SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan nog kom je nooit van een leeftijdsverschil tussen een 17- en 19-jarige naar een leeftijdsverschil tussen een 17- en een 22-jarige.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:36 schreef Ricardo1989 het volgende:
Hij was niet gelijk opgepakt, werd thuis opgehaald
gooi een ruit in van een koetsquote:Op donderdag 27 december 2012 21:48 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
dan kom je op het bureau he niet gevangenis :p
?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:38 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan nog kom je nooit van een leeftijdsverschil tussen een 17- en 19-jarige naar een leeftijdsverschil tussen een 17- en een 22-jarige.
Verzonnen topic.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:37 schreef Don_Vanelli het volgende:
Ricardo1989, jij bent echt een koningBen jij er nog steeds jonge tyfusprolootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I Don't need your pussy, bitch, I'm on my own dick
Hou je kamperbek.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:39 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Ben jij er nog steeds jonge tyfusproloot
haha, ik wou dat verzonnen wasquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:38 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan nog kom je nooit van een leeftijdsverschil tussen een 17- en 19-jarige naar een leeftijdsverschil tussen een 17- en een 22-jarige.
Verkeerd gelezen.
Desalniettemin:
Verzonnen topic.
ja ik weet het niet precies, ik ken alleen 2 van de 3quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:41 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan is er dus één onschuldig opgepakt ?
Ze hebben immers met z'n drieën die hut overvallen ?
Tip;quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:41 schreef Ricardo1989 het volgende:
ja ik weet het niet precies, ik ken alleen 2 van de 3
Inderdaad, met spaties uiteraard en alinea'squote:Op vrijdag 28 december 2012 00:44 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Tip;
schrijf de verhaallijn in het vervolg helemaal uit, inclusief verbanden tussen personen en eventuele plotwendingen voordat je die rommel hier post.
Of liever: houd het lekker bij een dagboek.
Okemanquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:44 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Tip;
schrijf de verhaallijn in het vervolg helemaal uit, inclusief verbanden tussen personen en eventuele plotwendingen voordat je die rommel hier post.
Of liever: houd het lekker bij een dagboek.
TS heeft criminele vrienden. TS is tokkie!quote:Op donderdag 27 december 2012 21:46 schreef Ricardo1989 het volgende:
Een goeie mattie van me zit nu al sinds december vorig jaar vast. Hij heeft 30 maand straf gekregen. Ik was van plan om via zijn broer hem te bezoeken, want de gevangene moet zelf aangeven aan de gevangenis dat ie van iemand bezoek wilt hebben. Anyway, die broer zit nu dus ook vast. Ik zou nu niet weten hoe ik hem moet bezoeken en dat vind ik fokt op, want ik wil niet dat hij denkt dat ik hem vergeten ben.
Klacht; kan goeie vriend niet bezoeken
Tussen een keer iets flikken en een crimineel zijn zit wel wat verschil hoor, kom op manquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:02 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
TS heeft criminele vrienden. TS is tokkie!
Inderdaad, een gewapende overval pleegt iedereen wel eens.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:09 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Tussen een keer iets flikken en een crimineel zijn zit wel wat verschil hoor, kom op man
Die vrienden van jou zitten niet zomaar vast lijkt me .... dat jij dit bagatelliseert zegt ook heel veel. Jij praat crimineel gedrag goed. Voor welke delicten heb je tot op heden zelf vastgezeten?quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:09 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Tussen een keer iets flikken en een crimineel zijn zit wel wat verschil hoor, kom op man
Nergens voor. Ik ben zelf zeker weten geen crimineel, op wat incidentjes met valsgeld na heb ik nooit wat gefliktquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:13 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Die vrienden van jou zitten niet zomaar vast lijkt me .... dat jij dit bagatelliseert zegt ook heel veel. Jij praat crimineel gedrag goed. Voor welke delicten heb je tot op heden zelf vastgezeten?
quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:13 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Nergens voor. Ik ben zelf zeker weten geen crimineel, op wat incidentjes met valsgeld na heb ik nooit wat geflikt
Iedereen begaat wel eens zondes. Het belangrijkste is om erboven op te komen en het te vorkomen in de toekomstquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:14 schreef Bombvis het volgende:
[..]Je blijft een tyfustroll, maar dat terzijde
Valsgeld, gewapende overvallen etc. vallen niet onder zonden hoor, dan ben je gewoon een crimineelquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:15 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Iedereen begaat wel eens zondes. Het belangrijkste is om erboven op te komen en het te vorkomen in de toekomst
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |