Waarvan?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:08 schreef Psy-freak het volgende:
Ik ben van iets beschuldigd en nu al veroordeeld.
Brandstichting. en het OM zet natuurlijk weer lekker hoog in.quote:
ons kikkerlandje kennende kom je er met 2 uur schoffelen wel weer mee wegquote:Op donderdag 27 december 2012 21:10 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Brandstichting. en het OM zet natuurlijk weer lekker hoog in.
5 uur taakstraf who caresquote:Op donderdag 27 december 2012 21:10 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Tja je hebt pech, je hebt pech. Je was gewoon op de verkeerde plek verkeerde tijd....quote:Op donderdag 27 december 2012 21:12 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb het
a. niet gedaan
b. al vastgezeten in voorarrest
Wil niet zeggen dat ik het was.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:12 schreef Christenbroeder het volgende:
[..]
Tja je hebt pech, je hebt pech. Je was gewoon op de verkeerde plek verkeerde tijd....
B heeft niet per se iets met A te maken.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:12 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb het
a. niet gedaan
Neen, ik heb het niet gedaan. Maar m'n zus twijfelt, mensen die ik amper ken zien me als schuldige omdat er meerdere branden waren in de omgeving...quote:Op donderdag 27 december 2012 21:13 schreef Pharkus het volgende:
Maar heb je het gedaan? Die boer in de Vaatstra zaak is ook nog niet veroordeeld, maar in de media wel.
Die 100 euro staat niet gelijk aanquote:Op donderdag 27 december 2012 21:13 schreef The_stranger het volgende:
[..]
B heeft niet per se iets met A te maken.
Indien A niet bewezen wordt kan je voor B een vergoeding krijgen van een kleine 100 euro per dag ongeveer.
Oh, jij hebt alle stukken gelezen? Knap man.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:14 schreef deman13 het volgende:
Blijkbaar zijn er genoeg aannames om jou wel te veroordelen.
Anders had de rechter je toch niet veroordeeld?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:15 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Oh, jij hebt alle stukken gelezen? Knap man.
Als je niks te verbergen hebt heb je toch ook niks te vrezen?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:15 schreef superdrufus het volgende:
Als je het niet hebt gedaan, hoe je je toch nergens druk over te maken ?
hoe kan jij het nou gedaan hebben je bent een rasechte fokker en dus 24/7 op fok op je zolderkamertje geef dat bewijs maar aan de politiequote:Op donderdag 27 december 2012 21:14 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Neen, ik heb het niet gedaan. Maar m'n zus twijfelt, mensen die ik amper ken zien me als schuldige omdat er meerdere branden waren in de omgeving...
Jij hebt zeker nooit tegenover de recherche gezeten?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:17 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Als je niks te verbergen hebt heb je toch ook niks te vrezen?
Als je het niet hebt gedaan, hoe je je toch nergens druk over te maken?
Als je geen jood bent hoef je toch niet bang te zijn voor de nazi's?
Nogal. Ik was zo naïef om te denken dat ik me alleen voor de rechter moest verantwoordenquote:Op donderdag 27 december 2012 21:15 schreef Pharkus het volgende:
Ah duidelijk, lijkt me mooi kloten.
Er is nog nooit een onschuldig iemand veroordeeldquote:Op donderdag 27 december 2012 21:17 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Als je niks te verbergen hebt heb je toch ook niks te vrezen?
Als je het niet hebt gedaan, hoe je je toch nergens druk over te maken?
Als je geen jood bent hoef je toch niet bang te zijn voor de nazi's?
Fapsel was onvoldoendequote:Op donderdag 27 december 2012 21:18 schreef Metapod het volgende:
[..]
hoe kan jij het nou gedaan hebben je bent een rasechte fokker en dus 24/7 op fok op je zolderkamertje geef dat bewijs maar aan de politie
Misschien heeft hij ten tijde van de misdaad wel op FOK gepost en kunnen we hem vrijpleiten.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:18 schreef Metapod het volgende:
[..]
hoe kan jij het nou gedaan hebben je bent een rasechte fokker en dus 24/7 op fok op je zolderkamertje geef dat bewijs maar aan de politie
Eh.. ik bedoelde dat ik een hekel heb aan dit soort naïeve veronderstellingen (in mijn post)quote:Op donderdag 27 december 2012 21:18 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nooit tegenover de recherche gezeten?
[..]
Nogal. Ik was zo naïef om te denken dat ik me alleen voor de rechter moest verantwoorden
Die deed eenquote:Op donderdag 27 december 2012 21:19 schreef deman13 het volgende:
Weet trouwens niet wat voor advocaat je in handen hebt genomen, maar daar is geen belletje gaan rinkelen?
ik denk van welquote:Op donderdag 27 december 2012 21:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Misschien heeft hij ten tijde van de misdaad wel op FOK gepost en kunnen we hem vrijpleiten.
Als het zijn woord tegen jouw woord is beroepen op art. 6 EVRM, in cassatie gaan en je wordt vrijgesproken?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:21 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Die deed eenkwadraat. Er is geen bewijs, heb het niet gedaan, en verklaring van degene die aangifte deed tegenover mijn woord. Genoeg om me op te sluiten en nu onder voorwaarden vrij te stellen sinds ruim 5 weken.
Mag fijn wachten bij malief tot men tijd heeft de zitting te...zitten.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:21 schreef deman13 het volgende:
[..]
Als het zijn woord tegen jouw woord is beroepen op art. 6 EVRM, in cassatie gaan en je wordt vrijgesproken?
Gebiedsverbod, van je eigen huisquote:Op donderdag 27 december 2012 21:22 schreef Psy-freak het volgende:
Heb dus een gebiedsverbod he. Moet dus noodgedwongen bij ma verblijven. GEBIEDSverbod ja.
Niet een die hard te maken is, alleen de verklaring van de 'getuige' en dat er meer branden waren in de buurt.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:22 schreef CafeRoker het volgende:
Hadden ze dan toch iets van bewijzen die tegen je spraken?
Welkom in Nederland.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:23 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Gebiedsverbod, van je eigen huis
Klinkt niet heel sterk. Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat ze er met dat in de hand een zaak van maken. Niet nog wat details vergeten?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:23 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Niet een die hard te maken is, alleen de verklaring van de 'getuige' en dat er meer branden waren in de buurt.
Ja, heb een aansteker op zak als roker...quote:Op donderdag 27 december 2012 21:24 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Klinkt niet heel sterk. Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat ze er met dat in de hand een zaak van maken. Niet nog wat details vergeten?
Dus je bent nog niet veroordeeld?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:22 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Mag fijn wachten bij malief tot men tijd heeft de zitting te...zitten.
Gelijk aan wat? Het ongemak dat de daadwerkelijk vasthouding veroorzaakt? Lijkt me wel, 100 euro per dag is een goed loon voor de meeste.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:15 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Die 100 euro staat niet gelijk aan
Alleen door m'n zus, buren, vrijwilligerswerk etc. etc. etc.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dus je bent nog niet veroordeeld?
kom op, er moet nog wel iets zijn. Hiervoor seponeren ze het.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:25 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ja, heb een aansteker op zak als roker...
Niet als je een angststoornis hebt. En onschuldig.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:26 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Gelijk aan wat? Het ongemak dat de daadwerkelijk vasthouding veroorzaakt? Lijkt me wel, 100 euro per dag is een goed loon voor de meeste.
Niet gelijk aan de mening die anderen over je hebben? Tsja, dat ligt niet aan justitie, maar aan de "anderen". Punt is, is dat zonder voorarrest je veel daadwerkelijke daders niet te pakken krijgt en/of het onderzoek niet kan doen. Dat er dan onschuldigen in voorarrest is jammer, maar een, mijns inziens, noodzakelijk gevolg.
Tuurlijk niet, HOvJ heeft gelogen over drugs, ben een gevaar voor de samenleving, lekker hoog inzetten.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:26 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
kom op, er moet nog wel iets zijn. Hiervoor seponeren ze het.
Bakkus houden, je bent geen rechter en je hebt de stukken niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:29 schreef Confetti het volgende:
Als je in voorarrest hebt gezeten heeft een RC naar jouw zaak gekeken en je dus voldoende verdacht geacht.
Niet zeuren.
Er komt steeds meer bij, als je onschuldig bent vind ik het heel rot voor je, maar vertel nu eens het hele verhaalquote:Op donderdag 27 december 2012 21:29 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Niet als je een angststoornis hebt. En onschuldig.
[..]
Tuurlijk niet, HOvJ heeft gelogen over drugs, ben een gevaar voor de samenleving, lekker hoog inzetten.
Ik zou dus een voor distributie bestemde hoeveelheid drugs bij me hebben staat in het PV, niet bij de lijst van ingenomen spullen. Had ik ook NIET.
Zijn omgeving veroordeelt hem wel, dat is de klacht.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:33 schreef Confetti het volgende:
Je bent dus helemaal niet veroordeeld maar hebt slechts in voorarrest gezeten.
Snap je beklag over de onschuldpresumptie niet. Je wordt nog steeds als ons onschuldig behandeld want anders had je nu niet kunnen FOK!en
Dat is heel mooi. Dan hoef je voortaan niet meer druk te maken om wat aan te trekken 's ochtends na dat onderzoek. Dan wordt je iedere morgen braaf in een dwangbuisje gehesen.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:30 schreef Psy-freak het volgende:
Mag nog een persoonlijkheidsonderzoek gaan doen trouwens
Wat was het vonnis dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:08 schreef Psy-freak het volgende:
Ik ben van iets beschuldigd en nu al veroordeeld.
Dit en domme posters hier doen hetzelfde of proberen te trollen.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zijn omgeving veroordeelt hem wel, dat is de klacht.
Je speelt met vuur man.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:35 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Dit en domme posters hier doen hetzelfde of proberen te trollen.
Ik ben vrij omdat ik het *NIET* heb gedaan en braaf meewerk met al het gejank van justitie.quote:
Ja, maar die had ook een persoonlijkheidsstoornis..quote:Op donderdag 27 december 2012 21:35 schreef Joooo-pi het volgende:
dat verklaart je gedrag in het topic over Jasper S., die je onschuldig vond. Paar weken later bekende hij wegens overweldigend bewijs
Wat heeft dat met de artikelen die TS in de OP post te maken?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zijn omgeving veroordeelt hem wel
Kortom, je bent helemaal niet veroordeeld.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:36 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik ben vrij omdat ik het *NIET* heb gedaan en braaf meewerk met al het gejank van justitie.
quote:
Jup.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:37 schreef Paxcon het volgende:
Maar heb je een gebiedverbod voor je eigen huis?
Nee, bleef gelukkig klein. Heb nog proberen te helpen maar ze zag me als aanstichtser (pun intended)>quote:Op donderdag 27 december 2012 21:41 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Was het het huis van de buurman dat in vlammen opging?
Serieus?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:41 schreef Paxcon het volgende:
Nouja, als die drugs niet op de lijst van inbeslaggenomen goederen staat zul je wat dat betreft vast en zeker van rechtsvervolging worden ontslaan. Wel een enorme blunder dan.
Ditquote:Op donderdag 27 december 2012 21:32 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Er komt steeds meer bij, als je onschuldig bent vind ik het heel rot voor je, maar vertel nu eens het hele verhaal
Weet het niet zeker, maar dat lijkt me?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:44 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Nee, bleef gelukkig klein. Heb nog proberen te helpen maar ze zag me als aanstichtser (pun intended)>
[..]
Serieus?
En als brandstichter dan, tenminste, dat proberen ze me in de schoenen te schuiven...?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Weet het niet zeker, maar dat lijkt me?
Het tenlastegelegde is dan immers niet te bewijzen.
Geen idee, hangt af van welke bewijzen ze hebben.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:45 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
En als brandstichter dan, tenminste, dat proberen ze me in de schoenen te schuiven...?
Geen.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Geen idee, hangt af van welke bewijzen ze hebben.
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vast wel, anders zouden ze je niet vervolgen.
Lekker belangrijk. Hoe meer ze vervelende ventjes pesten hoe beterquote:Op donderdag 27 december 2012 21:12 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb het
a. niet gedaan
Kun je welquote:
OM hequote:Op donderdag 27 december 2012 21:53 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Kun je weldoen, maar ze vervolgen iemand niet omdat hij toevallig langs het huis woont dat in de fik vloog. Dat mogen ze niet eens. En alleen omdat de buurvrouw dat roept, is ook niet genoeg reden lijkt me.
Gast je houdt vanalles achterquote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gast je houdt vanalles achterOf denk je dat ze zich niet aan de wet hoeven te houden?
Ik zie niet overal conspiracy-shit in.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:57 schreef Psy-freak het volgende:
[..]Ben je ziek n je hoofd, of wat?
Dus jij gaat tegen een Europees verdrag in?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij denk ik, ik zie niet overal conspiracy-shit in.
Dit.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gast je houdt vanalles achterOf denk je dat ze zich niet aan de wet hoeven te houden?
Je bent toch niet veroordeeld wijsneus?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:59 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Dus jij gaat tegen een Europees verdrag in?
Google 'zes van Breda' en bakkus houden nou.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je bent toch niet veroordeeld wijsneus?
Door je familie misschien, maar je snapt zelf ook wel die bepaling niet een ieder verbindend is en slechts regels stelt ten opzichte van de staat.
Dat gaat over getuigenverklaringen.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:01 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Google 'zes van Breda' en bakkus houden nou.
Die kut heeft toch een valse verklaring afgelegdquote:Op donderdag 27 december 2012 22:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat gaat over getuigenverklaringen.
Heeft niks met art. 6 lid 2 EVRM te maken.
Je vindt dat je al bijna in het beruchte rijtje van gerechtelijke dwalingen thuis hoort ?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:01 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Google 'zes van Breda' en bakkus houden nou.
Ja, maar je bent toch nog niet veroordeeld?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:03 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Die kut heeft toch een valse verklaring afgelegd
"2. Een ieder tegen wie een vervolging is ingesteld, wordt voor onschuldig gehouden totdat zijn schuld in rechte is komen vast te staan."quote:
Haal de hooivorken!quote:Op donderdag 27 december 2012 22:31 schreef PoisonPrince het volgende:
Hahaha Ts die een beetje alles in de fik steekt zal lekker in de bajes gegooit worden zoals het hem toekomt. Bereid je maar voor op anale vernedering in de bak, verdiende loon. bwehehehe
SCHULDIG
Onschuldigheidstest: baksteen aan hem binden, kijken of hij blijft drijven!quote:Op donderdag 27 december 2012 22:34 schreef PoisonPrince het volgende:
[..]
EN vergeet de pek en veren niet!
De brandstapel zal ehm leren!
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:35 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Onschuldigheidstest: baksteen aan hem binden, kijken of hij blijft drijven!
Zie dat laatste maar eens van je af te krijgen. De meerderheid is namelijk dom en zal je altijd als een soort crimineel zien.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:34 schreef Drietebuul het volgende:
Gedrag van TS: heel hard roepen dat hem onrecht wordt aangedaan op basis van een summier verhaaltje. Als iemand kritiek levert op zijn verhaaltje, heel hard 'bakkes houden, je kent het hele verhaal niet' roepen.
Als ik het goed begrijp zijn dit de twee voornaamste klachten:
1) Je hebt vastgezeten zonder dat je bent veroordeeld. Nou: gefeliciteerd. Dat is het principe van dwangmiddelen.
2) Mensen in je omgeving denken dat je 'het' wel hebt gedaan. Zij gaan er namelijk vanuit dat er wel bewijsmiddelen tegen je zullen bij het OM. Waarom zit je anders vast? Zijn die er niet, dan volgt vrijspraak en weet iedereen dat je het officieel 'niet hebt gedaan'.
Jij moet 's een biertje met m'n schoonbroer drinken.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar Psy, normaal hebben mensen dit soort problemen helemaal niet. Waar rook is is vuur zou je toch zeggen. Het lijkt mij heel eerlijk gezegd stug dat jij volledig onschuldig bent.
Moet je luisteren ik ken jouw situatie natuurlijk niet. Ik heb het er alleen over dat normaal mensen nooit van dat soort dingen voor moeten komen. Dan is er toch iets gebeurd waar jij wat mee te maken had. Ik zeg niet dat je schuldig bent, ik zeg alleen dat ik het toch een vreemd verhaal vind.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:51 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Jij moet 's een biertje met m'n schoonbroer drinken.
Dus je trekt ook het Europees verdrag in twijfel?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Moet je luisteren ik ken jouw situatie natuurlijk niet. Ik heb het er alleen over dat normaal mensen nooit van dat soort dingen voor moeten komen. Dan is er toch iets gebeurd waar jij wat mee te maken had. Ik zeg niet dat je schuldig bent, ik zeg alleen dat ik het toch een vreemd verhaal vind.
Ik zat negen maanden.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:13 schreef Psy-freak het volgende:
En voor al die helden hier: laat jezelf 24 uur insluiten en kom dan pas terug.
Dat heeft hier niets mee te maken.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:59 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Dus je trekt ook het Europees verdrag in twijfel?
Als jij het zo goed weet...quote:Op donderdag 27 december 2012 23:04 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Dat heeft hier niets mee te maken.
Ik neem aan dat je bedoelt dat het niet regelmatig (=natuurlijk subjectief) voorkomt dat een werkelijk onschuldig persoon wordt aangehouden en in voorarrest wordt vastgezet? Zo ja, waar baseer jij dit op?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar Psy, normaal hebben mensen dit soort problemen helemaal niet.
Strafblad waardoor je nooit meer een VOG krijgt en dus levenslang de bijstand in kan en met een strafblad mag je bepaalde landen nooit meer in, ook niet op doorreis, zoals de V.S., Congo of Equatoriaal Guinea.quote:
Dat compenseert het trauma zeker dat Psy heeft opgelopen vanwege het lomp, bruut en onkundig optreden van het OM.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:55 schreef Haantje_pappie het volgende:
Eis een schadevergoeding kun je nieuwe kleren kopen
VOG is volgens mij in eerste instantie voor 4 jaar en voor sommige zwaardere delicten langer, zoals veroordeelde pedoseksuelen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 03:55 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Strafblad waardoor je nooit meer een VOG krijgt en dus levenslang de bijstand in kan en met een strafblad mag je bepaalde landen nooit meer in, ook niet op doorreis, zoals de V.S., Congo of Equatoriaal Guinea.
En verder heeft TS gelijk en is zijn klacht terecht.
De rechtsstaat dient overeind te blijven.
4 Jaar voor lichtere delicten, 20 jaar voor seksueel getinte delicten en moord natuurlijkquote:Op vrijdag 28 december 2012 04:04 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
VOG is volgens mij in eerste instantie voor 4 jaar en voor sommige zwaardere delicten langer, zoals veroordeelde pedoseksuelen.
Breng Fred Teeven - mocht hij of zijn hommo's van de A1VD meelezen - nou niet op ideeën, die psychopaat rukt zich af op die gedachte. Zelf Robert M. heeft meer integriteit in zich dan onze psycho-Fred.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:35 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Onschuldigheidstest: baksteen aan hem binden, kijken of hij blijft drijven!
Brandstichting valt dat dan onder lichtere delicten?quote:Op vrijdag 28 december 2012 04:09 schreef Jordi23 het volgende:
[..]
4 Jaar voor lichtere delicten, 20 jaar voor seksueel getinte delicten en moord natuurlijk
Dat is echt kut.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:02 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Ik zat negen maanden.
Kom dan maar weer terug.
BLijkt waarschijnlijk dat ik het verkeerd heb gelezenquote:Op vrijdag 28 december 2012 04:14 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Brandstichting valt dat dan onder lichtere delicten?
Dus kan Psy wanneer hij - Allah verhoedde het - schuldig wordt bevonden al na 4 jaar weer een baan krijgen of studie hervatten?
die voorarrest cellen zijn idd pure kanker.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:13 schreef Psy-freak het volgende:
En voor al die helden hier: laat jezelf 24 uur insluiten en kom dan pas terug.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 06:49 schreef Thersemeaten het volgende:
Als ik TS zijn topicgeschiedenis een beetje doorkijk, lijkt hij wel een buitengewone fascinatie voor brand(weer/preventie)/vuur te hebben en er ook al vaker mee te maken te hebben gehad.
Wilde je soms bewijzen dat je "handeltje" in brandpreventiemiddelen echt noodzakelijk is of zoiets?
Tevens lijk je je wel vaker - op de - randen van - de wet (ok die laatste twee zijn in ONZ maar misschien zit er toch een kern van waarheid in) te begeven.
Bovendien is het bekend dat pyromanen vaak tussen de firstresponders gezocht moeten worden (zij zijn immers altijd als eerste ter plaatse).
Ook het feit dat je maar het halve verhaal vertelt (onderdelen ervan verzwijgt) pleit echt niet vóór je.
Tot slot is het opvallend dat je site www.rampen-info.nl ineens niet meer beschikbaar is. I'm sorry to say so maar je hebt de schijn tegen je Psy-freak.
Je bent dus pyromaan. Dan weten we dat ten minste ook weerquote:Op donderdag 27 december 2012 21:10 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Heldquote:Op vrijdag 28 december 2012 06:49 schreef Thersemeaten het volgende:
Als ik TS zijn topicgeschiedenis een beetje doorkijk, lijkt hij wel een buitengewone fascinatie voor brand(weer/preventie)/vuur te hebben en er ook al vaker mee te maken te hebben gehad.
Wilde je soms bewijzen dat je "handeltje" in brandpreventiemiddelen echt noodzakelijk is of zoiets?
Tevens lijk je je wel vaker - op de - randen van - de wet (ok die laatste twee zijn in ONZ maar misschien zit er toch een kern van waarheid in) te begeven.
Bovendien is het bekend dat pyromanen vaak tussen de firstresponders gezocht moeten worden (zij zijn immers altijd als eerste ter plaatse).
Ook het feit dat je maar het halve verhaal vertelt (onderdelen ervan verzwijgt) pleit echt niet vóór je.
Tot slot is het opvallend dat je site www.rampen-info.nl ineens niet meer beschikbaar is. I'm sorry to say so maar je hebt de schijn tegen je Psy-freak.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:12 schreef CPS2000 het volgende:
TS kan het zelfs op internet niet laten om vuur te stoken met z'n backfire-topics.
Boemquote:Op vrijdag 28 december 2012 06:49 schreef Thersemeaten het volgende:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 06:49 schreef Thersemeaten het volgende:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:29 schreef TwentyFourr het volgende:
Na deze reeks gelezen te hebben zou ik mijn hand niet meer voor je in het vuur durven te steken, TS.
Ik brand mijn vingers niet meer aan dit topicquote:
Het is wachten op het nieuwsbericht dat die bajes in de fik is gestoken.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:55 schreef VMSDKR het volgende:
Al sinds gisteravond niet meer gepost. Ik ben bang dat TS inmiddels in Vught met Mohammed B. zit te schaken.
Het is hier fantastisch!quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:55 schreef VMSDKR het volgende:
Al sinds gisteravond niet meer gepost. Ik ben bang dat TS inmiddels in Vught met Mohammed B. zit te schaken.
Het heeft m'n interesse, hulpdiensten, veiligheid etc. Ik studeer het zelfs. Mag ik?quote:Op vrijdag 28 december 2012 06:49 schreef Thersemeaten het volgende:
Ik zal jullie het sterker vertellen:quote:Op vrijdag 28 december 2012 04:04 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dat compenseert het trauma zeker dat Psy heeft opgelopen vanwege het lomp, bruut en onkundig optreden van het OM.
Je zou bijna denken dat het staat voor Ongelooflijke Mongolen.
Nee, dat is niets meer, thanks for asking.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:07 schreef LethalNinja het volgende:
zie je dat meisje van de sigarenwinkel nog wel eens?
waar werd je btw opgepakt? en wat had je toen vast? op grond waarvan werd je opgepakt? met welke argumenten hielden ze je in voorarrest etc etc
of er komt nog een aanklacht bovenopquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:52 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik zal jullie het sterker vertellen:
Het OM heeft vandaag toegeven grove steken te hebben laten vallen. Ik weet nu dus zeker dat ik vrijgesproken zal worden.
En nu?quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:07 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Nee, dat is niets meer, thanks for asking.
Ik had niets vast, ben op de politie afgelopen omdat een getuige dacht dat ik het had gedaan, leek me eht verstandigste. Ben kapot, leg morgen wel meer uit. Even goed slapen nu.
Kun je ook uitleggen wat dat is?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:18 schreef deman13 het volgende:
En daarbij, beroep je je toch lekker op art. 6 EVRM. Als je echt zo zeker van je zaak bent ga je dat weldegelijk winnen.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 08:15 schreef sinepedraap het volgende:
Oei, dat wijst wel een beetje op een obsessie voor brand en zo.
Ik ga jou toch niet alleen latenquote:Op maandag 31 december 2012 20:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Is het al bekend of ts inmiddels zijn vette oliebollen met poedersuiker in de nor moet nuttigen?
Ik ben gewoon 'vrij'.quote:
Alleen met een enkelband om.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |