SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
Hihiquote:
Oke, dan zitten we op 12 of 11 of 10 aanwezigenquote:Op donderdag 27 december 2012 16:23 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Yvonne komt niet.
Turkije verwacht 4 procent groei in 2013.
Er was iemand genaamd opdemeet die ook kwamquote:Op donderdag 27 december 2012 16:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Oke, dan zitten we op 12 of 11 of 10 aanwezigen.
Hee, das niet lief!quote:
Daar heb ik dan ook rekening mee gehouden. Als die nou een beetje een vent zou zijn zou die de precieze locatie ed. krijgen.. Ik ga niet mn nummer aan iedereen gevenquote:Op donderdag 27 december 2012 16:34 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Er was iemand genaamd opdemeet die ook kwam
Ambi niet, kanovinnie niet, yvonne niet..quote:Op donderdag 27 december 2012 16:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Oke, dan zitten we op 12 of 11 of 10 aanwezigen.
nooitquote:
moet ik me aangesproken voelen?quote:
Waarom ist iedereen zo prikkelbaar hiero de laatste tijdquote:Op donderdag 27 december 2012 16:45 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
moet ik me aangesproken voelen?
Winterdepressie.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Waarom ist iedereen zo prikkelbaar hiero de laatste tijd
Wat is jou probleem a mattie zoek je fittie ofzoquote:Op donderdag 27 december 2012 16:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Da's dan weer aan mij te wijten.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij mag wel op mijn feestje komenquote:Op donderdag 27 december 2012 16:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
Winterdepressie.
We zijn Afrikaanse diersoorten, we horen in een warm habitat te leven voldoende vitamine D te produceren onder invloed van UV-straling.
Wat voor feestje? Zijn er 15-jarige chimi's aanwezig? Dan kom ik wel.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:49 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Jij mag wel op mijn feestje komen
Kijk je esra erol die 19 jarige meid is op mijn feestje aanwezig en natuurlijk 16 jarigi chimi'squote:Op donderdag 27 december 2012 16:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat voor feestje? Zijn er 15-jarige chimi's aanwezig? Dan kom ik wel.
Prima feestje mooi legaal alles ook.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:55 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Kijk je esra erol die 19 jarige meid is op mijn feestje aanwezig en natuurlijk 16 jarigi chimi's
hihi cool heb net nieuwe zwembroek wel gauw wat situps doen vanavond voor de abs xDquote:Op donderdag 27 december 2012 16:56 schreef fb12fb12 het volgende:
Het is een zwemfeestje en daarna patat/friet eten en dan zet ik je wel thuis af met de fiets de chimi's mogen lopen
omdat de wereld niet is vergaan..quote:Op donderdag 27 december 2012 16:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Tuurlijk er is ook kindercola jwz die echte niet de neppe van aldiquote:Op donderdag 27 december 2012 16:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Prima feestje mooi legaal alles ook.
Mag ik ook g?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:56 schreef fb12fb12 het volgende:
Het is een zwemfeestje en daarna patat/friet eten en dan zet ik je wel thuis af met de fiets de chimi's mogen lopen
Gwn met tshirt zwemmmen jeweetquote:Op donderdag 27 december 2012 16:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
hihi cool heb net nieuwe zwembroek wel gauw wat situps doen vanavond voor de abs xD
Het is winter.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Da's dan weer aan mij te wijten.
Aait welke dag is da? Ik kom zekursquote:Op donderdag 27 december 2012 16:59 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Tuurlijk jij mag wel die 19 jarige chimi
master dat jij komt kunne we weer salto's van de hoge duikplank doenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Aait welke dag is da? Ik kom zekurs
Of kunnen we die chimis op onze nek plaatsen en kunnen ze topless worstelen enzoquote:Op donderdag 27 december 2012 17:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
master dat jij komt kunne we weer salto's van de hoge duikplank doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Of kunnen we die chimis op onze nek plaatsen en kunnen ze topless worstelen enzo
haha dan mag jij kim wel die is me iets te zwaar xDquote:Op donderdag 27 december 2012 17:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Of kunnen we die chimis op onze nek plaatsen en kunnen ze topless worstelen enzo
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:05 schreef xminator het volgende:
Vay yalaka vay ik kwam met wetenschappelijke onderbouwing alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |