Maar tis een XS en die hebben ze vrijwel nooit dus is het maar de vraag of ik em ergens anders vindquote:Op donderdag 27 december 2012 01:46 schreef remlof het volgende:
Dan breng je hem terug en koop je 'm bij een andere Zara. En dien een klacht in over die miep.
gwn even beetje bulken komt t goedquote:Op donderdag 27 december 2012 01:46 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Maar tis een XS en die hebben ze vrijwel nooit dus is het maar de vraag of ik em ergens anders vind
Ik bulk al grandioos veel. Als iedereen klaar is met eten ben ik nog bezig, tenzij ik mijn gezelschap niet goed ken, dan hou ik mij in uit beleefdheid. Maar ik kom niet echt aan.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gwn even beetje bulken komt t goed
Ruil je jasje om voor geld en vraag dan om de XS. Als ze je die niet willen verkopen vraag je naar de filiaalmanager.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:46 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Maar tis een XS en die hebben ze vrijwel nooit dus is het maar de vraag of ik em ergens anders vind
Maar die trut die het zei was de filiaalmanager hierquote:Op donderdag 27 december 2012 01:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ruil je jasje om voor geld en vraag dan om de XS. Als ze je die niet willen verkopen vraag je naar de filiaalmanager.
werkt nooit echt icm. boulimiaquote:Op donderdag 27 december 2012 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gwn even beetje bulken komt t goed
Dan bel je het hoofdkantoorquote:Op donderdag 27 december 2012 01:53 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Maar die trut die het zei was de filiaalmanager hier
€40,- voor lippenstift?quote:Op donderdag 27 december 2012 01:55 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Die 40 euro is toch weer een nieuwe lippenstift
Ik gooi het op gezond verstand.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:55 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Doe ik morgen wel even, maar ergens denk ik dat dit gewoon beleid is
quote:Op donderdag 27 december 2012 01:55 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hoezo? Eigenlijk zou het moeten kunnen, de kaartjes zitten er nog aan en ik heb de bon. Als de kaartjes er niet aan zouden zitten zou ik snappen dat ze hem niet terug willen nemen.quote:
Het leven van een vrouw gaat niet over rozen.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:56 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
€40,- voor lippenstift?Vrouwen.
Ze gaan een al verkochte jas waar verder niets mee is nog eens aan dezelfde persoon verkopen maar dan voor een lagere prijs....ja, niets mis mee hoor.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:57 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hoezo? Eigenlijk zou het moeten kunnen, de kaartjes zitten er nog aan en ik heb de bon. Als de kaartjes er niet aan zouden zitten zou ik snappen dat ze hem niet terug willen nemen.
Fixed.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:58 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Het leven van een vrouw mongool gaat niet over rozen.
Nee, over bankbiljetten blijkbaar, tering.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:58 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Het leven van een vrouw gaat niet over rozen.
Vrouwen kunnen nooit te veel kleren hebben.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:01 schreef Catkiller het volgende:
Terug brengen en door een bekende weer laten kopen na een paar uur ofzo. Is het dan weg dan pech, je hebt toch te veel kleren zoals elke vrouw.
Omdat ze 'm anders weg zou hangen achter de kassa en ik er weer om zou moeten vragen. Maar ja, blijkbaar zou ze dat toch al doenquote:Op donderdag 27 december 2012 02:02 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom vertel je er dan bij dat je het meteen weer terug koopt
Durf dat maar eens tegen je vriendin te zeggen.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:01 schreef Catkiller het volgende:
Terug brengen en door een bekende weer laten kopen na een paar uur ofzo. Is het dan weg dan pech, je hebt toch te veel kleren zoals elke vrouw.
Maarrrrr... In principe zou het moeten kunnen. Ik mag spullen binnen 30 dagen terugbrengen met geldretour. Dat ze dan zegt dat ze 'm niet aan mij terugverkoopt voor 140 euro en de eerstvolgende die 'm wil wel is gewoon kinderachtig.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze gaan een al verkochte jas waar verder niets mee is nog eens aan dezelfde persoon verkopen maar dan voor een lagere prijs....ja, niets mis mee hoor.
Wel een beetje kinderachtig. Alsof zij er minder om gaat verdienenquote:Op donderdag 27 december 2012 02:04 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Omdat ze 'm anders weg zou hangen achter de kassa en ik er weer om zou moeten vragen. Maar ja, blijkbaar zou ze dat toch al doen
Nou, dat is dus het punt. Volgens een vriendin die bij de Zara in Hilversum werkt (te ver weg dus om 't via haar te doen) gaan ze dat jasje dan achter hangen en als een klant ernaar vraagt gaan ze niet in het magazijn kijken want tijdens de sale hangt alles in de winkel.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:06 schreef Jordi23 het volgende:
Haal je geld terug en laat iemand anders het voor je kopen?
Wel hequote:Op donderdag 27 december 2012 02:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wel een beetje kinderachtig. Alsof zij er minder om gaat verdienen
Goed idee. Ik ben dit weekend in Rotterdam en Amsterdam dus daar eens kijken of ze 'm hebben.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:09 schreef Vaatwastablet het volgende:
Koop eerst elders een XS bij een andere Zara (in de Randstad), breng daarna de duurdere XS terug bij jouw lokale Zara.
Dat is niet kinderachtig maar gewoon gezond beleid. Waarom zouden ze in vredesnaam verlies draaien op die jas terwijl dat niet nodig is. Kan inderdaad voorkomen dat iets niet goed bevalt en dat je dan de garantie hebt dat je het terug kunt brengen, dat is echter niet bedoeld om er voor te zorgen dat jij gewoon goedkoper die jas nog eens kan kopen.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:07 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Maarrrrr... In principe zou het moeten kunnen. Ik mag spullen binnen 30 dagen terugbrengen met geldretour. Dat ze dan zegt dat ze 'm niet aan mij terugverkoopt voor 140 euro en de eerstvolgende die 'm wil wel is gewoon kinderachtig.
In Rotterdam hebben ze maar liefst twee (hele grote) Zara's in het centrum, gaat denk ik ook op voor Amsterdam. Als je het daar niet vindt, dan weet ik het ook niet meerquote:Op donderdag 27 december 2012 02:11 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Goed idee. Ik ben dit weekend in Rotterdam en Amsterdam dus daar eens kijken of ze 'm hebben.
Toch is het stom. De Zara is zo'n grote keten dat je echt geen opgaaf van reden hoeft te geven als je iets terugbrengt. Her is dat ik een maat heb die ze amper hebben, maar als ik een L had had ik gewoon die jas terug kunnen brengen en een nieuwe uit het rek kunnen pakken.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat is niet kinderachtig maar gewoon gezond beleid. Waarom zouden ze in vredesnaam verlies draaien op die jas terwijl dat niet nodig is. Kan inderdaad voorkomen dat iets niet goed bevalt en dat je dan de garantie hebt dat je het terug kunt brengen, dat is echter niet bedoeld om er voor te zorgen dat jij gewoon goedkoper die jas nog eens kan kopen.Ik geef ze groot gelijk dat ze er niet in trappen.
Eerst zoeken. Vind je hem? Kopen en daarna de andere terugbrengen. Vind je hem niet? De eerste houden!quote:Op donderdag 27 december 2012 01:46 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik betwijfel het ten zeerste.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:13 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Toch is het stom. De Zara is zo'n grote keten dat je echt geen opgaaf van reden hoeft te geven als je iets terugbrengt. Her is dat ik een maat heb die ze amper hebben, maar als ik een L had had ik gewoon die jas terug kunnen brengen en een nieuwe uit het rek kunnen pakken.
Nouquote:
Heeft ze wellicht een keer een stom mokkel weten te treffen, de jouwe was net iets slimmer.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:14 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat dat kan. Heeft een vriendin van mij al eens gedaan
Ja, alleen voor vrouwen met een maatje meer is het geen probleem blijkbaarquote:Op donderdag 27 december 2012 02:15 schreef Kameraadje het volgende:
Oh iemand was al eerder met dit masterplan.
Blijft veel geld voor wat het isquote:Op donderdag 27 december 2012 02:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Verkopen ze gewoon bij je lokale parfumerie hoor. Zo bijzonder is het niet.
Was hetzelfde mokkel. De Zara hier is niet zo groot en er staat altijd dezelfde spanjaard met de zure bakkes achter de kassa.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Heeft ze wellicht een keer een stom mokkel weten te treffen, de jouwe was net iets slimmer.
Ik zou het proberen op die manier. Toch weer 40 euro in de zak.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:16 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja, alleen voor vrouwen met een maatje meer is het geen probleem blijkbaar
Ook dat, en het product zelf is gewoon beter dan een Hema lippenstift.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:16 schreef trovey het volgende:
[..]
Blijft veel geld voor wat het is....zal wel weer zijn omdat er zo'n mooi hulsje omheen zit.
Heeft ze geleerd van je vriendin, nu moet je je vriendin maar straffen dat ze jouw kans verpest heeft.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:16 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Was hetzelfde mokkel. De Zara hier is niet zo groot en er staat altijd dezelfde spanjaard met de zure bakkes achter de kassa.
Ja ja, bla bla.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:17 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ook dat, en het product zelf is gewoon beter dan een Hema lippenstift.
Ik ga in het weekend even de sale bij de Zara in het prachtige Rotterdam en Amsterdam trotseren.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:17 schreef Kameraadje het volgende:
[..]
Ik zou het proberen op die manier. Toch weer 40 euro in de zak.
Wanna be my Louis V chick?quote:Op donderdag 27 december 2012 02:20 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Zal ik van mijn bespaarde geld jou eens een goede lippenstift sturen? Kijken hoe je dan piept
Ik haat Louis V. Heb er maar een sjaal van en daar zie je gelukkig niet aan dat het van LV is.quote:
Nee dank je, ik gun je je winst...die je wel op je buik kan schrijven met je dure lippenstift.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:20 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Zal ik van mijn bespaarde geld jou eens een goede lippenstift sturen? Kijken hoe je dan piept
Nou, dan weet ik ten minste zeker dat het goed blijft zittenquote:Op donderdag 27 december 2012 02:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee dank je, ik gun je je winst...die je wel op je buik kan schrijven met je dure lippenstift.
Op je buik wel, ergens anders zit het overal behalve waar het voor oorsprong voor bedoeld was....net als elke ander lippenstift.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:23 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nou, dan weet ik ten minste zeker dat het goed blijft zitten
Een goed lippotlood doet wonderen.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Op je buik wel, ergens anders zit het overal behalve waar het voor oorsprong voor bedoeld was....net als elke ander lippenstift.
Tuurlijk meisje.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:24 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Een goed lippotlood doet wonderen.
Gelukkig verdien ik er ook wat mee.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Tuurlijk meisje.Blijf jij maar lekker teveel geld uitgeven aan kleurtjes.
Ik ga eens lekker
![]()
Sorry he? Dat jij geen stijl hebt en de chicks jou niet diggen?quote:Op donderdag 27 december 2012 02:26 schreef Jordi23 het volgende:
[..]
Hou toch eens godverdomme op om elk persoon van het vrouwelijk geslacht dit te vragen![]()
Dit is slimquote:Op donderdag 27 december 2012 02:27 schreef Meloewa het volgende:
Waarom nam je niet je vriendin of zusje mee, en ruilde je de jas om vervolgens, doet zij als ene blije tut achter de toonbank wijzen om tevragen wat voor maat het is en dat ze hem dan wel wil
Op de manier waarop jij chicks benaderd indiceert dat jij ook geen stijl hebtquote:Op donderdag 27 december 2012 02:28 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Sorry he? Dat jij geen stijl hebt en de chicks jou niet diggen?
Vraag Melouwa maarquote:Op donderdag 27 december 2012 02:30 schreef Jordi23 het volgende:
[..]
Op de manier waarop jij chicks benaderd indiceert dat jij ook geen stijl hebtpauper
Will I ever love again..?quote:Op donderdag 27 december 2012 02:27 schreef Meloewa het volgende:
Waarom nam je niet je vriendin of zusje mee, en ruilde je de jas om vervolgens, doet zij als ene blije tut achter de toonbank wijzen om tevragen wat voor maat het is en dat ze hem dan wel wil
Dat dit kan in Nederland.quote:Op donderdag 27 december 2012 03:05 schreef Puntenjager het volgende:
Ze moeten het terugnemen. Wettelijk verplicht volgens mij. Zo niet, 9mm van je vriend pakken en de zaak kapot schieten daar
Neequote:Op donderdag 27 december 2012 03:05 schreef Puntenjager het volgende:
Ze moeten het terugnemen. Wettelijk verplicht volgens mij. Zo niet, 9mm van je vriend pakken en de zaak kapot schieten daar
Mjah, goed Amerikaans gebruik. Samen met obesitas overgewaaidquote:
Doe jij anders ff ?quote:Op donderdag 27 december 2012 03:17 schreef Puntenjager het volgende:
O ja, waarom zie ik geen pics van TS in haar xs-zara-jasje in dit topic!?
Ze moeten helemaal niks. Is slechts service.quote:Op donderdag 27 december 2012 03:05 schreef Puntenjager het volgende:
Zeker wel kinderachtig, een beetje fatsoenlijk bedrijf geeft gewoon dat prijsverschil terug zonder moeilijk te doen. Ik zou hier zeker een klacht over indienen bij het hoofdkantoor, het feit dat je je klanten niet dit niet eens gunt laat niet echt zien dat je klantvriendelijk bezig bent.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat is niet kinderachtig maar gewoon gezond beleid. Waarom zouden ze in vredesnaam verlies draaien op die jas terwijl dat niet nodig is. Kan inderdaad voorkomen dat iets niet goed bevalt en dat je dan de garantie hebt dat je het terug kunt brengen, dat is echter niet bedoeld om er voor te zorgen dat jij gewoon goedkoper die jas nog eens kan kopen.Ik geef ze groot gelijk dat ze er niet in trappen.
Weleens van klantenservice gehoord?! Hollander dat je bent...quote:Op donderdag 27 december 2012 02:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, wel een nieuwe gekregenquote:Op donderdag 27 december 2012 08:56 schreef sinepedraap het volgende:
Goodluck_Charm topics
Heb je nog een dure auto van je pa in de prak gereden?
Gaat om het ideequote:Op donderdag 27 december 2012 05:30 schreef pimmetje2010 het volgende:
Haha TS paupert
Zo cheap jasje kopen en dan nog zeuren om 4 tientjes.
Jullie moeten thuis wel echt op water en brood leven.
Ik zou het ook doen en ik loop veel in Louis Vuittonquote:
Lieve Pimmetje,quote:Op donderdag 27 december 2012 05:30 schreef pimmetje2010 het volgende:
Haha TS paupert
Zo cheap jasje kopen en dan nog zeuren om 4 tientjes.
Jullie moeten thuis wel echt op water en brood leven.
Wat een vrouwenredenatie weer.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:55 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 december 2012 11:27 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Lieve Pimmetje,
Ik heb meer geld dan jij ooit in heel je leven zal verdienen.
Groetjens, GLC
Wat moet ik er dan mee doen? Eten kopen? Drinken? Sigaretten? Op een spaarrekening zetten omdat die 40 euro echt het verschil maakt?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:31 schreef Compliment het volgende:
[..]
Wat een vrouwenredenatie weer.![]()
"Oh ik heb dan nog 40 euro, laat ik er eens andere bullshit voor kopen."
Dit ook.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:31 schreef Compliment het volgende:
[..]
Wat een vrouwenredenatie weer.![]()
"Oh ik heb dan nog 40 euro, laat ik er eens andere bullshit voor kopen."
Niet met vrouwen te maken hoor, doe ik ook. Als ik nog 200 eurotjes op de bank heb haal ik een mooi paar Jordans. Nieuwe geld komt toch wel weerquote:Op donderdag 27 december 2012 11:57 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Dit ook.
Ze kunnen echt stuk voor stuk gewoon NIET met geld omgaan. Een punthoofd krijg ik ervan.
Dat is niet mooi.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:57 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Dit ook.
Ze kunnen echt stuk voor stuk gewoon NIET met geld omgaan. Een punthoofd krijg ik ervan.
Dan verkopen ze nooit meer wat aan die domme mutsen want er komt altijd wel eens iets in de aanbieding. Het is niet eens zeker dat TS haar jas afgeprijst zou worden, als de XS overal uitverkocht zijn en men nog wel een stapel S, M en L over heeft kan ik me goed voorstellen dat men alleen de gedeeltes van de partijen waar er teveel van over zijn in de uitverkoop gooien.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:29 schreef ikjijallebei het volgende:
Terechte klacht.
Sowieso aso dat het personeel vorige week niet even meld dat het jasje de volgende week in de aanbieding gaat.
Stukje klantbinding, ze falen.
Heerlijk om zwakzinnige dochters van rijke ouders te trollenquote:Op donderdag 27 december 2012 11:27 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Lieve Pimmetje,
Groetjens, GLC
Leuk hoor hihiquote:Op donderdag 27 december 2012 12:14 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Heerlijk om zwakzinnige dochters van rijke ouders te trollen![]()
Grappig, maar zeer ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:27 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Lieve Pimmetje,
Groetjens, GLC
Fair enough. Mijn papa heeft meer geld dan hij in heel zijn leven zal verdienen.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Grappig, maar zeer ongeloofwaardig.
Dat klinkt logischer.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:50 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Fair enough. Mijn papa heeft meer geld dan hij in heel zijn leven zal verdienen.
Losjes op de bank is niet het enige dat hij heeft.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat klinkt logischer.
Maar heeft? Losjes op de bank?
Rond de 3 of 4 miljoen zal dat zijn.
Zit je hier nu ook al op te scheppen over je vaders zwart geldquote:Op donderdag 27 december 2012 12:52 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Losjes op de bank is niet het enige dat hij heeft.
Wie heeft het over zwartgeldquote:Op donderdag 27 december 2012 12:56 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zit je hier nu ook al op te scheppen over je vaders zwart geld
Make up mag nooit geruild worden gekkiequote:Op donderdag 27 december 2012 13:12 schreef Kloonhommel het volgende:
En dan blijkt de lippenstift 2 dagen later ook 50% afgeprijst te zijn en willen ze je het verschil ook niet geven...
Daar ben ik van overtuigd.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:50 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik zal het wel overleven hoor.
Welke?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:20 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee, wel een nieuwe gekregen
Nee, een leren jasje.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:27 schreef Sophie94 het volgende:
Jammer van die 40e maar als je blij bent met je jas moet je dat maar voor lief nemen.
Ik ben wel benieuwd naar je jas? Is het een colbert?
Vrouwen hebben geen rechten zo zie je maar weer ,behalve het aanrecht doeiquote:Op donderdag 27 december 2012 01:44 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Vorige week heb ik een jasje gekocht van 180 euro bij de Zara. De kaartjes hangen er nog aan. Maandag was het jasje afgeprijst naar 140 euro. Toen ik de madame achter de kassa zei dat ik het jasje wilde terugbrengen en opnieuw kopen weigerde ze en zei ze dat als ik hem terug zou brengen ze hem niet opnieuw aan mij zou verkopen en in het magazijn zou gaan hangen. Nu heb ik hem toch maar gehouden want het is een prachtig jasje.
[ afbeelding]afbeelding ]
Echt 180 euro waardig jaquote:Op donderdag 27 december 2012 13:33 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van de website.
quote:Op donderdag 27 december 2012 13:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Echt 180 euro waardig ja
Tis gewoon een kort zwart leren jasjequote:Op donderdag 27 december 2012 13:48 schreef mrazura het volgende:
180 euro voor een pauper tokkie jas
Dat is het punt, ik kan het wel terugbrengen maar dan willen ze het niet opnieuw aan me verkopenquote:Op donderdag 27 december 2012 13:45 schreef Mone het volgende:
Volgens mij is de winkel het gewoon verplicht terug te nemen, binnen 2 weken? Of is dat alleen met koop op afstand?
Ga naar Beverwijk en je koopt 100 jasjes voor je 180 euroquote:Op donderdag 27 december 2012 13:51 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
[..]
Tis gewoon een kort zwart leren jasje
Beverwijkquote:Op donderdag 27 december 2012 13:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ga naar Beverwijk en je koopt 100 jasjes voor je 180 euro
Neem een vriendin mee.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:51 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dat is het punt, ik kan het wel terugbrengen maar dan willen ze het niet opnieuw aan me verkopen
Dan kan je gewoon niet met geld omgaan; altijd een reserve hebben sowieso.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:00 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Niet met vrouwen te maken hoor, doe ik ook. Als ik nog 200 eurotjes op de bank heb haal ik een mooi paar Jordans. Nieuwe geld komt toch wel weer
Dat weet men meestal van tevoren wel hoor. Kansloos dat z niet gewoon het verschil aan de TS retourneren.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan verkopen ze nooit meer wat aan die domme mutsen want er komt altijd wel eens iets in de aanbieding. Het is niet eens zeker dat TS haar jas afgeprijst zou worden, als de XS overal uitverkocht zijn en men nog wel een stapel S, M en L over heeft kan ik me goed voorstellen dat men alleen de gedeeltes van de partijen waar er teveel van over zijn in de uitverkoop gooien.
De Zara gooit tijdens de sale altijd alles van de oude collectie in de uitverkoop. Ongeacht maat of kleur.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan verkopen ze nooit meer wat aan die domme mutsen want er komt altijd wel eens iets in de aanbieding. Het is niet eens zeker dat TS haar jas afgeprijst zou worden, als de XS overal uitverkocht zijn en men nog wel een stapel S, M en L over heeft kan ik me goed voorstellen dat men alleen de gedeeltes van de partijen waar er teveel van over zijn in de uitverkoop gooien.
Nee, een zielige Bquote:Op donderdag 27 december 2012 14:17 schreef antfukker het volgende:
Het is een XS, dus je hebt geen dikke jetsers?
Dat vind je niet pauper? Rijd je ook motor?quote:Op donderdag 27 december 2012 13:51 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
[..]
Tis gewoon een kort zwart leren jasje
Nee, wat is daar pauper aan? En ja, binnekort wel.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:20 schreef mrazura het volgende:
[..]
Dat vind je niet pauper? Rijd je ook motor?
Dit.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:23 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee, wat is daar pauper aan? En ja, binnekort wel.
Kijk, deze man weet. Op basis van beperkte informatie kunnen bedenken dat TS geen grote borsten heeftquote:Op donderdag 27 december 2012 14:17 schreef antfukker het volgende:
Het is een XS, dus je hebt geen dikke jetsers?
Ga op de website kijken dan idiootquote:Op donderdag 27 december 2012 15:37 schreef shenkiede het volgende:
vieze leugenaar zara pauper winkel duurste item is net 100 euro
Doe eens lief jij.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:20 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ga op de website kijken dan idioot
Kan ik uit eigen ervaring ontkennen.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:37 schreef shenkiede het volgende:
Niet boos worden dat je zelf geen geld hebt voor kledingquote:Op donderdag 27 december 2012 15:37 schreef shenkiede het volgende:
XS is gewoon voorradig op de website hoor.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:33 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van de website.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:18 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
XS is gewoon voorradig op de website hoor.Nu ik goed kijk is de mijne een beetje anders. Ik zal eens een foto uploadenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |