Lekker respectvol.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:59 schreef Chernobog het volgende:
Klacht: vervuiling van de genenpoel.
Meid, de hele wereld is gek behalve jij. Zo beter? Komt je vast bekend voor, dat je niet begrepen wordt door anderen die geen labeltje hebben.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Je valt mij continu aan, vraag ik of je dit bizarre gedrag zelf hebt aangeleerd, dan durf je niet eens meer antwoord te geven op de vraag.
Stoer.
Of je voelt je gewoon snel aangevallen. Dit is vermoedelijk de slachtofferrol waar Scorpie eerder naar verwees.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Je valt mij continu aan, vraag ik of je dit bizarre gedrag zelf hebt aangeleerd, dan durf je niet eens meer antwoord te geven op de vraag.
Stoer.
Ik denk niet dat dit kwartje valt bij haar.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:07 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Of je voelt je gewoon snel aangevallen. Dit is vermoedelijk de slachtofferrol waar Scorpie eerder naar verwees.
Geef nu eens antwoord op de vraag!quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Meid, de hele wereld is gek behalve jij. Zo beter? Komt je vast bekend voor, dat je niet begrepen wordt door anderen die geen labeltje hebben.
Haha! Je eerste zin alleen alquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:45 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja het staat toch voor Alle Dagen Heel Druk. Dan is het onmogelijk dat je geen ruzie krijgt met mensen. Of je zit in je eentje door het huis te rennen of zo, dan misschien alleen boze buren.
Denk ik ook niet. Ze wil vermoedelijk zielig blijven doen, want dat is haar "ding"quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit kwartje valt bij haar.
Och niet alleen van haar. De hele medische wereld zeult er mee.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:09 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Denk ik ook niet. Ze wil vermoedelijk zielig blijven doen, want dat is haar "ding"
Sorry, maar je begrijpt dat 'het gedrag' waar je naar refereert en waarop je reageerde simpelweg een stelling was waarin ik aangaf dat je mijn punt bewees? Dus je vraagt aan mij eigenlijk of ik het mezelf heb aangeleerd dat jij mij gelijk geeft?quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:08 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Geef nu eens antwoord op de vraag!
Heb jij dit gedrag zelf aangeleerd of hebben je ouders je dit geleerd?
Subsidietrekkers? Wtf?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:06 schreef Menno6000 het volgende:
terechte klacht
subsidietrekkers zijn het
Komt omdat ze een lopende cashcow is. Ze brengt geld in het laatje, niet alleen voor zichzelf, maar ook voor haar artsen, haar ouders, zeg maar iedereen die een parasitaire relatie heeft met haar kan flink geld verdienen aan het labeltje.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:10 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Och niet alleen van haar. De hele medische wereld zeult er mee.
Ongetwijfeld is het IRL een heel schuw ventje, dat hier zijn frustratietjes uitleeft.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:08 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Geef nu eens antwoord op de vraag!
Heb jij dit gedrag zelf aangeleerd of hebben je ouders je dit geleerd?
Er was toch ook zo`n topic over dyscalculatie met een griet die wilde dat de opleiding in kwestie aangepast zou worden zodat ze die opleiding kon voltooien? Zelden zo hard gelachen om mensen-met-een-labeltje.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:12 schreef Push. het volgende:
Eens wel met de klacht. Als je niet goed genoeg kan lezen heb je dyslexie, als je niet goed genoeg kan rekenen heb je dyscalculie en als je onopgevoed bent ben je autistisch. Máár het ligt nooit aan het kind/de leerling zelf, want die heeft een afwijking.
Ik ben hoogbegaafd en licht autistisch. Je theorie klopt dus niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:16 schreef mujentas het volgende:
Dat komt door de huidige standaard. Iedereen die niet hoogbegaafd is krijgt al snel een stempeltje op zich gedrukt (vaak met bijhorende uitkering)
Ah, de hele wereld danquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Komt omdat ze een lopende cashcow is. Ze brengt geld in het laatje, niet alleen voor zichzelf, maar ook voor haar artsen, haar ouders, zeg maar iedereen die een parasitaire relatie heeft met haar kan flink geld verdienen aan het labeltje.
Voor iemand die hoogbegaafd zou zijn lees je tergend langzaam, om nog maar niet te spreken over je vermogen om snel te reageren in 1 post, ipv 1 voor 1 af te gaanquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je nergens iets van weet, zeg dan niets.
Bespring Guus_Geluk7, die is hoogbegaafd.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
Mijn zaad is prima, dus als er nog mooie dames zijn hier die mooie en slimme kindjes willen
En licht autistischquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bespring Guus_Geluk7, die is hoogbegaafd.
Onopgevoed autistisch? Wtf? Wat ga jij nu voor onzin uitkramen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:12 schreef Push. het volgende:
Eens wel met de klacht. Als je niet goed genoeg kan lezen heb je dyslexie, als je niet goed genoeg kan rekenen heb je dyscalculie en als je onopgevoed bent ben je autistisch. Máár het ligt nooit aan het kind/de leerling zelf, want die heeft een afwijking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |