Ik ben van mening dat je pas een crimineel bent als je meerdere malen iets flikt, bij een keer kan ik je geen crimineel noemen maar maar iemand die worsteld met problemenquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:15 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Valsgeld, gewapende overvallen etc. vallen niet onder zonden hoor, dan ben je gewoon een crimineel
Goede manier om je crimineel gedrag recht te praten. Als ik iemand omleg en ik zeg dat ik er wel weer boven op kom is alles weer koek en ei?quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:15 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Iedereen begaat wel eens zondes. Het belangrijkste is om erboven op te komen en het te vorkomen in de toekomst
Nee, moord valt niet goed te pratenquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:17 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Goede manier om je crimineel gedrag recht te praten. Als ik iemand omleg en ik zeg dat ik er wel weer boven op kom is alles weer koek en ei?
Lekker selectiefquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:17 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Nee, moord valt niet goed te praten
Een diefstal is niet te vergelijken met moord, en een valsgeld incidentje helemaal nietquote:
Als je bij een gewapende overval iemand neerschiet, is het dus gewoon een jeugdstruggle en moet je eigenlijk volgende week weer op straat rondlopen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:17 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Nee, moord valt niet goed te praten
Nee, moord is moord, maar bij dit incident is er niemand vermoord. Misschien dat er wat klappen vielen, maar meer niet.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Als je bij een gewapende overval iemand neerschiet, is het dus gewoon een jeugdstruggle en moet je eigenlijk volgende week weer op straat rondlopen?
Ik heb het ook niet over moord, ik heb het over iemand neerschieten, dat betekent niet dat die ook dood is hoorquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:24 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Nee, moord is moord, maar bij dit incident is er niemand vermoord. Misschien dat er wat klappen vielen, maar meer niet.
En ik vind dat een jaar cel goed is voor een overval
Maar dat ligt ook aan de buitquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:24 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Nee, moord is moord, maar bij dit incident is er niemand vermoord. Misschien dat er wat klappen vielen, maar meer niet.
En wat vind jij goed voor vals geld drukken, omdat je te beroerd bent om te werken?quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:24 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Ligt aan de verwonding vind ik, iemand die in zn been is geschoten komt er weer snel bovenop, maarja dat voelt niet goed te pratenquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:25 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over moord, ik heb het over iemand neerschieten, dat betekent niet dat die ook dood is hoor
Dus als de kassa voller was geweest was de misdaad erger? Wtfquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:25 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Maar dat ligt ook aan de buit
Deze jongens hebben maar 2000 euro gepakt, om daar 30 maand voor te zitten?
Een jaar was meer dan voldoende
Natuurlijk. Ik vind per 7,50 euro 1 maand gevangenisquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:26 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Dus als de kassa voller was geweest was de misdaad erger? Wtf
Ja, ik zou het niet snel weer doen, maar het was echt lekker snel geld verdienenquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:25 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
En wat vind jij goed voor vals geld drukken, omdat je te beroerd bent om te werken?
Maar ben er met een boete van 125 vanaf gekomenquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:27 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Ja, ik zou het niet snel weer doen, maar het was echt lekker snel geld verdienen
Ik maakte dan met een vriend 50eu biljetten, die gingen we dan voor 20 ps doorverkopen
quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:16 schreef Ricardo1989 het volgende:
I
[..]
Ik ben van mening dat je pas een crimineel bent als je meerdere malen iets flikt, bij een keer kan ik je geen crimineel noemen maar maar iemand die worsteld met problemen
Ik zie niet in wat dit hem een slechter persoon maakt? Iedereen begaat zonden, hij gaat er zeker van leren daar ben ik van overtuigd.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:27 schreef Paxcon het volgende:
Dat je überhaupt nog wat met dat soort mensen te maken wil hebben
Ik vraag wat jij voor gevangenisstraf terecht vindt voor vals geld.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:27 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Ja, ik zou het niet snel weer doen, maar het was echt lekker snel geld verdienen
Ik maakte dan met een vriend 50eu biljetten, die gingen we dan voor 20 ps doorverkopen
Geen gevangenisstraf, of het moet om 1000'n euros gaan. Ik heb er hoogstens 500 mee gepakt. Ik vind dat een werkstraf van 40 uur op zn plek wasquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:29 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Ik vraag wat jij voor gevangenisstraf terecht vindt voor vals geld.
Heb het ook maar een weekje gedaan, daarom zoals ikzei het was niet veel bijzondersquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:29 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Geen gevangenisstraf, of het moet om 1000'n euros gaan. Ik heb er hoogstens 500 mee gepakt. Ik vind dat een werkstraf van 40 uur op zn plek was
Klopt vrij normaal.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:30 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Heb het ook maar een weekje gedaan, daarom zoals ikzei het was niet veel bijzonders
Ja leuk, maar incidenten is wat anders dan crimineel gedrag. Bedoel je soms het leven van de kant van een crimineel? Want je bent hard onderweg.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:33 schreef Ricardo1989 het volgende:
Ook ben ik van mening dat incidenten je een sterker persoon maakt, en je het leven van een andere kant gaat bekijken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |