Ik weet.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
appel ik staat er ook niet bij
En jij HOORT er wel bij!quote:
waar dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:54 schreef AppelCake het volgende:
-
[..]
Je staat wel in de lijst hoor! :$
Pak 'n zaag.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:55 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Ondertussen is het snoeppotje nog niet open
Nou en, ik doe HAVO en ik doe liever VMBO.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Eigenlijk schaam ik me echt dat ik VMBO doe
Het is wel chill, hoef nooit iets te doen en kan me uitleven.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:56 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nou en, ik doe HAVO en ik doe liever VMBO.
Waarom?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Eigenlijk schaam ik me echt dat ik VMBO doe
Ik niet, de hele dag door leren.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Het is wel chill, hoef nooit iets te doen en kan me uitleven.
Nu ben je speciaal, dat is leuk.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:56 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen dialect hebben..
Rook jij?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh zeg dat dan meteen
Had ik die maarquote:
Tegenwoordig denken ze dat iedereen die VMBO doet tuig is, terwijl ik gewoon niet goed kan leren.quote:
Dus je heet Anna?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh zeg dat dan meteen
Ik wil niet speesieaal zijn.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nu ben je speciaal, dat is leuk.
Hoe dan?quote:
Niks van aantrekken, die lui scheren alle vmbo'ers over een kam.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Tegenwoordig denken ze dat iedereen die VMBO doet tuig is, terwijl ik gewoon niet goed kan leren.
Ik ken wel een man de Anne heet.quote:
Serieus?quote:
Hoi, ik heet Noud.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:58 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Laten we een IRL namenrondje doen
Gewoon omdat het kan
Aangenaam Jasper hiero
OHJA NU WEET IK HET WEERquote:
Meen je die?quote:
Ja, en z'n achternaam is nog grappigerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar als nog altijd zo van: Je doet zeker VMBO?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niks van aantrekken, die lui scheren alle vmbo'ers over een kam.
[..]
Ik ken wel een man de Anne heet.
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:58 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Gewoon omdat het kan
Aangenaam Jasper hiero
Niks van aantrekken.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar als nog altijd zo van: Je doet zeker VMBO?
Word een beetje vervelend..
Ja door dat topic dat ze me gingen zoeken en allemaal foto's van me gingen postenquote:
Shit, je hebt me.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:00 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Niet doen of ik geef je geen knuffel op de meet.
Kan op gemeentehuisquote:Op donderdag 27 december 2012 22:00 schreef AppelCake het volgende:
Ik wil mijn naam laten veranderen in Noud.
Jwz, zo heet ik niet maar.quote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:00 schreef AppelCake het volgende:
Ik wil mijn naam laten veranderen in Noud.
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:00 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ja door dat topic dat ze me gingen zoeken en allemaal foto's van me gingen posten
Gerardquote:Op donderdag 27 december 2012 21:58 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Gewoon omdat het kan
Aangenaam Jasper hiero
Toestemming oudersquote:
Gerarddddddd?quote:
WAS NIET LEUKquote:
Je gaat me toch niet vertellen dat jij Naoud heet he?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:02 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ze vinden de verandering dan te klein.
Ik ook en Alisha, Amisha, Tanisha, arisha en zoquote:Op donderdag 27 december 2012 22:01 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die Anissa heet.
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat jij Naoud heet he?
Johan XDXDquote:
Zijn dat mooie Marokkanen?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ook en Alisha, Amisha, Tanisha, arisha en zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |