Waarvan?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:08 schreef Psy-freak het volgende:
Ik ben van iets beschuldigd en nu al veroordeeld.
Brandstichting. en het OM zet natuurlijk weer lekker hoog in.quote:
ons kikkerlandje kennende kom je er met 2 uur schoffelen wel weer mee wegquote:Op donderdag 27 december 2012 21:10 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Brandstichting. en het OM zet natuurlijk weer lekker hoog in.
5 uur taakstraf who caresquote:Op donderdag 27 december 2012 21:10 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Brandstichting. en het OM zet natuurlijk weer lekker hoog in.
Tja je hebt pech, je hebt pech. Je was gewoon op de verkeerde plek verkeerde tijd....quote:Op donderdag 27 december 2012 21:12 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb het
a. niet gedaan
b. al vastgezeten in voorarrest
Wil niet zeggen dat ik het was.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:12 schreef Christenbroeder het volgende:
[..]
Tja je hebt pech, je hebt pech. Je was gewoon op de verkeerde plek verkeerde tijd....
B heeft niet per se iets met A te maken.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:12 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb het
a. niet gedaan
b. al vastgezeten in voorarrest
Neen, ik heb het niet gedaan. Maar m'n zus twijfelt, mensen die ik amper ken zien me als schuldige omdat er meerdere branden waren in de omgeving...quote:Op donderdag 27 december 2012 21:13 schreef Pharkus het volgende:
Maar heb je het gedaan? Die boer in de Vaatstra zaak is ook nog niet veroordeeld, maar in de media wel.
Die 100 euro staat niet gelijk aanquote:Op donderdag 27 december 2012 21:13 schreef The_stranger het volgende:
[..]
B heeft niet per se iets met A te maken.
Indien A niet bewezen wordt kan je voor B een vergoeding krijgen van een kleine 100 euro per dag ongeveer.
Oh, jij hebt alle stukken gelezen? Knap man.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:14 schreef deman13 het volgende:
Blijkbaar zijn er genoeg aannames om jou wel te veroordelen.
Anders had de rechter je toch niet veroordeeld?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:15 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Oh, jij hebt alle stukken gelezen? Knap man.
Als je niks te verbergen hebt heb je toch ook niks te vrezen?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:15 schreef superdrufus het volgende:
Als je het niet hebt gedaan, hoe je je toch nergens druk over te maken ?
hoe kan jij het nou gedaan hebben je bent een rasechte fokker en dus 24/7 op fok op je zolderkamertje geef dat bewijs maar aan de politiequote:Op donderdag 27 december 2012 21:14 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Neen, ik heb het niet gedaan. Maar m'n zus twijfelt, mensen die ik amper ken zien me als schuldige omdat er meerdere branden waren in de omgeving...
Jij hebt zeker nooit tegenover de recherche gezeten?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:17 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Als je niks te verbergen hebt heb je toch ook niks te vrezen?
Als je het niet hebt gedaan, hoe je je toch nergens druk over te maken?
Als je geen jood bent hoef je toch niet bang te zijn voor de nazi's?
Nogal. Ik was zo naïef om te denken dat ik me alleen voor de rechter moest verantwoordenquote:Op donderdag 27 december 2012 21:15 schreef Pharkus het volgende:
Ah duidelijk, lijkt me mooi kloten.
Er is nog nooit een onschuldig iemand veroordeeldquote:Op donderdag 27 december 2012 21:17 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Als je niks te verbergen hebt heb je toch ook niks te vrezen?
Als je het niet hebt gedaan, hoe je je toch nergens druk over te maken?
Als je geen jood bent hoef je toch niet bang te zijn voor de nazi's?
Fapsel was onvoldoendequote:Op donderdag 27 december 2012 21:18 schreef Metapod het volgende:
[..]
hoe kan jij het nou gedaan hebben je bent een rasechte fokker en dus 24/7 op fok op je zolderkamertje geef dat bewijs maar aan de politie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |