SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat was: trouwenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee
dat was pas 7 jaar later, ik moest eerst nog de grootste fout van mijn leven maken natuurlijk![]()
![]()
![]()
Snap ikquote:Op woensdag 26 december 2012 22:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daarom adviseer ik je dus om jezelf er zo snel mogelijk uit te halenDoe m'n best
![]()
![]()
Ik hoop dat ik dat overgeslagen heb, anders ben ik er nu mee bezigquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Grijsbaardmansquote:Op woensdag 26 december 2012 23:06 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik verveel me de tering, dus goeieavond allemaal!! Morgen nieuwe auto voor mijn mamsie kopen!!![]()
![]()
![]()
Truste Buurmeis!quote:Op woensdag 26 december 2012 23:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga slapen. Slaap lekker jullieProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Trustenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga slapen. Slaap lekker jullie.
![]()
Geld teveel?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:06 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik verveel me de tering, dus goeieavond allemaal!! Morgen nieuwe auto voor mijn mamsie kopen!!![]()
Ik had altijd als doel om mezelf te worden. Weet alleen niet of ik daar nou zo blij van wordtquote:Op woensdag 26 december 2012 23:04 schreef muhahaha het volgende:
Je kunt wel veranderen, mits je dit zelf wil en niet om aan iemands anders evenbeeld te voldoen.
![]()
![]()
Goed plan. Welterustenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga slapen. Slaap lekker jullie![]()
![]()
![]()
Trustenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 26 december 2012 23:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
Ik ben getrouwd met mijn eerste liefde ooit, dus altijd in het achterhoofd: "was dit slim?"quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Tjah, daar kan ik weinig van zeggenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had altijd als doel om mezelf te worden. Weet alleen niet of ik daar nou zo blij van wordt. Ik heb voor mezelf wel een idee waar ik heen wil gaan en daar ben ik mee aan het werken
.
![]()
Ik had dat idee niet. Ik wou vooral mezelf kunnen zijn, maar dat was voordat ik er achter kwam dat ik autistisch was...nou, daar zat ik niet bepaald op te wachtenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah, daar kan ik weinig van zeggen. Ik heb voor mezelf wel een idee waar ik heen wil gaan en daar ben ik mee aan het werken
.
Toen kreeg ik zo iets als "Ok, en wat nu?" en daarin ben ik een beetje blijven hangen of zo![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 26 december 2012 23:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga slapen. Slaap lekker jullieMja geen idee hoe Cryo hier over denktquote:Op woensdag 26 december 2012 23:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd met mijn eerste liefde ooit, dus altijd in het achterhoofd: "was dit slim?"![]()
Ik ben zijn eerste liefde/alles
![]()
Sjah daarvoor was ik denk net als Fax: liet alles en iedereen lopen omdat ik geen idee had wat er nu voor signalen werden uitgezonden (no offence Fax...)quote:Op woensdag 26 december 2012 23:10 schreef LovelyLady het volgende:
Mja geen idee hoe Cryo hier over denkt![]()
Ik ben zijn eerste liefde/alles
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Herkenbaar dit. Ik heb mijn eerste liefje wel aan de kant gezet, geen gevoelens meer, veel ergenissen van mijn kant en het idee dat ik er niet gelukkig van werd.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah daarvoor was ik denk net als Fax: liet alles en iedereen lopen omdat ik geen idee had wat er nu voor signalen werden uitgezonden (no offence Fax...)![]()
Zo ging het ook bij mij, maar ik ben dan wel een stuk jonger dan jou/julliequote:Op woensdag 26 december 2012 23:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Herkenbaar dit. Ik heb mijn eerste liefje wel aan de kant gezet, geen gevoelens meer, veel ergenissen van mijn kant en het idee dat ik er niet gelukkig van werd..
![]()
Zou kunnen, geen idee.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah daarvoor was ik denk net als Fax: liet alles en iedereen lopen omdat ik geen idee had wat er nu voor signalen werden uitgezonden (no offence Fax...)![]()
Hoe oud zijn muhahaha en jij dan eigenlijk?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo ging het ook bij mij, maar ik ben dan wel een stuk jonger dan jou/jullie.
![]()
Ik ben 20, hij is 33 of zo?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:16 schreef palawan het volgende:
[..]
Hoe oud zijn muhahaha en jij dan eigenlijk?![]()
![]()
Ik ben 32quote:Op woensdag 26 december 2012 23:16 schreef palawan het volgende:
[..]
Hoe oud zijn muhahaha en jij dan eigenlijk?![]()
![]()
Da's toch wel iets anders dan 1,5 jaar ja.quote:Dat denkt iedereen volgens mijquote:Op woensdag 26 december 2012 23:18 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik dacht dat muhahaha jonger was, 26 ofzo![]()
![]()
Je bent zo oud/jong als je voeltquote:Op woensdag 26 december 2012 23:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Da's toch wel iets anders dan 1,5 jaar ja.
[..]
Dat denkt iedereen volgens mij14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ditquote:Op woensdag 26 december 2012 23:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent zo oud/jong als je voeltDit account is niet meer in gebruik.![]()
Of zo oud als je eruit zietquote:Op woensdag 26 december 2012 23:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent zo oud/jong als je voelt![]()
![]()
Dus ik mijn leeftijd veranderd ieder momentquote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
En als je niks voelt?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent zo oud/jong als je voelt![]()
![]()
Dat bedoel ik dusquote:
14 SHADES OF GREY
Wie zegt dat je als je dood bent niets voelt?quote:14 SHADES OF GREY
Als je dood bent heb je geen hersenactiviteit meer. Dus voel je ook niks meer, alle gevoelens en signalen worden immers door je hersenen geregistreerd.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie zegt dat je als je dood bent niets voelt?
Klinkt wel goed toch?![]()
![]()
He Vin, hoe is het met je motor afgelopen? Accu alweer opgeladen?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar naast ? Ik zou niet weten wat ik nu voel.![]()
![]()
26? Doe ik nog netjes danquote:Op woensdag 26 december 2012 23:18 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik dacht dat muhahaha jonger was, 26 ofzo.
Ik ga pitten, trusten allemaal.
![]()
Volgens mij voel je je dan net zo als voor je geboorte of zoquote:Op woensdag 26 december 2012 23:25 schreef palawan het volgende:
[..]
Als je dood bent heb je geen hersenactiviteit meer. Dus voel je ook niks meer, alle gevoelens en signalen worden immers door je hersenen geregistreerd.
Klinkt wel goed toch?
(niets dus)
![]()
Trusten *let expres op spelling* muhahaha!quote:Op woensdag 26 december 2012 23:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
26? Doe ik nog netjes dan.
![]()
![]()
Spiegeltje gemonteerd. En accu was leeg, hij sloeg niet aanquote:Op woensdag 26 december 2012 23:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
He Vin, hoe is het met je motor afgelopen? Accu alweer opgeladen?.
Dus even opgeladen, en als het goed is, is hij ready to goTrusten manquote:Op woensdag 26 december 2012 23:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zeker, alleen jammer dat je het uithoudingsvermogen van een 35'er hebtquote:Op woensdag 26 december 2012 23:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Slaap lekker kerel![]()
![]()
Pisvlekquote:Op woensdag 26 december 2012 23:26 schreef palawan het volgende:
[..]
Zeker, alleen jammer dat je het uithoudingsvermogen van een 35'er hebt
Slaap lekker kerel.
![]()
Dat zegt de theorie tenminste wie weet dat je nog wel iets voelt na dat je dood bent. Er is geen enkele manier omdat te onderzoeken tot op hedenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:25 schreef palawan het volgende:
[..]
Als je dood bent heb je geen hersenactiviteit meer. Dus voel je ook niks meer, alle gevoelens en signalen worden immers door je hersenen geregistreerd.
Klinkt wel goed toch?14 SHADES OF GREY
Ik maak me meer druk om hoe ik dood -ga- dan wat er gebeurt als ik al dood -ben-quote:Op woensdag 26 december 2012 23:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zegt de theorie tenminste wie weet dat je nog wel iets voelt na dat je dood bent. Er is geen enkele manier omdat te onderzoeken tot op heden![]()
*grin* inderdaadquote:Op woensdag 26 december 2012 23:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik maak me meer druk om hoe ik dood -ga- dan wat er gebeurt als ik al dood -ben-
Ik hoop dat ik er een keuze in heb en dat ik niet voor mijn dood onnodig heb hoeven lijdenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik maak me meer druk om hoe ik dood -ga- dan wat er gebeurt als ik al dood -ben-14 SHADES OF GREY
ik voel me ook nog jongquote:Op woensdag 26 december 2012 23:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent zo oud/jong als je voelt
Maar na een middag voetballen, gezellig doen in de kantine en avondje stappen, voel ik me soms wel eens ouder![]()
![]()
Schrap het voetballen, en de wereld is ineens stukken mooierquote:Op woensdag 26 december 2012 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik voel me ook nog jong
Maar na een middag voetballen, gezellig doen in de kantine en avondje stappen, voel ik me soms wel eens ouder
C_Aquote:Op woensdag 26 december 2012 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik voel me ook nog jong
Maar na een middag voetballen, gezellig doen in de kantine en avondje stappen, voel ik me soms wel eens ouder![]()
![]()
![]()
Mijn geestelijke leeftijd is heel erg laag dat gecombineerd met mijn lichamelijke leeftijd maakt dat ik ongeveer 12 gemiddeldquote:Op woensdag 26 december 2012 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik voel me ook nog jong
Maar na een middag voetballen, gezellig doen in de kantine en avondje stappen, voel ik me soms wel eens ouder14 SHADES OF GREY
Precies. Doe mij dan maar snel en pijnloosquote:Op woensdag 26 december 2012 23:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik er een keuze in heb en dat ik niet voor mijn dood onnodig heb hoeven lijden
(en het liefst nog heel ver van mij af!)
![]()
Hoooi! C_A!quote:Op woensdag 26 december 2012 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik voel me ook nog jong
![]()
![]()
Laat het zo zeggen ik kies wanneer het genoeg is en niet andere mensenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies. Doe mij dan maar snel en pijnloos
(en het liefst nog heel ver van mij af!)
14 SHADES OF GREY
nee nooitquote:Op woensdag 26 december 2012 23:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Schrap het voetballen, en de wereld is ineens stukken mooier
Maar vanaf januari wel om de zaterdag voetballen, omdat ik straks om de zaterdag moet werken![]()
![]()
Precies. Ik wil ook gewoon zelf een keuze kunnen makenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat het zo zeggen ik kies wanneer het genoeg is en niet andere mensen![]()
![]()
Balen. Is er geen zondag voetbal?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee nooit
Maar vanaf januari wel om de zaterdag voetballen, omdat ik straks om de zaterdag moet werken![]()
Dat aftakelen en pijn lijden hoeft van mij niet zoquote:Op woensdag 26 december 2012 23:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies. Ik wil ook gewoon zelf een keuze kunnen maken14 SHADES OF GREY
Neh jij bent ook nog een jonge bloem toch ?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
jawel, maar die club vind ik stom....quote:Op woensdag 26 december 2012 23:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Balen. Is er geen zondag voetbal?te veel exen van middelbare school voetballen daar
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 23:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neh jij bent ook nog een jonge bloem toch ?JA tuurlijkquote:Op woensdag 26 december 2012 23:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neh jij bent ook nog een jonge bloem toch ?![]()
![]()
De vraag is hoe oud?quote:14 SHADES OF GREY
Oh, dat is minderquote:Op woensdag 26 december 2012 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jawel, maar die club vind ik stom....te veel exen van middelbare school voetballen daar
![]()
![]()
Daar sta jij toch ver boven johquote:Op woensdag 26 december 2012 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en exen van exen in dat team
Dus blijf maar om de zaterdag voetballen dan![]()
Kan ook, ja.
![]()
Ik voel me soms echt wel 80quote:Weet ik hoorquote:Op woensdag 26 december 2012 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet waar
Nou ja dat eerste dan, geen idee hoe jij je voelt natuurlijk![]()
![]()
Oh dat valt nog mee danquote:Op woensdag 26 december 2012 23:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik voel me soms echt wel 80
[..]
Weet ik hoor
14 SHADES OF GREY
Krijg je juist meer energie vanquote:Op woensdag 26 december 2012 23:37 schreef Spezza19 het volgende:
Sporten.... Pfff zonde van je energie![]()
![]()
The Lorax was iig briljant!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
als ik niet sport dan word ik dik.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:37 schreef Spezza19 het volgende:
Sporten.... Pfff zonde van je energie
Of ik kan nooit meer lekkere dingen eten en drinken.
Dus ik sport gewoon, zodat ik de rest ook kan eten en drinken
Morgen weer lekker bodycombat en vrijdag poging tot hardlopen![]()
![]()
Jijquote:Op woensdag 26 december 2012 23:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als ik niet sport dan word ik dik.
Of ik kan nooit meer lekkere dingen eten en drinken.
Dus ik sport gewoon, zodat ik de rest ook kan eten en drinken
Morgen weer lekker bodycombat en vrijdag poging tot hardlopendik
![]()
![]()
Nog meer?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Krijg je juist meer energie van
Nee dank je....
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Jewel maar dat was -tijdens-. Nu zeg ik het -na afloop- nog en keerquote:
En wat is the lorax?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jewel maar dat was -tijdens-. Nu zeg ik het -na afloop- nog en keer14 SHADES OF GREY
quote:
Ik ben volgens mij 4 kilo aangekomen in 5 dagen
Ik durf morgen niet op de weegschaal te gaan staan![]()
![]()
Schat al kom je 10 kilo aan dan ben je nog niet dikquote:Op woensdag 26 december 2012 23:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik durf morgen niet op de weegschaal te gaan staan![]()
![]()
Dat is maar 1,25 per dag netjesquote:Op woensdag 26 december 2012 23:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik durf morgen niet op de weegschaal te gaan staangewoon de rest van het jaar niet meer eten
14 SHADES OF GREY
quote:Op woensdag 26 december 2012 23:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Schat al kom je 10 kilo aan dan ben je nog niet dik
Ach ja vrouwen zijn nooit tevreden toch![]()
![]()
Hmmmm "rest van het jaar" --> oliebollen bakken!
Morgen een proef-setje, en dan zondag "the works"Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
het komt er sneller aan, dan dat het eraf gaatquote:Op woensdag 26 december 2012 23:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is maar 1,25 per dag netjesgewoon de rest van het jaar niet meer eten
![]()
![]()
Ik heb met kerst niet veel gegeten maar goed het eten was ook niet zo heel bijzonder of lekkerquote:Op woensdag 26 december 2012 23:46 schreef fietsie het volgende:
Hmmmm "rest van het jaar" --> oliebollen bakken!
Morgen een proef-setje, en dan zondag "the works"
14 SHADES OF GREY
En je moet zeker niet beginnen aan een "Mitraillette" zoals Wouter Klootwijk vanavond in De Eerlijke Keuken liet zienquote:Op woensdag 26 december 2012 23:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het komt er sneller aan, dan dat het eraf gaat
True.. en in het nieuwe jaar ga ik er wel weer voorquote:Op woensdag 26 december 2012 23:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ach ja vrouwen zijn nooit tevreden tochIk geef niet zomaar op
![]()
Dat is deels waar.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het komt er sneller aan, dan dat het eraf gaat
Maar nu geen zin om hier verder op in te gaan. Voor het geval ik iets verkeerds zeg14 SHADES OF GREY
In de vorm van "Het gaat er sneller in dan hij eraf rolt" of is dat weer te plat ?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is deels waar.
Maar nu geen zin om hier verder op in te gaan. Voor het geval ik iets verkeerds zeg
wat is datquote:Op woensdag 26 december 2012 23:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
En je moet zeker niet beginnen aan een "Mitraillette" zoals Wouter Klootwijk vanavond in De Eerlijke Keuken liet zien![]()
![]()
Stokbrood, opengesneden, sla tomaat uit, ladingen saus, 2 hamburgers, en dan een patatje eroverheen, weer met ladingen saus.quote:
Schijnt in Brussel een hit te zijn.....
http://en.wikipedia.org/wiki/MitrailletteProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik moet heel hard nadenken om hem te begrijpenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
In de vorm van "Het gaat er sneller in dan hij eraf rolt" of is dat weer te plat ?oke na 2 bier en 4 whiskey
14 SHADES OF GREY
Morgen makenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Stokbrood, opengesneden, sla tomaat uit, ladingen saus, 2 hamburgers, en dan een patatje eroverheen, weer met ladingen saus.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mitraillette
Belgische kapsalon?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Stokbrood, opengesneden, sla tomaat uit, ladingen saus, 2 hamburgers, en dan een patatje eroverheen, weer met ladingen saus.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mitraillette14 SHADES OF GREY
![]()
quote:
14 SHADES OF GREY
quote:Op woensdag 26 december 2012 23:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Mitrailletteik eet graag mijn hamburgers apart
![]()
![]()
En ik mijn patatjesquote:Op woensdag 26 december 2012 23:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]ik eet graag mijn hamburgers apart
kleffe patatjes![]()
![]()
Dan vork je ze er toch tussenuitquote:Op woensdag 26 december 2012 23:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]ik eet graag mijn hamburgers apart
Jammer dat Brussel zo ver weg is14 SHADES OF GREY
ja inderdaadquote:Op woensdag 26 december 2012 23:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En ik mijn patatjes
kleffe patatjes![]()
![]()
't Is wel leuke tripquote:
Dat wel misschien dat ik er volgend jaar een keer naar toe gaquote:14 SHADES OF GREY
*grinnik* ik moet al 200km sturen om tot de belgische grens te komen, en dan nog naar die stad... damn lekker stukkie rijden om *hoi* te zeggenquote:
Ja jij gaat zo ver weg wonenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
*grinnik* ik moet al 200km sturen om tot de belgische grens te komen, en dan nog naar die stad... damn lekker stukkie rijden om *hoi* te zeggen
Ach, ga je via Lelystad... Haak ik aan
Lelystad is voor mij 45 minuutjesquote:Op woensdag 26 december 2012 23:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja jij gaat zo ver weg wonen
Ach, ga je via Lelystad... Haak ik aan
Maar ik rij liever om dan dat ik in die doodse stad gezien word![]()
![]()
Als je naar Brussel gaat heb je daar ook niets te zoeken, anders ook niet trouwens.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lelystad is voor mij 45 minuutjes
Maar ik rij liever om dan dat ik in die doodse stad gezien word14 SHADES OF GREY
Heheheh ik ben er tijdje geleden een keer gestopt voor een boodschapje... hoeft van mij niet meer....quote:Op woensdag 26 december 2012 23:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar ik rij liever om dan dat ik in die doodse stad gezien word
En zelfs de burgerking heeft er een beperkt menu "Omdat men hier in Lelystad alleen simpele dingen bestelt"Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Gewoon even een burka op doen....quote:Op woensdag 26 december 2012 23:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar ik rij liever om dan dat ik in die doodse stad gezien word
Oh wacht, dan val je hier wel op...Dit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heheheh ik ben er tijdje geleden een keer gestopt voor een boodschapje... hoeft van mij niet meer....
En zelfs de burgerking heeft er een beperkt menu "Omdat men hier in Lelystad alleen simpele dingen bestelt"![]()
![]()
![]()
Zegt de man uit Dordtquote:Op donderdag 27 december 2012 00:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je naar Brussel gaat heb je daar ook niets te zoeken, anders ook niet trouwens.
Je kan er doorheen rijden je hoeft er niet te stoppenquote:14 SHADES OF GREY
Voor mensen met trek die inspiratie zoeken: http://scanwiches.com/Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat kan je met Lelystad ook....quote:Op donderdag 27 december 2012 00:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan er doorheen rijden je hoeft er niet te stoppen
Maar goed, ik woon hier prima in mijn riante huis
En waar staat dat huis?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat kan je met Lelystad ook....
Maar goed, ik woon hier prima in mijn riante huis14 SHADES OF GREY
Ik passeer Lelystad normaal ook altijd hoor, het enige wat ik er mee associeer is "Over 30 minuten ben ik zo'n beetje thuis" of "Wow, ben alweer half uur onderweg"
waar woon je dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:05 schreef fietsie het volgende:
Ik passeer Lelystad normaal ook altijd hoor, het enige wat ik er mee associeer is "Over 30 minuten ben ik zo'n beetje thuis" of "Wow, ben alweer half uur onderweg"![]()
Aan de andere kant van het IJsselmeerquote:Als ik op de dijk ga staan en dan zwaai en het is helder dan kan ik hem zien
![]()
![]()
Mwah dan moet ik even naar de Reade Klif rijden....quote:Op donderdag 27 december 2012 00:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Aan de andere kant van het IJsselmeerAls ik op de dijk ga staan en dan zwaai en het is helder dan kan ik hem zien
Volgens mij woont fietsie ook aan de andere kant hoorquote:Op donderdag 27 december 2012 00:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik geloofde je nog wel LoLa
Ja veel plezierIk ga zo poging tot slapen doen
Maar niet als ik op de dijk ga staan dat we elkaar kunnen zienDat kan natuurlijk niet he?
![]()
![]()
Met verrekijkers zou het moeten kunnen; bij mooi helder weer kun je van de Reade Klif wel degelijk de dijk aan de overkant zien.. meestal is de lucht echter te vochtig en wordt het "mistig" over die afstand...quote:Op donderdag 27 december 2012 00:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgens mij woont fietsie ook aan de andere kant hoor
Maar niet als ik op de dijk ga staan dat we elkaar kunnen zienDat kan natuurlijk niet he?
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Met verrekijkers zou het moeten kunnen; bij mooi helder weer kun je van de Reade Klif wel degelijk de dijk aan de overkant zien.. meestal is de lucht echter te vochtig en wordt het "mistig" over die afstand...true
Nu echt douchen![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgens mij woont fietsie ook aan de andere kant hoor
Hihi![]()
![]()
Naja, ik denk dat ik maar es naar bed moet. Mag pijnstillers weer innemen dus *JEEJ*Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Tuurlijk ben ik daar blij mee!quote:Op donderdag 27 december 2012 00:22 schreef Spezza19 het volgende:
Ik ben er nog
of je daar blij mee moet zijn is een tweede![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik daar blij mee!
Ik heb ook aan niemand een hekel.... sowieso zonde van mijn tijdquote:Op donderdag 27 december 2012 00:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er is eigenlijk niemand in dit topic waar ik een hekel aan heb of zo
Precies, al kan ik het niet altijd laten om de knuppel in het hoenderhok te gooien!quote:Op donderdag 27 december 2012 00:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb ook aan niemand een hekel.... sowieso zonde van mijn tijd![]()
![]()
Ja precies... ik ook... sommige mensen gaan er veel te serieus op in....quote:Op donderdag 27 december 2012 00:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies, al kan ik het niet altijd laten om de knuppel in het hoenderhok te gooien!
En dan gewoon nog eventjes een beetje verder stokenquote:Op donderdag 27 december 2012 00:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja precies... ik ook... sommige mensen gaan er veel te serieus op in....![]()
![]()
![]()
Precies...quote:Op donderdag 27 december 2012 00:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dan gewoon nog eventjes een beetje verder stoken![]()
vooral als mensen er heel serieus op ingaan.....Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Haha! Ja, zulke mensen heb je zowat in elk topic hier op fok!quote:Op donderdag 27 december 2012 00:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Precies...
vooral als mensen er heel serieus op ingaan.....![]()
![]()
Inderdaad...quote:Op donderdag 27 december 2012 00:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha! Ja, zulke mensen heb je zowat in elk topic hier op fok!
en een hoop mensen die sarcasme niet snappen of niet inzien dat iets een grap is ook al staat er eenbij....
Ik verbaas me soms wel dat mensen denken dat ik serieus ben in sommige gevallen...quote:Op donderdag 27 december 2012 00:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Inderdaad...
en een hoop mensen die sarcasme niet snappen of niet inzien dat iets een grap is ook al staat er eenbij....
Rustig aan.![]()
Zulke momenten maken mijn dag dan meteen weer goedquote:Op donderdag 27 december 2012 00:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Inderdaad...
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik verbaas me soms wel dat mensen denken dat ik serieus ben in sommige gevallen...Hoi jullie 2!quote:![]()
![]()
Hoiii MK
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ja dat heb ik dus ook.....quote:Op donderdag 27 december 2012 00:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik verbaas me soms wel dat mensen denken dat ik serieus ben in sommige gevallen...
Mij moet je op Fok verre van serieus nemen in SC's...Dit account is niet meer in gebruik.![]()
En KT
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ja inderdaad.... kan je een grote lol aan hebbenquote:Op donderdag 27 december 2012 00:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zulke momenten maken mijn dag dan meteen weer goed
Ligt aan het onderwerp...quote:Op donderdag 27 december 2012 00:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook.....
Mij moet je op Fok verre van serieus nemen in SC's...Rustig aan.![]()
Zijn we dat?quote:Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Dan nog moet je een hoop van mijn posts met een korrel zout nemen....quote:
Hoe komt het dat je je dat afvraagt?quote:Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Omdat we ''jullie 2'' genoemd worden.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je je dat afvraagt?
Rustig aan.![]()
Ja, en elke persoon is weer op een andere manier te "pakken"quote:Op donderdag 27 december 2012 00:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja inderdaad.... kan je een grote lol aan hebben
Ah...life's good![]()
![]()
![]()
Heb ik niks op tegen.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah joh, ga gewoon daten jullie 2Rustig aan.![]()
Vind je dat leuk, dat we zo genoemd worden?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat we ''jullie 2'' genoemd worden.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, en elke persoon is weer op een andere manier te "pakken"
Ah...life's good![]()
Rustig aan.![]()
Dat kan alle kanten nog op.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:43 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Vind je dat leuk, dat we zo genoemd worden?Rustig aan.![]()
Lekkere malse kogelvis? Genaamd guppie ofzo?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, vis. En zelfgemaakte kwarktaartRustig aan.![]()
Deze had geen naamquote:Op donderdag 27 december 2012 00:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lekkere malse kogelvis? Genaamd guppie ofzo?![]()
![]()
Schatjequote:Op donderdag 27 december 2012 00:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ktheb je een fijne kerst gehad?
.
![]()
Fijne kerst, redelijk, veel lekker gegeten wel.![]()
Hoe was jouw kerst? Vandaag nog iets gedaan eraan?Rustig aan.![]()
Hallo. Het schijnt hier leuk te zijn."Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm![]()
Heb ik moeite meequote:Op donderdag 27 december 2012 00:51 schreef kingtoppie het volgende:
@TT
Altijd jezelf blijven....
Altijd jezelf durven zijn...
Soms jezelf durven uiten.
Heb ik geen moeite mee
Ik durf me vrijwel altijd te uiten![]()
![]()
Dat.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:56 schreef oshiro het volgende:
Hallo. Het schijnt hier leuk te zijn.![]()
![]()
Halloquote:Op donderdag 27 december 2012 00:56 schreef oshiro het volgende:
Hallo. Het schijnt hier leuk te zijn.![]()
![]()
Hier ook lekker gegetenquote:Op donderdag 27 december 2012 00:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Schatje![]()
Fijne kerst, redelijk, veel lekker gegeten wel.![]()
Hoe was jouw kerst? Vandaag nog iets gedaan eraan?Vandaag gegourmet met schoonmoeder en zwager + vriendin.
Jongens mochten opblijven tot half 11
Ben benieuwd tot hoelaat ze slapen.morgenochtend.
En morgen.nog een keer gourmetten want teveel over![]()
![]()
Openlijk durven te uiten dan.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb ik moeite mee
Heb ik geen moeite mee
Ik durf me vrijwel altijd te uiten
Soms jezelf durven open te stellen.*Rustig aan.![]()
quote:Van wie hebben jullie dat gehoord?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:56 schreef oshiro het volgende:
Hallo. Het schijnt hier leuk te zijn.Rustig aan.![]()
Zolang ik morgen maar niet weer vis eet, vind ik het best!quote:Op donderdag 27 december 2012 00:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier ook lekker gegetenVandaag gegourmet met schoonmoeder en zwager + vriendin.
Jongens mochten opblijven tot half 11
Ben benieuwd tot hoelaat ze slapen.morgenochtend.
En morgen.nog een keer gourmetten want teveel over![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Van wie hebben jullie dat gehoord?![]()
![]()
Hoi.quote:
Eten is wel een... onderwerp wat we met elkaar gemeen hebben denk ik. Ik zit nog steeds vol
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm![]()
Ik eet sowieso nooit vis.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zolang ik morgen maar niet weer vis eet, vind ik het best!
Ik ga naar dromenlsnd
Truste![]()
Haha!quote:Op donderdag 27 december 2012 00:59 schreef oshiro het volgende:
[..]
Hoi.
Eten is wel een... onderwerp wat we met elkaar gemeen hebben denk ik. Ik zit nog steeds vol
Ja, ik ook. Ik had gister vis, vanavond vis en heb net het laatste restje vissalade opgemaakt
Kan geen vis meer zien of ruiken!![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 01:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik eet sowieso nooit vis.
Ik ga naar dromenlsnd
Truste![]()
Okay
Trusten![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 01:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik eet sowieso nooit vis.
Ik ga naar dromenlsnd
Trustequote:Rustig aan.![]()
Tering. Gister gourmet en vandaag diner in een soort theaterrestaurant. Lopend buffet dus dan weet je het ook welquote:Op donderdag 27 december 2012 01:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha!
Ja, ik ook. Ik had gister vis, vanavond vis en heb net het laatste restje vissalade opgemaakt
Kan geen vis meer zien of ruiken!
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm![]()
Leuk toch?quote:Op donderdag 27 december 2012 01:02 schreef oshiro het volgende:
[..]
Tering. Gister gourmet en vandaag diner in een soort theaterrestaurant. Lopend buffet dus dan weet je het ook wel
Ik heb mezelf prima volgepropt vandaag en gister!![]()
![]()
Saai eigenlijk welquote:Op donderdag 27 december 2012 01:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Halloooo!
Hoe was je dag?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Je moest het zelf nog vangen en doden enzo?quote:Op donderdag 27 december 2012 01:02 schreef oshiro het volgende:
[..]
Tering. Gister gourmet en vandaag diner in een soort theaterrestaurant. Lopend buffet dus dan weet je het ook welDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Yep, was goed geslaagd.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Leuk toch?
Ik heb mezelf prima volgepropt vandaag en gister!
Zo, mijn track is ook weer afgelopen en tevens krijg ik nu ineens barstende koppijn dus ik ga maar eens slapen
Welterusten
Vandaar ook op zijn tijdquote:Op donderdag 27 december 2012 01:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, maar na 2 dagen heb ik het wel weer gezien!
Trusten kerel!quote:Op donderdag 27 december 2012 01:05 schreef oshiro het volgende:
[..]
Yep, was goed geslaagd.
Zo, mijn track is ook weer afgelopen en tevens krijg ik nu ineens barstende koppijn dus ik ga maar eens slapen
Welterusten![]()
![]()
Haha, nouja ik had het wel lachen gevonden als ze ineens Flappie zouden gaan zingen en dan met een gegrilld konijn aan kwamen zetten.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je moest het zelf nog vangen en doden enzo?"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm![]()
Joof en Koffieeee.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ja okay <3. Probeer alleen nu iets te installeren maar die launcher loopt fucking vast al 4 keerquote:..
Sorryquote:.
quote:.
Hee KTquote:
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Gewoon horen wat je wilt horen, dat is positiefquote:Op donderdag 27 december 2012 01:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja jij plakt jezelf in een quote
Rustig aan.![]()
Nee, niet echtquote:Op donderdag 27 december 2012 01:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon horen wat je wilt horen, dat is positief
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Toch niet weer steam he?quote:Op donderdag 27 december 2012 01:11 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja okay <3. Probeer alleen nu iets te installeren maar die launcher loopt fucking vast al 4 keer..
![]()
![]()
Ik hoor heel graag; je krijgt opslag of je hebt het winnende lot van de Lotto jackpot...quote:Op donderdag 27 december 2012 01:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon horen wat je wilt horen, dat is positief
Maar tot nu toe weinig positief
Het kan wel heel erg grappig zijnquote:.
Steamquote:Op donderdag 27 december 2012 01:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Toch niet weer steam he?...
Ik heb geen steamquote:Op donderdag 27 december 2012 01:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, ik haat steam![]()
...
Je mag ze hebben...quote:Op donderdag 27 december 2012 01:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
OMG, waarom vind ik nooit zulke nerdy vrouwen..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik ze tegenkom stuur ik ze naar je door
Ja want als je een tattoo daarvan hebt ben je awesome?quote:Op donderdag 27 december 2012 01:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Waarvan is die tattoo dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 01:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo een knappe jongen, maar ik zie hem alleen in reflecterende oppervlaktes.Rustig aan.![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 01:22 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Zo een knappe jongen, maar ik zie hem alleen in reflecterende oppervlaktes.
quote:Op donderdag 27 december 2012 01:22 schreef kingtoppie het volgende:
En dan alleen nog maar in spiegelbeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo een knappe jongen, maar ik zie hem alleen in reflecterende oppervlaktes.![]()
![]()
Jedi, komt weer uit Starwars enzo en dat vind ik tofquote:Op donderdag 27 december 2012 01:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarvan is die tattoo dan?
Ik vind Star Wars ook tof, maar een chick met zo'n tattoo vind ik dan weer niet tofquote:Op donderdag 27 december 2012 01:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jedi, komt weer uit Starwars enzo en dat vind ik tof
We gaan starwars kijken als je hier bent begrijp ik?quote:Op donderdag 27 december 2012 01:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jedi, komt weer uit Starwars enzo en dat vind ik tofBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Overigens side note... je kan ook erg nerdy zijn zonder starwars tattooquote:Op donderdag 27 december 2012 01:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jedi, komt weer uit Starwars enzo en dat vind ik tof..
Oh dat hoeft niet perse hoor, dat doe ik thuis welquote:Op donderdag 27 december 2012 01:24 schreef Raene het volgende:
[..]
We gaan starwars kijken als je hier bent begrijp ik?
NOU dan zoek ik wel iemand anders om star wars mee te kijkenquote:Op donderdag 27 december 2012 01:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh dat hoeft niet perse hoor, dat doe ik thuis wel.
Gewoon een leuke bril en je haar in een knotje ofzo.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:25 schreef Raene het volgende:
[..]
Overigens side note... je kan ook erg nerdy zijn zonder starwars tattoo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
Je moet het weer niet al te letterlijk nemenquote:Op donderdag 27 december 2012 01:25 schreef Raene het volgende:
[..]
Overigens side note... je kan ook erg nerdy zijn zonder starwars tattoo..
Ik wil wel. Heb toch niks beters te doenquote:Op donderdag 27 december 2012 01:26 schreef Raene het volgende:
[..]
NOU dan zoek ik wel iemand anders om star wars mee te kijken.
Mja, maar met bril kan je ook weer helemaal niet nerdy zijn.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon een leuke bril en je haar in een knotje ofzo.
+ Liniaal en openstaande blouse.![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 01:26 schreef Raene het volgende:
[..]
NOU dan zoek ik wel iemand anders om star wars mee te kijken.
![]()
Ja wat wil je nou, het kwam over alsof je dat helemaal niet interessant vind..
Dat dacht je verkeerd.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Ja wat wil je nou, het kwam over alsof je dat helemaal niet interessant vind..But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Idd.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja, maar met bril kan je ook weer helemaal niet nerdy zijn.
Hoewel die dan vaak contacts dragenBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Dan moet je ze eens kijken!quote:Op donderdag 27 december 2012 01:28 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb nog nooit star wars gekeken.. Het lijken me geen leuke films.![]()
![]()
Weet ik niet... Maar dan heb je ook weer het verschil tussen nerdy en geeky.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:29 schreef Raene het volgende:
[..]
Idd.
Hoewel die dan vaak contacts dragen![]()
Uiteraard ligt het meer dan aan een bril alleen..quote:Op donderdag 27 december 2012 01:29 schreef Raene het volgende:
[..]
Idd.
Hoewel die dan vaak contacts dragen
Maar bij een ''nerdy'' look zit vaak wel een bril inbegrepen.Rustig aan.![]()
Ik heb nog nooit een western film gekeken omdat het me niet leuk lijkt. ieder zn ding tochquote:Op donderdag 27 december 2012 01:28 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb nog nooit star wars gekeken.. Het lijken me geen leuke films..
Hmm... Nu wordt die lastig... Leg eens uit aan de hand van foto's?quote:Op donderdag 27 december 2012 01:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Weet ik niet... Maar dan heb je ook weer het verschil tussen nerdy en geeky.Rustig aan.![]()
Truequote:Op donderdag 27 december 2012 01:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Weet ik niet... Maar dan heb je ook weer het verschil tussen nerdy en geeky..
Jepquote:Op donderdag 27 december 2012 01:31 schreef Raene het volgende:
Ik heb nog nooit een western film gekeken omdat het me niet leuk lijkt. ieder zn ding toch.
Westerns zijn ook helemaal niet goed Kut filmsRustig aan.![]()
Dat kan dus niet. want uiterlijk wil niet zeggen dat je zo bent.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm... Nu wordt die lastig... Leg eens uit aan de hand van foto's?But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
KT, je topicFB / Kan mijn ban in R&P er af?
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
En dus?quote:Op donderdag 27 december 2012 01:32 schreef PeuRac het volgende:
Hoi Raene.
Truste iedereen.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
1) het topic an sichquote:
2) de toon
3) wtf, een ban in R&P?"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Bedankt ik kon hem niet meer vinden nee?quote:Op donderdag 27 december 2012 01:32 schreef PeuRac het volgende:
Rustig aan.![]()
Moek wat is dezequote:!
Ik zie jou en ik ben blij, maar ik ga ook slapenquote:.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Met foto's is wel moeilijk, want het zit hem niet echt in uiterlijk. Zoals ik hem begrepen heb is geeky meer in de trant van games, films en series ed, en nerdy meer van de hoge cijfers en boekenwijsheden.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm... Nu wordt die lastig... Leg eens uit aan de hand van foto's?![]()
Lekker boeiend.. Fijn dat je er om kan lachen..quote:Op donderdag 27 december 2012 01:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1) het topic an sich
2) de toon
3) wtf, een ban in R&P?But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
JA komt godverdomme iedereen langs om alleen ff te zwaaienquote:Op donderdag 27 december 2012 01:35 schreef Koen66 het volgende:
nog heeeel ff hier zwaaien
allemaal leuke kerst gehad?!?
Nou gezelligquote:Op donderdag 27 december 2012 01:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zie jou en ik ben blij, maar ik ga ook slapen.
. Maar wel tof dat je blij van me wordt.
Tis half 2, je moet nog minstens een half uur meeposten.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:35 schreef Koen66 het volgende:
nog heeeel ff hier zwaaien
allemaal leuke kerst gehad?Rustig aan.![]()
Dat ie ook helemaal de moeite neemt om er hier even over te postenquote:Op donderdag 27 december 2012 01:35 schreef Raene het volgende:
[..]
Lekker boeiend.. Fijn dat je er om kan lachen..
Maar goed dat is peu... De adonis met blauwe ogen die zich beter voelt dan elk ander mens op aardDit account is niet meer in gebruik.![]()
Tot snelquote:Op donderdag 27 december 2012 01:36 schreef Raene het volgende:
[..]
Nou gezellig. Maar wel tof dat je blij van me wordt.
![]()
.
quote:Op donderdag 27 december 2012 01:36 schreef Raene het volgende:
[..]
JA komt godverdomme iedereen langs om alleen ff te zwaaien!?
![]()
![]()
morgen weer gewoon werken ikSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ehm.. dan ga ik zeker maar niet zeggen dat ik zo nog even ga gamenquote:Op donderdag 27 december 2012 01:36 schreef Raene het volgende:
[..]
JA komt godverdomme iedereen langs om alleen ff te zwaaien!?
Dat en een geek hoeft niet per definitie "intelligent" te zijn maar kunnen wel dezelfde interesse hebben als de nerds.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Met foto's is wel moeilijk, want het zit hem niet echt in uiterlijk. Zoals ik hem begrepen heb is geeky meer in de trant van games, films en series ed, en nerdy meer van de hoge cijfers en boekenwijsheden.
Nerds zijn slim en shit.
Ik ben al een halfuur bezig met installen van een gamequote:Op donderdag 27 december 2012 01:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ehm.. dan ga ik zeker maar niet zeggen dat ik zo nog even ga gamen.
Je hebt ook wel nerds op vmbo toch?quote:Op donderdag 27 december 2012 01:38 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat en een geek hoeft niet per definitie "intelligent" te zijn maar kunnen wel dezelfde interesse hebben als de nerds.
Nerds zijn slim en shit.
Gewoon van die mannetjes die studeren te serieus nemen en beetje socially awkward zijn.Rustig aan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: