SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent zelf een kind met je schoenmaat 39 hoe is het in groep 8 binnenkort de cito toets he ?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:05 schreef trovey het volgende:
Ik heb een autistisch kind...oh, wacht ik heb geen kinderen.
![]()
Gaan we samen doen hè?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:07 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Jij bent zelf een kind met je schoenmaat 39 hoe is het in groep 8 binnenkort de cito toets he ?
Nee ik ben je docent ik heet meneer Berlo,of ben je dat ook alweer vergeten gaat niet goed met je he meisjkequote:Op donderdag 27 december 2012 21:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Gaan we samen doen hè?Jij bent toch degene die schuin achter me zit?
Ouders met kinderen zonder issues zijn misschien minder snel geneigd om te posten over hun issues.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:59 schreef Chernobog het volgende:
Kijk maar eens in OUD, de helft van de mensen daar heeft een kind met een afwijking.
Wie zegt dit eerste nu eigenlijk? Zijn hier statistieken over?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:05 schreef Haantje_pappie het volgende:
Een groot deel hier op Fok is (lichtelijk) autistisch klopt ,maar ik herhaal niet iedereen op fok =autist
Sorry meneer.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:09 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Nee ik ben je docent ik heet meneer Berlo,of ben je dat ook alweer vergeten gaat niet goed met je he meisjke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |