SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
Hihiquote:
Oke, dan zitten we op 12 of 11 of 10 aanwezigenquote:Op donderdag 27 december 2012 16:23 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Yvonne komt niet.
Turkije verwacht 4 procent groei in 2013.
Er was iemand genaamd opdemeet die ook kwamquote:Op donderdag 27 december 2012 16:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Oke, dan zitten we op 12 of 11 of 10 aanwezigen.
Hee, das niet lief!quote:
Daar heb ik dan ook rekening mee gehouden. Als die nou een beetje een vent zou zijn zou die de precieze locatie ed. krijgen.. Ik ga niet mn nummer aan iedereen gevenquote:Op donderdag 27 december 2012 16:34 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Er was iemand genaamd opdemeet die ook kwam
Ambi niet, kanovinnie niet, yvonne niet..quote:Op donderdag 27 december 2012 16:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Oke, dan zitten we op 12 of 11 of 10 aanwezigen.
nooitquote:
moet ik me aangesproken voelen?quote:
Waarom ist iedereen zo prikkelbaar hiero de laatste tijdquote:Op donderdag 27 december 2012 16:45 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
moet ik me aangesproken voelen?
Winterdepressie.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Waarom ist iedereen zo prikkelbaar hiero de laatste tijd
Wat is jou probleem a mattie zoek je fittie ofzoquote:Op donderdag 27 december 2012 16:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Da's dan weer aan mij te wijten.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij mag wel op mijn feestje komenquote:Op donderdag 27 december 2012 16:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
Winterdepressie.
We zijn Afrikaanse diersoorten, we horen in een warm habitat te leven voldoende vitamine D te produceren onder invloed van UV-straling.
Wat voor feestje? Zijn er 15-jarige chimi's aanwezig? Dan kom ik wel.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:49 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Jij mag wel op mijn feestje komen
Kijk je esra erol die 19 jarige meid is op mijn feestje aanwezig en natuurlijk 16 jarigi chimi'squote:Op donderdag 27 december 2012 16:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat voor feestje? Zijn er 15-jarige chimi's aanwezig? Dan kom ik wel.
Prima feestje mooi legaal alles ook.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:55 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Kijk je esra erol die 19 jarige meid is op mijn feestje aanwezig en natuurlijk 16 jarigi chimi's
hihi cool heb net nieuwe zwembroek wel gauw wat situps doen vanavond voor de abs xDquote:Op donderdag 27 december 2012 16:56 schreef fb12fb12 het volgende:
Het is een zwemfeestje en daarna patat/friet eten en dan zet ik je wel thuis af met de fiets de chimi's mogen lopen
omdat de wereld niet is vergaan..quote:Op donderdag 27 december 2012 16:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Tuurlijk er is ook kindercola jwz die echte niet de neppe van aldiquote:Op donderdag 27 december 2012 16:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Prima feestje mooi legaal alles ook.
Mag ik ook g?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:56 schreef fb12fb12 het volgende:
Het is een zwemfeestje en daarna patat/friet eten en dan zet ik je wel thuis af met de fiets de chimi's mogen lopen
Gwn met tshirt zwemmmen jeweetquote:Op donderdag 27 december 2012 16:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
hihi cool heb net nieuwe zwembroek wel gauw wat situps doen vanavond voor de abs xD
Het is winter.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Da's dan weer aan mij te wijten.
Aait welke dag is da? Ik kom zekursquote:Op donderdag 27 december 2012 16:59 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Tuurlijk jij mag wel die 19 jarige chimi
master dat jij komt kunne we weer salto's van de hoge duikplank doenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Aait welke dag is da? Ik kom zekurs
Of kunnen we die chimis op onze nek plaatsen en kunnen ze topless worstelen enzoquote:Op donderdag 27 december 2012 17:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
master dat jij komt kunne we weer salto's van de hoge duikplank doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Of kunnen we die chimis op onze nek plaatsen en kunnen ze topless worstelen enzo
haha dan mag jij kim wel die is me iets te zwaar xDquote:Op donderdag 27 december 2012 17:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Of kunnen we die chimis op onze nek plaatsen en kunnen ze topless worstelen enzo
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:05 schreef xminator het volgende:
Vay yalaka vay ik kwam met wetenschappelijke onderbouwing alles.
en dan mag ik zeker topless worstelen? mwhahahquote:Op donderdag 27 december 2012 17:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij mak ook joinen, Deniz kan dan chillen in de bubbelbad alles iksDee
Nu je het zelf zegt..quote:Op donderdag 27 december 2012 17:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
en dan mag ik zeker topless worstelen? mwhahah
Jij hebt weinig tieten, doe maar nietquote:Op donderdag 27 december 2012 17:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
en dan mag ik zeker topless worstelen? mwhahah
Hij leeft nog!quote:Op donderdag 27 december 2012 17:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij hebt weinig tieten, doe maar nietgeen gezicht enzo.
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:04 schreef sylvesterrr het volgende:
@Ambi: sinds ik mezelf ex-pechvogel noem heb ik nog geen vervelende dingen meegemaakt.Dankzij jou!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jouw pech is nu de mijne! Take it back.
wtf?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dus je komt morgen?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Pronte borstjes towk.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je mag 'pech' morgen in Rotterdam aan mij teruggeven. Deal?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]jouw pech is nu de mijne! Take it back.
waarom doe je raar :\quote:
Nope.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je mag 'pech' morgen in Rotterdam aan mij teruggeven. Deal?
O wee als ik het niet krijg.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Aan wie gaan we deze award uitreiken jongens?
[ afbeelding ]
Vraag dat morgenavond nogmaals.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Aan wie gaan we deze award uitreiken jongens?
[ afbeelding ]
En britney zekkeeerquote:Op donderdag 27 december 2012 17:01 schreef Levolution het volgende:
fb12 komen fleur en kim ook? die zijn echt makkelijk te fixe ;p
Dan wil ik hem.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je weet dat ik in je mond mag plassen als je hem krijgt hé.
Ik ben allang niet meer natty, whey alles.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Onthoudt wel dat je dan niet meer natty bent hé.
Lekker warm.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je weet dat ik in je mond mag plassen als je hem krijgt hé.
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ben allang niet meer natty, whey alles.
hmm volgens mij had ik egt iets anders op die dag maarja sgijt ik kom wel gwn naar jouw swagge feestquote:Op donderdag 27 december 2012 17:23 schreef fb12fb12 het volgende:
Het feestje is op de 28e dus neem zwembroek mee ik haal jullie op met mijn fiets
Jij krijgt een extra helal frikandel van hassen we stelen welquote:Op donderdag 27 december 2012 17:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
hmm volgens mij had ik egt iets anders op die dag maarja sgijt ik kom wel gwn naar jouw swagge feest
Is dit een fusion tussen JJ en Ayca?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:31 schreef fb12fb12 het volgende:
xminator je mag jaycee insmeren met olie
Heet zij jaycee dan nee toch jaycee is het hoertje hier in de buurtquote:Op donderdag 27 december 2012 17:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is dit een fusion tussen JJ en Ayca?
oh die, ze zegt wel altijd haar naam maar ik onthout dat tog nie daar kom ik niet voor ;pquote:Op donderdag 27 december 2012 17:33 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Heet zij jaycee dan nee toch jaycee is het hoertje hier in de buurt
Mischien als je haaar frikandel geeft mag je haar plekje aanrakenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
oh die, ze zegt wel altijd haar naam maar ik onthout dat tog nie daar kom ik niet voor ;p
Ik moest echt kankerhard lachen maar zoiets zeg je niet overquote:Op donderdag 27 december 2012 17:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
ik heb laatst met ayca gemeet se had hare op haar arme xDDD
ga weg man kga tog geen frikadelle uitdele werk hard voor me geld gekquote:Op donderdag 27 december 2012 17:35 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Mischien als je haaar frikandel geeft mag je haar plekje aanraken
BU NE LANNN AMENA KOYUUUMM SERIFZISquote:Op donderdag 27 december 2012 17:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik moest echt kankerhard lachen maar zoiets zeg je niet overAyca
.
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
BU NE LANNN AMENA KOYUUUMM SERIFZIS
Ayca is inderdaad een coole chick.
Newsflash, Turkse vrouwen zijn harig. De een hariger dan de ander.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
ik heb laatst met ayca gemeet se had hare op haar arme xDDD
Wat doe je?? Mn dromen..quote:Op donderdag 27 december 2012 17:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Newsflash, Turkse vrouwen zijn harig. De een hariger dan de ander.
oja meen je dat xD heb jij ook kontgathaar? xDdquote:Op donderdag 27 december 2012 17:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Newsflash, Turkse vrouwen zijn harig. De een hariger dan de ander.
Je moet ze ook even laten rusten (rijzen) he!quote:Op donderdag 27 december 2012 17:42 schreef sylvesterrr het volgende:
Ow, nu ik een keukenweegschaal heb weet ik waarom de oliebollen gisteren niet zijn gelukt... Ik was in de veronderstelling dat ik de helft van de oliebollenmix (dus 250g) gebruikte, maar blijkbaar heb ik maar 170g gebruikt.
Yuri, doe normaal man.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
oja meen je dat xD heb jij ook kontgathaar? xDd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |