SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
Hihiquote:
Oke, dan zitten we op 12 of 11 of 10 aanwezigenquote:Op donderdag 27 december 2012 16:23 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Yvonne komt niet.
Turkije verwacht 4 procent groei in 2013.
Er was iemand genaamd opdemeet die ook kwamquote:Op donderdag 27 december 2012 16:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Oke, dan zitten we op 12 of 11 of 10 aanwezigen.
Hee, das niet lief!quote:
Daar heb ik dan ook rekening mee gehouden. Als die nou een beetje een vent zou zijn zou die de precieze locatie ed. krijgen.. Ik ga niet mn nummer aan iedereen gevenquote:Op donderdag 27 december 2012 16:34 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Er was iemand genaamd opdemeet die ook kwam
Ambi niet, kanovinnie niet, yvonne niet..quote:Op donderdag 27 december 2012 16:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Oke, dan zitten we op 12 of 11 of 10 aanwezigen.
nooitquote:
moet ik me aangesproken voelen?quote:
Waarom ist iedereen zo prikkelbaar hiero de laatste tijdquote:Op donderdag 27 december 2012 16:45 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
moet ik me aangesproken voelen?
Winterdepressie.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Waarom ist iedereen zo prikkelbaar hiero de laatste tijd
Wat is jou probleem a mattie zoek je fittie ofzoquote:Op donderdag 27 december 2012 16:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Da's dan weer aan mij te wijten.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij mag wel op mijn feestje komenquote:Op donderdag 27 december 2012 16:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
Winterdepressie.
We zijn Afrikaanse diersoorten, we horen in een warm habitat te leven voldoende vitamine D te produceren onder invloed van UV-straling.
Wat voor feestje? Zijn er 15-jarige chimi's aanwezig? Dan kom ik wel.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:49 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Jij mag wel op mijn feestje komen
Kijk je esra erol die 19 jarige meid is op mijn feestje aanwezig en natuurlijk 16 jarigi chimi'squote:Op donderdag 27 december 2012 16:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat voor feestje? Zijn er 15-jarige chimi's aanwezig? Dan kom ik wel.
Prima feestje mooi legaal alles ook.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:55 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Kijk je esra erol die 19 jarige meid is op mijn feestje aanwezig en natuurlijk 16 jarigi chimi's
hihi cool heb net nieuwe zwembroek wel gauw wat situps doen vanavond voor de abs xDquote:Op donderdag 27 december 2012 16:56 schreef fb12fb12 het volgende:
Het is een zwemfeestje en daarna patat/friet eten en dan zet ik je wel thuis af met de fiets de chimi's mogen lopen
omdat de wereld niet is vergaan..quote:Op donderdag 27 december 2012 16:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Tuurlijk er is ook kindercola jwz die echte niet de neppe van aldiquote:Op donderdag 27 december 2012 16:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Prima feestje mooi legaal alles ook.
Mag ik ook g?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:56 schreef fb12fb12 het volgende:
Het is een zwemfeestje en daarna patat/friet eten en dan zet ik je wel thuis af met de fiets de chimi's mogen lopen
Gwn met tshirt zwemmmen jeweetquote:Op donderdag 27 december 2012 16:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
hihi cool heb net nieuwe zwembroek wel gauw wat situps doen vanavond voor de abs xD
Het is winter.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Da's dan weer aan mij te wijten.
Aait welke dag is da? Ik kom zekursquote:Op donderdag 27 december 2012 16:59 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Tuurlijk jij mag wel die 19 jarige chimi
master dat jij komt kunne we weer salto's van de hoge duikplank doenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Aait welke dag is da? Ik kom zekurs
Of kunnen we die chimis op onze nek plaatsen en kunnen ze topless worstelen enzoquote:Op donderdag 27 december 2012 17:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
master dat jij komt kunne we weer salto's van de hoge duikplank doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Of kunnen we die chimis op onze nek plaatsen en kunnen ze topless worstelen enzo
haha dan mag jij kim wel die is me iets te zwaar xDquote:Op donderdag 27 december 2012 17:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Of kunnen we die chimis op onze nek plaatsen en kunnen ze topless worstelen enzo
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:05 schreef xminator het volgende:
Vay yalaka vay ik kwam met wetenschappelijke onderbouwing alles.
en dan mag ik zeker topless worstelen? mwhahahquote:Op donderdag 27 december 2012 17:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij mak ook joinen, Deniz kan dan chillen in de bubbelbad alles iksDee
Nu je het zelf zegt..quote:Op donderdag 27 december 2012 17:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
en dan mag ik zeker topless worstelen? mwhahah
Jij hebt weinig tieten, doe maar nietquote:Op donderdag 27 december 2012 17:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
en dan mag ik zeker topless worstelen? mwhahah
Hij leeft nog!quote:Op donderdag 27 december 2012 17:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij hebt weinig tieten, doe maar nietgeen gezicht enzo.
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:04 schreef sylvesterrr het volgende:
@Ambi: sinds ik mezelf ex-pechvogel noem heb ik nog geen vervelende dingen meegemaakt.Dankzij jou!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jouw pech is nu de mijne! Take it back.
wtf?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dus je komt morgen?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Pronte borstjes towk.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je mag 'pech' morgen in Rotterdam aan mij teruggeven. Deal?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]jouw pech is nu de mijne! Take it back.
waarom doe je raar :\quote:
Nope.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je mag 'pech' morgen in Rotterdam aan mij teruggeven. Deal?
O wee als ik het niet krijg.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Aan wie gaan we deze award uitreiken jongens?
[ afbeelding ]
Vraag dat morgenavond nogmaals.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Aan wie gaan we deze award uitreiken jongens?
[ afbeelding ]
En britney zekkeeerquote:Op donderdag 27 december 2012 17:01 schreef Levolution het volgende:
fb12 komen fleur en kim ook? die zijn echt makkelijk te fixe ;p
Dan wil ik hem.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je weet dat ik in je mond mag plassen als je hem krijgt hé.
Ik ben allang niet meer natty, whey alles.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Onthoudt wel dat je dan niet meer natty bent hé.
Lekker warm.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je weet dat ik in je mond mag plassen als je hem krijgt hé.
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ben allang niet meer natty, whey alles.
hmm volgens mij had ik egt iets anders op die dag maarja sgijt ik kom wel gwn naar jouw swagge feestquote:Op donderdag 27 december 2012 17:23 schreef fb12fb12 het volgende:
Het feestje is op de 28e dus neem zwembroek mee ik haal jullie op met mijn fiets
Jij krijgt een extra helal frikandel van hassen we stelen welquote:Op donderdag 27 december 2012 17:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
hmm volgens mij had ik egt iets anders op die dag maarja sgijt ik kom wel gwn naar jouw swagge feest
Is dit een fusion tussen JJ en Ayca?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:31 schreef fb12fb12 het volgende:
xminator je mag jaycee insmeren met olie
Heet zij jaycee dan nee toch jaycee is het hoertje hier in de buurtquote:Op donderdag 27 december 2012 17:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is dit een fusion tussen JJ en Ayca?
oh die, ze zegt wel altijd haar naam maar ik onthout dat tog nie daar kom ik niet voor ;pquote:Op donderdag 27 december 2012 17:33 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Heet zij jaycee dan nee toch jaycee is het hoertje hier in de buurt
Mischien als je haaar frikandel geeft mag je haar plekje aanrakenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
oh die, ze zegt wel altijd haar naam maar ik onthout dat tog nie daar kom ik niet voor ;p
Ik moest echt kankerhard lachen maar zoiets zeg je niet overquote:Op donderdag 27 december 2012 17:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
ik heb laatst met ayca gemeet se had hare op haar arme xDDD
ga weg man kga tog geen frikadelle uitdele werk hard voor me geld gekquote:Op donderdag 27 december 2012 17:35 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Mischien als je haaar frikandel geeft mag je haar plekje aanraken
BU NE LANNN AMENA KOYUUUMM SERIFZISquote:Op donderdag 27 december 2012 17:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik moest echt kankerhard lachen maar zoiets zeg je niet overAyca
.
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
BU NE LANNN AMENA KOYUUUMM SERIFZIS
Ayca is inderdaad een coole chick.
Newsflash, Turkse vrouwen zijn harig. De een hariger dan de ander.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
ik heb laatst met ayca gemeet se had hare op haar arme xDDD
Wat doe je?? Mn dromen..quote:Op donderdag 27 december 2012 17:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Newsflash, Turkse vrouwen zijn harig. De een hariger dan de ander.
oja meen je dat xD heb jij ook kontgathaar? xDdquote:Op donderdag 27 december 2012 17:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je moet ze ook even laten rusten (rijzen) he!quote:Op donderdag 27 december 2012 17:42 schreef sylvesterrr het volgende:
Ow, nu ik een keukenweegschaal heb weet ik waarom de oliebollen gisteren niet zijn gelukt... Ik was in de veronderstelling dat ik de helft van de oliebollenmix (dus 250g) gebruikte, maar blijkbaar heb ik maar 170g gebruikt.
Yuri, doe normaal man.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
oja meen je dat xD heb jij ook kontgathaar? xDd
Als je vervuild bent met Arabische genen ja, raszuivere Turkse dames niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Looney Tunesquote:
Lame-ass Game Boy Color spelletje.quote:
Pics van je nichtje.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Looney Tunes
Voor m'n verjaardag heb ik een keukenschort met een Looney Tunes-opdruk (sylvester & tweety) gekregen van m'n nichtje.
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als je vervuild bent met Arabische genen ja, raszuivere Turkse dames niet.
Uiteraard, maar de verhouding mix-water klopte niet. Het beslag was niet dik genoeg waardoor het direct uit elkaar viel.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Je moet ze ook even laten rusten (rijzen) he!
Pics van jou in je keukenschort.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Looney Tunes
Voor m'n verjaardag heb ik een keukenschort met een Looney Tunes-opdruk (sylvester & tweety) gekregen van m'n nichtje.
Geen Arabische nee.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]jij hebt zeker niet veel Turkse vrouwen naakt gezien.
Hoeft niet brah zeg maar gewoon welke lekker is dan doe ik die. Moet binnenkort weer nieuwe.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Levo moet je nog whey samples hebben?
Ik had een echte Ambi opmerking klaar. Gezien ik wat 'aardiger' wil zijn, bosver..quote:Op donderdag 27 december 2012 17:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
oja meen je dat xD heb jij ook kontgathaar? xDd
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik had op de middelbare school een Afghaans meisje in mijn klas. Als zij voorover zat dan zag je gewoon fucking haren op haar onderrug. Als ik niet zo'n beschaafd jongetje was zoals ik ook ben, dan had ik op haar hoofd gescheten.
Jammer. Ik ben nu bezig met die samplepack van B&F. Binnenkort drop ik die review van XXL toentertijd samen met die van B&F.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hoeft niet brah zeg maar gewoon welke lekker is dan doe ik die. Moet binnenkort weer nieuwe.
Nee, liever niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
Pics van jou in je keukenschort.
Hoezo wil je uitdelen dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jammer. Ik ben nu bezig met die samplepack van B&F. Binnenkort drop ik die review van XXL toentertijd samen met die van B&F.
Wat een mietje ben je ook.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik had een echte Ambi opmerking klaar. Gezien ik wat 'aardiger' wil zijn, bosver..
Hahaha dat ook ja, fucking ranzig man. Stenigen die handel.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die Afghanen mogen ook nooit hun wenkbrauwen epileren van hun vaders, is haram ofzo. Echt sicke monobrauwen hebben die.
Heb er twee over man.quote:
Pffffff, Afghaanse chicks zijn verdomde prachtig. Schoonheid niet weten te waarderen.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die Afghanen mogen ook nooit hun wenkbrauwen epileren van hun vaders, is haram ofzo. Echt sicke monobrauwen hebben die.
Als je van sandniggers houdt ja.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Pffffff, Afghaanse chicks zijn verdomde prachtig. Schoonheid niet weten te waarderen.
Aight brah.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Cappuccino en morgen krijg ik er nog één. Ik DM je wel.
Vertel.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:52 schreef fb12fb12 het volgende:
Jullie raden nooit wat ik net heb gegeten
Maakt niet uit je bent toch lelijkquote:Op donderdag 27 december 2012 18:11 schreef sylvesterrr het volgende:
anderhalve week niet naar kantoor gaan = anderhalve week niet scheren...
Zal ik me morgen wel of niet scheren? Ik twijfel.
Bedankt voor de bevestiging!quote:Op donderdag 27 december 2012 18:13 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Maakt niet uit je bent toch lelijk
Niks is lekkerder dan lahmacun met tomaar en sla en knoflooksausquote:Op donderdag 27 december 2012 18:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh lekker. Ik ben nu homemade tursu aan het eten. Teringlekker.
Sylvester, laten staan.
Graag gedaanquote:Op donderdag 27 december 2012 18:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bedankt voor de bevestiging!
Niet scheren natuurlijk.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:11 schreef sylvesterrr het volgende:
anderhalve week niet naar kantoor gaan = anderhalve week niet scheren...
Zal ik me morgen wel of niet scheren? Ik twijfel.
TurkenopFok is één en al massagedrag.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niet scheren natuurlijk.
Gladde gezichten zijn net als maatpakken slechts gedragscodes die opgelegd worden door hoge piefen om afwijkend gedrag te convergeren tot één maatschappelijk geaccepteerd massagedrag welke individualiteit de kop in moet drukken.
Gelukkig ben jij zo rebels met je lopende hypotheek en je 9 tot 5-baan.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
TurkenopFok is één en al massagedrag.
Ik teken vrijdag mijn koopakte en ben binnenkort van mijn hypotheek af.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij zo rebels met je lopende hypotheek en je 9 tot 5-baan.
Wow!quote:Op donderdag 27 december 2012 18:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik teken vrijdag mijn koopakte en ben binnenkort van mijn hypotheek af.
Tot begin november schoor ik me ook niet, vond een baardje wel fijn en makkelijk. Iemand zei dat het me niet goed stond waarna ik me wel ben gaan scheren. Sindsdien zie ik er een stuk jonger uit (ik merk op het werk gewoon dat ik minder serieus word genomenquote:Op donderdag 27 december 2012 18:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niet scheren natuurlijk.
Gladde gezichten zijn net als maatpakken slechts gedragscodes die opgelegd worden door hoge piefen om afwijkend gedrag te convergeren tot één maatschappelijk geaccepteerd massagedrag welke individualiteit de kop in moet drukken.
bedankt, maar dan heb ik het toch liever koudquote:Op donderdag 27 december 2012 18:30 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Als je sorry had gezegd kwam ik je opwarmen
Whehehequote:Op donderdag 27 december 2012 18:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
bedankt, maar dan heb ik het toch liever koud
quote:Op donderdag 27 december 2012 18:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
bedankt, maar dan heb ik het toch liever koud
Ga dood door de kouquote:Op donderdag 27 december 2012 18:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
ik ga.. ehhh.. ja niks eigenlijk
dat is ayra zelf een ekte hommoquote:Op donderdag 27 december 2012 18:34 schreef WammesWaggel het volgende:
TURKEN IN DE MEDIA
EenVandaag, dat is die vrind van Ayra toch?
quote:Op donderdag 27 december 2012 18:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik teken vrijdag mijn koopakte en ben binnenkort van mijn hypotheek af.
Pics van de wrapsquote:Op donderdag 27 december 2012 18:36 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ben nu heerlijke wraps aan het maken...
Daarna poging #2 voor de oliebollen.
waar?quote:Op donderdag 27 december 2012 18:36 schreef xminator het volgende:
[..]
dat is ayra zelf een ekte hommo
Dank je wel Arcadia!quote:Op donderdag 27 december 2012 18:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]Gefeliciteerd. Op naar een nieuw leven en nieuw begin!
quote:Op donderdag 27 december 2012 18:42 schreef fb12fb12 het volgende:
Sylvesterrr gooi straks pics van je wraps
Dat baardje is wel een beetje jammer.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
www.eenvandaag.nl/binnenland/42281/i_like_zcan_akyol_eus_
filmproducent Eyeworks gaat z’n verhaal verfilmen.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
www.eenvandaag.nl/binnenland/42281/i_like_zcan_akyol_eus_
Sprak het boek je aan?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:12 schreef Bilge het volgende:
Dat boek ligt hier weg te rotten. Wil 1 van de meetgangers hem overkopen?
Ja daaaaag, loop je eerst de misgunners warm te maken en dan zeg je het niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Informeer de mensen per PM. Buraya yazma.
goed planquote:Op donderdag 27 december 2012 19:01 schreef zarGon het volgende:
xminator, jij hebt de nummers van de mensen die komen. Kun je even een WhatsApp-groep aanmaken met die mensen?
Even hoi zeggen en alvast een groepje hebben om snel te kunnen communiceren. Of is het te vroeg?.
Waarom zou X de misgunners en de niet-komers moeten informeren?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja daaaaag, loop je eerst de misgunners warm te maken en dan zeg je het niet.
jeetje, wat heftig.. sterkte dan maarquote:Op donderdag 27 december 2012 19:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik moet morgen poepen heb ik het gevoel, dus ik misschien kan ik niet aanwezig zijn._______!
Indien men daar geen bezwaar tegen heeft doe ik dat wel, iedereen heeft mijn nummer toch alquote:Op donderdag 27 december 2012 19:01 schreef zarGon het volgende:
xminator, jij hebt de nummers van de mensen die komen. Kun je even een WhatsApp-groep aanmaken met die mensen?
Even hoi zeggen en alvast een groepje hebben om snel te kunnen communiceren. Of is het te vroeg?.
Kan toch ook gewoon in het restaurant.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik moet morgen poepen heb ik het gevoel, dus ik misschien kan ik niet aanwezig zijn._______!
Ik kocht het boek een beetje uit broederliefde, voor een beginnende Turks-Nederlandse schrijver, maar naar mate ik ontdekte wat voor een goddeloze en losbandige bandiet hij was (hij besteelt zelfs zijn moeder) voelde ik me enigszins verraden. Hij is qua mindset zo verkaasd als maar kan, maar misschien dat dat jou wel aanspreekt?quote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:24 schreef xminator het volgende:
[..]
ik heb geen bezwaar iigquote:Op donderdag 27 december 2012 19:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Indien men daar geen bezwaar tegen heeft doe ik dat wel, iedereen heeft mijn nummer toch al
ik ben wel geinteresseerdquote:Op donderdag 27 december 2012 19:26 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik kocht het boek een beetje uit broederliefde, voor een beginnende Turks-Nederlandse schrijver, maar naar mate ik ontdekte wat voor een goddeloze en losbandige bandiet hij was voelde ik me enigszins verraden. Hij is qua mindset zo verkaasd als maar kan, maar misschien dat dat jou wel aanspreekt?![]()
Zijn schrijfstijl is wel leuk: vlot, direct, veel straattaal maar ook wat moeilijke woorden die hij er express in lijkt te hebben gedaan om wat slimmer over te komen.Ik heb vaak moeten lachen om zijn vader, dat is echt een geval apart.
Bilge, bezwaar?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:26 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik kocht het boek een beetje uit broederliefde, voor een beginnende Turks-Nederlandse schrijver, maar naar mate ik ontdekte wat voor een goddeloze en losbandige bandiet hij was (hij besteelt zelfs zijn moeder) voelde ik me enigszins verraden. Hij is qua mindset zo verkaasd als maar kan, maar misschien dat dat jou wel aanspreekt?![]()
Zijn schrijfstijl is wel leuk: vlot, direct, veel straattaal maar ook wat moeilijke woorden die hij er express in lijkt te hebben gedaan om wat slimmer over te komen.Ik heb vaak moeten lachen om zijn vader, dat is echt een geval apart.
Kun je een PM sturen en bij een 'GO' de mensen toevoegen?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Indien men daar geen bezwaar tegen heeft doe ik dat wel, iedereen heeft mijn nummer toch al
Je geeft vast ook toestemming voor Julis? PWF zaten dunden raziquote:Op donderdag 27 december 2012 19:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kun je een PM sturen en bij een 'GO' de mensen toevoegen?.
Jij, Jaleesa en ik geven toestemming..
Ik wil niet praten namens haar.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Je geeft vast ook toestemming voor Julis? PWF zaten dunden razi
Het is toch jouw bezit?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wil niet praten namens haar.. Dus liever even wachten. (Ik zal haar en PWF nu even proberen te bereiken.)
Wij hebben daar recht op, ik heb zelfs speciale 28 december-TT's voor jullie gemaakt.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waarom zou X de misgunners en de niet-komers moeten informeren?
GC / Turken op FOK! #877 Sıçtığımın meet'in yüzünden geen fatsoenlijke TT'squote:Op donderdag 27 december 2012 19:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wij hebben daar recht op, ik heb zelfs speciale 28 december-TT's voor jullie gemaakt.
Echte Turk iste, behandelt zijn meisje als een gelijkwaardig mens.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
En ik dat van haar. Zij klapt me.
Amaaan herneyse. .quote:Op donderdag 27 december 2012 19:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wij hebben daar recht op, ik heb zelfs speciale 28 december-TT's voor jullie gemaakt.
Herinnert die TT jullie aan de meet of niet?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:35 schreef Bilge het volgende:
[..]
GC / Turken op FOK! #877 Sıçtığımın meet'in yüzünden geen fatsoenlijke TT's
Zikerim.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Echte Turk iste, behandelt zijn meisje als een gelijkwaardig mens.
Bezit e.d. is voor Arabieren.
Ik hing even de White Knight uit toch, gelijkwaardig mis.quote:
Ze zijn alleen gelijkwaardig wanneer het hun uitkomtquote:Op donderdag 27 december 2012 19:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik hing even de White Knight uit toch, gelijkwaardig mis.
Zo hebben zowel God als de natuur het niet bedoeld natuurlijk.
Inderdaad, maak ook zelf die pot augurken open dan.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Ze zijn alleen gelijkwaardig wanneer het hun uitkomt
Heb het gevoel dat je vriendin jou dominatequote:Op donderdag 27 december 2012 19:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Inderdaad, maak ook zelf die pot augurken open dan.
Beetje wel.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat je vriendin jou dominate.
Je doet me ook denken aan mijn Nederlandse collega's.... Vooral die ene met een Turkse partner.quote:
Dat is wel zielig, die Nederlanders denken dat ze zo'n Turks hizmet vrouwtje krijgen die goed kan koken enzo, maar ze komen bedrogen uit omdat de types die bereid zijn met Nederlanders te trouwen juist zodanig gemoderniseerd zijn dat ze 'geëmancipeerd' gaan doen en voor geen meter kunnen koken.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je doet me ook denken aan mijn Nederlandse collega's.... Vooral die ene met een Turkse partner.
quote:
ditquote:Op donderdag 27 december 2012 19:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat is wel zielig, die Nederlanders denken dat ze zo'n Turks hizmet vrouwtje krijgen die goed kan koken enzo, maar ze komen bedrogen uit omdat de types die bereid zijn met Nederlanders te trouwen juist zodanig gemoderniseerd zijn dat ze 'geëmancipeerd' gaan doen en voor geen meter kunnen koken.
Hoe hard worden die Nederlanders dan geowned?![]()
Deze chick is geen salak, hoor... Kadin disci, maar is in Nederland komen wonen enkele jaren geleden... And she's in charge... "Schatje, I love you so much" hoor ik vaak....quote:Op donderdag 27 december 2012 19:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat is wel zielig, die Nederlanders denken dat ze zo'n Turks hizmet vrouwtje krijgen die goed kan koken enzo, maar ze komen bedrogen uit omdat de types die bereid zijn met Nederlanders te trouwen juist zodanig gemoderniseerd zijn dat ze 'geëmancipeerd' gaan doen en voor geen meter kunnen koken.
Hoe hard worden die Nederlanders dan geowned?![]()
Maar kan ze koken?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Deze chick is geen salak, hoor... Kadin disci, maar is in Nederland komen wonen enkele jaren geleden... And she's in charge... "Schatje, I love you so much" hoor ik vaak....
Respect voor haar.
Bilmem, veel Turkse meisjes nemen de tradities niet meer over van hun moeders.quote:
Morgen koken mannen. Mannen zijn de echte meesters.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:55 schreef BrandX het volgende:
al dat gepraat over Turkse vrouwen die niet kunnen koken.... ik verwacht morgen wel lekker te eten ja
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Bilmem, veel Turkse meisjes nemen de tradities niet meer over van hun moeders.
Gaan ze een beetje pasta's maken en foto's daarvan op FB plaatsen.
Deze man! *Nog een kleine toevoeging, ipv. facebook gebruiken ze tegenwoordig instagramquote:Op donderdag 27 december 2012 19:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Morgen koken mannen. Mannen zijn de echte meesters.
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Aaaah, laf sokmak, zo lief......quote:Op donderdag 27 december 2012 19:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Bilmem, veel Turkse meisjes nemen de tradities niet meer over van hun moeders.
Gaan ze een beetje pasta's maken en foto's daarvan op FB plaatsen.
Het is toch gewoon zo? Vrouwen koken weliswaar in huis maar topkoks zijn bijna altijd mannen.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:57 schreef xminator het volgende:
[..]
[..]
Deze man! *Nog een kleine toevoeging, ipv. facebook gebruiken ze tegenwoordig instagram
[ afbeelding ]
Ja, doei. Mijn OMA is de echte meester.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb je niet eens op FB dus wat lul je nou?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Aaaah, laf sokmak, zo lief......
Ik kook graag. Maar voor anderen, voor mezelf kook ik niet uitgebreid.
Burda yaptim ya.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb je niet eens op FB dus wat lul je nou?
Bir kere gerecht tonen yaptin omdat het over eten ging, dat is toch geen ramp? In die context zou ik het ook wel doen.quote:
Ik kan die tutten ook niet uitstaan. Net als vrouwen met duckface foto's.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
Bir kere gerecht tonen yaptin omdat het over eten ging, dat is toch geen ramp? In die context zou ik het ook wel doen.
Ik heb het over die wijven die alles te pas en onpas op FB posten terwijl het waardeloze gerechten zijn.
ja.. je moet X ff toestemming geven voor de whatsapp groupquote:
Niks mis met duckface foto's, ik sla ze allemaal op in een mapje en Photoshop er een penis in.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik kan die tutten ook niet uitstaan. Net als vrouwen met duckface foto's.
Ik zeg even niets meer. Moet continu op mijn tong bijten om bepaalde opmerkingen niet te maken.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niks mis met duckface foto's, ik sla ze allemaal op in een mapje en Photoshop er een penis in.
Bij mij maakt het toch niet uit?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik zeg even niets meer. Moet continu op mijn tong bijten om bepaalde opmerkingen niet te maken.
Er zijn andere zeurenquote:Op donderdag 27 december 2012 20:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Bij mij maakt het toch niet uit?
Bo$ver.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Shit man, nu ben ik wel benieuwd naar je grap/sneer/opmerking.
quote:
IK heb je NOOIT gezegd dat je beschaafd moest posten.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:18 schreef Ambipur het volgende:
Wil ik verdomme eens beschaafd posten, dan nog zo doen.
Dan moet je ons ook niet nieuwsgierig maken hčquote:Op donderdag 27 december 2012 20:18 schreef Ambipur het volgende:
Wil ik verdomme eens beschaafd posten, dan nog zo doen.
Gooi pics als je ze klaar hebtquote:Op donderdag 27 december 2012 18:48 schreef sylvesterrr het volgende:
Wraps met aardappelschijfjes, salade (komkommer, tomaat, ijsbergsla en maďskorrels) en gegrilde kip.
We gaan hier niet met spullen gooien jongeman.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:29 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Gooi pics als je ze klaar hebt
Weetje jij bent zo top respect *nederlander bedankt!quote:Op donderdag 27 december 2012 20:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
We gaan hier niet met spullen gooien jongeman.
Ik denk dat je deze opmerking ook wel kan extrapoleren naar buiten dit topic.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:36 schreef fb12fb12 het volgende:
Jullie zijn allemaal top behalve de meisjes
Schatje jij bent zo top topnes level over 9000quote:Op donderdag 27 december 2012 20:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik denk dat je deze opmerking ook wel kan extrapoleren naar buiten dit topic.
kom tongzoene dan babequote:Op donderdag 27 december 2012 20:39 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Schatje jij bent zo top topnes level over 9000
Klinkt goed, ik lees zelden Nederlands maar ga nu toch eens op Marktplaats speuren naar een exemplaar.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:26 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik kocht het boek een beetje uit broederliefde, voor een beginnende Turks-Nederlandse schrijver, maar naar mate ik ontdekte wat voor een goddeloze en losbandige bandiet hij was (hij besteelt zelfs zijn moeder) voelde ik me enigszins verraden. Hij is qua mindset zo verkaasd als maar kan, maar misschien dat dat jou wel aanspreekt?![]()
Je maag heeft geen ogen, eet smakelijk.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:44 schreef sylvesterrr het volgende:
De oliebollen zijn nu wel gelukt.Niet alle oliebollen zijn bol (met twee eetlepels een bol vormen is best lastig
), maar ze zijn nu in ieder geval eetbaar.
Nedesen heb je gelijk... Ama lees even de gemiste topics als je wiltquote:Op donderdag 27 december 2012 20:37 schreef Turquaz52 het volgende:
Ulan ambi, hayirdir? Waarom kom je niet meer la..?
Mijn buren hebben ook wat oliebollen van me gekregen...quote:Op donderdag 27 december 2012 20:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je maag heeft geen ogen, eet smakelijk.
Heb je ook de beter gevormde oliebollen weggegeven?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mijn buren hebben ook wat oliebollen van me gekregen...Tien oliebollen voor mezelf vond ik weer iets teveel van het goede.
Ja, maar ook de minder goed gelukte oliebollen.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
Heb je ook de beter gevormde oliebollen weggegeven?
En je wraps? Picsquote:Op donderdag 27 december 2012 20:44 schreef sylvesterrr het volgende:
De oliebollen zijn nu wel gelukt.Niet alle oliebollen zijn bol (met twee eetlepels een bol vormen is best lastig
), maar ze zijn nu in ieder geval eetbaar.
Alleen over de mislukte oliebollen, of ook over degene die de mislukte oliebollen heeft gemaakt?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:47 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd over die mislukte oliebollen.
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:47 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd over die mislukte oliebollen.
Oké... moet ik het maar met jaycee doen.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:49 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Als je mij aanraakt mag je niet op mijn feestje komen
Ze heeft wel dikke tieten en lekkere kontquote:Op donderdag 27 december 2012 20:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Oké... moet ik het maar met jaycee doen.
Hoe moet je ze in een pan doen...... Gewoon met pollepel toch?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Alleen over de mislukte oliebollen, of ook over degene die de mislukte oliebollen heeft gemaakt?
lijkt zo in die legging maar ze heeft best wel wat cellulitis hoorquote:Op donderdag 27 december 2012 20:51 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Ze heeft wel dikke tieten en lekkere kont
quote:Op donderdag 27 december 2012 20:52 schreef xminator het volgende:
Moet altijd lachen als ik seconde 3/4 zie, dan zie ik ons daaro zo zitten![]()
De oliebollen alleen.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Alleen over de mislukte oliebollen, of ook over degene die de mislukte oliebollen heeft gemaakt?
Met een ijsboltang schijnt het makkelijker te gaan... Met een pollepel is het best lastig om het in één keer in de pan te doen.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoe moet je ze in een pan doen...... Gewoon met pollepel toch?
Ik heb haar gezien in bikiniquote:Op donderdag 27 december 2012 20:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
lijkt zo in die legging maar ze heeft best wel wat cellulitis hoor
Canim cekti.....!quote:Op donderdag 27 december 2012 20:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met een ijsboltang schijnt het makkelijker te gaan... Met een pollepel is het best lastig om het in één keer in de pan te doen.
Arcadia........ Je maakt van mij toch niet je next project, he.....quote:Op donderdag 27 december 2012 20:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Geen probleem! Nu nog even de juiste richting vinden en dan komt alles vanzelf
Nee, ik bedoelde in de zin van, weten wat je moet doen en welke plannen je hebt. Je huis verkocht, eindelijk van je hypotheek en ex-man af, je kunt een nieuw hoofdstuk schrijven...quote:Op donderdag 27 december 2012 21:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Arcadia........ Je maakt van mij toch niet je next project, he.....
Aaaah... Da's lief...Ik weet alleen nog niet zo welk richting ik op moet. Eerst studie, dan wil ik denk even wegquote:Op donderdag 27 december 2012 21:04 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde in de zin van, weten wat je moet doen en welke plannen je hebt. Je huis verkocht, eindelijk van je hypotheek en ex-man af, je kunt een nieuw hoofdstuk schrijven...
Ga richting de rode buurtquote:Op donderdag 27 december 2012 21:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Aaaah... Da's lief...Ik weet alleen nog niet zo welk richting ik op moet. Eerst studie, dan wil ik denk even wegMaar das toekomst.
Naar turkije?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:05 schreef JaleesaJoia het volgende:
ohja.. ik heb ook nog een nieuwtje.. ik ga emigreren
Dat bedoelde ik dus :-), waarnaartoe weg?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Aaaah... Da's lief...Ik weet alleen nog niet zo welk richting ik op moet. Eerst studie, dan wil ik denk even wegMaar das toekomst.
nee, Australiëquote:
Zou wel een jaartje ergens ver weg willen werken. Vrijwilligerswerk in Afrika ofzo, ik zeg maar watquote:Op donderdag 27 december 2012 21:06 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus :-), waarnaartoe weg?
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zou wel een jaartje ergens ver weg willen werken. Vrijwilligerswerk in Afrika ofzo, ik zeg maar wat
http://www.opzij.nl/WAD-M(...)-gevatte-vrouwen.htm
Evde kaldim.
Vooral doen :-), altijd leuke levenservaring om in het buitenland te werken.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zou wel een jaartje ergens ver weg willen werken. Vrijwilligerswerk in Afrika ofzo, ik zeg maar wat
http://www.opzij.nl/WAD-M(...)-gevatte-vrouwen.htm
Evde kaldim.
leek ons gewoon heel tof.. en mn zus heeft daar een baan aangeboden gekregenquote:Op donderdag 27 december 2012 21:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoezo Australië? Geweldige plek trouwens, gelijk naar Sidney gaan, goede sterke ummah daar
Je gaat samenwonen met je zus? Dat is tof :-). Wat voor baan? En wat ga jij doen dan? Ga je je pa/ma niet missen?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
leek ons gewoon heel tof.. en mn zus heeft daar een baan aangeboden gekregen
Oglum, reflecteer eer ge begint met uwen uitkramingen. Ik vind dit soort dingen niet kunnen manquote:
yep.. mn zus zit in de verzekeringswereldquote:Op donderdag 27 december 2012 21:14 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je gaat samenwonen met je zus? Dat is tof :-). Wat voor baan? En wat ga jij doen dan? Ga je je pa/ma niet missen?
Maar welke stad, Sidney? Misschien goed idee om daar je gelijk te laten informeren over die spinnetjes enzo, Discovery Channel heeft me aardig bang gemaakt over Australiëquote:Op donderdag 27 december 2012 21:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
yep.. mn zus zit in de verzekeringswereldik ga ook een baan zoeken.. weet nog niet wat
Thanksquote:Op donderdag 27 december 2012 21:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Oglum, reflecteer eer ge begint met uwen uitkramingen. Ik vind dit soort dingen niet kunnen man
Dit, screw die shit, ik ben gek op de natuur maar in Australië zou ik wel uitkijken waar ik mijn voet neerzet.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Maar welke stad, Sidney? Misschien goed idee om daar je gelijk te laten informeren over die spinnetjes enzo, Discovery Channel heeft me aardig bang gemaakt over Australië
Karzai ook geloof ik, als die nog komt??quote:Op donderdag 27 december 2012 21:59 schreef Levolution het volgende:
Is BX nu de enige Nederlander morgen (JJ telt niet, die is Turks)?
Het is maar goed dat ze toch wel al die jongens aankan.
Heb je geen opleiding afgerond?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
yep.. mn zus zit in de verzekeringswereldik ga ook een baan zoeken.. weet nog niet wat
Precies. BX is de enige mod die in het echt mensen kan bannen.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Karzai ook geloof ik, als die nog komt??
BX klapt ons allemaal neer joh
Volgende maand ontvang ik mn diploma als t goed isquote:Op donderdag 27 december 2012 22:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb je geen opleiding afgerond?
Oké, cool. In wat?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Volgende maand ontvang ik mn diploma als t goed is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |