Meer is altijd beter, en met de absolute top zijn alleen oliesjeiks een optie .quote:Op donderdag 27 december 2012 00:17 schreef Caland het volgende:
[..]
De inhaalslag ga je toch nooit meer maken, ook niet met dit kansloze plan.
Voor de huidige deal?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb je concrete cijfers? Vooralsnog is het luchtfietserij...ten tijden van Sport7 en Talpa werden ook gouden bergen beloofd.
volgens mij doen ze daar in Portugal nog wel mee om de Europese prijzenquote:De beste Belgische clubs kunnen volgens Duchâtelet gered worden door de BeNeliga. 'We moeten absoluut vermijden af te glijden naar het voorbeeld van Portugal, waar zes van de zestien clubs voor minder dan 3.000 toeschouwers spelen', vervolgt Duchatelet.
Natuurlijk niet verwachtingen uiteraard.quote:
Dat komt alleen maar door het klimaat en de taalquote:Op donderdag 27 december 2012 00:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij doen ze daar in Portugal nog wel mee om de Europese prijzen
Nou nee beter lezen.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:19 schreef Caland het volgende:
De club in Belgie waar de meeste mensen komen kijken trekken net zo veel publiek als Groningen hier.![]()
Heeft eigenlijk iemand anders behalve die Franse mafkees dit bevestigd?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:19 schreef DeParo het volgende:
Ajax en PSV accepteren dat toch niet voor de gein
In België halen 4 clubs meer dan 20.000 toeschouwers gemiddeldquote:Op donderdag 27 december 2012 00:19 schreef Caland het volgende:
De club in Belgie waar de meeste mensen komen kijken trekken net zo veel publiek als Groningen hier.![]()
Enkele clubs inderdaad die zich daarvoor steeds verder in de schulden stoppen, als je die kant op wil gaan prima, maar het Portugese voetbal is net zo'n zinkend schip als de rest van het land.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij doen ze daar in Portugal nog wel mee om de Europese prijzen
volgens mij gaan er ook nog weleens Nederlanders heenquote:Op donderdag 27 december 2012 00:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat komt alleen maar door het klimaat en de taal. Brazilianen en andere zuid-amerikanen komen met tientallen gelijk daar
Ja dat zeg ik, net zoveel als Groningen.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:20 schreef bojan het volgende:
[..]
In België halen 4 clubs meer dan 20.000 toeschouwers gemiddeld
Weet niet maar het is geen geheim dat toentertijd Van Praag en Van Raaij er al mee bezig waren dus het kan.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft eigenlijk iemand anders behalve die Franse mafkees dit bevestigd?
Ja, die denken dat ze in een topcompetitie komen bestaande uit 4 clubs.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij gaan er ook nog weleens Nederlanders heen
Tuurlijk niet. De Belgen staan niet voor niets bekend om het liegen en bedriegen. Sanders heeft zich onlangs zeer kritisch over de beneliga uitgelaten.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft eigenlijk iemand anders behalve die Franse mafkees dit bevestigd?
Al ruim 15 jaar ja. En het komt maar niet van de grond, wat vreemd nou toch.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:22 schreef DeParo het volgende:
[..]
Weet niet maar het is geen geheim dat toentertijd Van Praag en Van Raaij er al mee bezig waren dus het kan.
Brugge bijvoorbeeld heeft er zo'n 29.000 en Groningen zo'n 23.000 als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, net zoveel als Groningen.
Zo'n competitie maak je niet van de ene op de andere dag, vrij normaal dat ze zo lang bezig zijn met dit soort dingen, maar het lijkt steeds aannemelijker te worden.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Al ruim 15 jaar ja. En het komt maar niet van de grond, wat vreemd nou toch.
Die doen al bijna 10 jaar niets bij PSV en Ajax...volgens mij liegt die Belg alles bij elkaar.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:22 schreef DeParo het volgende:
[..]
Weet niet maar het is geen geheim dat toentertijd Van Praag en Van Raaij er al mee bezig waren dus het kan.
Hoeveel schuld hebben Porto, Sporting en Benfica dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:21 schreef DeParo het volgende:
[..]
Enkele clubs inderdaad die zich daarvoor steeds verder in de schulden stoppen, als je die kant op wil gaan prima, maar het Portugese voetbal is net zo'n zinkend schip als de rest van het land.
Flauwekul, die hele vrouwencompetitie is waarschijnlijk een proefconcept voor de mannen, daarom dat PSV er wel degelijk is ingestapt.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. De Belgen staan niet voor niets bekend om het liegen en bedriegen. Sanders heeft zich onlangs zeer kritisch over de beneliga uitgelaten.
24.000 gemiddeld bij Brugge.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:22 schreef DeParo het volgende:
[..]
Brugge bijvoorbeeld heeft er zo'n 29.000 en Groningen zo'n 23.000 als ik me niet vergis.
Die Fransoos is dus gewoon een leugenaar. Fijn, kan deel 28390 over dit luchtkasteel ook weer gesloten worden.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. De Belgen staan niet voor niets bekend om het liegen en bedriegen. Sanders heeft zich onlangs zeer kritisch over de beneliga uitgelaten.
Gelukkig is Sanders betrouwbaar.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |