Beste mede-FOK!kers.
Ik loop hier al een tijdje mee, maar merk de laatste tijd dat er dringend behoefte is aan gerechtigheid en methoden om confliten te bemiddelen.
Er zijn op dit forum 3 standen; de Admins zoals Danny & Yvonne, de Moderators zoals; Crutch, BrandX, Oerbeer, Smegmanus en Myraela, en de gewone users. De jij en ik. Mensen die geen rood paars blauw in de naam hebben staan.
Verder zullen er best nog wel wat mensen zijn die zich meer op de achtergrond houden met onderhoud op de site bijvoorbeeld, maar die zijn niet echt van zake in conflicten op het forum.
Ik bied mijzelf bij deze aan om conflicten tussen de standen op te lossen. Ook zul je mij geregeld tegenkomen als een soort rijdende FOK!-rechter om gerechtigheid te scheppen, en de waarheid dan ook op tafel te werpen.
Als je het bijvoorbeeld niet eens bent met een bepaalde ban, een bepaald slotje op een topic of als je vindt dat je onjuist wordt behandeld hier op FOK! voor al dit soort zaken kun je mij benaderen hier in mijn topic.
Ik zal mijn vaardigheden en kennis gebruiken om een conflict zo soepel mogelijk te laten oplossen, waarbij beide partijen weer met een gerust hart verder kunnen... En zo nodig ook een partij kiezen die het meeste gerechtigheid verdient.
Voor verdere vragen; die kunt u hier onder stellen.
Groeten van de nieuwe FOK!-rechter Ikbenserieus
Ik geef hem je morgen wel terug.