SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Zimra, wat een tettenquote:Op donderdag 27 december 2012 16:24 schreef Tain het volgende:
Trouwens AQ: Waarom heb je het alleen over die kale B en niet over Zimra?
the who-where-how-when-what now?quote:
Bij toilet vlotterquote:Op donderdag 27 december 2012 16:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
the who-where-how-when-what now?
Zimra hou ik voor mezelf!quote:Op donderdag 27 december 2012 16:24 schreef Tain het volgende:
Trouwens AQ: Waarom heb je het alleen over die kale B en niet over Zimra?
Dan passen jullie goed bij elkaar!quote:Op donderdag 27 december 2012 18:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zimra hou ik voor mezelf!
En het is een irritant kind maar dat terzijde.
B&H / Zimra Geurtsquote:Op donderdag 27 december 2012 16:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
the who-where-how-when-what now?
Uhm want je wil zeggen dat ik ook irritant ben..quote:Op donderdag 27 december 2012 19:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Dan passen jullie goed bij elkaar!
tieten!quote:
moggequote:
Hoi Shar!quote:
Zitten echt super toffe bijquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:29 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)t_fail_compilat.html
FAIL COMPILATIE 2012
15 min lang fails
Even ontbijtje maken en genieten!quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:29 schreef AQuila360 het volgende:
FAIL COMPILATIE 2012
15 min lang fails
Een paar zijn echt hardquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Even ontbijtje maken en genieten!
Hilarisch ook altijdquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:29 schreef AQuila360 het volgende:
FAIL COMPILATIE 2012
15 min lang fails
ERMAGERD!quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:12 schreef Rossdale het volgende:
Today only: Get a copy of the Award Winning “The Walking Dead” game for free. Plus, every single chapter is 50% off.
Episode 1 gratis en de andere vier slechts 200 MSP per episode. Kopuh kopuh kopuh!
Had al gedownload via ios maar game trok mij totaal niet.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:12 schreef Rossdale het volgende:
Today only: Get a copy of the Award Winning “The Walking Dead” game for free. Plus, every single chapter is 50% off.
Episode 1 gratis en de andere vier slechts 200 MSP per episode. Kopuh kopuh kopuh!
quote:
Maar komt de disk versie nu wel of niet??quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:12 schreef Rossdale het volgende:
Man, ik ben hardcore casual gamer geworden het afgelopen jaarquote:
Met deze deal ben je 10 euro voor de complete game kwijt. Betwijfel of een discversie goedkoper isquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar komt de disk versie nu wel of niet??
Microzachtpuntjesquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:25 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Man, ik ben hardcore casual gamer geworden het afgelopen jaar
Maar daar hadde ik toch geen ene klöte an Rosseflosje!quote:
De disk versie is gebugged waardoor je maar 1 episode kan spelenquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja die komt, hij is al uit in de VS, maar eerste berichten zijn niet heel positief, schijnen wat bugs in te zitten!quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
HAD JE MAAR EEN KAPOTJE MOETEN DRAGEN SUKKEL!!quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:25 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Man, ik ben hardcore casual gamer geworden het afgelopen jaar
condooms is waanzin, je gaat ook geen dure tv kopen en er een plastic zak overheen trekken, of wel? Of naar een heel mooi concert met oordoppen in, doe je toch ook niet? Of als je een heel duur paard gekocht hebt, dan ga je toch ook niet zeggen vanne: “Hehe, stom paard.” Of als er een vriendje belt, weet je wel. Een vriend belt je op en hij zegt, ik kom langs met de auto, en hij komt langs met de auto, je stapt in, en hij neemt je helemaal mee naar Duitsland. In Duitsland kom je aan in Műnchen-Gladbach, in een enorme hal. In die hal is Schlager-muziek, meisjes in prachtige kostuums, die dansen, en bloemen overal. En dan wordt er een pul bier voor je neergezet. Dan ga je toch ook geen foto’s van je moeder in dat bier gooien? Nou, daarom ben ik tegen condooms.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
HAD JE MAAR EEN KAPOTJE MOETEN DRAGEN SUKKEL!!
Denk het niet maar wil hem huren dan en heb geen ruimte meer op mn HDquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Met deze deal ben je 10 euro voor de complete game kwijt. Betwijfel of een discversie goedkoper is
Dank je wel Hansquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
condooms is waanzin, je gaat ook geen dure tv kopen en er een plastic zak overheen trekken, of wel? Of naar een heel mooi concert met oordoppen in, doe je toch ook niet? Of als je een heel duur paard gekocht hebt, dan ga je toch ook niet zeggen vanne: “Hehe, stom paard.” Of als er een vriendje belt, weet je wel. Een vriend belt je op en hij zegt, ik kom langs met de auto, en hij komt langs met de auto, je stapt in, en hij neemt je helemaal mee naar Duitsland. In Duitsland kom je aan in Műnchen-Gladbach, in een enorme hal. In die hal is Schlager-muziek, meisjes in prachtige kostuums, die dansen, en bloemen overal. En dan wordt er een pul bier voor je neergezet. Dan ga je toch ook geen foto’s van je moeder in dat bier gooien? Nou, daarom ben ik tegen condooms.
WTF?quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja die komt, hij is al uit in de VS, maar eerste berichten zijn niet heel positief, schijnen wat bugs in te zitten!
Waarom?quote:
quote:
Ja dunno, beetje slordig.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
WTF?
Hoe kan dat want het is toch gewoon die 5 episodes maar dan op disk.
....quote:
Daar zitten wel wat leuke spelletjes bij! Ik vond dat Donkey Kong wel erg leuk! En het verstoppertje dat volgens mij bij luigi's Mansion hoorde, maar daar moet je wel vier andere spelers voor hebben.quote:
Daaromquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:06 schreef koei het volgende:
[..]
Daar zitten wel wat leuke spelletjes bij! Ik vond dat Donkey Kong wel erg leuk! En het verstoppertje dat volgens mij bij luigi's Mansion hoorde, maar daar moet je wel vier andere spelers voor hebben.
Ga fietsen gek!!quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
condooms is waanzin, je gaat ook geen dure tv kopen en er een plastic zak overheen trekken, of wel? Of naar een heel mooi concert met oordoppen in, doe je toch ook niet? Of als je een heel duur paard gekocht hebt, dan ga je toch ook niet zeggen vanne: “Hehe, stom paard.” Of als er een vriendje belt, weet je wel. Een vriend belt je op en hij zegt, ik kom langs met de auto, en hij komt langs met de auto, je stapt in, en hij neemt je helemaal mee naar Duitsland. In Duitsland kom je aan in Műnchen-Gladbach, in een enorme hal. In die hal is Schlager-muziek, meisjes in prachtige kostuums, die dansen, en bloemen overal. En dan wordt er een pul bier voor je neergezet. Dan ga je toch ook geen foto’s van je moeder in dat bier gooien? Nou, daarom ben ik tegen condooms.
Ik heb wel lakjes met namen die nog erger zijn!quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:37 schreef AQuila360 het volgende:
Shar ik keek een Tut
Maar een nagellakje heet dus serieus China Glaze Westside Warrior![]()
![]()
Sommigen hebben wel echt briljante namenquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb wel lakjes met namen die nog erger zijn!
Jaquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Sommigen hebben wel echt briljante namen
das vast een regenboogquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaheel veel van opi vooral
en unicorn puke
You know itquote:
quote:
Heb een half uur gekeken of die zou vallen....quote:
Je blondheid had het zeker weer gewonnen van je breinquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb een half uur gekeken of die zou vallen....
en hij gebruikt alleen maar AQ aprove wc papierquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:24 schreef AQuila360 het volgende:
Kan nog steeds niet reageren op een bepaald iemand pas 02-01-'13
Ik eis een rectificatiequote:Op woensdag 26 december 2012 16:54 schreef AQuila360 het volgende:
HIj heeft een AQ BAN t/m 01-01-2013
NEE, is enkel voor luie mensen verzonnenquote:
Goeie bijdrage AQ, heb je nog meerquote:Op zondag 30 december 2012 21:04 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)roverzicht_2012.html
Ook nog ff een toffe Dumpert Compilatie 2012!
ja www.9gag.comquote:Op zondag 30 december 2012 21:10 schreef badboynova het volgende:
[..]
Goeie bijdrage AQ, heb je nog meer
Hier ook op werk, ook niet helemaal fris (maar dat heeft een andere redenquote:Op maandag 31 december 2012 08:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik zit nu op het werk maar het lijkt wel alsof mijn hoofd uit elkaar knalt, vanochtend wakker geworden met koorts
Wezen zuipen?quote:Op maandag 31 december 2012 08:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Hier ook op werk, ook niet helemaal fris (maar dat heeft een andere reden)
Knuf tegen de koorts
Buhquote:Op maandag 31 december 2012 08:49 schreef wc-eend het volgende:
Ik heb last van me rugZitten is echt kut...
* wc-eend knufft shar
Ja, iets te veelquote:
Ik ben wat extra gaan werken binnen een projectgroep van de organisatie... daar ben ik nu aanwezig maar er is niemand van de projectgroep aanwezigquote:Op maandag 31 december 2012 09:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wezen zuipen?
[..]
BuhJij ook aan het werk?
![]()
![]()
Burgerzaken sluit hier vandaag om 13:00 dus waarschijnlijk kan ik daarna naar huis, ben de enige op de zaak dus moet nu wel ff blijven maar daarna ff bijslapen en hopen dat ik wat opknap voor vanavond
Oh dat is wel irritant jaquote:Op maandag 31 december 2012 09:19 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik ben wat extra gaan werken binnen een projectgroep van de organisatie... daar ben ik nu aanwezig maar er is niemand van de projectgroep aanwezig![]()
Ik zit hier dus voor Jan Lul... heb de projectleidster al gemailed.. maarja ik ga ff doen wat ik moet doen, over 30 min klaar en dan wacht ik nog 30 min en als ik dan niks gehoord heb ga ik naar huis
Zekerquote:
quote:
quote:Op maandag 31 december 2012 11:05 schreef koei het volgende:
[..]
Mensen nog leuke plannen voor vanavond?
Vuurwerk ophalen, uit eten, zuipen, vuurwerk afsteken, verder zuipen.quote:
Lekker eten bij vrienden en daarna gaan we naar het vuurwerk kijken in amsterdam centrum, maar dat moet ik wel eerst ff snel beter worden!quote:Op maandag 31 december 2012 11:05 schreef koei het volgende:
[..]
Mensen nog leuke plannen voor vanavond?
Hahahaquote:
ditquote:
Dat doe je niet heel handig eendje!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 09:23 schreef wc-eend het volgende:
Gelukkig nieuwjaar...
Maandag werken, vannacht een feestje en gelijk door naar een nieuwe werkdag... niet beste ooit
Ja feestje begint 01:30... Eer dat ik er in zou liggen moet ik weer opstaan... beter doorgaan dusquote:Op dinsdag 1 januari 2013 09:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat doe je niet heel handig eendje!
Ik ben ook maar uit bed gegaan, voel zo ellendig door ziek zijn mehZo maar ff lekker douchen hopen dat dat helpt
Ja dan wel jaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 09:33 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ja feestje begint 01:30... Eer dat ik er in zou liggen moet ik weer opstaan... beter doorgaan dus
Jij ook Shar! Dat je maar een grote mag worden met je Tut's in 2013!quote:
Jij bent een hoge pief op fok dus als jij het wil dan wil neem ik aan.quote:
HIGH RANKING OFFICER binnen Fok!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:57 schreef Pheno het volgende:
Ach, ik ben maar eenzelfde tandwiel van het geheel als jij AQ.
Hoe is die eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:05 schreef Pheno het volgende:
* Pheno heeft nog een dag vrij en wil een game spelen. Backlogtijd!
Gisteren LEGO LotR platinum maar gehaald, als je dan toch nog maar twee extra dingetjes moet doen doe ik dat dan maar
Je hebt toch van die speciale pillen voor dieren met vuurwerk angst ?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:31 schreef koei het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!
Hier een flinke katermaar wel een erg leuke avond gehad! Alleen een beetje jammer van de kat die ik om half 2, toen we nog even langs huis gingen voor we door gingen naar een feestje, moest gaan douchen. Die had zich onder een kast verstopt en had daar van angst de boel onder gepist terwijl hij er is blijven liggen. Hij was helemaal nat, echt zielig. Maar gelukkig dus redelijk nuchter om half twee al ontdekt, vanmorgen bij thuiskomst was een stuk vervelender geweest. En de knallen zijn nu opgehouden dus de kat is weer helemaal in orde. Misschien toch maar iets van vuurwerktraining gaan doen voor volgend jaar...
Ja, maar die schijnen de angst niet weg te nemen, maar alleen het dier te verdoven. Plus dat hij dan drie dagen lang aan de tabletten moet. Ik investeer dan liever even een paar dagen aan zo'n vuurwerk cd, dan komt hij misschien ook gelijk van z'n angst voor onweer af.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:29 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Je hebt toch van die speciale pillen voor dieren met vuurwerk angst ?
lijkt mij makkelijker
Dat is ook klote... Die kat hier heeft bijna de hele avond voor het raam gezeten om naar de kleurtjes te kijken.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:31 schreef koei het volgende:
Hier een flinke katermaar wel een erg leuke avond gehad! Alleen een beetje jammer van de kat die ik om half 2, toen we nog even langs huis gingen voor we door gingen naar een feestje, moest gaan douchen. Die had zich onder een kast verstopt en had daar van angst de boel onder gepist terwijl hij er is blijven liggen. Hij was helemaal nat, echt zielig. Maar gelukkig dus redelijk nuchter om half twee al ontdekt, vanmorgen bij thuiskomst was een stuk vervelender geweest. En de knallen zijn nu opgehouden dus de kat is weer helemaal in orde. Misschien toch maar iets van vuurwerktraining gaan doen voor volgend jaar...
Thanks AQ!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij ook Shar! Dat je maar een grote mag worden met je Tut's in 2013!
Oh laat even weten of hij leuk isquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:05 schreef Pheno het volgende:
* Pheno heeft nog een dag vrij en wil een game spelen. Backlogtijd!
Gisteren LEGO LotR platinum maar gehaald, als je dan toch nog maar twee extra dingetjes moet doen doe ik dat dan maar
Ik vond Batman en Star Wars echt zo vetquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoe is die eigenlijk?
Ik heb in het begin al die lego games gespeeld maar de paar laatste gemist dus welke is dan het leukste?
Lego Pirates, die dc heroes game of LOTR?
Vervelend koei! Mijn katten waren ook erg bang maar gelukkig nergens plasjes ofzo, ze lagen bij de voordeur in een hoekje gepropt.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:31 schreef koei het volgende:
Mmm ja ok daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:51 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, maar die schijnen de angst niet weg te nemen, maar alleen het dier te verdoven. Plus dat hij dan drie dagen lang aan de tabletten moet. Ik investeer dan liever even een paar dagen aan zo'n vuurwerk cd, dan komt hij misschien ook gelijk van z'n angst voor onweer af.
Was leukquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh laat even weten of hij leuk is
[..]
Toen sliep ik nogquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:39 schreef Tain het volgende:
Meh, om 6 uur opstaan was toch wel erg vroeg vanochtend.
Niet echt grappig...quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:30 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=b32_1357058466
![]()
![]()
Haha is toch grappig kerl maar nu vooral omdat al die moslims weer boos zijn als ik die comments op hun facebook mag geloven!quote:
Ik moest er iig niet om grinnikken toen ik hem op dumpert zag!quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Haha is toch grappig kerl maar nu vooral omdat al die moslims weer boos zijn als ik die comments op hun facebook mag geloven!
Echt wel op zijn minst een kleine grinnik spank dat kan niet anders.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik moest er iig niet om grinnikken toen ik hem op dumpert zag!
Nope, meer van "downvote" en naar reddit!quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Echt wel op zijn minst een kleine grinnik spank dat kan niet anders.
Geloof ik niet!quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:41 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nope, meer van "downvote" en naar reddit!
Nope, ik downvote. Ik moet wel zeggen dat ik daar af en toe wel van geniet, maar vanmorgen niet! Vanmorgen was het niet persoonlijk, was het business, vertel dat maar aan de Don!quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Geloof ik niet!
Ik moest vet lachen maar niet heel lang dat niet maar toch, jij doet te koel nu spank!
quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nope, ik downvote. Ik moet wel zeggen dat ik daar af en toe wel van geniet, maar vanmorgen niet! Vanmorgen was het niet persoonlijk, was het business, vertel dat maar aan de Don!
Nein. Gieb games!quote:
Die WiiU kan voor het eind van dit jaar de kast in..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
Mogguh dear
[..]
Wil t wat lukken? Ben je al bijna klaar?
[..]
GA WII U KOPEN!
Nu bezig met mario, die heb ik nog niet uit. Ga ook de nieuwe lego kopen als hij uit isquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die WiiU kan voor het eind van dit jaar de kast in..![]()
Die GTA achtige game? Die lijkt me tofffffffquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nu bezig met mario, die heb ik nog niet uit. Ga ook de nieuwe lego kopen als hij uit is
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die GTA achtige game? Die lijkt me tofffffff
Sharrrr nu wil ik nog Donkey Kong Return en ook die lego game spelenquote:
Wii U kopen, kun je ze allebei op spelen!!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Sharrrr nu wil ik nog Donkey Kong Return en ook die lego game spelen
DOES NOT COMPUTE![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wii U kopen, kun je ze allebei op spelen!!
Okay opnieuw ...quote:
pwieeefquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Okay opnieuw ...
Geen Wii of Wii U kopen, kun je ze allebei niets spelen
Maar ik zal aan je denken als ik ze speel en veel plezier mee heb
Ja nog even wachten! Tegen die tijd heb ik mario wel uitgespeeld dus dan kan ik gelijk aan deze beginnenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
pwieeef
Maar die game lijkt me wel tof ja, eerlijk is eerlijk.
De wond schoon likken dat doet die gast van die survival programma's oolkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja nog even wachten! Tegen die tijd heb ik mario wel uitgespeeld dus dan kan ik gelijk aan deze beginnen
Nu voor mijn kat aan het zorgen, hij heeft een plantenpot omgegooid en nu ligt zijn poot openhij slaapt nu op een bank op een handdoek maar moet in de gaten houden dat de wonden neit gaan ontsteken enzo buhhh
Haha, hij likt zijn wond zelf schoon. Ik heb etensbakje en drinkbakje op de bank gezet dus hij kan lekker blijven liggen. Zijn broer mocht niet van mij op het kleedje erbij dus die is nu heel demonstratief op het randje gaan liggen om toch bij zijn broer te mogen liggenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De wond schoon likken dat doet die gast van die survival programma's oolk
Awwwwwquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Haha, hij likt zijn wond zelf schoon. Ik heb etensbakje en drinkbakje op de bank gezet dus hij kan lekker blijven liggen. Zijn broer mocht niet van mij op het kleedje erbij dus die is nu heel demonstratief op het randje gaan liggen om toch bij zijn broer te mogen liggen
Miauwwwquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:19 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja ze zijn well lief, mika is nu toch met zijn zere pootje naar de andere kant van het kleedje gekropen en ze liggen dus nu dus toch bij elkaar alleen de ene op het kleedje en de ander ernaastbijdehandjes
die heb je weggejaagd toen je hem ging negeren!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Miauwww
Waar is Badboy eigenlijk? Die gast is altijd ineens paar dagen weg net of die dan weer achte het station staat voor paar dagen.
Was omdat die gemeen deed over Home Alone maar die ban is ook alweer over!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die heb je weggejaagd toen je hem ging negeren!
Je kunt niet verwachten als jij iemand een ban geeft dat hij zomaar terug komt! Misschien heb je hem wel gekwetst, ik denk dat je het goed moet gaan maken!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Was omdat die gemeen deed over Home Alone maar die ban is ook alweer over!
Hoe?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je kunt niet verwachten als jij iemand een ban geeft dat hij zomaar terug komt! Misschien heb je hem wel gekwetst, ik denk dat je het goed moet gaan maken!
Je bent ook een gek ookquote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:21 schreef Wessiej het volgende:
Uiteraard ik, ik kon nog eenmaal een TT change doen. Nu behoor ik tot het normale plebs
quote:
Jammer! Je kan leuk schrijven!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:02 schreef Wessiej het volgende:
Nee ben nu druk met werk/studie alles dus stop met allez
Bookmarked.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:14 schreef Wessiej het volgende:
Dan kun je gewoon dit lezen om de dag
http://wesleyoudijk.wordpress.com/
We weten toch allemaal dat jij een hele aardig gast bent AQje?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:42 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.youtube.com/wa(...)hQ0esjrke3PA&index=1
5 jaar zitten er al weer op en in deze special zien we Emar als zichzelf en niet als de DGVF en blikt hij terug op 5 jaar DGVF en zien we wat meer van Emar zelf. Zo wil hij docent maatschappijleer worden en blijkt het een aardige gast te zijn.
Komt door de TT dat gaf me een vrijbrief om het toch te posten!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:49 schreef Pheno het volgende:
En huppa, weg doe zooi. Aq zou het niet meer posten. Valt me tegen.
neinquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Komt door de TT dat gaf me een vrijbrief om het toch te posten!
Je kiest je onderwerpen wel uit zeg! Meteen groot aanpakken, hatsekidee!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:14 schreef Wessiej het volgende:
Dan kun je gewoon dit lezen om de dag
http://wesleyoudijk.wordpress.com/
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Komt door de TT dat gaf me een vrijbrief om het toch te posten!
Alleen dat over dat meldpunt is wat te lijp.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Je kiest je onderwerpen wel uit zeg! Meteen groot aanpakken, hatsekidee!
Sorry...quote:
Ik hoor hele wisselende dingen: Roy vindt hem weer te moeilijk, maar dat is Roy weer...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:33 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik twijfel nog steeds over die Zombie U trouwens, teveel mensen vinden hem leuk dus misschien dat ik hem toch maar ga proberen
Niets naars tegen roy maar hij vind games al heel snel moeilijkquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik hoor hele wisselende dingen: Roy vindt hem weer te moeilijk, maar dat is Roy weer...
Zombiesquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Niets naars tegen roy maar hij vind games al heel snel moeilijk
wat mij betreft mag een game wel een beetje een uitdaging zijnik heb het alleen meestal niet zo op zombie games maar ik hoor veel goede dingen!
Roy speelt alle games op easy en is dus absoluut geen maatstafquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik hoor hele wisselende dingen: Roy vindt hem weer te moeilijk, maar dat is Roy weer...
Dit dusquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Roy speelt alle games op easy en is dus absoluut geen maatstaf
Haal Dead Island op je PS3quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Niets naars tegen roy maar hij vind games al heel snel moeilijk
wat mij betreft mag een game wel een beetje een uitdaging zijnik heb het alleen meestal niet zo op zombie games maar ik hoor veel goede dingen!
Of vraag AQ een foto, dan heb je the best zombie picture everquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Haal Dead Island op je PS3
Een van de beste zombie games ooit!
Dat weet ikquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Roy speelt alle games op easy en is dus absoluut geen maatstaf
Wat vind je er zo goed aan? Ik heb hem nu op de PC (waardeloze port btw), maar ik vind het spel zelf eigenlijk ook niet zo tof. Missies zijn saai en het is irritant dat alles zo snel respawned.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Haal Dead Island op je PS3
Een van de beste zombie games ooit!
heb hem al klaar, is echt een toffe game jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:05 schreef AQuila360 het volgende:
Ben nu bezig met Dishonored! Zitten echt geniale dingen in man![]()
De lijst met Gebreken zijn eindeloos bij die game maar toch is het wel een gruwelijk game maar je moet hem even leren spelen dan wordt die pas leuk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat vind je er zo goed aan? Ik heb hem nu op de PC (waardeloze port btw), maar ik vind het spel zelf eigenlijk ook niet zo tof. Missies zijn saai en het is irritant dat alles zo snel respawned.
Super idd!quote:Op zondag 6 januari 2013 11:20 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
heb hem al klaar, is echt een toffe game ja
tis ff puzzelen, zelf had ik moeite met de lift,quote:Op zondag 6 januari 2013 12:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Super idd!
Al zitten er wel wat gekke dingen in soms Maargoed ben nu bij de laatste missie geloof ik. Misschien daarn à nog een keer spelen maar ligt er aan of je een new game+ mode hebt of niet.
De gebreken waren meh. Het is gewoon een shooter met een zooi zombies. Ik ben dan ook nog niet wild van het Riptide-vervolg, maar he, wat niet is kan nog komen. Al verwacht ik het niet.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De lijst met Gebreken zijn eindeloos bij die game maar toch is het wel een gruwelijk game maar je moet hem even leren spelen dan wordt die pas leuk.
De lift?quote:Op zondag 6 januari 2013 12:12 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
tis ff puzzelen, zelf had ik moeite met de lift,zat een kwartier te kloten met dat ding,
Tain, je weet ze altijd zo mooi te vinden. Dank daarvoor!quote:
senorgif.com onder anderequote:Op maandag 7 januari 2013 15:43 schreef Altron het volgende:
[..]
Hehe![]()
En idd , waar haal je ze toch altijd vandaan..
Mwoa...quote:Op maandag 7 januari 2013 21:09 schreef Reintji het volgende:
Weer een game aan m'n backlog, maar voor ¤10,- kon ik Ace Combat Assault Horizon Limited Ed niet laten liggen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet geen backlog aanleggen, althans niet een fysieke backlog.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:12 schreef Reintji het volgende:
[..]
TLeven + Kids + Werk + TFok! = Backlog
Vuile piep!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:44 schreef Tain het volgende:
Meh, parkeergarage hier in de buurt staat in de fik... Nu moet ik omlopen...
toetoetquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:44 schreef Tain het volgende:
Meh, parkeergarage hier in de buurt staat in de fik... Nu moet ik omlopen...
Die ja, maar helemaal geen rook meer te zienquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:06 schreef Wessiej het volgende:
[..]
toetoet
https://pbs.twimg.com/media/BAGDmQsCcAA-Hq5.jpg
Sorryquote:Op maandag 7 januari 2013 21:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Sinds al heel lang maar jij laat ons in de steek
quote:Op maand[quote]
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1911683/6/50#121288901]maandag 7 januari 2013 21:51 schreef Reintji het volgende:
Wie?ag 7 januari 2013 21:41[/url] schreef Tain het volgende:[/b]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GeemBeeb
[/quote]quote:
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
Begrijpelijk natuurlijkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:10 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Sorry![]()
Zit al zoveel achter de computer, dan niet meer echt zin om te forummen.
Ik zag en hoorde dat je een vriendje hebt, super leuk, gaat dat allemaal goed?
Dat niet AQquote:
waarom zou het een fail worden? ik zie best potentie..quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:18 schreef AQuila360 het volgende:
Die steambox wordt ook een fail! en waarom komen er ineens uit alle hoeken en gaten van die android console'tjes...
Omdat aids nu eenmaal snel verspreidtquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:18 schreef AQuila360 het volgende:
Die steambox wordt ook een fail! en waarom komen er ineens uit alle hoeken en gaten van die android console'tjes...
quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:08 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik ga eens een columnpje schrijven
Omdat ik eerst dacht er komt gewoon 1 steambox met vastgestelde specs en windows en daarop heb je al he steam spellen en kun je ook handig aan de tv hangen met big picture mode dat zou perfect zijn voor velen denk ik.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:26 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom zou het een fail worden? ik zie best potentie..
HIJ IS TERUG FLODDER VAN DE NS!quote:
Wel als ik je vergelijk met DGVFquote:Dat niet AQ
ik weet niet exact de plannen (voor zover ik weet komt er 1 met een aangepaste linux variant)quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Omdat ik eerst dacht er komt gewoon 1 steambox met vastgestelde specs en windows en daarop heb je al he steam spellen en kun je ook handig aan de tv hangen met big picture mode dat zou perfect zijn voor velen denk ik.
Maar nu komen er verschillende versies ofzo en met linux wat toch haast geen steam spel op werkt? En je kunt er eventueel wel windows opzetten maar dat is weer geklooi en dan kun je toch net zo goed gewoon een pc gaan maken?
maar wat is het dan het voordeel tegenover een pc?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:06 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet niet exact de plannen (voor zover ik weet komt er 1 met een aangepaste linux variant)
dat is opzich geen bezwaar: als daar tevens media capaciteiten aan worden toegevoegd dan heb je gamestation (steam, ja helaas niet alle games dan) + mediaspeler in 1
Steam is bezig met een linux-versie, ook voor algemene pc's...quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Omdat ik eerst dacht er komt gewoon 1 steambox met vastgestelde specs en windows en daarop heb je al he steam spellen en kun je ook handig aan de tv hangen met big picture mode dat zou perfect zijn voor velen denk ik.
Maar nu komen er verschillende versies ofzo en met linux wat toch haast geen steam spel op werkt? En je kunt er eventueel wel windows opzetten maar dat is weer geklooi en dan kun je toch net zo goed gewoon een pc gaan maken?
zuiniger, makkelijker neer te zetten (en aan te sluiten) bij/in een tv meubel, misschien wel goedkoperquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
maar wat is het dan het voordeel tegenover een pc?
Ik dacht echt dat de bedoeling was om 1 steambox te maken die dan gewoon als een console een x aantal jaar vaststaat kwa specs en het gebruikgemak van een console heeft ook.
ja klopt maar ik geloof dat er nog maar een paar spellen op kunnen ofzo?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:11 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Steam is bezig met een linux-versie, ook voor algemene pc's...
Een nitwit kan toch nix met linux?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:16 schreef mschol het volgende:
[..]
zuiniger, makkelijker neer te zetten (en aan te sluiten) bij/in een tv meubel, misschien wel goedkoper
het makkelijker aansluiten moet je vooral uit ogen van een nitwit bekijken: apparaat kopen, 2/3 stekkers er in (HDMI + stroom en e.v.t. netwerk) en je kan vrijwel gelijk gamen..
Mits ze die preload functie herstellen:
vroeger kon je een spel downloaden en bij iets van 75% gedownload al spelen... tegenwoordig lijken ze dit uitgeschakelt te hebben..
Onzin, een nitwit kan net zo min met Windows. De tijd dat Linux voor nerds is, is allang voorbij.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Een nitwit kan toch nix met linux?
Daar werken ze toch nog aanquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
ja klopt maar ik geloof dat er nog maar een paar spellen op kunnen ofzo?
Ja maar Pheno je hebt nu steam op windows met al die spellen die op windows draaien dat lijkt me simpel te bedienen dat steam? Nu gaan ze naar Linux en kan iemand zelf EVENTUEEL windows er bij op zetten ofzo? Dat is weer een stap te ver. Of ze moeten idd in de komende jaren alles op linux gaan omzetten of hoe dat gaat.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Onzin, een nitwit kan net zo min met Windows. De tijd dat Linux voor nerds is, is allang voorbij.
Er zijn manieren om windows-games op linux te laten werken. Als Valve dat goed regelt zodat de eindgebruiker het niet eens hoeft te weten is er geen probleem.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja maar Pheno je hebt nu steam op windows met al die spellen die op windows draaien dat lijkt me simpel te bedienen dat steam? Nu gaan ze naar Linux en kan iemand zelf EVENTUEEL windows er bij op zetten ofzo? Dat is weer een stap te ver. Of ze moeten idd in de komende jaren alles op linux gaan omzetten of hoe dat gaat.
Beste lijkt me toch gewoon:
Vaste box (eventueel klein voor bij de tv)
Vaste specs zodat je een X aantal jaar goed zit en de ontwikkelaar weet voor welke specs hij het spel kan optimaliseren.
Windows zodat alle spellen (nu al meteen) werken met eventueel een schil er om heen of steam zelf.
aansluiten op tv met big picture mode + controller erbij voor die games waar dat handiger is.
BAM LIJKT ME SUPER!
ik noem even iets: je dvd speler werkt ook met een OS genaamd Y, geen windows iig (whatever)quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Een nitwit kan toch nix met linux?
Nouja ze moeten maar zien ik heb er geen intresse in verder het viel me alleen op! Ik haal weer gewoon een Xbox dan heb ik alles wat ik hoef
Daar heb je een punt! Maar hoe zit het dan met die verschillende versies? Dat lijkt me ook niet heel handig.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zijn manieren om windows-games op linux te laten werken. Als Valve dat goed regelt zodat de eindgebruiker het niet eens hoeft te weten is er geen probleem.
En zo kan het naar andere mensen. Android is ook de "linux" van de mobiele markt en steeds meer mensen lopen er mee rond. En dat allemaal omdat het op een geburikersvriendelijke manier wordt gepresenteerdquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:29 schreef koei het volgende:
Maar er is geen enkele nitwit die Linux gebruikt. Linux moet je zelf gaan installeren en daarop werkt de helft van de software niet, Windows is voorgeinstalleerd en daar werkt alles standaard op. Kortom, Linux wordt nogsteeds voornamelijk door nerds gebruikt en niet door de gewone mensen.
Het ging me niet echt om linux maar meer dat je er zelf nog windows op kon zetten. Dat vind ik dan raar want dat gaat toch wel iets verder.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ik noem even iets: je dvd speler werkt ook met een OS genaamd Y (whatever)
kan jij nu niet omgaan met de dvd speler?
Wat is uberhaupt de toegevoegde waarde van zo'n steambox? PC-gamers hebben al een PC, en casual-gamers hebben er geen interesse in omdat die uberhaupt geen steam gebruiken en ze, als ze interesse hebben in games, allang een volwaardige console hebben staan. Kortom, ondanks dat het van Valve zelf komt wordt het een flinke flop verwacht ik.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja maar Pheno je hebt nu steam op windows met al die spellen die op windows draaien dat lijkt me simpel te bedienen dat steam? Nu gaan ze naar Linux en kan iemand zelf EVENTUEEL windows er bij op zetten ofzo? Dat is weer een stap te ver. Of ze moeten idd in de komende jaren alles op linux gaan omzetten of hoe dat gaat.
Beste lijkt me toch gewoon:
Vaste box (eventueel klein voor bij de tv)
Vaste specs zodat je een X aantal jaar goed zit en de ontwikkelaar weet voor welke specs hij het spel kan optimaliseren.
Windows zodat alle spellen (nu al meteen) werken met eventueel een schil er om heen of steam zelf.
aansluiten op tv met big picture mode + controller erbij voor die games waar dat handiger is.
BAM LIJKT ME SUPER!
Op de PS3 kon je ook een ander OS zettenquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het ging me niet echt om linux maar meer dat je er zelf nog windows op kon zetten. Dat vind ik dan raar want dat gaat toch wel iets verder.
Maargoed we zien wel wat ze gaan doen!
Dat werkt gewoon naadloos. In WINE kan je volgens mij aangeven welke Windows versie gebruikt moet worden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt! Maar hoe zit het dan met die verschillende versies? Dat lijkt me ook niet heel handig.
een ander OS zou je helemaal niet hoeven installeren, ik neem aan dat ze een kant en klaar kastje afleveren, (met eender welk OS) waar de gebruiker door middel van de gebruikelijke steam interface (eventueel een uitgebreide versie ervan) het apparaat kan bedienen..quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het ging me niet echt om linux maar meer dat je er zelf nog windows op kon zetten. Dat vind ik dan raar want dat gaat toch wel iets verder.
Maargoed we zien wel wat ze gaan doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |