Wat bedoel jequote:Op donderdag 27 december 2012 00:40 schreef rubbereend het volgende:
Hoe zou eigenlijk de voetbalpiramide eruit gaan zien met dit plan?
nu heb jequote:
Beneligaquote:Op donderdag 27 december 2012 00:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nu heb je
Eredivisie
Eerste divisie
topklasse zaterdag - topklasse zondag
3x hoofdklasse zaterdag - 3x hoofdklasse zondag
dat noemen ze de voetbalpiramide
Hoe zou de competitieopbouw eruit moeten gaan zien?
Beneliga
en dan? Zijn daar al ideeën over?
Eerste divisie naar 26 ploegen dan? In België is daaronder wel doorstroming gaat dat hier ook komen?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Beneliga
eerste divisie BE en NL en playoffs dan met de top 4 van BE en top 4 van NL voor promotie/degradatie
zelfde.
Zolang de amateurs nee zeggen, nee.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Eerste divisie naar 26 ploegen dan? In België is daaronder wel doorstroming gaat dat hier ook komen?
Het zwarte geld zal eerst eens uit de clubs moeten daarquote:Op donderdag 27 december 2012 00:45 schreef Caland het volgende:
Sowieso is het al een plan dat nooit doorgang gaat vinden, maar wat mij betreft mag Belgie eerst maar eens de achterstand met ons in gaan halen voordat ze dit soort flauwekul roepen. Ze willen daar gewoon voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.
Zijn vooral de waalse clubsquote:Op donderdag 27 december 2012 00:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het zwarte geld zal eerst eens uit de clubs moeten daar
Zwart geld bevindt zich enkel in de lagere afdelingenquote:Op donderdag 27 december 2012 00:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het zwarte geld zal eerst eens uit de clubs moeten daar
Dus an krijg je 8 Nederlandse clubs in de hoogste klasse en 26 daaronder?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zolang de amateurs nee zeggen, nee.
LOLquote:Op donderdag 27 december 2012 00:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dus an krijg je 8 Nederlandse clubs in de hoogste klasse en 26 daaronder?
ja maar die kunnen dus wel in 1 stap in de Beneliga komenquote:Op donderdag 27 december 2012 00:48 schreef bojan het volgende:
[..]
Zwart geld bevindt zich enkel in de lagere afdelingen
Ik zou ook niet weten hoe dit standpunt in een jaar tijd opeens drastisch veranderd is.quote:De Eredivisie CV blijft niets zien in het samengaan van de Nederlandse en Belgische voetbalcompetities bij de mannen. De voorzitter van de Belgische topclub Standard Luik opperde deze week dat de Nederlanders ongetwijfeld open staan voor de vorming van een zogenoemde BeNe-liga, maar volgens de ECV is dit 'momenteel geen thema voor ons en staat het niet op de agenda'.
Directeur Alex Tielbeke verwijst nogmaals naar een jaren geleden gedaan onderzoek: 'Daaruit bleek dat de Nederlandse voetballiefhebber hiervoor niet warmloopt. We hebben het idee indertijd op allerlei facetten getest en toen kwam er geen heel positief beeld uit.'
quote:
Weet ik, vond ik grappigquote:Op donderdag 27 december 2012 00:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
8 resterend uit de Eredivisie + 18 uit de Eerste divsie
inderdaad, dat onderzoek is niet zomaar van tafelquote:Op donderdag 27 december 2012 00:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten hoe dit standpunt in een jaar tijd opeens drastisch veranderd is.
Eerdat het plan ingevoerd kan worden is de helft van de eerste divisie clubs al failliet.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
8 resterend uit de Eredivisie + 18 uit de Eerste divsie
Als we die Duchedinges mogen geloven, dan zijn Ajax en PSV voor de beneligaquote:Op donderdag 27 december 2012 00:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten hoe dit standpunt in een jaar tijd opeens drastisch veranderd is.
Dan weet je zeker dat het er niet van komtquote:Op donderdag 27 december 2012 00:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eerdat het plan ingevoerd kan worden is de helft van de eerste divisie clubs al failliet.
Die zit gewoon glashard te liegen. Dat lijkt me inmiddels wel duidelijk.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als we die Duchedinges mogen geloven, dan zijn Ajax en PSV voor de beneliga
Blijft een walloniër héquote:Op donderdag 27 december 2012 00:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zit gewoon glashard te liegen. Dat lijkt me inmiddels wel duidelijk.
Maakt de geloofwaardigheid van dat volk er niet sterker op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |