Jammer dat Ordinary World niet vier plaatsen lager staat.quote:Op donderdag 27 december 2012 08:45 schreef TLC het volgende:
hehe zijn die ook weer eens aan de beurt na de opening
Truequote:Op donderdag 27 december 2012 09:22 schreef WeezerButler het volgende:
Stiekum toch best een aardig nummer van Kelly Clarkson
Whitney ??quote:Op donderdag 27 december 2012 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik start met 2 saaie plaatjes. Zometeen gelukkig mijn heldin
Ik hoop van harte dat je niet Whitney bedoelt.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik start met 2 saaie plaatjes. Zometeen gelukkig mijn heldin
Nee, Tori.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat je niet Whitney bedoelt.
Dit lijkt me de enige notering.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:38 schreef Cee het volgende:
Staat Winter er eigenlijk in? Zo niet, schande.
Lijkt niet alleen.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit lijkt me de enige notering.
Morningquote:
Al ze nou in november was gestorvenquote:Op donderdag 27 december 2012 09:44 schreef WeezerButler het volgende:
Niet echt een tsunami van Whitney tracks dit jaar. Had iets meer impact verwacht na haar dood in februari.
Vergeet je je blauwe schoeisel niet?quote:Op donderdag 27 december 2012 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga even een stukje lopen..
Waar In Memphis, is wel een stukkie lopenquote:Op donderdag 27 december 2012 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga even een stukje lopen..
Dan timede Ramses het een stuk beter, drie jaar geleden.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:45 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Al ze nou in november was gestorven
ik ben er vanmiddag en vanavond even tussenuitquote:Op donderdag 27 december 2012 09:49 schreef Cynix ® het volgende:
Beetje druk vandaag. Ik doe vanavond weer mee.
Heey Diaanquote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 09:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, als je het over de duivel hebt...
George hoogtepunt?quote:Op donderdag 27 december 2012 10:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Gezellig dat je er ook weer bent Diaan.
Ilse vind ik een leuk mens, maar haar muziek trek ik niet zo. Gevarieerd uurtje zo, met George als hoogtepunt en verder ook een paar prima nummers.
quote:
quote:
Ja, ik kan de stem van George echt oneindig horen en dit vind ik ook nog echt en goed nummer. ABBA is altijd leuk, maar dit nummer is voor mij niet het hoogtepunt van het uur, zelfde geldt voor REMquote:Op donderdag 27 december 2012 10:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
George hoogtepunt?
Voor mij ABBA.
Tja, Sander, need I say more?quote:Op donderdag 27 december 2012 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
DJ is wel de leukste thuis zeg
Okee, Journey dan. Whatever.quote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 10:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik dacht al: Diaan is er, dan zal Peace wel niet achterblijven. Morgen!
quote:Op donderdag 27 december 2012 10:24 schreef cafca het volgende:
REM blijft goed, zelfs met een van hun mindere nummers
Waarom maakten ze het dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 10:24 schreef laxus13 het volgende:
Hier hebben de leden van R.E.M. ook een hekel aan.
Dat liedje dan
Goede reden om er eens mee op te houden...quote:Op donderdag 27 december 2012 10:24 schreef laxus13 het volgende:
Hier hebben de leden van R.E.M. ook een hekel aan.
Dat liedje dan
er staat ook best weinig REM in de lijst Tong.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:25 schreef tong80 het volgende:
Wat staat REM laag
Ex-vriendinnetje van me moet aan mij denken als ze dit nummer hoort.
Geen idee eerlijk gezegdquote:
Niet mijn favo. Maar voor Radio-2000 TOP-2000 staat het te laag.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:24 schreef peaceman het volgende:
oh joy to the world... 1 van de slechtste REM nummers...
Ben jij zo'n Shiny Happy pipo, dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 10:25 schreef tong80 het volgende:
Wat staat REM laag
Ex-vriendinnetje van me moet aan mij denken als ze dit nummer hoort.
Begin the beginquote:Op donderdag 27 december 2012 10:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet mijn favo. Maar voor Radio-2000 TOP-2000 staat het te laag.
Murmur en andere pareltjes komen hier niet in.
Misschien wel integendeelquote:Op donderdag 27 december 2012 10:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Ben jij zo'n Shiny Happy pipo, dan?
Michael Bubléquote:Op donderdag 27 december 2012 10:29 schreef tong80 het volgende:
Binnen 2 seconden hoorde ik al dat dit bagger is. Wat is dit ?
bahger!quote:Op donderdag 27 december 2012 10:29 schreef tong80 het volgende:
Binnen 2 seconden hoorde ik al dat dit bagger is. Wat is dit ?
Dan moet Frank eerst de baard in de keel krijgenquote:
En we komen hem nog 4x tegenquote:Op donderdag 27 december 2012 10:30 schreef cafca het volgende:
Als ik dit had geweten, was ik 10 minuten geleden erg gelukkig geweest dat ik dit niet kende.
Soort van Nep Elvisquote:Op donderdag 27 december 2012 10:32 schreef tong80 het volgende:
Dit is mooi. Die vent is extreem cool. Maakt het ook leuk.
neen... maar toegegeven ik was net 3 seconden te laat met die postquote:
quote:
Gewoon uit je leven bannen weer.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:30 schreef cafca het volgende:
Als ik dit had geweten, was ik 10 minuten geleden erg gelukkig geweest dat ik dit niet kende.
Ik ken volgens mij alleen Just haven't met you yet, dus ik ben nu erg blij dat ik die andere 3 niet kenquote:
Ik zag 'm op Pinkpop. In de stromende regen.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:33 schreef peaceman het volgende:
Heb Chris Isaak ooit nog gezien op Rockin' Kolonia.
[sub]ik word oud.. [/sub]
QFTquote:Op donderdag 27 december 2012 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
3 Losts in de top 2000, en allemaal waardeloos
Nah die van Coldplay is wel prima, die van Anouk is niksquote:Op donderdag 27 december 2012 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
3 Losts in de top 2000, en allemaal waardeloos
Dat vind ik zo ongeveer het ergste nummer van Coldplay..quote:Op donderdag 27 december 2012 10:36 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Nah die van Coldplay is wel prima, die van Anouk is niks
en dat wil wat zeggen...quote:Op donderdag 27 december 2012 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik zo ongeveer het ergste nummer van Coldplay..
Samen met The Road to Mandalay en Trippin'. Die komen ook nog wel langs denk ik.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:38 schreef laxus13 het volgende:
Toch wel een van de leukste van Robbie
quote:
Walgelijk inderdaad.quote:
Die eerste wel die 2e helaas nietquote:Op donderdag 27 december 2012 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Samen met The Road to Mandalay en Trippin'. Die komen ook nog wel langs denk ik.
Zodat ie in de Heere mag zijn.quote:
En die cover van World Party....quote:Op donderdag 27 december 2012 10:40 schreef peaceman het volgende:
Ik vind Supreme wel leuk en Me and my monkey.
nee, origineel is mooier vind ik.quote:
Dat uiteraardquote:Op donderdag 27 december 2012 10:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, origineel is mooier vind ik.
quote:Op donderdag 27 december 2012 10:42 schreef cafca het volgende:
Twee helden die samen een matig nummer zingen. Blijven toch helden
Mick ging ook werkenquote:Op donderdag 27 december 2012 10:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Die stem van Bowie, en het danst zo leuk, maar Mick wil ik niet zien
ik heb geen trek meer...quote:
Dit.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:42 schreef cafca het volgende:
Twee helden die samen een matig nummer zingen. Blijven toch helden
En dit.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Die stem van Bowie, en het danst zo leuk, maar Mick wil ik niet zien
Dit ja. Italiaansquote:Op donderdag 27 december 2012 10:44 schreef laxus13 het volgende:
orgineel vind ik beter![]()
Nee echt waar
quote:Op donderdag 27 december 2012 10:44 schreef cafca het volgende:
Dit is wel iets beter dan het origineel van Paul de Leeuw.
Had het eigenlijk over Bowie en Jaggerquote:
quote:
ik ook, dat versta en spreek ik ten minstequote:Op donderdag 27 december 2012 10:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Ik zing deze in mijn hoofd altijd in de Nederlandse versie.
Oke, dat stond er niet bijquote:Op donderdag 27 december 2012 10:47 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Had het eigenlijk over Bowie en Jagger![]()
Hoeft niet altijd hoogstaand te zijnquote:Op donderdag 27 december 2012 10:50 schreef tong80 het volgende:
Mooie tekst ook. ABC, one two three, do ré mi.
12 uurquote:
wordt gezongen door een 10jarigequote:Op donderdag 27 december 2012 10:50 schreef tong80 het volgende:
Mooie tekst ook. ABC, one two three, do ré mi.
We krijgen wel Bots en Osmondsquote:Op donderdag 27 december 2012 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komend uur is wel héél matig weer helaas.
Heb het al eerder gepost na de Stones en Monkees was mijn muziekopenbaring The Osmonds bij Eén van de acht. Ik was 11 of 12.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:59 schreef Doedezemaar het volgende:
The Osmonds, yeah! En meebleren met Shirley
Wat een dorstquote:
Dat idee had ik ook!quote:Op donderdag 27 december 2012 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komend uur is wel héél matig weer helaas.
Waar?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat een leuke reportage over REM in mijn stadje
op cultura24, ik kijk radio, dan hoef ik geen reclames en nieuws te horen, maar leuke reportagesquote:
quote:
Ik vind Gangnam style rond de 470 en Adele op 8 belachelijker, eigenlijk. Maar echt een vrolijk Top 2000 liedje is het niet.quote:
die voorbeelden zijn ook belachelijk, maar ik ben niet zo van de 'we gaan er eens een onbekend nummer in stemmen'-acties.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:10 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
Ik vind Gangnam style rond de 470 en Adele op 8 belachelijker, eigenlijk. Maar echt een vrolijk Top 2000 liedje is het niet.
Slayer en onbekendquote:Op donderdag 27 december 2012 11:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
die voorbeelden zijn ook belachelijk, maar ik ben niet zo van de 'we gaan er eens een onbekend nummer in stemmen'-acties.
Ditquote:
hahahaha dat je daar nog een vraagteken bij zet....quote:
Slayer is niet echt een onbekende bandquote:Op donderdag 27 december 2012 11:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
die voorbeelden zijn ook belachelijk, maar ik ben niet zo van de 'we gaan er eens een onbekend nummer in stemmen'-acties.
Dat ben ik wel met je eensquote:
Ik kan slecht tegen de jaren 80 muziek met kille computerdrums.quote:
Leuk!quote:Op donderdag 27 december 2012 11:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
op cultura24, ik kijk radio, dan hoef ik geen reclames en nieuws te horen, maar leuke reportages
band niet, maar hoeveel mensen die gestemd hebben zullen daadwerkelijk allemaal hetzelfde nummer het beste vinden? neen, dit is een pure internetactie geweest.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:13 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
Slayer is niet echt een onbekende band
Grappig toch ?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
band niet, maar hoeveel mensen die gestemd hebben zullen daadwerkelijk allemaal hetzelfde nummer het beste vinden? neen, dit is een pure internetactie geweest.
Veel metal liefhebbers vinden het misschien wel het beste nummer ooit.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
band niet, maar hoeveel mensen die gestemd hebben zullen daadwerkelijk allemaal hetzelfde nummer het beste vinden? neen, dit is een pure internetactie geweest.
Dit is hardrock voor de gemiddelde Radio-2 liefhebber.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:16 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Lekker nummer dit van Bon Jovi.
tja ik vind het jammer. maar ja, ik zal stoppen met zeuren. En radio 2 gaat dat nummer echt niet jaren erin laten verwacht ik.... daarbij hebben ze eerder duidelijke stem-acties geweerd en nu gaan ze het ineens wel toelaten... volgend jaar Enorm in de top 2000??quote:
John Miles en Barry Ryan das pas kitschquote:Op donderdag 27 december 2012 11:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is hardrock voor de gemiddelde Radio-2 liefhebber.
Dit gaat nog wel. Niet veel mis mee. Beetje kitch. Hou ik soms wel van.
Ik wilde je net Extreme Noise Terror aanradenquote:Op donderdag 27 december 2012 11:16 schreef FritsFlits het volgende:
Ik vind Slayer een grote bak herrie, maar ja.
Denk het toch wel eigenlijk, als het tenminste in de startlijst komt te staanquote:Op donderdag 27 december 2012 11:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja ik vind het jammer. maar ja, ik zal stoppen met zeuren. En radio 2 gaat dat nummer echt niet jaren erin laten verwacht ik.... daarbij hebben ze eerder duidelijke stem-acties geweerd en nu gaan ze het ineens wel toelaten... volgend jaar Enorm in de top 2000??
waarmee jij suggereert dat een meerderheid van de stemmers metal liefhebber is. geloof je dat zelf?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:15 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Veel metal liefhebbers vinden het misschien wel het beste nummer ooit.
Voor de normale mens denk niet dat dit het beste ooit gemaakt is
Ik ben er ook niet kapot van, en ik ben toch een fervent metalluisteraar.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:16 schreef FritsFlits het volgende:
Ik vind Slayer een grote bak herrie, maar ja.
quote:Op donderdag 27 december 2012 11:17 schreef cafca het volgende:
Weer zo'n nietszeggend nummer van Bryan Adams.
ja de actie of facebook, stem Slayer de top 2000 inquote:Op donderdag 27 december 2012 11:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
waarmee jij suggereert dat een meerderheid van de stemmers metal liefhebber is. geloof je dat zelf?
Franky goes to Hollywoodquote:Op donderdag 27 december 2012 11:17 schreef laxus13 het volgende:
[..]
John Miles en Barry Ryan das pas kitsch
dat bedoelde ik dus....quote:Op donderdag 27 december 2012 11:18 schreef laxus13 het volgende:
[..]
ja de actie of facebook, stem Slayer de top 2000 in
En de Ede Staa...oh nee, die werd te boers gevonden, denk ik...quote:Op donderdag 27 december 2012 11:17 schreef MadMaster het volgende:
Slayer is de Ge Reinders van 2012...
ELO vind ik toch wel de grootste kitsch van allemaal..quote:Op donderdag 27 december 2012 11:17 schreef laxus13 het volgende:
[..]
John Miles en Barry Ryan das pas kitsch
Meeste stemmers zijn metalliefhebbers, ach ja ik kan het ook wel hebben Slayerquote:
Soms heeft metal wel leuke nummers, maar vaak is de opnamekwaliteit gewoon brak. Alles is gewoon hard. Het is gewoon lelijk.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet kapot van, en ik ben toch een fervent metalluisteraar.
jij bedoelt dat de meeste stemmers op slayer metalliefhebbers zijn, maar ik bedoelde: je gelooft toch niet dat van ALLE top 2000 stemmers de meerderheid metal liefhebber is? en gezien positie 199 wordt dat dus wel gesuggereerd. Dus zit er, zoals je al aangeeft, een actie achter en dat hoeft van mij dus niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:20 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Meeste stemmers zijn metalliefhebbers, ach ja ik kan het ook wel hebben Slayer
Mwah, ken genoeg goede metalproducties. Maar dat is voornamelijk in de 90's gothic. In de 80's was het slecht ja.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:20 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Soms heeft metal wel leuke nummers, maar vaak is de opnamekwaliteit gewoon brak. Alles is gewoon hard. Het is gewoon stijl.
een bewussie?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:22 schreef MadMaster het volgende:
Slayer komt ergens rond 5 uur 's ochtends voorbij of zo, bijna niemand hoort dat...
Ja zal het dan maar op je wekkerradio horen.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:22 schreef MadMaster het volgende:
Slayer komt ergens rond 5 uur 's ochtends voorbij of zo, bijna niemand hoort dat...
Nee tuurlijk niet maar de metalliefhebbers die normaal nooit stemmen hebben nu wel gestemd.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
jij bedoelt dat de meeste stemmers op slayer metalliefhebbers zijn, maar ik bedoelde: je gelooft toch niet dat van ALLE top 2000 stemmers de meerderheid metal liefhebber is? en gezien positie 199 wordt dat dus wel gesuggereerd. Dus zit er, zoals je al aangeeft, een actie achter en dat hoeft van mij dus niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |