Nope, er zaten ook geen speakers inquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:51 schreef JohnB52 het volgende:
Zit daar dan standaard geen buitenantenne op?
Waar zat de antenne en waar zit hij nu ?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:49 schreef VKV het volgende:
Ik heb de antenne op een andere plek vastgemaakt en nu doetie het
Hij zat te laag (naast m'n stuur ongeveer). Zit nu naast m'n voorraam, een stuk hoger.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Waar zat de antenne en waar zit hij nu ?
Zelf vermoed ik dat de antenne of te laag zat of niet goed metallisch contact maakte met de carrosserie.
Bij de deur, ter hoogte van m'n stuur, daar kon die mooi uit het zicht zittenquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:31 schreef 2cv het volgende:
Wat de fuq ? ! Naast je stuur ?
![]()
![]()
![]()
Waarom ?
Ja, hallo, het is een Daihatsu Cuore he.... Niet al te hoge eisen stellen!quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:31 schreef 2cv het volgende:
Wat de fuq ? ! Naast je stuur ?
![]()
![]()
![]()
Waarom ?
Meestal zit er achter geen tandwiel, maar zit het motortje direct op het asje wat door de ruit/achterklep naar buiten komt.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:17 schreef MountMan het volgende:
Thanks, was inderdaad niet veel werk. Even connector loshalen, rubber weghalen en dan de borgring eraf draaien, lampje kwam zo los. Was indd H4, thanks
Iets waarvoor ik hem zeer binnenkort naar de garage wil brengen, maar jullie wellicht ook bij kunnen helpen: Heb de auto nog niet zo lang, laatst had ik de achterruitenwisser aangezet, deze bleef halfwege steken, en gleed na een paar keer voorbij het raam. Uitgezet en handmatig teruggezet nadat ik dit heb gezien, nu gaat deze echter nog maar minimaal op en neer. Als ik de wisser van de ruit los trek gaat deze nog wel heen en weer, echter kan deze ook gewoon 1 kant op vallen. Tandwieldje af oid? Kon zo gauw niet vinden hoe ik er makkelijk bij kan komen.
Je weet dat het thermostaathuis van dit type Ford Focus vaak stuk gaat? Is niet duur. Ook kachelweerstand gaat vaak stuk. Dan doet je verwarming alleen op stand 4 het.quote:Op donderdag 7 maart 2013 06:43 schreef Me_Wesley het volgende:
Hallo kenners!
Sinds een tijdje rij ik een focus 1 uit '99.
Maandag hield mijn verwarming ermee op. Blaast wel lucht, maar koud. Mechaniek van knoppen lijkt te werken, want ik hoor wel de luchtstroom veranderen als ik aan de temperatuurregeling draai.
Ik verdacht in eerste instantie de koelvloeistof, en inderdaad, het reservoir stond zo goed als leeg. Even bijgevuld, nog steeds geen verwarming.
Als extraatje merkte ik zojuist dat op de snelweg ook mijn koelvloeistoftemperatuur te hoog opliep bij hogere toeren. Koelvloeistof is nog volledig gevuld.
Iemand een idee waar ik ongeveer aan moet denken? Ik bedenk me net dat mijn laatste oliepeilcheck een maand geleden is, zou dat een oorzaak kunnen zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |