John Miles en Barry Ryan das pas kitschquote:Op donderdag 27 december 2012 11:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is hardrock voor de gemiddelde Radio-2 liefhebber.
Dit gaat nog wel. Niet veel mis mee. Beetje kitch. Hou ik soms wel van.
Ik wilde je net Extreme Noise Terror aanradenquote:Op donderdag 27 december 2012 11:16 schreef FritsFlits het volgende:
Ik vind Slayer een grote bak herrie, maar ja.
Denk het toch wel eigenlijk, als het tenminste in de startlijst komt te staanquote:Op donderdag 27 december 2012 11:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja ik vind het jammer. maar ja, ik zal stoppen met zeuren. En radio 2 gaat dat nummer echt niet jaren erin laten verwacht ik.... daarbij hebben ze eerder duidelijke stem-acties geweerd en nu gaan ze het ineens wel toelaten... volgend jaar Enorm in de top 2000??
waarmee jij suggereert dat een meerderheid van de stemmers metal liefhebber is. geloof je dat zelf?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:15 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Veel metal liefhebbers vinden het misschien wel het beste nummer ooit.
Voor de normale mens denk niet dat dit het beste ooit gemaakt is
Ik ben er ook niet kapot van, en ik ben toch een fervent metalluisteraar.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:16 schreef FritsFlits het volgende:
Ik vind Slayer een grote bak herrie, maar ja.
quote:Op donderdag 27 december 2012 11:17 schreef cafca het volgende:
Weer zo'n nietszeggend nummer van Bryan Adams.
ja de actie of facebook, stem Slayer de top 2000 inquote:Op donderdag 27 december 2012 11:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
waarmee jij suggereert dat een meerderheid van de stemmers metal liefhebber is. geloof je dat zelf?
Franky goes to Hollywoodquote:Op donderdag 27 december 2012 11:17 schreef laxus13 het volgende:
[..]
John Miles en Barry Ryan das pas kitsch
dat bedoelde ik dus....quote:Op donderdag 27 december 2012 11:18 schreef laxus13 het volgende:
[..]
ja de actie of facebook, stem Slayer de top 2000 in
En de Ede Staa...oh nee, die werd te boers gevonden, denk ik...quote:Op donderdag 27 december 2012 11:17 schreef MadMaster het volgende:
Slayer is de Ge Reinders van 2012...
ELO vind ik toch wel de grootste kitsch van allemaal..quote:Op donderdag 27 december 2012 11:17 schreef laxus13 het volgende:
[..]
John Miles en Barry Ryan das pas kitsch
Meeste stemmers zijn metalliefhebbers, ach ja ik kan het ook wel hebben Slayerquote:
Soms heeft metal wel leuke nummers, maar vaak is de opnamekwaliteit gewoon brak. Alles is gewoon hard. Het is gewoon lelijk.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet kapot van, en ik ben toch een fervent metalluisteraar.
jij bedoelt dat de meeste stemmers op slayer metalliefhebbers zijn, maar ik bedoelde: je gelooft toch niet dat van ALLE top 2000 stemmers de meerderheid metal liefhebber is? en gezien positie 199 wordt dat dus wel gesuggereerd. Dus zit er, zoals je al aangeeft, een actie achter en dat hoeft van mij dus niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:20 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Meeste stemmers zijn metalliefhebbers, ach ja ik kan het ook wel hebben Slayer
Mwah, ken genoeg goede metalproducties. Maar dat is voornamelijk in de 90's gothic. In de 80's was het slecht ja.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:20 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Soms heeft metal wel leuke nummers, maar vaak is de opnamekwaliteit gewoon brak. Alles is gewoon hard. Het is gewoon stijl.
een bewussie?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:22 schreef MadMaster het volgende:
Slayer komt ergens rond 5 uur 's ochtends voorbij of zo, bijna niemand hoort dat...
Ja zal het dan maar op je wekkerradio horen.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:22 schreef MadMaster het volgende:
Slayer komt ergens rond 5 uur 's ochtends voorbij of zo, bijna niemand hoort dat...
Nee tuurlijk niet maar de metalliefhebbers die normaal nooit stemmen hebben nu wel gestemd.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
jij bedoelt dat de meeste stemmers op slayer metalliefhebbers zijn, maar ik bedoelde: je gelooft toch niet dat van ALLE top 2000 stemmers de meerderheid metal liefhebber is? en gezien positie 199 wordt dat dus wel gesuggereerd. Dus zit er, zoals je al aangeeft, een actie achter en dat hoeft van mij dus niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |