Waarvan?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:08 schreef Psy-freak het volgende:
Ik ben van iets beschuldigd en nu al veroordeeld.
Brandstichting. en het OM zet natuurlijk weer lekker hoog in.quote:
ons kikkerlandje kennende kom je er met 2 uur schoffelen wel weer mee wegquote:Op donderdag 27 december 2012 21:10 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Brandstichting. en het OM zet natuurlijk weer lekker hoog in.
5 uur taakstraf who caresquote:Op donderdag 27 december 2012 21:10 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Brandstichting. en het OM zet natuurlijk weer lekker hoog in.
Tja je hebt pech, je hebt pech. Je was gewoon op de verkeerde plek verkeerde tijd....quote:Op donderdag 27 december 2012 21:12 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb het
a. niet gedaan
b. al vastgezeten in voorarrest
Wil niet zeggen dat ik het was.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:12 schreef Christenbroeder het volgende:
[..]
Tja je hebt pech, je hebt pech. Je was gewoon op de verkeerde plek verkeerde tijd....
B heeft niet per se iets met A te maken.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:12 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb het
a. niet gedaan
b. al vastgezeten in voorarrest
Neen, ik heb het niet gedaan. Maar m'n zus twijfelt, mensen die ik amper ken zien me als schuldige omdat er meerdere branden waren in de omgeving...quote:Op donderdag 27 december 2012 21:13 schreef Pharkus het volgende:
Maar heb je het gedaan? Die boer in de Vaatstra zaak is ook nog niet veroordeeld, maar in de media wel.
Die 100 euro staat niet gelijk aanquote:Op donderdag 27 december 2012 21:13 schreef The_stranger het volgende:
[..]
B heeft niet per se iets met A te maken.
Indien A niet bewezen wordt kan je voor B een vergoeding krijgen van een kleine 100 euro per dag ongeveer.
Oh, jij hebt alle stukken gelezen? Knap man.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:14 schreef deman13 het volgende:
Blijkbaar zijn er genoeg aannames om jou wel te veroordelen.
Anders had de rechter je toch niet veroordeeld?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:15 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Oh, jij hebt alle stukken gelezen? Knap man.
Als je niks te verbergen hebt heb je toch ook niks te vrezen?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:15 schreef superdrufus het volgende:
Als je het niet hebt gedaan, hoe je je toch nergens druk over te maken ?
hoe kan jij het nou gedaan hebben je bent een rasechte fokker en dus 24/7 op fok op je zolderkamertje geef dat bewijs maar aan de politiequote:Op donderdag 27 december 2012 21:14 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Neen, ik heb het niet gedaan. Maar m'n zus twijfelt, mensen die ik amper ken zien me als schuldige omdat er meerdere branden waren in de omgeving...
Jij hebt zeker nooit tegenover de recherche gezeten?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:17 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Als je niks te verbergen hebt heb je toch ook niks te vrezen?
Als je het niet hebt gedaan, hoe je je toch nergens druk over te maken?
Als je geen jood bent hoef je toch niet bang te zijn voor de nazi's?
Nogal. Ik was zo naïef om te denken dat ik me alleen voor de rechter moest verantwoordenquote:Op donderdag 27 december 2012 21:15 schreef Pharkus het volgende:
Ah duidelijk, lijkt me mooi kloten.
Er is nog nooit een onschuldig iemand veroordeeldquote:Op donderdag 27 december 2012 21:17 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Als je niks te verbergen hebt heb je toch ook niks te vrezen?
Als je het niet hebt gedaan, hoe je je toch nergens druk over te maken?
Als je geen jood bent hoef je toch niet bang te zijn voor de nazi's?
Fapsel was onvoldoendequote:Op donderdag 27 december 2012 21:18 schreef Metapod het volgende:
[..]
hoe kan jij het nou gedaan hebben je bent een rasechte fokker en dus 24/7 op fok op je zolderkamertje geef dat bewijs maar aan de politie
Misschien heeft hij ten tijde van de misdaad wel op FOK gepost en kunnen we hem vrijpleiten.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:18 schreef Metapod het volgende:
[..]
hoe kan jij het nou gedaan hebben je bent een rasechte fokker en dus 24/7 op fok op je zolderkamertje geef dat bewijs maar aan de politie
Eh.. ik bedoelde dat ik een hekel heb aan dit soort naïeve veronderstellingen (in mijn post)quote:Op donderdag 27 december 2012 21:18 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nooit tegenover de recherche gezeten?
[..]
Nogal. Ik was zo naïef om te denken dat ik me alleen voor de rechter moest verantwoorden
Die deed eenquote:Op donderdag 27 december 2012 21:19 schreef deman13 het volgende:
Weet trouwens niet wat voor advocaat je in handen hebt genomen, maar daar is geen belletje gaan rinkelen?
ik denk van welquote:Op donderdag 27 december 2012 21:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Misschien heeft hij ten tijde van de misdaad wel op FOK gepost en kunnen we hem vrijpleiten.
Als het zijn woord tegen jouw woord is beroepen op art. 6 EVRM, in cassatie gaan en je wordt vrijgesproken?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:21 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Die deed eenkwadraat. Er is geen bewijs, heb het niet gedaan, en verklaring van degene die aangifte deed tegenover mijn woord. Genoeg om me op te sluiten en nu onder voorwaarden vrij te stellen sinds ruim 5 weken.
Mag fijn wachten bij malief tot men tijd heeft de zitting te...zitten.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:21 schreef deman13 het volgende:
[..]
Als het zijn woord tegen jouw woord is beroepen op art. 6 EVRM, in cassatie gaan en je wordt vrijgesproken?
Gebiedsverbod, van je eigen huisquote:Op donderdag 27 december 2012 21:22 schreef Psy-freak het volgende:
Heb dus een gebiedsverbod he. Moet dus noodgedwongen bij ma verblijven. GEBIEDSverbod ja.
Niet een die hard te maken is, alleen de verklaring van de 'getuige' en dat er meer branden waren in de buurt.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:22 schreef CafeRoker het volgende:
Hadden ze dan toch iets van bewijzen die tegen je spraken?
Welkom in Nederland.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:23 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Gebiedsverbod, van je eigen huis
Klinkt niet heel sterk. Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat ze er met dat in de hand een zaak van maken. Niet nog wat details vergeten?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:23 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Niet een die hard te maken is, alleen de verklaring van de 'getuige' en dat er meer branden waren in de buurt.
Ja, heb een aansteker op zak als roker...quote:Op donderdag 27 december 2012 21:24 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Klinkt niet heel sterk. Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat ze er met dat in de hand een zaak van maken. Niet nog wat details vergeten?
Dus je bent nog niet veroordeeld?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:22 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Mag fijn wachten bij malief tot men tijd heeft de zitting te...zitten.
Gelijk aan wat? Het ongemak dat de daadwerkelijk vasthouding veroorzaakt? Lijkt me wel, 100 euro per dag is een goed loon voor de meeste.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:15 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Die 100 euro staat niet gelijk aan
Alleen door m'n zus, buren, vrijwilligerswerk etc. etc. etc.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dus je bent nog niet veroordeeld?
kom op, er moet nog wel iets zijn. Hiervoor seponeren ze het.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:25 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ja, heb een aansteker op zak als roker...
Niet als je een angststoornis hebt. En onschuldig.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:26 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Gelijk aan wat? Het ongemak dat de daadwerkelijk vasthouding veroorzaakt? Lijkt me wel, 100 euro per dag is een goed loon voor de meeste.
Niet gelijk aan de mening die anderen over je hebben? Tsja, dat ligt niet aan justitie, maar aan de "anderen". Punt is, is dat zonder voorarrest je veel daadwerkelijke daders niet te pakken krijgt en/of het onderzoek niet kan doen. Dat er dan onschuldigen in voorarrest is jammer, maar een, mijns inziens, noodzakelijk gevolg.
Tuurlijk niet, HOvJ heeft gelogen over drugs, ben een gevaar voor de samenleving, lekker hoog inzetten.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:26 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
kom op, er moet nog wel iets zijn. Hiervoor seponeren ze het.
Bakkus houden, je bent geen rechter en je hebt de stukken niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:29 schreef Confetti het volgende:
Als je in voorarrest hebt gezeten heeft een RC naar jouw zaak gekeken en je dus voldoende verdacht geacht.
Niet zeuren.
Er komt steeds meer bij, als je onschuldig bent vind ik het heel rot voor je, maar vertel nu eens het hele verhaalquote:Op donderdag 27 december 2012 21:29 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Niet als je een angststoornis hebt. En onschuldig.
[..]
Tuurlijk niet, HOvJ heeft gelogen over drugs, ben een gevaar voor de samenleving, lekker hoog inzetten.
Ik zou dus een voor distributie bestemde hoeveelheid drugs bij me hebben staat in het PV, niet bij de lijst van ingenomen spullen. Had ik ook NIET.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |