Ik heb dr net ook een vriendelijk bericht verstuurdquote:Op donderdag 27 december 2012 19:11 schreef Coos het volgende:
Jongens jullie moeten echt @ConcernedMom gaan volgen op Twitter. Ik lig regelmatig in een deuk. Ze zou zomaar familie van Opa kunnen zijn.![]()
@ConcernedMom420: For those of you calling me racist? I own black clothes? I have friends that's are friends with colored people? I'm NOT racist.
Net zo vriendelijk als die naar mij?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:11 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ik heb dr net ook een vriendelijk bericht verstuurd
Nog veel onvriendelijker zelfsquote:Op donderdag 27 december 2012 19:12 schreef ZOA het volgende:
[..]
Net zo vriendelijk als die naar mij?
Heb je gevraagd of ze met je trouwen wil dan??quote:Op donderdag 27 december 2012 19:13 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Nog veel onvriendelijker zelfs
Ik heet geen ZOA, ik ben monogaamquote:Op donderdag 27 december 2012 19:15 schreef ZOA het volgende:
[..]
Heb je gevraagd of ze met je trouwen wil dan??
Dat zou pas echt onvriendelijk zijn!
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had weer een voltreffer, begrijp ik
Ik ook .. 1 meisje per keerquote:Op donderdag 27 december 2012 19:16 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ik heet geen ZOA, ik ben monogaam
Eet smakelijkquote:Op donderdag 27 december 2012 19:18 schreef beequeen het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga in de pannen roeren. Laterzzzz.
Roer en eet zequote:Op donderdag 27 december 2012 19:18 schreef beequeen het volgende:
[..]![]()
![]()
Waarom stream jij eigenlijk nog niet? Bij DJ Provox op onzechats.tk is nog wel een plekje over hoor.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:18 schreef beequeen het volgende:
[..]![]()
![]()
Lees het eens in je 2de taal, misschien begrijp je het dan, http://be.wikipedia.org/w(...)B0%D0%BC%D1%96%D1%8Fquote:
Wat saai zeg....quote:
Niets voor jou dan??quote:Op donderdag 27 december 2012 19:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarom stream jij eigenlijk nog niet? Bij DJ Provox op onzechats.tk is nog wel een plekje over hoor.
Moeder en dochter, dat gaat zelfs PB te ver. Alhoewel ...quote:Op donderdag 27 december 2012 19:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Inderdaad. Zelfs Oop heeft twee vrouwen nu.
mja zo saai ben ik dan niet met moeder en 2 dochtersquote:Op donderdag 27 december 2012 19:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Moeder en dochter, dat gaat zelfs PB te ver. Alhoewel ...
ik had het beter in een spoiler kunnen plaatsen ja...quote:Op donderdag 27 december 2012 19:24 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Laat je meissie t maar niet lezen
je wilde gewoon 'opnaaien'quote:Op donderdag 27 december 2012 19:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
ik had het beter in een spoiler kunnen plaatsen ja...
Dat spreekt toch vanzelf?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:27 schreef beequeen het volgende:
Hij zet het gelijk van darts harder en zet zijn koptelefoon op? Zo sluit hij het geliud van de dames uit en die moeten verplicht meekijken?
Niet te geloven toch?quote:
Ben je blind en doof of is dit sinds 2 minuten het geval?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:29 schreef Pearlbitch het volgende:
De oma's hebben de tv gemonopoliseerd, dus kijkt Oop nu darten op de pc.
Bekvingerdarten?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:29 schreef Pearlbitch het volgende:
De oma's hebben de tv gemonopoliseerd, dus kijkt Oop nu darten op de pc.
[ afbeelding ]
Je hoort nu geen dartgeluiden meer, maar alleen de tv.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je blind en doof of is dit sinds 2 minuten het geval?
Ja, was heel gezellig. Jij bij je zus las ik?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet te geloven toch?
Leuke kerstdagen gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |