Ik weet.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
appel ik staat er ook niet bij
En jij HOORT er wel bij!quote:
waar dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:54 schreef AppelCake het volgende:
-
[..]
Je staat wel in de lijst hoor! :$
Pak 'n zaag.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:55 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Ondertussen is het snoeppotje nog niet open
Nou en, ik doe HAVO en ik doe liever VMBO.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Eigenlijk schaam ik me echt dat ik VMBO doe
Het is wel chill, hoef nooit iets te doen en kan me uitleven.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:56 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nou en, ik doe HAVO en ik doe liever VMBO.
Waarom?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Eigenlijk schaam ik me echt dat ik VMBO doe
Ik niet, de hele dag door leren.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Het is wel chill, hoef nooit iets te doen en kan me uitleven.
Nu ben je speciaal, dat is leuk.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:56 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen dialect hebben..
Rook jij?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh zeg dat dan meteen
Had ik die maarquote:
Tegenwoordig denken ze dat iedereen die VMBO doet tuig is, terwijl ik gewoon niet goed kan leren.quote:
Dus je heet Anna?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh zeg dat dan meteen
Ik wil niet speesieaal zijn.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nu ben je speciaal, dat is leuk.
Hoe dan?quote:
Niks van aantrekken, die lui scheren alle vmbo'ers over een kam.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Tegenwoordig denken ze dat iedereen die VMBO doet tuig is, terwijl ik gewoon niet goed kan leren.
Ik ken wel een man de Anne heet.quote:
Serieus?quote:
Hoi, ik heet Noud.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:58 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Laten we een IRL namenrondje doen
Gewoon omdat het kan
Aangenaam Jasper hiero
OHJA NU WEET IK HET WEERquote:
Meen je die?quote:
Ja, en z'n achternaam is nog grappigerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar als nog altijd zo van: Je doet zeker VMBO?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niks van aantrekken, die lui scheren alle vmbo'ers over een kam.
[..]
Ik ken wel een man de Anne heet.
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:58 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Gewoon omdat het kan
Aangenaam Jasper hiero
Niks van aantrekken.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar als nog altijd zo van: Je doet zeker VMBO?
Word een beetje vervelend..
Ja door dat topic dat ze me gingen zoeken en allemaal foto's van me gingen postenquote:
Shit, je hebt me.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:00 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Niet doen of ik geef je geen knuffel op de meet.
Kan op gemeentehuisquote:Op donderdag 27 december 2012 22:00 schreef AppelCake het volgende:
Ik wil mijn naam laten veranderen in Noud.
Jwz, zo heet ik niet maar.quote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:00 schreef AppelCake het volgende:
Ik wil mijn naam laten veranderen in Noud.
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:00 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ja door dat topic dat ze me gingen zoeken en allemaal foto's van me gingen posten
Gerardquote:Op donderdag 27 december 2012 21:58 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Gewoon omdat het kan
Aangenaam Jasper hiero
Toestemming oudersquote:
Gerarddddddd?quote:
WAS NIET LEUKquote:
Je gaat me toch niet vertellen dat jij Naoud heet he?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:02 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ze vinden de verandering dan te klein.
Ik ook en Alisha, Amisha, Tanisha, arisha en zoquote:Op donderdag 27 december 2012 22:01 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die Anissa heet.
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat jij Naoud heet he?
Johan XDXDquote:
Zijn dat mooie Marokkanen?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ook en Alisha, Amisha, Tanisha, arisha en zo
Zijn geen Marokkanenquote:
Zeg Anisha is wel een mooie naam!quote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:03 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Dit was dus het topic waar ze allemaal pics van mij gingen posten enzo
ONZ / Backfire topic! Grandioos.
Nee, maar zo wordt ik wel vaak genoemdquote:Op donderdag 27 december 2012 22:03 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je echt gewoon Vinnie heette.
Oh je kende hem dus alquote:
Thanksquote:Op donderdag 27 december 2012 22:04 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Zeg Anisha is wel een mooie naam!
Okieokie.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, maar zo wordt ik wel vaak genoemd
Surinamers.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
Had, die Brittquote:Op donderdag 27 december 2012 22:04 schreef promisionxexposed het volgende:
Choco als jij jasper heet hmm
Had/heb jij een vriendin?
Ziek hequote:Op donderdag 27 december 2012 22:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik ben er net doorheen gescrolld
Aan het eind.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik zie geen fotos van jou ik lees hem nu door
Jonge beetje verder op 2e 3e pagina begint hetquote:Op donderdag 27 december 2012 22:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik zie geen fotos van jou ik lees hem nu door
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:05 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh gawd, je maakt me verlegen ;$ ;$ xxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ik toen niet.. Achteraf welquote:
Ja maar zo leuk was dat niet, vraag dat maar aan Joey hij heeft het hele verhaal gelezen over mij enzoquote:Op donderdag 27 december 2012 22:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha nu krijg ik weer een gezicht voor me
Je laat mijn hartje sneller kloppen :$:$:$:$quote:Op donderdag 27 december 2012 22:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh gawd, je maakt me verlegen ;$ ;$ xx
waarom vertel jij dat niet aan mijquote:Op donderdag 27 december 2012 22:06 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ja maar zo leuk was dat niet, vraag dat maar aan Joey hij heeft het hele verhaal gelezen over mij enzo
OmgevallenFlat ook
Kuttijd
Ik heb altijd chicksquote:
Dushii, wats je ping?? :$ :$ xdxdquote:Op donderdag 27 december 2012 22:07 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Je laat mijn hartje sneller kloppen :$:$:$:$
Omdat ik jouw nummer niet heb en wel die van OmgevallenFlat en Joeyquote:Op donderdag 27 december 2012 22:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom vertel jij dat niet aan mij
2763D877quote:Op donderdag 27 december 2012 22:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dushii, wats je ping?? :$ :$ xdxd
oke wachtquote:Op donderdag 27 december 2012 22:08 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Omdat ik jouw nummer niet heb en wel die van OmgevallenFlat en Joey![]()
Hahaquote:Op donderdag 27 december 2012 22:08 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Daarom, nu gaat elk nerdje hier haten.
Is goed maar DM werkt niet dus doe maar zoquote:
quote:
Haha watquote:
Dat zou ik zo maar snel weer weg halen, dat mag niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:08 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Is goed maar DM werkt niet dus doe maar zo
Heel FOK! gaat je bellenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:08 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Is goed maar DM werkt niet dus doe maar zo -weg-
Is dat serieus je ping?quote:
Ik mag niet mijn eigen nummer posten?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zou ik zo maar snel weer weg halen, dat mag niet.
dus ik neem toch niet opquote:
JAquote:
Wil je even z'n nummer weghalen?quote:
Je mag geen persoonsgegevens online plaatsenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:10 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik mag niet mijn eigen nummer posten?
Heb al edit btw
BBquote:
Wtf het is mn eigen nummer en ik doe het zelf. Alsof dat boeitquote:Op donderdag 27 december 2012 22:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wil je even z'n nummer weghalen?
[..]
Je mag geen persoonsgegevens online plaatsen
Ik mail je welquote:Op donderdag 27 december 2012 22:11 schreef promisionxexposed het volgende:
Ja vraag maar of tax even stuurt dan
Donequote:Op donderdag 27 december 2012 22:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wil je even z'n nummer weghalen?
[..]
Je mag geen persoonsgegevens online plaatsen
Nouenquote:
Ik heb het hele verhaal in m'n telefoon staan dus kan alleen mailen want anders moet ik het verdelen over 8 whapp berichten omdat het te groot isquote:
Met dat lekkere spijs erinquote:Op donderdag 27 december 2012 22:12 schreef AppelCake het volgende:
Lekker kerstbrood gepakt, stol heet dat ofzo.
Niet hauwlen dushiiquote:
Ja, staat in de policy.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:11 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Wtf het is mn eigen nummer en ik doe het zelf. Alsof dat boeit
Dankquote:
oke mail dan maarquote:Op donderdag 27 december 2012 22:13 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik heb het hele verhaal in m'n telefoon staan dus kan alleen mailen want anders moet ik het verdelen over 8 whapp berichten omdat het te groot is
Ben jij mijn Fok! vriendinnetje vanaf nu? Dan verandertquote:
quote:
Omdat ik leuk ben.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:14 schreef Bitterlemon het volgende:
Hallon ballon, wie geeft mij één goede reden om hier te blijven?
Hebben we niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:14 schreef Bitterlemon het volgende:
Beste promi, zou ik alstublieft uw nummer mogen?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zodra je weet hoe je jou en jouw moet gebruiken
En omdat ik ook leuk benquote:
Ik ben erquote:Op donderdag 27 december 2012 22:14 schreef Bitterlemon het volgende:
Uh, nee XDXDquote:Op donderdag 27 december 2012 22:14 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ben jij mijn Fok! vriendinnetje vanaf nu? Dan verandertin
Behalve...quote:Op donderdag 27 december 2012 22:15 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
En omdat ik ook leuk ben
En omdat Prom leuk is
En omdat OF leuk is
En omdat iedereen hier leuk is![]()
![]()
Alles goed?quote:
Mag je me niet?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:15 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
AppelCake... nu heb ik een goede reden om hier weg te blijven.
Je stelt mij diep teleurquote:
quote:
Hard to get jwzquote:
waarom wil je mijn nummer?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Beste promi, zou ik alstublieft uw nummer mogen?
Dat was de oude mij!quote:Op donderdag 27 december 2012 22:16 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op aandachtshoeren.
AppelCake is een aandachtsgigolo niet een aandachtshoerquote:Op donderdag 27 december 2012 22:16 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op aandachtshoeren.
Ik wil met je w-appe omdat je me wel aardig lijkt.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom wil je mijn nummer?
Ik ben al een maand geen aandachtshoer meer en alles.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:17 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
AppelCake is een aandachtsgigolo niet een aandachtshoer
Ik ben nooit zeker geweest over zijn haar het geslacht van Appelcake.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:17 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
AppelCake is een aandachtsgigolo niet een aandachtshoer
Precies dus wat zegt hijquote:Op donderdag 27 december 2012 22:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben al een maand geen aandachtshoer meer en alles.
Kakhiel?quote:
ah okequote:Op donderdag 27 december 2012 22:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik wil met je w-appe omdat je me wel aardig lijkt.
Humanquote:Op donderdag 27 december 2012 22:18 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik ben nooit zeker geweest over zijn haar het geslacht van Appelcake.
Wat heb jij hier te zoeken?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:18 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik ben nooit zeker geweest over zijn haar het geslacht van Appelcake.
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:20 schreef AppelCake het volgende:
Van mijn moeder mag ik op FOK! niet met vreemden praten.
Apfel, kom potverdomme nu van die kompjoeter weg!quote:Op donderdag 27 december 2012 22:20 schreef AppelCake het volgende:
Van mijn moeder mag ik op FOK! niet met vreemden praten.
donequote:Op donderdag 27 december 2012 22:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
dus zou je hem alsjeblieft in een DM willen sturen?
Whatsup?quote:
Ikweet.quote:
Ze zegt dat iedereen zich kan voordoen als een kind van 14 en dat ik zo in erge problemen kan komen.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:20 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Apfel, kom potverdomme nu van die kompjoeter weg!
dolletjesquote:Op donderdag 27 december 2012 22:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja zal ik je een bericht sturem
Een eckte Fok!ker dusquote:Op donderdag 27 december 2012 22:21 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik ben sinds 19 mei 2012 niet meer buiten geweest.
owquote:Op donderdag 27 december 2012 22:21 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik kijk of deze plek potentie heeft. En dat heeft het.
Ik settel mij hier maar.
Heul niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:21 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze zegt dat iedereen zich kan voordoen als een kind van 14 en dat ik zo in erge problemen kan komen.___!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:21 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik ben sinds 19 mei 2012 niet meer buiten geweest.
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:22 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Heul niet.Sorry maar ik hou er niet zo van als iemand mijn sterretje verwent. :$:$:$:$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ik ben echt 14quote:Op donderdag 27 december 2012 22:21 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ikweet.
[..]
Ze zegt dat iedereen zich kan voordoen als een kind van 14 en dat ik zo in erge problemen kan komen.___!
Zelfs geen goatse?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Sorry maar ik hou er niet zo van als iemand mijn sterretje verwent. :$:$:$:$
Zei de mijne vroeger steedsquote:Op donderdag 27 december 2012 22:24 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over iemand, alleen mijn moeder zegt dat.
Keuzewoord je rare hebt.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:25 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Jij bent we onze laatste hoop.
Kakhiel*quote:
Moeders.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Zei de mijne vroeger steeds
Ja ze zeggen dat de 15 zijn en dan spreek je af in het echt zijn ze 90() trekken je in de auto en verkrachten je, ik was verdomme 8 zegt ze dat
Ik doe ook aan neusneuken.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:25 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, alleen mijn ginger mag iets aan me verwennen maar ook dan is het niet mijn sterretje. :$
l* jij vieze naziquote:Op donderdag 27 december 2012 22:25 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Keuzewoord je rare hebt.
Ik ben dus jullie laatste hoop?
Ja en altijd willen weten met wie je naar buiten gaatquote:Op donderdag 27 december 2012 22:26 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Moeders.
Altijd weer overdrijven.
Had ik ook al last vanquote:
Dan is er geen hoop meer.quote:
Hahahaquote:Op donderdag 27 december 2012 22:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja en altijd willen weten met wie je naar buiten gaat
Wat heb je gedaan buiten?
Ja lopen chillen
ja met wie dan
ja met die en die
wat zijn dat voor mensen
Waarom willen ze dat weten?
duw je piemol ertussenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:26 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Jongens mijn snoeppot is verredomme nog steeds niet open te krijgen![]()
![]()
Inderdaad, alsof ik iets ga stelen ofzo.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja en altijd willen weten met wie je naar buiten gaat
Wat heb je gedaan buiten?
Ja lopen chillen
ja met wie dan
ja met die en die
wat zijn dat voor mensen
Waarom willen ze dat weten?
Vraag OF om je te helpen. :$quote:Op donderdag 27 december 2012 22:26 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Jongens mijn snoeppot is verredomme nog steeds niet open te krijgen![]()
![]()
Sorry, kusjequote:
Ey deze reactie had ik nou niet verwacht van jouquote:
en bij mij dan altijd nog aan het eind:quote:Op donderdag 27 december 2012 22:27 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Inderdaad, alsof ik iets ga stelen ofzo.
OF kom ff hierheen mij helpen met snoeppot openmaken?quote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:27 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dan is er geen hoop meer.Drie rondjes draaien terwijl je schreeuw als een biggetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar danquote:Op donderdag 27 december 2012 22:28 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
OF kom ff hierheen mij helpen met snoeppot openmaken?
gr gr
Gedaan. Nee, geen pics/filmpjes.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Drie rondjes draaien terwijl je schreeuw als een biggetje.
Al mijn vrienden zitten hier op Fok!quote:Op donderdag 27 december 2012 22:28 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
[..]
Nu niet gaan doen alsof je vrienden hebt.
Mijn ouders denken serieus dat ik steel.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
en bij mij dan altijd nog aan het eind:
Nooit snuiven of aan de pillen gaan he
Echt, serieus!
ik kan ook kinky zijnquote:Op donderdag 27 december 2012 22:28 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ey deze reactie had ik nou niet verwacht van jou![]()
waaromquote:Op donderdag 27 december 2012 22:29 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mijn ouders denken serieus dat ik steel.
Regio Utrechtquote:
Zal wel een reden voor zijn? Komen toch niet opeens ermee?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:29 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mijn ouders denken serieus dat ik steel.
Ik merk hetquote:
Je mag je eigen dingen wel online zetten, maar of het slim is is een tweede. Vinnniieee heeft niet helemaal gelijk, maar je doet er wel verstandig aan om dat soort dingen niet te posten. Er is hier ook een sticky topic over. Misschien moet je die even lezen.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:11 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Wtf het is mn eigen nummer en ik doe het zelf. Alsof dat boeit
De handeling moet worden goedgekeurd door de raad van jong! dat kan alleen met officieel beeldmateriaalquote:Op donderdag 27 december 2012 22:28 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Gedaan. Nee, geen pics/filmpjes.
Dus, je wilt een vriend van me zijn.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:29 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Al mijn vrienden zitten hier op Fok!
Jij bent er ook 1 toch?
Dicht bij een chicka van mequote:
Helaas, je bent nog steeds een kutmongool.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:30 schreef AppelCake het volgende:
Er is in dit topic nog niet over Miley gepraat, dus bij deze:
Miley is mijn sletje, dus blijf van haar af!
Ik heb het al ge-editquote:Op donderdag 27 december 2012 22:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je mag je eigen dingen wel online zetten, maar of het slim is is een tweede. Vinnniieee heeft niet helemaal gelijk, maar je doet er wel verstandig aan om dat soort dingen niet te posten. Er is hier ook een sticky topic over. Misschien moet je die even lezen.
Ze lacht je vierkant uit als je dat tegen haar zegtquote:Op donderdag 27 december 2012 22:30 schreef AppelCake het volgende:
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:29 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dus, je wilt een vriend van me zijn.
Even een vraagje. Zou je mij, om 4:23 's nachts, oraal verwennen?
Idk, ik heb nooit iets misdaan.quote:
Ik denk omdat ik iedere week een nieuw prulletje in huis heb en ze geloven niet dat ik het gewoon heb gekocht.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Zal wel een reden voor zijn? Komen toch niet opeens ermee?
Plaats Etten-Leurquote:
Nee, ze verstaat me dan niet eens.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze lacht je vierkant uit als je dat tegen haar zegt
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ken allen de witte-wijk spangen en charlois.
Miley is baas.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:30 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Helaas, je bent nog steeds een kutmongool.
Effe serieus als je ooit steelt, bewaar het alsjeblieft niet thuisquote:Op donderdag 27 december 2012 22:31 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Idk, ik heb nooit iets misdaan.
[..]
Ik denk omdat ik iedere week een nieuw prulletje in huis heb en ze geloven niet dat ik het gewoon heb gekocht.
jij bent zo'n jongen die je alleen maar wil knuffelenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:31 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Idk, ik heb nooit iets misdaan.
[..]
Ik denk omdat ik iedere week een nieuw prulletje in huis heb en ze geloven niet dat ik het gewoon heb gekocht.
Je kan geen Engels?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:31 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ze verstaat me dan niet eens.
Erg spijtigquote:Op donderdag 27 december 2012 22:32 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Helaas, je hebt de test niet doorstaan.
Jij hebt geen zwarte penis, jammer man gemiste kans.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:30 schreef AppelCake het volgende:
Jij woont daar?quote:
Dat is lage zwaluwequote:Op donderdag 27 december 2012 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het station dat altijd de lul is als iemand voor de trein springt
En hoe heet dat stadje?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik woon niet echt in r-dam in een stadje ernaast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |