Dat zou niet hoevenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:57 schreef datismijnmening het volgende:
De batterij gaat er toch uit tijdens het gourmetten
die moet ik inderdaad nog aanschaffen voor in de auto en een blusdeken voor in de keuken. Wat betreft brandmelders zit het wel goed hierquote:
Als je een brandblusser zoekt voor je auto: 2kg poederquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
die moet ik inderdaad nog aanschaffen voor in de auto en een blusdeken voor in de keuken. Wat betreft brandmelders zit het wel goed hier
De kans op koolmonxide in huis is vrij klein als we praten over de huidige apparatuur.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:19 schreef Zapata het volgende:
Ik dacht dat een koolmonoxide melder minstens zo belangrijk was?
Die zin begrijp ik niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:21 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
De kans op koolmonxide in huis is vrij klein als we praten over de huidige apparatuur.
Vroeger was de kans op koolmonoxide-vergiftiging erg groot. Kachel verbrandde de boel niet volledig waarbij dat restproduct nogal vors vrijkwam.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:22 schreef Zapata het volgende:
[..]
Die zin begrijp ik niet.
Huidige apparatuur?
Ik zet je naam op de lijst.quote:
Maar ik heb een gaskachel..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:25 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Vroeger was de kans op koolmonoxide-vergiftiging erg groot. Kachel verbrandde de boel niet volledig waarbij dat restproduct nogal vors vrijkwam.
Dankzij de huidige CV's is die kans klein tot nihil.
De meeste mensen hebben een gaskachel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:27 schreef Zapata het volgende:
[..]
Maar ik heb een gaskachel..
Rare voorlichter ben jij.
Ok laat maar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:28 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben een gaskachel.
Wat bedoel je?quote:
Dat je blijkbaar geen zin hebt om fatsoenlijk antwoord te geven op min vraag waarom koolmonoxide melders niet nodig zijn.quote:
Die zijn wel nodig, maar rook- en hittemelders zijn het belangrijkste.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:32 schreef Zapata het volgende:
[..]
Dat je blijkbaar geen zin hebt om fatsoenlijk antwoord te geven op min vraag waarom koolmonoxide melders niet nodig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |