bij leukste user ofzo
OH DAT IS GEIL!quote:Op donderdag 27 december 2012 23:07 schreef Taexon het volgende:
Back
Lekker de laatste 30 seconde de warme kraan onder de douche helemaal uit zetten
Heerlijk
De minst leuke fok userquote:Op donderdag 27 december 2012 23:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wie zegt dat ik het daar over heb
Dus de laatste 30 sec koud douchen?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:07 schreef Taexon het volgende:
Back
Lekker de laatste 30 seconde de warme kraan onder de douche helemaal uit zetten
Heerlijk
quote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 23:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
juist om zulke opmerkingen
Wat is daar mis mee dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
juist om zulke opmerkingen
Yupquote:Op donderdag 27 december 2012 23:07 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Dus de laatste 30 sec koud douchen?
Jouw UIquote:Op donderdag 27 december 2012 23:07 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Dus de laatste 30 sec koud douchen?
Ik hou wel van mn lul ja. Je moeder ook.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:08 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
owja jij bent meer van de lul
Dat doet mij denken aan fitnessquote:Op donderdag 27 december 2012 23:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yup
Dan lekker afdrogen en snel slaapkleding aan en vervolgens in bedje liggen
Wat mis mee?quote:
Inbreken zeker.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
een 21 jarige vraagt aan mij of ik hem wil helpen met een bedrijf
Doen!quote:Op donderdag 27 december 2012 23:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
een 21 jarige vraagt aan mij of ik hem wil helpen met een bedrijf
quote:Op donderdag 27 december 2012 23:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik bepaal zelf wel wie ik pak
nou poepoe, touche, cliché enzoquote:Op donderdag 27 december 2012 23:09 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik hou wel van mn lul ja. Je moeder ook.
Op mijn vaste computer.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:04 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Waar zat je net de hele tijd dan op?
quote:Crew Algemeen
Beste admin Danny
Beste Manager/ER/SA/FA Greys
Beste developer GlowMouse
Beste PR-medewerker Bart
Beste designer Oerbeer
Weblog
Beste crew Monopoly
Beste SA/ER Klonk
Forum
Beste FA Opa.Bakkebaard
Beste nieuwkomer Remlof
Liefste moderator Myraela
Grappigste moderator Monopoly
Beste mogelijkheid voor nieuwe moderator tong80
Zuurste exmod SuperwormJim
Beste forum Jong!
FOK!users
De allround leukste user Taexon
De allround minst leuke user OmgevallenFlat
De leukste/gezelligste topicopener Rezania
De meest creatieve topicopener HaJee
User met de meest leukste naam, UI en sig yvonne
De interessantste user om te volgen HaJee
De user die je het meest een lange ban toewenst OmgevallenFlat
De grootste dorpsgek van FOK! Taexon
De liefste user promisionxexposed
De populairste user Vinniiee
De grootste FOK!slet m/v promisionxexposed
FOK! Algemeen
Leukste subsite Jong!
Minst leuke subsite Ouders
Nieuw idee voor een subsite Een honden subforum.
Beste FOK!verandering 2012 Jong!
Leukste nieuwe feature Halve posts kunnen quoten.
Wij hebben ook sauna ding in onze douchecabine ingebouwdquote:Op donderdag 27 december 2012 23:09 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Dat doet mij denken aan fitness![]()
Na fitness de sauna in en dan na de sauna zo'n stortbak ijskoud water in 1 keer over je heen gooien
Easyquote:Op donderdag 27 december 2012 23:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee reclame maken. Kut baantje dus..
Saunaquote:Op donderdag 27 december 2012 23:09 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Dat doet mij denken aan fitness![]()
Na fitness de sauna in en dan na de sauna zo'n stortbak ijskoud water in 1 keer over je heen gooien
Goud geld verdienen man.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee reclame maken. Kut baantje dus..
daar voed ie zich meequote:Op donderdag 27 december 2012 23:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Erg veel onnodige haat naar mij toe.
Ich auch, weer een soort van GMTA hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
Sorry.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Erg veel onnodige haat naar mij toe.
quote:Op donderdag 27 december 2012 23:13 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ich auch, weer een soort van GMTA he
Soort van ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |