Ik heb het er maar op gegokt en ik heb haar vanochtend laten inenten. Ik wil haar ook gewoon niet meer kwijt, nu. Het is echt zo'n lief beestje en inmiddels is het koppelen helemaal gelukt. Ging uiteindelijk toch makkelijker en sneller dan ik dacht. Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Livelink, in Heiloo krijgen we op jaarbasis een paar honderd gevonden konijnen binnen. Er worden er hooguit 5 terug geclaimd door de eigenaar, vaak omdat het konijn is weggelopen en dan is de eigenaar vaak binnen 3 dagen wel bij ons om het konijn weer op te halen. Dus de kans dat.... is heel klein.
Leuk een nieuw konijntjequote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:20 schreef suikertaartje het volgende:
Vandaag ons tweede konijntje opgehaald, ze heet Eva en komt van de konijnenopvang hier in de buurt.
Nu zijn Flip en Eva druk aan elkaar aan het wennen en dat gaat al heel erg goed
Awh STquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:20 schreef suikertaartje het volgende:
Vandaag ons tweede konijntje opgehaald, ze heet Eva en komt van de konijnenopvang hier in de buurt.
Wat leukquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:20 schreef suikertaartje het volgende:
Heequote:
Dat is behoorlijk sip jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hee![]()
Ja, heel leuk, en ook een beetje sip. Ze is in beslag genomen en een paar weken terug geopereerd omdat zeomdat ze
omdat ze haar dode baby's nog in haar buik had zitten
![]()
Maar vanaf nu wordt alles beter voor haar, een nieuwe man, een lekkere ren en een tijdelijk eigen hok om lekker te kunnen wennen.
Jeetje wat een verhaal ook zeg... Fijn dat ze nu bij jullie mag wonenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hee![]()
Ja, heel leuk, en ook een beetje sip. Ze is in beslag genomen en een paar weken terug geopereerd omdat zeomdat ze
![]()
Maar vanaf nu wordt alles beter voor haar, een nieuwe man, een lekkere ren en een tijdelijk eigen hok om lekker te kunnen wennen.
Heb jij inmiddels ook weer konijnen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:28 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk sip jaFijn dat ze nu een onderkomen bij jullie heeft
Nee, ik ben nog aan het orienteren.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb jij inmiddels ook weer konijnen?
Nawww wat een zielig verhaalquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hee![]()
![]()
Nou, zo sneu! En dan ook nog ontstoken ogen en ze was heel erg vies, heel mager en haar vacht is heel viltig nog. Maar dat komt goed, want ze eet zich al een slag in de rondtequote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:29 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jeetje wat een verhaal ook zeg... Fijn dat ze nu bij jullie mag wonenIs Flip inmiddels al gecastreerd?
Neem er twee! Uit een opvang!quote:
Ja, heus! Met veel geduld, liefde, geborstel en genoeg biks en hooi en ruimte!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nawww wat een zielig verhaalmaar vanaf nu wordt het beter
De vacht kan nog wel een tijdje duren... maar ze eet goed, dan zit het al helemaal goedquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, zo sneu! En dan ook nog ontstoken ogen en ze was heel erg vies, heel mager en haar vacht is heel viltig nog. Maar dat komt goed, want ze eet zich al een slag in de rondte
Edit: en Flip is inderdaad gecastreerd en meteen gevaccineerd![]()
Ik hoef er maar eentjequote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neem er twee! Uit een opvang!![]()
![]()
[..]
Ja, heus! Met veel geduld, liefde, geborstel en genoeg biks en hooi en ruimte!
Je hebt alle ingredienten goedquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:32 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, heus! Met veel geduld, liefde, geborstel en genoeg biks en hooi en ruimte!
Ik heb wel een snelle foto van toen het vanmiddag even heel gezellig ging met ze. Even zoeken!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
De vacht kan nog wel een tijdje duren... maar ze eet goed, dan zit het al helemaal goedBen benieuwd hoe je koppeltje er straks samen uit gaan zien, de ruimte die ze hebben is ook fantastisch!
Van wie? Heul niet van dat konijntjequote:
Ik heb tips gevraagd aan d-equote:
Prima tochquote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Van wie? Heul niet van dat konijntje
Ja, we hadden er ineens eentje (Flip) en toen wilde ik het ook gelijk wel helemaal goed doen. Hij kwam van iemand die er echt niet genoeg tijd en ruimte voor wilde maken, en is nu helemaal gelukkig, dus dat wordt Eva ook gewoon, hihi.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:37 schreef Guppyfriend het volgende:
Prima tochzonder goed advies is nooit iemand begonnen. En moet je kijken wat voor schatje je nu een fijn leven kunt bieden met d'r nieuwe man!
Gewoon op jezelf gaan wonen en er twee nemenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:38 schreef Miniem het volgende:
[..]Ik hoef maar 1 konijntje
sowieso mag ik er geen 2
Daar moet je een vaste baan voor hebben schijntquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, we hadden er ineens eentje (Flip) en toen wilde ik het ook gelijk wel helemaal goed doen. Hij kwam van iemand die er echt niet genoeg tijd en ruimte voor wilde maken, en is nu helemaal gelukkig, dus dat wordt Eva ook gewoon, hihi.
[..]
Gewoon op jezelf gaan wonen en er twee nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |