extra inkomsten zijn weer vooral afhankelijk van wat de klant wil........ en die wil nietquote:Op donderdag 27 december 2012 00:51 schreef Smoofie het volgende:
Als ze eerst onderzoek doen naar de mogelijkheden qua extra inkomsten, dan is de voetballiefhebber snel om van de clubs die profijt hebben.
veertig procent van je volk wegzetten als nazi'squote:Op donderdag 27 december 2012 00:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vandaag dan, met de toespraak van de Belgische koning
Dat zo'n competitie weinig verschil maakt behalve als je nog 10 extra landen toevoegt. Een competitie met Belgie is al voldoende.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat is nou precies de onzin? Wat Van Raaij zei, de man die je eerder aanhaalde?
Natuurlijk wel, net of clubs alleen inkomsten krijgen uit het aantal publiek dat ze trekken, de nationale en internationale interesse wordt groter, breder, dat is al veel aanlokkelijker dus ongeacht of Utrecht-fans wel of niet opgewonden worden van Zulte. Als Standard Anderlecht Brugge en Gent bijvoorbeeld op bezoek komen worden ze dat wellicht wel meer. Dat zijn sowieso al vier topwedstrijden meer zo niet meer. Het niveau komt hoger te liggen en daarmee uiteindelijk komen er alsnog meer supporters bij zo'n wedstrijd.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom, relatief gezien schiet je er helemaal niks mee op behalve dan dat je een groot deel van de Nederlandse voetbalcultuur in de prullenbak gooit.
In eerste instantie onder de eredivisie alles nationaal houden met desnoods playoffs bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nu heb je
Eredivisie
Eerste divisie
topklasse zaterdag - topklasse zondag
3x hoofdklasse zaterdag - 3x hoofdklasse zondag
dat noemen ze de voetbalpiramide
Hoe zou de competitieopbouw eruit moeten gaan zien?
Beneliga
en dan? Zijn daar al ideeën over?
Bedoel je het matten van de supporters of die zinloze wedstrijden?quote:Op donderdag 27 december 2012 04:01 schreef bojan het volgende:
Ik kijk echt al uit naar Brugge - Ajax, Standard - Ajax of Feyenoord - Anderlecht
Komaan, dat worden toch heerlijke partijtjes.
Beide eigenlijk. Hoop trouwens dat Beerschot rap in beneliga zal zitten dan, kunnen we die kezen richting eigen land kloppen.quote:Op donderdag 27 december 2012 04:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bedoel je het matten van de supporters of die zinloze wedstrijden?
Duitsland is te groot hoor voor Nederland.quote:Op donderdag 27 december 2012 04:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Samenvoegen met Belgie is zinloos, wat op zich wel goed idee is, Duitsland, Denemarken er ook bij.
Voor NL zit daar geen enkel voordeel, goede clubs hier kunnen in Duitsland veel meer verdienen.quote:Op donderdag 27 december 2012 04:08 schreef bojan het volgende:
[..]
Duitsland is te groot hoor voor Nederland.
Samenwerking tussen België en Nederland lijkt mij realistischer
Dude, je bent niet realistischquote:Op donderdag 27 december 2012 04:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voor NL zit daar geen enkel voordeel, goede clubs hier kunnen in Duitsland veel meer verdienen.
Dude, Charleroi en Standard horen bij België, laat dit duidelijk zijn.quote:Op donderdag 27 december 2012 04:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Daarnaast is voetbal een nogal nationalistisch gebeuren en dan is het handiger om de Waalse clubs bij Frankrijk te voegen en Vlaamse in NL.
Geef me 1 reden waarom we de Mickey mouse competitie gaan uitbreiden met kansloze Belgische clubs?quote:Op donderdag 27 december 2012 04:13 schreef bojan het volgende:
[..]
Dude, je bent niet realistisch
België: 11 miljoen inwoners
Nederland: 17 miljoen inwoners
Duitsland: 81 miljoen inwoners
Beide landen samen reiken nog niet tot aan de enkels van Duitsland.
Ik voorzie een taalprobleem.quote:Op donderdag 27 december 2012 04:15 schreef bojan het volgende:
[..]
Dude, Charleroi en Standard horen bij België, laat dit duidelijk zijn.
Hoezo kansloos? Club Brugge, Genk, Anderlecht, Standard (en Gent met het nieuwe stadion) hebben echt wel een toekomst hoor in de beneliga...quote:Op donderdag 27 december 2012 04:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geef me 1 reden waarom we de Mickey mouse competitie gaan uitbreiden met kansloze Belgische clubs?
quote:Op donderdag 27 december 2012 04:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik voorzie een taalprobleem.
De scheidsrechter weet niet wanneer ie uitgescholden wordt.
Duits schelden dat snapt een scheidsrechter nog, in het Frans wordt het wat lastiger.quote:Op donderdag 27 december 2012 04:18 schreef bojan het volgende:
[..]![]()
Nu is er toch ook geen taalprobleem?
Zoals ik al zei: nu is er toch ook geen taalprobleem? Charleroi, Bergen en Standard spelen in de JPL en alles verloopt primaquote:Op donderdag 27 december 2012 04:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Duits schelden dat snapt een scheidsrechter nog, in het Frans wordt het wat lastiger.
Die krijgen nu niet de Feyenoord aanhang op bezoek.quote:Op donderdag 27 december 2012 04:27 schreef bojan het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: nu is er toch ook geen taalprobleem? Charleroi, Bergen en Standard spelen in de JPL en alles verloopt prima
En wat heeft dat nu te maken met dat een speler een scheidsrechter wil uitkafferen in het frans?quote:Op donderdag 27 december 2012 04:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die krijgen nu niet de Feyenoord aanhang op bezoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |