Van Nistelgod.quote:
Nistelraumquote:
En een mooi mensquote:Op donderdag 27 december 2012 21:13 schreef SjaakBauer het volgende:
Fenomenale spits. Echt wekelijks van hem genoten toen hij bij United speelde. Zelden zo'n complete spits gezien als hij was. IJzersterk in de lucht, ijskoude afmaker, tweebenig, snelheid etc. hij had echt alles. Jammer dat hij op die manier weg ging bij United en dat hij het nooit echt heeft kunnen maken in Oranje.
Die schurkte meer tegen Lührling aan hoor. is gewoon een starfucker. Deed ie ook met henk Damen van Den Bosch. Toen die het niet redde als voetballer werd Kraaij zijn "Manager" in de muziek.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:40 schreef Evertjan het volgende:
ontdekt door Hansie Hansie bij FC den Bosch
Goed verwoord. Hij was niet het grootste talent. En dan dit bereikt hebben.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:52 schreef rubbereend het volgende:
Een echte topsporter, extra werk doen om goed te worden in plaats van teren op je talent.
Moest idd aan Ronaldo denken. Die heeft dezelfde mentaliteit, grenzen opzoekenquote:Op donderdag 27 december 2012 21:47 schreef tong80 het volgende:
Hij heeft hetzelfde als Ronaldo. Puur focussen. Kwaliteit zit ook in je hoofd.
Echt respect voor dat soort voetballers. Had ik dat maar gehad op amateurniveau.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:13 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Moest idd aan Ronaldo denken. Die heeft dezelfde mentaliteit, grenzen opzoeken
Wilfried krijgt het wel weer voor elkaar.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:17 schreef rubbereend het volgende:
Knap om zo de telefoon te pakken en te ballen, zijn weinig voetballers die dat doen.
Is nu minder. Maar moest altijd aan Ajax 94/96 denken.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:19 schreef rubbereend het volgende:
oe, de CL tune. Lang niet gehoord
Lurling is wel van effe wat later hoor.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die schurkte meer tegen Lührling aan hoor. is gewoon een starfucker. Deed ie ook met henk Damen van Den Bosch. Toen die het niet redde als voetballer werd Kraaij zijn "Manager" in de muziek.
Tsja, populist hè. dat wat mensen willen zien, plus zijn eigen motieven. Van Nistelrooij heeft zijn pr wel goed voor elkaar. De welwillendheid van het publiek en de pers helpt natuurlijk ook. Zie je in andere sporten overigens net zo goed.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wilfried krijgt het wel weer voor elkaar.
Ontmanteld Kluivert en Ruud op verschillende manieren.
Ga je mij de les lezen over FC Den Bosch ?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:30 schreef Kenju het volgende:
[..]
Lurling is wel van effe wat later hoor.
Kennelijk is dat nodigquote:Op donderdag 27 december 2012 22:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga je mij de les lezen over FC Den Bosch ?
Ja inderdaad hoe ie afscheid nam van het PSV-publiek op de schouders gedragen door Watereus en van Breukelen. En de talloze interviews nadien. Verder is ie te vaak op TV als zogenaamde analist en springt ie van duikplanken af en komt aangescheten als Carlo Boschhard hem nodig heeft. Niet te tellen de talloze reclame's waar ie als miljonair aan meedoet.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:30 schreef Kenju het volgende:
Van Nistelrooij heeft zijn pr wel goed voor elkaar. de welwillendheid van het publiek en de pers helpt natuurlijk ook. Zie je in andere sporten overigens net zo goed.
Ik zal Hans Kraaij jr. even bellen dat ie niet samen met ze heeft gespeeld.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:38 schreef Kenju het volgende:
[..]
Kennelijk is dat nodig
Nistelrooij ging weg in '97, Lurling in '99. Ze hebben daar wel samen gespeeld gedurende twee seizoenen, geloof ik. Maar dat Lurling goed genoeg werd bevonden voor Heerenveen was pas twee jaar later.
???quote:Op donderdag 27 december 2012 22:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja inderdaad hoe ie afscheid nam van het PSV-publiek op de schouders gedragen door Watereus en van Breukelen. En de talloze interviews nadien. Verder is ie te vaak op TV als zogenaamde analist en springt ie van duikplanken af en komt aangescheten als Carlo Boschhard hem nodig heeft. Niet te tellen de talloze reclame's waar ie als miljonair aan meedoet.
Jij zegt dat hij tegen Lurling aanschurkte en een starfucker was. Maar VN was toch de grote man? Op het moment dat Lurling interessant werd voor de Eredivisie-clubs was Kraaij daar alweer drie seizoenen weg.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zal Hans Kraaij jr. even bellen dat ie niet samen met ze heeft gespeeld.
niks volgens mij, woont nog in Marbella. Ik denk dat zijn gezin ook wel enige aandacht verdient na al die jaren. En hij mag er ook wel van genieten. Hij heeft als topsporter geleefd.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:30 schreef Pedroso het volgende:
Wat gaat ie nu doen eigenlijk ? Rentenieren ?
met Advocaat jaquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:16 schreef ZuidGrens het volgende:
Hebben ze het ook gehad over zijn incidenten met Advocaat, C. Ronaldo en Saha?
Had Wilfried de Jong hem nog gevraagd naar hoe dat zat met van Heerenveen naar Amsterdam gaan om Bergkamp te bestuderen? Dat beweerde Ruud namelijk bij Studio Voetbal, terwijl Bergkamp toen niet meer in Amsterdam speelde. Of bewaart Wilfried de Jong zijn kritische journalistiek voor spitsen die minder populair zijn en geen basisplaatsen opeisen?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:30 schreef Kenju het volgende:
Tsja, populist hè. dat wat mensen willen zien, plus zijn eigen motieven. Van Nistelrooij heeft zijn pr wel goed voor elkaar. De welwillendheid van het publiek en de pers helpt natuurlijk ook.
Wat denk je zelf? Noch over zijn incidenten met Ronaldo, Saha, en meerdere andere spelers waar VN er niet boven stond om zijn handjes te laten wapperen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Had Wilfried de Jong hem nog gevraagd naar hoe dat zat met van Heerenveen naar Amsterdam gaan om Bergkamp te bestuderen? Dat beweerde Ruud namelijk bij Studio Voetbal, terwijl Bergkamp toen niet meer in Amsterdam speelde. Of bewaart Wilfried de Jong zijn kritische journalistiek voor spitsen die minder populair zijn en geen basisplaatsen opeisen?
Ik denk niet dat ik het ga terugkijken, twee achterbakse slijmballen bij elkaar en dat een uur lang, dat kan ik niet aan.
Ben het voor een deel wel met je eens. Vond het ook redelijk schandalig hoe ie Kluivert met valse voorwendselen naar de studio lokte om hem vervolgens tot aan de grond toe af te zagen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Had Wilfried de Jong hem nog gevraagd naar hoe dat zat met van Heerenveen naar Amsterdam gaan om Bergkamp te bestuderen? Dat beweerde Ruud namelijk bij Studio Voetbal, terwijl Bergkamp toen niet meer in Amsterdam speelde. Of bewaart Wilfried de Jong zijn kritische journalistiek voor spitsen die minder populair zijn en geen basisplaatsen opeisen?
Ik denk niet dat ik het ga terugkijken, twee achterbakse slijmballen bij elkaar en dat een uur lang, dat kan ik niet aan.
Hij stelde echt wel kritische vragen hoorquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ben het voor een deel wel met je eens. Vond het ook redelijk schandalig hoe ie Kluivert met valse voorwendselen naar de studio lokte om hem vervolgens tot aan de grond toe af te zagen.
Wilfried acteert de integere interviewer maar is zo selectief als de pest.
Van Nistelrooij mag bij hem op schoot schijten, zal er nooit en te nimmer ook maar 1 kritische vraag aan stellen en zo zijn er meer. Van Nistelrooij zal niet voor niets weggestuurd zijn in Manchester. Hij heeft wel meer voor problemen gezorgd overigens, denk aan HSV.
Als spits was v. Nistelrooij in zijn toptijd overigens wel een topper, niet van het niveau v.Basten maar wel van wereldniveau.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:57 schreef Nober het volgende:
Afschuwelijke vent! Hij ging gewoon van Nooit Gedacht in Geffen naar Margriet in Oss die eikel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |