Je hebt de poedersuiker van een oliebol afgelikt, ik zie het wel! Viespeukquote:
Schandalig! Bel de FOK!kende rechter!!!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:02 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Je hebt de poedersuiker van een oliebol afgelikt, ik zie het wel! Viespeuk
Dat is het lekkerstquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:02 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Je hebt de poedersuiker van een oliebol afgelikt, ik zie het wel! Viespeuk
Moest even zoeken naar het topic en de plaatjes die ik had gemaaktquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:03 schreef HaJee het volgende:
[..]
Schandalig! Bel de FOK!kende rechter!!!
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:09 schreef HaJee het volgende:
[..]
Moest even zoeken naar het topic en de plaatjes die ik had gemaakt
ONZ / Onrecht aangedaan? Welkom bij de FOK!-rechter.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry voor dit tussendoortje dat niets met aanvullen van doen heeft
Sorry, maar ik sla jouw foto even over. Die nummering is nog niet zo erg maar je hebt het formaat veranderd waardoor de foto in elkaar gedrukt is. Probeer die vogel nog eens opnieuw in de foto hieronder te plaatsen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:12 schreef Syphixx het volgende:
godver kut chrome .. 3 onzinnige post waaruit het een gewone edit moest zijn
Oké, reeds gebeurd...quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:21 schreef HaJee het volgende:
[..]
Sorry, maar ik sla jouw foto even over. Die nummering is nog niet zo erg maar je hebt het formaat veranderd waardoor de foto in elkaar gedrukt is. Probeer die vogel nog eens opnieuw in de foto hieronder te plaatsen.
[ afbeelding ]
Er hangen onderbroeken tussen de 2 torens. Pas het even aan als je wilt..Anders doe ik het wel als het je niet luktquote:
Ah, ik zie nu pas wat het zijn en dat iemand die erin heeft gepaintquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:02 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Er hangen onderbroeken tussen de 2 torens. Pas het even aan als je wilt..Anders doe ik het wel als het je niet lukt
Topquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:04 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ah, ik zie nu pas wat het zijn en dat iemand die erin heeft gepaint
Ik plak ze er wel even in
Done:quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:05 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Topdan ga ik verder met mijn edit als jij gepost hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |