dat benne zequote:Op zaterdag 29 december 2012 19:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
inderdaad, dan benne ze dur snel me an met je
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit.... come on dad, let's go outside and playSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit.... come on dad, let's go outside and playSupercool beestje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loopze met z'n 2.
Alkmaars ken aars ok puur West-Fries weze. Ik heb in Schagen op de middelbare school gezetenquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dat benne ze![]()
![]()
En dan te bedenken dat ik nooit écht West-Fries gesproken heb maar meer in een mengsel met het Zaans en Amsterdams, ofwel: AlkmaarsMaar had wel een vriendinnetje uit Warmetuut
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
Fluffy!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Mwoah de echte kaaskop gooit er toch wat te veel Mokums in volgens mij hoor, maar we komen een heel eind. Zelf zat ik op de middelbare school in Bergen dus de rrrrrrr is mij helaas niet vrrrreemdquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:39 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Alkmaars ken aars ok puur West-Fries weze. Ik heb in Schagen op de middelbare school gezeten
ontplofte beer zul je bedoelenquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en terecht natuurlijk!!
Sam was dól op onze konijnenvriendjes, hij mist ze nog altijd..![]()
verslaving: checkquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:09 schreef Zeeland het volgende:
Hardlopen is inmiddels een verslaving geworden, ben ik hier op het juiste adres indien ik met lotgenoten wens te spreken.
Sommige honden kunnen er zo leuk mee omgaan inderdaadquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
en terecht natuurlijk!!
Sam was dól op onze konijnenvriendjes, hij mist ze nog altijd..
Mwaquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:09 schreef Zeeland het volgende:
Hardlopen is inmiddels een verslaving geworden, ben ik hier op het juiste adres indien ik met lotgenoten wens te spreken.
Toch zie je daar een flink aantal hoogtepunten hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:10 schreef Tyler-Girl het volgende:
Als jullie hier allemaal fries gaan lullen...zal ik eens aant limburgs beginnen?![]()
Maar ff zonder gekheid, respect voor jullie overzichtslijstjes![]()
Ik ben al blij dak uberhaupt begonnen ben. Wel ingeschreven voor wedstrijd (wil daarna even bekijken of het voor herhaling vatbaar is) en waarschijnlijk doortrainen tot 10k...
Morgen nog een laatste keer lopen en dan heb ik deze maan toch ongeveer 43k gelopen.... En in totaal zon 137k.
Niet echt te vergelijken maar tis een begin...
Mwoah, of de konijnen het ook leuk vonden weet ik niet hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Sommige honden kunnen er zo leuk mee omgaan inderdaad
Leuk, ik zal mezelf voorstellen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:10 schreef Guppyfriend het volgende:
MwaIk denk dat wij wel kwalificeren... Welkom bij de praatgroep
We proate heulegaar geen fries hier, maar WéstFries!quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:10 schreef Tyler-Girl het volgende:
Als jullie hier allemaal fries gaan lullen...
Wat zij zeg..quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:26 schreef E.T. het volgende:
[..]
We proate heulegaar geen fries hier, maar WéstFries!
Der legt n see tussen hoor!
Psies, Fries had ik nog wel kunnen volgen......dat taaltje dat jullie uitkramen daarentegen...quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:29 schreef Quoi het volgende:
[..]
Psies, Fries had ik nog wel kunnen volgen......dat taaltje dat jullie uitkramen daarentegen...![]()
@Zeeland: Welkom bij het lotgenotentopic
Ow pardon hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:26 schreef E.T. het volgende:
[..]
We proate heulegaar geen fries hier, maar WéstFries!
Der legt n see tussen hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |