Ja, vind het ook onzin, terwijl er maar 2000eu gepakt is, geen 10000 of zoquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:33 schreef 2NutZ het volgende:
30 maanden voor een overval op mcdonalds? Terwijl je voor moord maar 22 krijgt haha
Dat is vermoedelijk puur toeval.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:34 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Ja, vind het ook onzin, terwijl er maar 2000eu gepakt is, geen 10000 of zo
Dan gaat het idd nergens overquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:34 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Ja, vind het ook onzin, terwijl er maar 2000eu gepakt is, geen 10000 of zo
Van vastzitten ga je nadenken over je leven (dat is mij verteld)quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja leuk, maar incidenten is wat anders dan crimineel gedrag. Bedoel je soms het leven van de kant van een crimineel? Want je bent hard onderweg.
Ah, dus stel dat ik jou invalide trap, is dat maar een incidentje en ga ik het leven dan anders bekijken.. Goh, die ga ik onthoudenquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:33 schreef Ricardo1989 het volgende:
Ook ben ik van mening dat incidenten je een sterker persoon maakt, en je het leven van een andere kant gaat bekijken
Klinkt als een valide argument ja.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:36 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ah, dus stel dat ik jou invalide trap, is dat maar een incidentje en ga ik het leven dan anders bekijken.. Goh, die ga ik onthouden
Daar hoef je niet voor vast te zitten hoor. Een normaal weldenkend mens doet dat vanzelf.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:36 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Van vastzitten ga je nadenken over je leven (dat is mij verteld)
Je gaat de 'normale' dingen nog meer waarderen
19 jarige, werd later opgepakt, zie ander nieuws berichtquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:36 schreef Minipizza het volgende:
Wie van de drie is een vriend van jou dan? Die van 22 of één van de twee 17-jarigen? Aangezien je in Deventer woont, vlak achter de Adelaarshorst en de Mac in Deventer overvallen is.
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=134943
Gek hoor. Woonde die ook in de vetkampstraat?quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:37 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
19 jarige, werd later opgepakt, zie ander nieuws bericht
Dit dus. TS zal vermoedelijk ook nog wel wat zedendelicten op zijn naam hebben staan. Ik vermoed dat menig bisschop jaloers is op het aantal jongetjes die TS heeft "gehad".quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:15 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Valsgeld, gewapende overvallen etc. vallen niet onder zonden hoor, dan ben je gewoon een crimineel
Nope, rieverenwijkquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:40 schreef Minipizza het volgende:
[..]
Gek hoor. Woonde die ook in de vetkampstraat?
Kom je ook uit deventer?quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:40 schreef Minipizza het volgende:
[..]
Gek hoor. Woonde die ook in de vetkampstraat?
Tot kinderkledingwinkel begreep ik je? Maar denk dat je niet serieus bentquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:44 schreef Jachtgeweer het volgende:
ik snap je ricardo, zelf ben ik ook een ex-veroordeelde en ik was blij dat er nog altijd een paar waren die mij steunde. ik zat trouwens vast voor het beroven van een kinderkledingwinkel, had me wel veel tatta's opgeleverd waardoor ik mooie LARP gear kon kopen.
Patta's dan toch? Tata's zijn nederlanders.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:44 schreef Jachtgeweer het volgende:
ik snap je ricardo, zelf ben ik ook een ex-veroordeelde en ik was blij dat er nog altijd een paar waren die mij steunde. ik zat trouwens vast voor het beroven van een kinderkledingwinkel, had me wel veel tatta's opgeleverd waardoor ik mooie LARP gear kon kopen.
ben gewoon serieus hoor, maar een mcdonalds overvallen dan ben je idd wel echt een kk slechte overvallerquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:45 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Tot kinderkledingwinkel begreep ik je? Maar denk dat je niet serieus bent
Haha kloptquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:46 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
ben gewoon serieus hoor, maar een mcdonalds overvallen dan ben je idd wel echt een kk slechte overvaller
gwoon doekoes bedoel ik, tattas doekoes voor mij hetzelfde. de harde leven jwzquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Patta's dan toch? Tata's zijn nederlanders.
Meer ze krege een tip van binnenhuis dacht ikquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:46 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
ben gewoon serieus hoor, maar een mcdonalds overvallen dan ben je idd wel echt een kk slechte overvaller
Oooh, dat praat het helemaal goed, stom van ons natuurlijkquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:47 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Meer ze krege een tip van binnenhuis dacht ik
nee doelde op dat ze het daarom gedaan hebbenquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:51 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Oooh, dat praat het helemaal goed, stom van ons natuurlijk
Ik denk dat ze het deden omdat het tuig is.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:52 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
nee doelde op dat ze het daarom gedaan hebben
Ja, dus? Dat maakt ze nog steeds een stel grafmongolen om het ook te doen, ook al vind jij het maar een jeugdincidentjequote:Op vrijdag 28 december 2012 12:52 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
nee doelde op dat ze het daarom gedaan hebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |