De indieningstermijnen van bezwaar en beroep zijn inderdaad van openbare orde, daar valt in de regel niet van af te wijken.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:49 schreef Santello het volgende:
Ik heb hier iets vandaan: http://www.pgawb.nl/html/(...)uk_2/Artikel_2.3.htm
Het komt erop neer dat de wet een aanvraag niet zo belangrijk vindt (uitzonderingen daar gelaten) en daardoor termijn bescherming niet van toepassing is. Vandaar dat het 3e lid van 6:15 niet bij 2:3 staat. Althans dit is wat ik heb begrepen
Verrassend man.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:53 schreef Ryon het volgende:
Verdraaid rustig in de lokale UB trouwens. Alsof mensen gaan zin hebben om te studeren na de kerst.
Echt hè. Fascinerend wel hoe we in een normaal weekend gewoon doorposten maar op de eerste vakantiedag al stilvallenquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:47 schreef eriksd het volgende:
Kwaliteitsreeks blijft dit. Als er niks te soggen valt, slaat hij meteen dood
Respect dat je dat nu op kan brengen johquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:58 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Het was eigenlijk een prima dag. Om 09:00 achter de laptop en nu bijna klaar.
Het is eigenlijk wel even een prettige onderbreking van het bankhangen en etenquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Respect dat je dat nu op kan brengen joh
En hoe zit het met privaatrecht?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat er massa's van die generieke strafrechtstudenten zijn, de overheid de geldkraan dichtdraait etc?
Nou ik moest dus vanuit Nijmegen naar Twente, reden de treinen tussen zutphen en dieren niet.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:19 schreef N0rah het volgende:
Gisteren weer een kutsuïcidaal persoon die het treinverkeer ontregelde. Moest fucking 3 keer overstappen van A'dam naar R'dam, was pas om half 1 ('s nachts) thuis.
Wel wat beters te doen rond deze tijdquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:47 schreef eriksd het volgende:
Kwaliteitsreeks blijft dit. Als er niks te soggen valt, slaat hij meteen dood
Hier ook vandaag ongeveer 7 uur ongeveer onderweg. Hospiteeravond voor kamer in Utrecht, heb hem niet gekregen, volgende 9 januari als ik niet nog andere uitnodiging krijg. Terechte klacht over de NS! De NS krijgt het bij mij vaak voor elkaar om een vertraging te hebben van 15 min. op een rit van een kleine drie kwartier, waardoor je bij overstappen moet wachten op de volgende trein die half uur later komtquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:06 schreef Boterbartje het volgende:
prima dag. Voor 20 minuutjes Nijmegen maar liefst 7 uur van huis.. want hey; wanneer faalt de NS eens niet?
Ja, zelf geprobeerd wat te lezen maar als mensen zo hard moeten jammeren over waarom het onrechtvaardig is dat ze veel moet leren voor haar studie en sommigen er met de pet naar gooien terwijl ze het wel halen... kan ik niet lezenquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:18 schreef solo020 het volgende:
[..]
Hier ook vandaag ongeveer 7 uur ongeveer onderweg. Hospiteeravond voor kamer in Utrecht, heb hem niet gekregen, volgende 9 januari als ik niet nog andere uitnodiging krijg. Terechte klacht over de NS! De NS krijgt het bij mij vaak voor elkaar om een vertraging te hebben van 15 min. op een rit van een kleine drie kwartier, waardoor je bij overstappen moet wachten op de volgende trein die half uur later komtIn de trein vandaag dan maar geprobeerd zoveel mogelijk uit het boek van rechtsgeschiedenis te lezen. Wat gaat dat sloom zeg, zoveel details en veel te saai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |