Natuurlijk wel, meer grotere clubs in 1 competitie betekend betere kijkcijfers ook vanuit het buitenland. Hoe sterker de competitie hoe meer kijkers.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Vanuit andere landen zullen ze ook nooit naar een beneliga gaan kijken.
http://www.voetbalinfo.nl(...)je-voorzichtig-zijn/quote:Op donderdag 27 december 2012 00:24 schreef DeParo het volgende:
[..]
Flauwekul, die hele vrouwencompetitie is waarschijnlijk een proefconcept voor de mannen, daarom dat PSV er wel degelijk is ingestapt.
Veel had ik laatst nog een linkje van zal het zo zoeken moet eerst ff kijken.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hoeveel schuld hebben Porto, Sporting en Benfica dan?
Groningen is meer dan genoeg niet uitverkocht dus wat dat betreft.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:24 schreef Caland het volgende:
[..]
24.000 gemiddeld bij Brugge.
De topclubs in Nederland zitten op het dubbele.
Flauwekul, mannen met veel invloed, daarnaast zit Van Praag bij de UEFA volgens mij daar.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die doen al bijna 10 jaar niets bij PSV en Ajax...volgens mij liegt die Belg alles bij elkaar.
In het buitenland kijkt men gewoon de grote competities. En daar gaan we nooit meer bij aanhaken. Ook niet als we een derdewereldland op voetbalgebied erbij pakken.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:25 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, meer grotere clubs in 1 competitie betekend betere kijkcijfers ook vanuit het buitenland. Hoe sterker de competitie hoe meer kijkers.
Een proefconcept de vrouwencompetitie.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
http://www.voetbalinfo.nl(...)je-voorzichtig-zijn/
Die gast is dement.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:27 schreef rubbereend het volgende:
Van Raaij heeft bij PSV bar weinig invloed, hij roept niet voor niets vanalles op de plaatselijke omroep
dat dus, het gaat maak je met deze stap niet goed. Volgens mij zei Van Raaij ooit al, dat de Beneliga al geen oplossing meer is. Alleen een competitie van België, Nederland, Schotland en Portugal zou een gat kunnen dichten qua niveau........ en dat is al helemaal luchtfietserij.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:26 schreef Caland het volgende:
[..]
In het buitenland kijkt men gewoon de grote competities. En daar gaan we nooit meer bij aanhaken. Ook niet als we een derdewereldland op voetbalgebied erbij pakken.
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:27 schreef rubbereend het volgende:
Van Raaij heeft bij PSV bar weinig invloed, hij roept niet voor niets vanalles op de plaatselijke omroep
Onzin, het heeft niets daarmee te maken, het gaat ook om omvang en waar je denkt dat je inkomsten vandaan kan halen en prestaties mee kan verbeteren. Onder de huidige omstandigheden is je competitie beter of heeft meer kansen als je een grotere afzetmarkt hebt. Zo simpel moet je vaak kijken. Hoe ga je met die landen een constructieve competitie opzetten dat lukt niet maar met de Belgen nog wel. De aandacht voor Italie bvb zakt steeds verder weg door de prestaties. Met een BE-NE liga vergroot je kansen, inkomsten, prestaties ga zo maar door en daarom kijken mensen naar die competitie. Als Rusland qua voetbal helemaal instort dan zien ze hun recente kijkcijfers en inkomsten ook instorten. Kijk naar hoe het vroeger ging toen keek bijna heel Europa naar wat Ajax, Feyenoord, en PSV deden maar ook andere Nederlandse clubs hadden status. Daar ben je zelf verantwoordelijk voor.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat dus, het gaat maak je met deze stap niet goed. Volgens mij zei Van Raaij ooit al, dat de Beneliga al geen oplossing meer is. Alleen een competitie van België, Nederland, Schotland en Portugal zou een gat kunnen dichten qua niveau........ en dat is al helemaal luchtfietserij.
De kans dat een buitenlander liever Ajax - Anderlecht dan Ajax - VVV kijkt lijkt mij een stuk aanzienlijker. Ik wil niet zeggen dat hele volksstammen nu de beneliga vanaf dat moment gaan kijken, maar het kunnen er in elk geval niet minder op worden.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:26 schreef Caland het volgende:
[..]
In het buitenland kijkt men gewoon de grote competities. En daar gaan we nooit meer bij aanhaken. Ook niet als we een derdewereldland op voetbalgebied erbij pakken.
Utrecht - Zulte Waregem. Ik denk dat ze er voor thuisblijven hoor.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:31 schreef Apekoek het volgende:
[..]
De kans dat een buitenlander liever Ajax - Anderlecht dan Ajax - VVV kijkt lijkt mij een stuk aanzienlijker. Ik wil niet zeggen dat hele volksstammen nu de beneliga vanaf dat moment gaan kijken, maar het kunnen er in elk geval niet minder op worden.
Echt niet meer dan voor Heracles of zelfs Groningen bijvoorbeeldquote:Op donderdag 27 december 2012 00:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Utrecht - Zulte Waregem. Ik denk dat ze er voor thuisblijven hoor.
wat is nou precies de onzin? Wat Van Raaij zei, de man die je eerder aanhaalde?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:31 schreef DeParo het volgende:
[..]
Onzin, het heeft niets daarmee te maken, het gaat ook om omvang en waar je denkt dat je inkomsten vandaan kan halen en prestaties mee kan verbeteren. Onder de huidige omstandigheden is je competitie beter of heeft meer kansen als je een grotere afzetmarkt hebt. Zo simpel moet je vaak kijken. Hoe ga je met die landen een constructieve competitie opzetten dat lukt niet maar met de Belgen nog wel. De aandacht voor Italie bvb zakt steeds verder weg door de prestaties. Met een BE-NE liga vergroot je kansen, inkomsten, prestaties ga zo maar door en daarom kijken mensen naar die competitie. Als Rusland qua voetbal helemaal instort dan zien ze hun recente kijkcijfers en inkomsten ook instorten. Kijk naar hoe het vroeger ging toen keek bijna heel Europa naar wat Ajax, Feyenoord, en PSV deden maar ook andere Nederlandse clubs hadden status. Daar ben je zelf verantwoordelijk voor.
Zou Nederlander zitten te wachten op Sparta Praag - Dynamo Zagreb?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:31 schreef Apekoek het volgende:
[..]
De kans dat een buitenlander liever Ajax - Anderlecht dan Ajax - VVV kijkt lijkt mij een stuk aanzienlijker. Ik wil niet zeggen dat hele volksstammen nu de beneliga vanaf dat moment gaan kijken, maar het kunnen er in elk geval niet minder op worden.
Utrecht- Anderlechtquote:Op donderdag 27 december 2012 00:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zou Nederlander zitten te wachten op Sparta Praag - Dynamo Zagreb?
Vergelijk eens met de wedstrijden die ik zojuist heb opgenoemd. Want een aantal echte laagvliegers uit de NL en BE competitie zullen sowieso verdwijnen. En tevens onaantrekkelijke clubs houd je in elke competitie, het komt er op neer dat de algehele kwaliteit van de competitie iets omhoog gaat, en dat is in elk geval een goed begin. Liever Utrecht Zulte Waregem dan nog een pot Zwolle VVV.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Utrecht - Zulte Waregem. Ik denk dat ze er voor thuisblijven hoor.
Daarom, relatief gezien schiet je er helemaal niks mee op behalve dan dat je een groot deel van de Nederlandse voetbalcultuur in de prullenbak gooit.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:34 schreef DeParo het volgende:
[..]
Echt niet meer dan voor Heracles of zelfs Groningen bijvoorbeeld![]()
.
dat is geen antwoord op mijn vraagquote:Op donderdag 27 december 2012 00:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Utrecht- Anderlecht
Utrecht- Genk
Utrecht - Brugge
Utrecht - Standard
zorgt voor meer kijkers en publiek dan
Utrecht - VVV
Utrecht- Willem II
Utrecht- PEC
Utrecht- RKC
Over je vraag, nee.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is geen antwoord op mijn vraag
Dat bedoel ik dus, want die clubs als VVV, PEC zullen van het podium verdwijnen. Nogmaals, dat zal niet voor hele volksstammen aan kijkers zorgen, maar wel een toename (al is deze wellicht klein, maar wel een stap naar innovatie en vooruitgang).quote:Op donderdag 27 december 2012 00:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Utrecht- Anderlecht
Utrecht- Genk
Utrecht - Brugge
Utrecht - Standard
zorgt voor meer kijkers en publiek dan
Utrecht - VVV
Utrecht- Willem II
Utrecht- PEC
Utrecht- RKC
ja maar daar ging die post waarop ik reageerde wel overquote:Op donderdag 27 december 2012 00:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Over je vraag, nee.
Maar het gaat niet alleen maar om hoeveel buitenlanders er interesse hebben, maar ook hoeveel van de afzetmarkt interesse heeft. Dat zorgt ook voor meer sponsorinkomsten etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |