SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We Photoshoppen en Painten ons gek.
Er wordt een foto gepost. Een situatie, een scene, een ruimte, niets is ons te gek. Wij Photoshoppen/Painten op verzoek of op eigen initiatief een nieuwe bewerkte foto, waar een ander op voort kan beduren
Heb je een foto gepost en ben je te laat, edit deze dan, of plaats hem in een spoiler tag dat een ander er eventueel mee verder kan. Een eigen edit is altijd beter natuurlijk, dan weet je zeker dat hij in de reeks wordt meegenomen.![]()
Hier in Gifjes wat we al gemaakt hebben. Thanks Yveske.
Als ze niet bewegen druk dan even op F5 of Refresh deze pagina handmatig.
Foto 1
Rest onder spoiler TAGS i.v.m laadtijd.
Foto2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto 4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto 5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto 6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto 7SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto 8SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto 9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto 10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto 11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto 12SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto 13SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto 14SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto 15
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto 16SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In dit deel is al gemaakt:
Foto 17SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto 18SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige Topics:
ONZ / [PHOTOSHOP] Aanvullen.
ONZ / [Photoshop] Aanvullen #2
Iedereen is welkom met leuke aanvullingen:
Hou het netjes en hou proporties een beetje in de gaten. Ga niet over elkaars paintwerk heen painten dat wordt niet gewaardeerd. Jouw paint wordt aangepast of niet meegenomen in de reeks.
Painters! Meld je en kom in de OP.....
Minstens 15 edit voor nieuwe foto? Het lijkt mij handig om elke foto te nummeren. Op een bordje, billboard, auto, weg, kameel, biermerk of bedenk het maar en deze te verwerken in de foto. Zodra de 15 a 20 gehaald is, wordt de laatste foto verwerkt in foto 1 van de eerstvolgende poster met een nieuwe foto.
Post eerst de orginele foto en dan je eerste edit + het eindresultaat van de laatste foto (NR #15 dus) daarin verwerkt.
Eerst komt eerst maalt. Kut foto helaas, maar dan moeten we daarmee verder.
Eerste edit met nieuwe foto is bindend.
› Mensen met een Ipad of dergelijks hebben moeite met grote foto's. Basisfoto mag best groot zijn (in een spoiler TAG plaatsen s.v.p)
› De eerste edit met een resolutie van 1024*768 lijkt mij groot genoeg. Ook voor de mensen met een tablet.
Poll: Graag alleen serieus beantwoorden:
Poll: Wat vind jij? Is deze reeks te braaf?
• Ja
• Nee
• Geen mening, ander; reageer ....
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Painters Thx heel erg voor veel lachmomenten.
Game on:
Nieuw topic. Nieuwe foto.
Huge versionSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1024*768 versie
1024*768 Edit Version
[ Bericht 0% gewijzigd door edjuh18 op 01-01-2013 18:50:47 ]![]()
Waar upload een plaatje van 5 mb?
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?![]()
imgur.comquote:Op donderdag 27 december 2012 18:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Waar upload een plaatje van 5 mb?![]()
die heeft een max van 5 mb toch?quote:Who's the black private dick
Geen idee, nog nooit problemen gehad.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
die heeft een max van 5 mb toch?![]()
Hoe dan ook, hier mijn bijdrage
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:00 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ik ben gewoon anders, anders ben ik gewoon![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:00 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Doe m dan wat lager, nu zijn de voeten van de Heer niet te zien.quote:Who's the black private dick
![]()
[ Bericht 13% gewijzigd door Yveske op 27-12-2012 19:48:34 ]Ik ben gewoon anders, anders ben ik gewoon![]()
Ik heb Yveske al link gestuurd naar een editSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:46 schreef edjuh18 het volgende:
Ik heb Yveske al link gestuurd naar een editCheersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben gewoon anders, anders ben ik gewoon![]()
![]()
Edit: Fixed!Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
Goeie op
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
quote:Een Feyenoordlogo op mijn Twenteballon is een zeer kwalijke zaakquote:......Ga niet over elkaars paintwerk heen painten dat wordt niet gewaardeerd.....Helaas ben ik niet thuis en ben ik dus niet in de gelegenheid om hier een FC Twentelogo overheen te plakken
![]()
![]()
Zie nou ineens dat ik stukjes lucht ben vergeten. Jammer dan.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:57 schreef HaJee het volgende:
[..]
[..]
Een Feyenoordlogo op mijn Twenteballon is een zeer kwalijke zaakHelaas ben ik niet thuis en ben ik dus niet in de gelegenheid om hier een FC Twentelogo overheen te plakken
Hahahah Hajee, sorry, ik kon het niet latenquote:......Ga niet over elkaars paintwerk heen painten dat wordt niet gewaardeerd.....![]()
![]()
Pas dan ook de nummering aanquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:25 schreef Differ het volgende:
[..]
[..]
Hahahah Hajee, sorry, ik kon het niet laten![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:21 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo, vlaggetje op de mand en omdat ik de beroerdste niet ben ook nog een Feyenoord-logootje op dat troosteloze gebouwtje linksquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:25 schreef Differ het volgende:
[..]
[..]
Hahahah Hajee, sorry, ik kon het niet laten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:52 schreef edjuh18 het volgende:
[..]Hmm, vind het nogal zonde tbh nu ziet alles er veel minder mooi uit. En een plaatje van 2mb zoals ik die uploadde is prima te doen op een tablet/telefoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
Ik vind het allemaal prima, we horen het wel van de mensen met een tablet/telefoon hoeveel last ze ervan ondervinden.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Hmm, vind het nogal zonde tbh nu ziet alles er veel minder mooi uit. En een plaatje van 2mb zoals ik die uploadde is prima te doen op een tablet/telefoon.![]()
Nieuwe foto maar eens dacht ik. Een interieur voor de verandering.
Origineel:
Vorige plaatje en nummer toegevoegd:
Maak er wat moois van. Ik moet nu echt naar bed want vroeg weer op![]()
![]()
![]()
frans bauwer met lipperstiftvroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_vándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_prätéñ![]()
Het is hier dan wel Onzin maar dit lijkt echt weer nergens op.....quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:58 schreef 1marcelfilms het volgende:
[ afbeelding ]
frans bauwer met lipperstift
Uit de OP en al vaker over gehad:quote:....hou proporties een beetje in de gaten.Ga niet over elkaars paintwerk heen painten dat wordt niet gewaardeerd.....![]()
![]()
Vuurtje aangedaan en de arme verdwaalde soldaat een handje geholpen. en nog wat
[ Bericht 14% gewijzigd door edjuh18 op 29-12-2012 17:50:53 ]![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:06 schreef HaJee het volgende:
[..]
Het is hier dan wel Onzin maar dit lijkt echt weer nergens op.....
Uit de OP en al vaker over gehad:
[..]Tevens is het Bauer
![]()
Dikke vingerquote:vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_vándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_prätéñ![]()
en nummertje 13. Thx for the edit HaJee. Hier een lekker wijf voor je
[ Bericht 17% gewijzigd door edjuh18 op 30-12-2012 01:27:28 ]![]()
Uitknippen en vergroten lukte. Tot leven wekken helaas nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:46 schreef edjuh18 het volgende:
en nummertje 13. Thx for the edit HaJee. Hier een lekker wijf voor je
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:54 schreef HaJee het volgende:
[..]
Uitknippen en vergroten lukte. Tot leven wekken helaas nietLeuk zo een 3d printer, maar het is toch niet.
![]()
![]()
Wederom een welkome toevoeging aan FOK!quote:
Fourever
En niet over elkaar heen werken. Beetje kan wel, maar hele dingen laten verdwijnen is niet tof.
![]()
Bovendien niet genummerd en een uploadsite die z'n naam zo nodig op het plaatje moet achterlaten.quote:Op zondag 30 december 2012 13:46 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Wederom een welkome toevoeging aan FOK!
Fourever
En niet over elkaar heen werken. Beetje kan wel, maar hele dingen laten verdwijnen is niet tof.
Maar eens een nieuwe doen? Wie?![]()
Komo jassenquote:Op zondag 30 december 2012 13:54 schreef HaJee het volgende:
[..]
Bovendien niet genummerd en een uploadsite die z'n naam zo nodig op het plaatje moet achterlaten.
Maar eens een nieuwe doen? Wie?![]()
![]()
Eerste die met nieuwe foto komt.Ik ga ff stickie draaien dus ik zal het niet zijn
![]()
![]()
Nieuw plaatje, ik zal straks ff wat toevoegen
Hier is nog een gifje van regelmatig terugkerende deelnemers met hun naam erbij.
Als ik nog mensen vergeten ben, dm me even.
Ik ben gewoon anders, anders ben ik gewoon![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:20 schreef HaJee het volgende:
[..]
Zo, vlaggetje op de mand en omdat ik de beroerdste niet ben ook nog een Feyenoord-logootje op dat troosteloze gebouwtje links
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Dan mag Tom natuurlijk ook niet ontbreken!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Ja de AH hier in de buurt lijkt wel een beetje hierop vandaarquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:33 schreef HaJee het volgende:
[..]
Zonder die AH was ik daar niet opgekomen![]()
Ook in 2013 moet dit topic hoog blijven. Hij was veel te ver weggezakt![]()
![]()
![]()
Chocoladetaartjes.
Supermarktenoorlogquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:00 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Ik was al bezig met een olifant maar dit is ook goed![]()
![]()
Je hebt de poedersuiker van een oliebol afgelikt, ik zie het wel! Viespeukquote:
Chocoladetaartjes.
Schandalig! Bel de FOK!kende rechter!!!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:02 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Je hebt de poedersuiker van een oliebol afgelikt, ik zie het wel! Viespeuk![]()
![]()
Dat is het lekkerstquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:02 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Je hebt de poedersuiker van een oliebol afgelikt, ik zie het wel! Viespeuk![]()
Ik had al een heleboel gerepareerd. Sorry ik zal volgende keer beter opletten. Ook bij piekema bij de karretjes ben ik de achtergrond vergeten weg te halen![]()
![]()
![]()
![]()
Moest even zoeken naar het topic en de plaatjes die ik had gemaaktquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:03 schreef HaJee het volgende:
[..]
Schandalig! Bel de FOK!kende rechter!!!
ONZ / Onrecht aangedaan? Welkom bij de FOK!-rechter.
Sorry voor dit tussendoortje dat niets met aanvullen van doen heeft![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:09 schreef HaJee het volgende:
[..]
Moest even zoeken naar het topic en de plaatjes die ik had gemaakt
ONZ / Onrecht aangedaan? Welkom bij de FOK!-rechter.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry voor dit tussendoortje dat niets met aanvullen van doen heeftNee niet de rechter. Het spijt mij enorm
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, ik zal er maar een nieuwe ingooien dan
Origineel:
En de vorige erin:
You can trust me, trust nobody...![]()
Sorry, maar ik sla jouw foto even over. Die nummering is nog niet zo erg maar je hebt het formaat veranderd waardoor de foto in elkaar gedrukt is. Probeer die vogel nog eens opnieuw in de foto hieronder te plaatsen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:12 schreef Syphixx het volgende:
godver kut chrome .. 3 onzinnige post waaruit het een gewone edit moest zijn![]()
![]()
Oké, reeds gebeurd...quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:21 schreef HaJee het volgende:
[..]
Sorry, maar ik sla jouw foto even over. Die nummering is nog niet zo erg maar je hebt het formaat veranderd waardoor de foto in elkaar gedrukt is. Probeer die vogel nog eens opnieuw in de foto hieronder te plaatsen.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Er hangen onderbroeken tussen de 2 torens. Pas het even aan als je wilt..Anders doe ik het wel als het je niet luktquote:![]()
![]()
Ah, ik zie nu pas wat het zijn en dat iemand die erin heeft gepaintquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:02 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Er hangen onderbroeken tussen de 2 torens. Pas het even aan als je wilt..Anders doe ik het wel als het je niet lukt
Ik plak ze er wel even in
Topquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:04 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ah, ik zie nu pas wat het zijn en dat iemand die erin heeft gepaint
Ik plak ze er wel even indan ga ik verder met mijn edit als jij gepost hebt.
![]()
Done:quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:05 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Topdan ga ik verder met mijn edit als jij gepost hebt.
Zo dan
Origineel:
Met de vorige foto:
[ Bericht 4% gewijzigd door Mano_ op 04-01-2013 01:44:06 (Nummering!) ]![]()
![]()
Edit: mijn photobucket heeft besloten te resizen naar 1024 breedIemand grote problemen daarmee?
[ Bericht 42% gewijzigd door Neroje op 04-01-2013 14:17:02 ]You can trust me, trust nobody...![]()
Die flat waar het nummer op staat is dezelfde als het hoogste gebouw dat ik in de vorige foto heb geplempt.![]()
Totaalfaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
www.Diablolivestream.com | DiabloLiveStream | The Diablo live stream community
www.javaforums.nl/community/stats | JavaForums.nl voor studenten en beginnende ontwikkelaars! Heeft u Java gerelateerde vragen?![]()
Laatste poging om nog iets te maken van deze topicreeks. Nieuw plaatje. De pier van Scheveningen. Eens kijken of we 'm kunnen aanvullen met zaken die weer publiek trekken.
Origineel:
Vorige foto en helicopterlandingsplaats (hoe moet ik er anders komen) toegevoegd...
![]()
![]()
![]()
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
bumpDit -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Geen probleem...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:09 schreef AadBilnaat het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry niet gezien dat je hem weer bewerkt hebt.![]()
![]()
bumpDit -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Forum Opties Forumhop: Hop naar: