Helaas weet ik nog niks. Morgen jarig, en had toch erg fijn geweest om eindelijk de spanning van me af te laten glijden (of ik het nu word of niet)...quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ARGH! Ik hoopte dat ik goed nieuws kon bejubelen toen ik je naam zag
quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:59 schreef Shravani het volgende:
Ok, verklaar me voor gek, had een rondje van 3 km gedaan stond onder de douche en toen kreeg ik een berichtje van m'n buuf of ik rondje mee ging rennen. Sportkleding weer aan, haren droog geföhnd en met haar nog een 5 km rondje gelopen in rustig kwebbel tempo.
Mooi excuus om even een nieuw paar te halen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:15 schreef Jumparound het volgende:
ik zit hier klaar om te gaan lopen, liggen mn schoenen in de auto
waarmee mn vriendin even mee naar steenwijk is
quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik heb de lengte van NZ (en een beetje) gelopen
http://goo.gl/maps/j7n2Q
quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:59 schreef Shravani het volgende:
Ok, verklaar me voor gek, had een rondje van 3 km gedaan stond onder de douche en toen kreeg ik een berichtje van m'n buuf of ik rondje mee ging rennen. Sportkleding weer aan, haren droog geföhnd en met haar nog een 5 km rondje gelopen in rustig kwebbel tempo.
vanaf hier dan al een happy birthday!quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:16 schreef Quoi het volgende:
[..]
Helaas weet ik nog niks. Morgen jarig, en had toch erg fijn geweest om eindelijk de spanning van me af te laten glijden (of ik het nu word of niet)...
Afijn, rijsttafel besteld, morgen lekker oliebollencross & bier
quote:
Die van mij ook!quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
Opoe zie altijd, loof ken lang an
Jaaaaaaaa dankquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
vanaf hier dan al een happy birthday!
Wat moet ik me voorstellen bij een zich vervelende Cooper?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
omdat Cooper oervervelend is en zich op de vroege morgen verveeld ga ik zo maar mijn laatste rondje van het jaar met hem doen....
eer dat je biene bai je kniese of benne, ken je nag te wortelewuden.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
Opoe zie altijd, loof ken lang an
of erebeie plukkequote:Op zaterdag 29 december 2012 19:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
eer dat je biene bai je kniese of benne, ken je nag te wortelewuden.![]()
dit.... come on dad, let's go outside and playquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:23 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij een zich vervelende Cooper?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |