quote:Op donderdag 27 december 2012 11:27 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Lieve Pimmetje,
Ik heb meer geld dan jij ooit in heel je leven zal verdienen.
Groetjens, GLC
Wat moet ik er dan mee doen? Eten kopen? Drinken? Sigaretten? Op een spaarrekening zetten omdat die 40 euro echt het verschil maakt?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:31 schreef Compliment het volgende:
[..]
Wat een vrouwenredenatie weer.![]()
"Oh ik heb dan nog 40 euro, laat ik er eens andere bullshit voor kopen."
Dit ook.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:31 schreef Compliment het volgende:
[..]
Wat een vrouwenredenatie weer.![]()
"Oh ik heb dan nog 40 euro, laat ik er eens andere bullshit voor kopen."
Niet met vrouwen te maken hoor, doe ik ook. Als ik nog 200 eurotjes op de bank heb haal ik een mooi paar Jordans. Nieuwe geld komt toch wel weerquote:Op donderdag 27 december 2012 11:57 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Dit ook.
Ze kunnen echt stuk voor stuk gewoon NIET met geld omgaan. Een punthoofd krijg ik ervan.
Dat is niet mooi.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:57 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Dit ook.
Ze kunnen echt stuk voor stuk gewoon NIET met geld omgaan. Een punthoofd krijg ik ervan.
Dan verkopen ze nooit meer wat aan die domme mutsen want er komt altijd wel eens iets in de aanbieding. Het is niet eens zeker dat TS haar jas afgeprijst zou worden, als de XS overal uitverkocht zijn en men nog wel een stapel S, M en L over heeft kan ik me goed voorstellen dat men alleen de gedeeltes van de partijen waar er teveel van over zijn in de uitverkoop gooien.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:29 schreef ikjijallebei het volgende:
Terechte klacht.
Sowieso aso dat het personeel vorige week niet even meld dat het jasje de volgende week in de aanbieding gaat.
Stukje klantbinding, ze falen.
Heerlijk om zwakzinnige dochters van rijke ouders te trollenquote:Op donderdag 27 december 2012 11:27 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Lieve Pimmetje,
Groetjens, GLC
Leuk hoor hihiquote:Op donderdag 27 december 2012 12:14 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Heerlijk om zwakzinnige dochters van rijke ouders te trollen![]()
Grappig, maar zeer ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:27 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Lieve Pimmetje,
Groetjens, GLC
Fair enough. Mijn papa heeft meer geld dan hij in heel zijn leven zal verdienen.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Grappig, maar zeer ongeloofwaardig.
Dat klinkt logischer.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:50 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Fair enough. Mijn papa heeft meer geld dan hij in heel zijn leven zal verdienen.
Losjes op de bank is niet het enige dat hij heeft.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat klinkt logischer.
Maar heeft? Losjes op de bank?
Rond de 3 of 4 miljoen zal dat zijn.
Zit je hier nu ook al op te scheppen over je vaders zwart geldquote:Op donderdag 27 december 2012 12:52 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Losjes op de bank is niet het enige dat hij heeft.
Wie heeft het over zwartgeldquote:Op donderdag 27 december 2012 12:56 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zit je hier nu ook al op te scheppen over je vaders zwart geld
Make up mag nooit geruild worden gekkiequote:Op donderdag 27 december 2012 13:12 schreef Kloonhommel het volgende:
En dan blijkt de lippenstift 2 dagen later ook 50% afgeprijst te zijn en willen ze je het verschil ook niet geven...
Daar ben ik van overtuigd.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:50 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik zal het wel overleven hoor.
Welke?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:20 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee, wel een nieuwe gekregen
Nee, een leren jasje.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:27 schreef Sophie94 het volgende:
Jammer van die 40e maar als je blij bent met je jas moet je dat maar voor lief nemen.
Ik ben wel benieuwd naar je jas? Is het een colbert?
Vrouwen hebben geen rechten zo zie je maar weer ,behalve het aanrecht doeiquote:Op donderdag 27 december 2012 01:44 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Vorige week heb ik een jasje gekocht van 180 euro bij de Zara. De kaartjes hangen er nog aan. Maandag was het jasje afgeprijst naar 140 euro. Toen ik de madame achter de kassa zei dat ik het jasje wilde terugbrengen en opnieuw kopen weigerde ze en zei ze dat als ik hem terug zou brengen ze hem niet opnieuw aan mij zou verkopen en in het magazijn zou gaan hangen. Nu heb ik hem toch maar gehouden want het is een prachtig jasje.
[ afbeelding]afbeelding ]
Echt 180 euro waardig jaquote:Op donderdag 27 december 2012 13:33 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van de website.
quote:Op donderdag 27 december 2012 13:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Echt 180 euro waardig ja
Tis gewoon een kort zwart leren jasjequote:Op donderdag 27 december 2012 13:48 schreef mrazura het volgende:
180 euro voor een pauper tokkie jas
Dat is het punt, ik kan het wel terugbrengen maar dan willen ze het niet opnieuw aan me verkopenquote:Op donderdag 27 december 2012 13:45 schreef Mone het volgende:
Volgens mij is de winkel het gewoon verplicht terug te nemen, binnen 2 weken? Of is dat alleen met koop op afstand?
Ga naar Beverwijk en je koopt 100 jasjes voor je 180 euroquote:Op donderdag 27 december 2012 13:51 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
[..]
Tis gewoon een kort zwart leren jasje
Beverwijkquote:Op donderdag 27 december 2012 13:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ga naar Beverwijk en je koopt 100 jasjes voor je 180 euro
Neem een vriendin mee.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:51 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dat is het punt, ik kan het wel terugbrengen maar dan willen ze het niet opnieuw aan me verkopen
Dan kan je gewoon niet met geld omgaan; altijd een reserve hebben sowieso.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:00 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Niet met vrouwen te maken hoor, doe ik ook. Als ik nog 200 eurotjes op de bank heb haal ik een mooi paar Jordans. Nieuwe geld komt toch wel weer
Dat weet men meestal van tevoren wel hoor. Kansloos dat z niet gewoon het verschil aan de TS retourneren.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan verkopen ze nooit meer wat aan die domme mutsen want er komt altijd wel eens iets in de aanbieding. Het is niet eens zeker dat TS haar jas afgeprijst zou worden, als de XS overal uitverkocht zijn en men nog wel een stapel S, M en L over heeft kan ik me goed voorstellen dat men alleen de gedeeltes van de partijen waar er teveel van over zijn in de uitverkoop gooien.
De Zara gooit tijdens de sale altijd alles van de oude collectie in de uitverkoop. Ongeacht maat of kleur.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan verkopen ze nooit meer wat aan die domme mutsen want er komt altijd wel eens iets in de aanbieding. Het is niet eens zeker dat TS haar jas afgeprijst zou worden, als de XS overal uitverkocht zijn en men nog wel een stapel S, M en L over heeft kan ik me goed voorstellen dat men alleen de gedeeltes van de partijen waar er teveel van over zijn in de uitverkoop gooien.
Nee, een zielige Bquote:Op donderdag 27 december 2012 14:17 schreef antfukker het volgende:
Het is een XS, dus je hebt geen dikke jetsers?
Dat vind je niet pauper? Rijd je ook motor?quote:Op donderdag 27 december 2012 13:51 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
[..]
Tis gewoon een kort zwart leren jasje
Nee, wat is daar pauper aan? En ja, binnekort wel.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:20 schreef mrazura het volgende:
[..]
Dat vind je niet pauper? Rijd je ook motor?
Dit.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:23 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee, wat is daar pauper aan? En ja, binnekort wel.
Kijk, deze man weet. Op basis van beperkte informatie kunnen bedenken dat TS geen grote borsten heeftquote:Op donderdag 27 december 2012 14:17 schreef antfukker het volgende:
Het is een XS, dus je hebt geen dikke jetsers?
Ga op de website kijken dan idiootquote:Op donderdag 27 december 2012 15:37 schreef shenkiede het volgende:
vieze leugenaar zara pauper winkel duurste item is net 100 euro
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |