Als het voor die leraren te veel werkt kost om die kinderen wat te leren, worden ze snel doorgestuurd. Vroeger was het gewoon "niet zeuren, meedoen".quote:Op donderdag 27 december 2012 21:13 schreef Prullenbak6 het volgende:
Er moet en zal dan ook bij elk jong kind een stempel op gedrukt moeten worden, waarom?
Ik denk dat het eerder is om al die zogenaamde artsen werk te bezorgen.
Het komt omdat je in Nederland je kind geen rauw voedsel mag geven.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:09 schreef dramatic het volgende:
[..]
Dit. Al schijnt dat in Nederland niet te gebeuren? Dacht ik..
Jij weet zelf ook wel dat hier (lichtelijk)autistische mensen zijn hou je zelf niet voor de gek.Kinderen zonder issues zijn misschien minder snel geneigd om te posten op een forum dan autistische kinderen/jongeren over hun issues.Het internet is een veilige plek voor ze omdat ze kunnen communiceren met mensen die ze niet zien en in RL is het voor hun relatief moeilijk&zwaar om hun klachten bij een vriend als ze die al hebben of onbekenden neer te zetten.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:14 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Wie zegt dit eerste nu eigenlijk? Zijn hier statistieken over?
Ik heb eens een topic inclusief poll over dit onderwerp gemaakt waarin je je eigen 'gehalte qua autisme' kon beoordelen. Het cijfer één stond voor totaal niet autistisch, tien was zwaar autistisch.
Helaas bloedde dit topic al snel dood...
Maar hoe kom jij tot deze conclusie?
Maar ja, net of Fok alleen maar om het ventileren van problemen draait. Ik vraag me toch echt af of 'een groot gedeelte van Fok' (lichtelijk) autistisch is. Aan wat voor percentage denk jij dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:22 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Jij weet zelf ook wel dat hier (lichtelijk)autistische mensen zijn hou je zelf niet voor de gek.Kinderen zonder issues zijn misschien minder snel geneigd om te posten op een forum dan autistische kinderen/jongeren over hun issues.Het internet is een veilige plek voor ze omdat ze kunnen communiceren met mensen die ze niet zien en in RL is het voor hun relatief moeilijk&zwaar om hun klachten bij een vriend als ze die al hebben of onbekenden neer te zetten.
Denk aan Socios ,Schenkstroop en nog een aantal.Percentage durf ik niet te zeggenquote:Op donderdag 27 december 2012 21:26 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Maar ja, net of Fok alleen maar om het ventileren van problemen draait. Ik vraag me toch echt af of 'een groot gedeelte van Fok' (lichtelijk) autistisch is. Aan wat voor percentage denk jij dan?
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:20 schreef Chernobog het volgende:
Oja, de helft van die kinderen is natuurlijk wel hoogbegaafd. Net als met die zeiljongens, complete retards natuurlijk, "zwaar dyslectisch", maar volgens die ouders wel hoogbegaafd. Kunnen de waarheid niet aan. Het is toch heftig om toe te geven dat niet een, maar beide kinderen de debiel zijn om aan het regulier onderwijs deel te nemen. En geloof me, als zelfs LWOO al te moeilijk is, dan ben je echt gefaald,
http://www.metronieuws.nl(...)rZlhw!UgSOxB9W9RCag/
Dat hele verhaal is helemaal klachtwaardig. Die moeder vind het ook 'kindermishandeling' dat haar kinderen in eerste instantie niet mochten gaan zeilen in plaats van naar school te gaan, wat voor achterlijk wijf ben je dan.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:21 schreef Chernobog het volgende:
Vandaag zullen Enrique en Hugo dus gewoon uitvaren. “Ze zijn door het dolle heen”, zegt Schillemans. “Toen de boeken binnenkwamen van de Wereldschool doken ze er meteen in. Ze hebben er gigantisch veel zin in.” ze zijn toch dyslectisch?
Nee, waarschijnlijk is dat zo'n moeder die heel erg betrokken is bij van alles en nog wat waar dat helemaal niet voor nodig is (lees: de zogenaamde 'tijgermoeders', een term die ze overigens zelf verzonnen hebben). Zal wel in de OR van de basisschool hebben gezeten enzo.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:44 schreef Chernobog het volgende:
Die moeder heeft waarschijnlijk een kort pittg kapsel en doet aan tarot. Wedden?
Ja, dat is wel het type dat ik in gedachten heb,quote:Op donderdag 27 december 2012 21:46 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk is dat zo'n moeder die heel erg betrokken is bij van alles en nog wat waar dat helemaal niet voor nodig is (lees: de zogenaamde 'tijgermoeders', een term die ze overigens zelf verzonnen hebben). Zal wel in de OR van de basisschool hebben gezeten enzo.
Maar dat klinkt wel een beetje pauper-achtig? of ben je een classy duivel?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:41 schreef Chernobog het volgende:
Mij Chernobyl noemen terwijl mijn karakter gewoon een badass duivel is.
Mythologie, alles.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:11 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Maar dat klinkt wel een beetje pauper-achtig? of ben je een classy duivel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |