Al ze nou in november was gestorvenquote:Op donderdag 27 december 2012 09:44 schreef WeezerButler het volgende:
Niet echt een tsunami van Whitney tracks dit jaar. Had iets meer impact verwacht na haar dood in februari.
Vergeet je je blauwe schoeisel niet?quote:Op donderdag 27 december 2012 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga even een stukje lopen..
Waar In Memphis, is wel een stukkie lopenquote:Op donderdag 27 december 2012 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga even een stukje lopen..
Dan timede Ramses het een stuk beter, drie jaar geleden.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:45 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Al ze nou in november was gestorven
ik ben er vanmiddag en vanavond even tussenuitquote:Op donderdag 27 december 2012 09:49 schreef Cynix ® het volgende:
Beetje druk vandaag. Ik doe vanavond weer mee.
Heey Diaanquote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 09:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, als je het over de duivel hebt...
George hoogtepunt?quote:Op donderdag 27 december 2012 10:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Gezellig dat je er ook weer bent Diaan.
Ilse vind ik een leuk mens, maar haar muziek trek ik niet zo. Gevarieerd uurtje zo, met George als hoogtepunt en verder ook een paar prima nummers.
quote:
quote:
Ja, ik kan de stem van George echt oneindig horen en dit vind ik ook nog echt en goed nummer. ABBA is altijd leuk, maar dit nummer is voor mij niet het hoogtepunt van het uur, zelfde geldt voor REMquote:Op donderdag 27 december 2012 10:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
George hoogtepunt?
Voor mij ABBA.
Tja, Sander, need I say more?quote:Op donderdag 27 december 2012 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
DJ is wel de leukste thuis zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |