Dat zeg ik, iedereen dient maar rekening met jou te houden omdat je een labeltje hebt. Egocentrisch en egoistisch en lekker in de slachtofferrol duikend. Je hebt zeker ook geen werk en geen studie gedaan omdat je labeltjuh in de weg zat? Hm?quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Flikker toch op zeg.
Ga je maar ergens in verdiepen voordat je met zulke uitspraakjes komt.
Ik reageer niet meer op jou, aangezien je je nergens in kan verdiepen en je wel je meninkje wilt hebbenquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zeg ik, iedereen dient maar rekening met jou te houden omdat je een labeltje hebt. Egocentrisch en egoistisch.
Ik ken meer ADHD-ers dan jij ooit bij elkaar hebt gezien. Ik hoef me nergens in te verdiepen, dat jij dat zou willen geeft alweer aan hoe egoistisch en self-centered je bent. Beschermend opgevoed zeker?quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:42 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik reageer niet meer op jou, aangezien je je nergens in kan verdiepen en je wel je meninkje wilt hebben
Nee totaal niet.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ken meer ADHD-ers dan jij ooit bij elkaar hebt gezien. Ik hoef me nergens in te verdiepen, dat jij dat zou willen geeft alweer aan hoe egoistisch en self-centered je bent. Beschermend opgevoed zeker?
Het maakt niet uit welk modeverschijnsel-labeltje eraan hangt, jullie worden allemaal de slachtofferrol ingekletst door kekke doktertjes.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:43 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee totaal niet.
ADHD is ook weer totaal anders dan autisme
quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het maakt niet uit welk modeverschijnsel-labeltje eraan hangt, jullie worden allemaal de slachtofferrol ingekletst door kekke doktertjes.
Dus het ligt aan de dokters?quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het maakt niet uit welk modeverschijnsel-labeltje eraan hangt, jullie worden allemaal de slachtofferrol ingekletst door kekke doktertjes.
Dokters, ouders, kinderen zelf. Cirkeltje he, ouders hebben geen tijd voor hun kindertjes en geen kennis van opvoeden -> kindertjes worden beetje dwars -> doktertje wordt ingeschakeld -> kan geen duidelijke diagnose stellen dus hup op de grote hoop ADHD/ADD/Autisme/Asperger, you name it. En hoppatee, ouders hebben een excuus waarom hun kinderen zo 'vervelend' zijn, ondertussen volstoppend met E-troep van hier tot tokio, ze verwennen met iPads, iPhone`s en meer van dat soort ongein.quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dokters, ouders, kinderen zelf. Cirkeltje he, ouders hebben geen tijd voor hun kindertjes en geen kennis van opvoeden -> kindertjes worden beetje dwars -> doktertje wordt ingeschakeld -> kan geen duidelijke diagnose stellen dus hup op de grote hoop ADHD/ADD/Autisme/Asperger, you name it. En hoppatee, ouders hebben een excuus waarom hun kinderen zo 'vervelend' zijn, ondertussen volstoppend met E-troep van hier tot tokio, ze verwennen met iPads, iPhone`s en meer van dat soort ongein.
Gek he, dat dat soort kinderen later totale mislukkelingen worden.
Maatschappelijk probleem dus.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dokters, ouders, kinderen zelf. Cirkeltje he, ouders hebben geen tijd voor hun kindertjes en geen kennis van opvoeden -> kindertjes worden beetje dwars -> doktertje wordt ingeschakeld -> kan geen duidelijke diagnose stellen dus hup op de grote hoop ADHD/ADD/Autisme/Asperger, you name it. En hoppatee, ouders hebben een excuus waarom hun kinderen zo 'vervelend' zijn, ondertussen volstoppend met E-troep van hier tot tokio, ze verwennen met iPads, iPhone`s en meer van dat soort ongein.
Gek he, dat dat soort kinderen later totale mislukkelingen worden.
Oke, je bent een rasechte autist. Niet alleen dom als het op argumenten aankomt, je hebt ook nog eens de obsessieve neiging je egocentrisch gedrag goed te praten. Ik dacht dat je niet meer zou reageren? Doe dat dan ook niet.quote:
Ik noem het een optelsom. Moet je eens kijken hoeveel mensen tegenwoordig opeens niet meer kunnen werken omdat ze <insert random labeltje> hebben. Hoe ging dat vroeger met zulke mensen danquote:
Ik ben niet egocentrisch, heb geen obsessieve neigingen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oke, je bent een rasechte autist. Niet alleen dom als het om argumenten aankomt, je hebt ook nog eens de obsessieve neiging je egocentrisch gedrag goed te praten. Ik dacht dat je niet meer zou reageren? Doe dat dan ook niet.
Dat is inderdaad zo.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:51 schreef BlackLining het volgende:
Er is niet zozeer iets mis mee, maar tegenwoordig is elke minimale afwijking wel een vorm van autisme. Onzin natuurlijk.
Zelfde met dyslexie overigens. Die diagnose wordt ook veel te snel gesteld.
Ik zal je nu even uitleggen waarom je wel degelijk je eigen gedrag bepaald, je hebt namelijk zelf al aangegeven niet meer te willen reageren op mij. Dat je dat nu WEL doet noemen wij normale mensen een KEUZE. Een KEUZE is vrijwillig. Jij hebt zojuist de KEUZE gemaakt toch door te gaan met reageren op mij. Dat is VRIJWILLIG EN BEWUST gedrag. Je labeltje heeft dus weinig tot niks te maken met de manier waarop je hier reageert, je bent gewoon geconditioneerd om je labeltje te gebruiken om je eigen (foute) keuzes te verantwoorden. Maar goed, misschien hebben je ouders of je arts je dit gedrag aangeleerd, dat weet ik niet. Je kan het echter afleren, maar daarvoor moet je wel wat beter je best doen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:52 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik ben niet egocentrisch, heb geen obsessieve neigingen.
Ben wel een rasautist.
Ik vind alleen dat voordat je zulke uitspraken doet, je je wel erin hebt moeten verdiepen, en nee, iemand met ADHD kennen is niet verdiepen, omdat ADHD totaal anders is dan autisme.
Ik reageer omdat ik die debiele uitspraken van jou niet aan kan zien. Ik probeerde het te laten, maar ben er toch van overtuigd dat dat stuk haat en domheid in je geest nog omgezet kan worden.
Alsjeblieft, voordat je zulke oerdomme uitspraken doet in het openbaar, verdiep je in godsnaam!
Keuzes worden voor het overgrote deel genomen door het onderbewustzijn waar jij geen invloed op hebt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zal je nu even uitleggen waarom je wel degelijk je eigen gedrag bepaald, je hebt namelijk zelf al aangegeven niet meer te willen reageren op mij. Dat je dat nu WEL doet noemen wij normale mensen een KEUZE. Een KEUZE is vrijwillig. Jij hebt zojuist de KEUZE gemaakt toch door te gaan met reageren op mij. Dat is VRIJWILLIG EN BEWUST gedrag. Je labeltje heeft dus weinig tot niks te maken met de manier waarop je hier reageert, je bent gewoon geconditioneerd om je labeltje te gebruiken om je eigen (foute) keuzes te verantwoorden. Maar goed, misschien hebben je ouders of je arts je dit gedrag aangeleerd, dat weet ik niet. Je kan het echter afleren, maar daarvoor moet je wel wat beter je best doen.
En laten we wel wezen, je meme`s dragen niets bij aan een discussie. Onvolwassen en impulsief gedrag van een door en door verwend kind dat gewend is haar zin te krijgen.
Leer het verschil tussen hoger bewustzijn en lager bewustzijn en hun bi-directionele relaties mbt keuzes, en kom dan nog maar een keer terug.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:57 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Keuzes worden voor het overgrote deel genomen door het onderbewustzijn waar jij geen invloed op hebt.
Jammer, probeer het later nog maar eens.
Hemel, jij weet totaal niets van mij, dat zeggen je posts wel.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zal je nu even uitleggen waarom je wel degelijk je eigen gedrag bepaald, je hebt namelijk zelf al aangegeven niet meer te willen reageren op mij. Dat je dat nu WEL doet noemen wij normale mensen een KEUZE. Een KEUZE is vrijwillig. Jij hebt zojuist de KEUZE gemaakt toch door te gaan met reageren op mij. Dat is VRIJWILLIG EN BEWUST gedrag. Je labeltje heeft dus weinig tot niks te maken met de manier waarop je hier reageert, je bent gewoon geconditioneerd om je labeltje te gebruiken om je eigen (foute) keuzes te verantwoorden. Maar goed, misschien hebben je ouders of je arts je dit gedrag aangeleerd, dat weet ik niet. Je kan het echter afleren, maar daarvoor moet je wel wat beter je best doen.
En laten we wel wezen, je meme`s dragen niets bij aan een discussie. Onvolwassen en impulsief gedrag van een door en door verwend kind dat gewend is haar zin te krijgen.
Bedankt voor het bewijzen van mijn punt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:01 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hemel, jij weet totaal niets van mij, dat zeggen je posts wel.
Dat is ook niet nodig, aangezien wij (gelukkig) elkaar niet kennen, en ik in het echt niets met jou te maken wil hebben en andersom waarschijnlijk ook niet.
Ik gedraag mij niet naar mijn autisme, het is zoals ik ben, en ja ik kan dat na 18 onderscheiden van mijn bewuste keuzes en gedrag.
Niemand kan zijn autisme (als het werkelijk autisme bij diegene is) "afleren". Dat is simpelweg niet mogelijk. Mensen met autisme kunnen wel ander gedrag aanleren, maar vaak is dat onplezierig voor degene met autisme. Ik heb bijvoorbeeld ook in de winkel gestaan, veel gewerkt in zorginstellingen en slagerijen, maar als ik thuis kwam en ik kon mijn mantel van aangeleerd gepast gedrag afdoen, als ware, dan was ik overstuur, verdrietig en gefrustreerd van een dag vol prikkels.
Och god, meneer heeft even gezocht op Wikipedia hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Leer het verschil tussen hoger bewustzijn en lager bewustzijn en hun bi-directionele relaties mbt keuzes, en kom dan nog maar een keer terug.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bedankt voor het bewijzen van mijn punt.
Meid, je bewijst simpelweg mijn standpunt dat je jouw keuzes verantwoord met je labeltje. Niets meer en niets minder. Hoef je mij niet voor aan te vallen, kijk vooral even naar jezelf, ook al is dat lastig.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:04 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ben je zo opgevoed of heb je jezelf dit gedrag aangeleerd?
Je valt mij continu aan, vraag ik of je dit bizarre gedrag zelf hebt aangeleerd, dan durf je niet eens meer antwoord te geven op de vraag.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Meid, je bewijst simpelweg mijn standpunt dat je jouw keuzes verantwoord met je labeltje. Niets meer en niets minder. Hoef je mij niet voor aan te vallen, kijk vooral even naar jezelf, ook al is dat lastig.
Lekker respectvol.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:59 schreef Chernobog het volgende:
Klacht: vervuiling van de genenpoel.
Meid, de hele wereld is gek behalve jij. Zo beter? Komt je vast bekend voor, dat je niet begrepen wordt door anderen die geen labeltje hebben.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Je valt mij continu aan, vraag ik of je dit bizarre gedrag zelf hebt aangeleerd, dan durf je niet eens meer antwoord te geven op de vraag.
Stoer.
Of je voelt je gewoon snel aangevallen. Dit is vermoedelijk de slachtofferrol waar Scorpie eerder naar verwees.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Je valt mij continu aan, vraag ik of je dit bizarre gedrag zelf hebt aangeleerd, dan durf je niet eens meer antwoord te geven op de vraag.
Stoer.
Ik denk niet dat dit kwartje valt bij haar.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:07 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Of je voelt je gewoon snel aangevallen. Dit is vermoedelijk de slachtofferrol waar Scorpie eerder naar verwees.
Geef nu eens antwoord op de vraag!quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Meid, de hele wereld is gek behalve jij. Zo beter? Komt je vast bekend voor, dat je niet begrepen wordt door anderen die geen labeltje hebben.
Haha! Je eerste zin alleen alquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:45 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja het staat toch voor Alle Dagen Heel Druk. Dan is het onmogelijk dat je geen ruzie krijgt met mensen. Of je zit in je eentje door het huis te rennen of zo, dan misschien alleen boze buren.
Denk ik ook niet. Ze wil vermoedelijk zielig blijven doen, want dat is haar "ding"quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit kwartje valt bij haar.
Och niet alleen van haar. De hele medische wereld zeult er mee.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:09 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Denk ik ook niet. Ze wil vermoedelijk zielig blijven doen, want dat is haar "ding"
Sorry, maar je begrijpt dat 'het gedrag' waar je naar refereert en waarop je reageerde simpelweg een stelling was waarin ik aangaf dat je mijn punt bewees? Dus je vraagt aan mij eigenlijk of ik het mezelf heb aangeleerd dat jij mij gelijk geeft?quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:08 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Geef nu eens antwoord op de vraag!
Heb jij dit gedrag zelf aangeleerd of hebben je ouders je dit geleerd?
Subsidietrekkers? Wtf?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:06 schreef Menno6000 het volgende:
terechte klacht
subsidietrekkers zijn het
Komt omdat ze een lopende cashcow is. Ze brengt geld in het laatje, niet alleen voor zichzelf, maar ook voor haar artsen, haar ouders, zeg maar iedereen die een parasitaire relatie heeft met haar kan flink geld verdienen aan het labeltje.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:10 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Och niet alleen van haar. De hele medische wereld zeult er mee.
Ongetwijfeld is het IRL een heel schuw ventje, dat hier zijn frustratietjes uitleeft.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:08 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Geef nu eens antwoord op de vraag!
Heb jij dit gedrag zelf aangeleerd of hebben je ouders je dit geleerd?
Er was toch ook zo`n topic over dyscalculatie met een griet die wilde dat de opleiding in kwestie aangepast zou worden zodat ze die opleiding kon voltooien? Zelden zo hard gelachen om mensen-met-een-labeltje.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:12 schreef Push. het volgende:
Eens wel met de klacht. Als je niet goed genoeg kan lezen heb je dyslexie, als je niet goed genoeg kan rekenen heb je dyscalculie en als je onopgevoed bent ben je autistisch. Máár het ligt nooit aan het kind/de leerling zelf, want die heeft een afwijking.
Ik ben hoogbegaafd en licht autistisch. Je theorie klopt dus niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:16 schreef mujentas het volgende:
Dat komt door de huidige standaard. Iedereen die niet hoogbegaafd is krijgt al snel een stempeltje op zich gedrukt (vaak met bijhorende uitkering)
Ah, de hele wereld danquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Komt omdat ze een lopende cashcow is. Ze brengt geld in het laatje, niet alleen voor zichzelf, maar ook voor haar artsen, haar ouders, zeg maar iedereen die een parasitaire relatie heeft met haar kan flink geld verdienen aan het labeltje.
Voor iemand die hoogbegaafd zou zijn lees je tergend langzaam, om nog maar niet te spreken over je vermogen om snel te reageren in 1 post, ipv 1 voor 1 af te gaanquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je nergens iets van weet, zeg dan niets.
Bespring Guus_Geluk7, die is hoogbegaafd.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
Mijn zaad is prima, dus als er nog mooie dames zijn hier die mooie en slimme kindjes willen
En licht autistischquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bespring Guus_Geluk7, die is hoogbegaafd.
Onopgevoed autistisch? Wtf? Wat ga jij nu voor onzin uitkramen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:12 schreef Push. het volgende:
Eens wel met de klacht. Als je niet goed genoeg kan lezen heb je dyslexie, als je niet goed genoeg kan rekenen heb je dyscalculie en als je onopgevoed bent ben je autistisch. Máár het ligt nooit aan het kind/de leerling zelf, want die heeft een afwijking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |