SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog niet nee. Onthoud wel dat je je post na 24 uur niet meer kan aanpassen en je nummer daar voor altijd staat. En of je daar nou vrolijk van moet worden...quote:Op donderdag 27 december 2012 22:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je mag je eigen dingen wel online zetten, maar of het slim is is een tweede. Vinnniieee heeft niet helemaal gelijk, maar je doet er wel verstandig aan om dat soort dingen niet te posten. Er is hier ook een sticky topic over. Misschien moet je die even lezen.
Ja, maar ze vertrouwen toch niks.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Effe serieus als je ooit steelt, bewaar het alsjeblieft niet thuis
En bon meenemen dan.
Hoezo?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij bent zo'n jongen die je alleen maar wil knuffelen
Jawel, maar er stond een Nederlandse zin.quote:
Haar huidige vriendje is ook niet zwart.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Jij hebt geen zwarte penis, jammer man gemiste kans.
[ afbeelding ]
Schiedam?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
S'DAM
Nog erger dan Rotterdam.
Huilen.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:34 schreef Vinniiee het volgende:
Lapohuntenals je geen goede TT weet
Die post hierboven van mij is voor jou maar quotefaal van mijn kant.quote:
once you go black......quote:Op donderdag 27 december 2012 22:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja, maar ze vertrouwen toch niks.
[..]
Hoezo?
Als ik ginger neuk is het dan toch niet knuffelen? :$:$:$
[..]
Jawel, maar er stond een Nederlandse zin.
[..]
Haar huidige vriendje is ook niet zwart.
Ik neem nooit op als ik onbekend gebeld wordt.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nog niet nee. Onthoud wel dat je je post na 24 uur niet meer kan aanpassen en je nummer daar voor altijd staat. En of je daar nou vrolijk van moet worden...
ik zou je alleen maar willen knuffelen omdat schattigquote:Op donderdag 27 december 2012 22:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja, maar ze vertrouwen toch niks.
[..]
Hoezo?
Als ik ginger neuk is het dan toch niet knuffelen? :$:$:$
[..]
Jawel, maar er stond een Nederlandse zin.
[..]
Haar huidige vriendje is ook niet zwart.
En als het topic dicht is, toch? Da's wel binnen een half uur hier.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nog niet nee. Onthoud wel dat je je post na 24 uur niet meer kan aanpassen en je nummer daar voor altijd staat. En of je daar nou vrolijk van moet worden...
Zag het al en begreep het alquote:Op donderdag 27 december 2012 22:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die post hierboven van mij is voor jou maar quotefaal van mijn kant.
Alles is weg voor zover ik weet. Als het nog ergens staat (mag je zelf ff zoekenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:35 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik neem nooit op als ik onbekend gebeld wordt.
Maar zou jij het misschien dan toch nog even weg willen halen als het er nog staat?
Volgens mij is het al weg maar toch
Weet ik niet. Probeer eens?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En als het topic dicht is, toch? Da's wel binnen een half uur hier.
En dan duw ik mijn neus tussen je meloenen.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zou je alleen maar willen knuffelen omdat schattig
Nah ik geloof het welquote:Op donderdag 27 december 2012 22:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Alles is weg voor zover ik weet. Als het nog ergens staat (mag je zelf ff zoeken) graag een link naar die post in een dm naar mij, haal ik 't morgenochtend weg.
hahahaquote:Op donderdag 27 december 2012 22:36 schreef AppelCake het volgende:
[..]
En dan duw ik mijn neus tussen je meloenen.![]()
![]()
ik zal je nog eens een compliment gevenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:36 schreef AppelCake het volgende:
[..]
En dan duw ik mijn neus tussen je meloenen.![]()
![]()
quote:
quote:Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat het topic gesloten is. (edit_message::topic_locked)
Goed idee!quote:Op donderdag 27 december 2012 22:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zal je nog eens een compliment geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |