SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat was: trouwenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee
dat was pas 7 jaar later, ik moest eerst nog de grootste fout van mijn leven maken natuurlijk![]()
![]()
![]()
Snap ikquote:Op woensdag 26 december 2012 22:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daarom adviseer ik je dus om jezelf er zo snel mogelijk uit te halenDoe m'n best
![]()
![]()
Ik hoop dat ik dat overgeslagen heb, anders ben ik er nu mee bezigquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Grijsbaardmansquote:Op woensdag 26 december 2012 23:06 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik verveel me de tering, dus goeieavond allemaal!! Morgen nieuwe auto voor mijn mamsie kopen!!![]()
![]()
![]()
Truste Buurmeis!quote:Op woensdag 26 december 2012 23:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga slapen. Slaap lekker jullieProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Trustenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga slapen. Slaap lekker jullie.
![]()
Geld teveel?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:06 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik verveel me de tering, dus goeieavond allemaal!! Morgen nieuwe auto voor mijn mamsie kopen!!![]()
Ik had altijd als doel om mezelf te worden. Weet alleen niet of ik daar nou zo blij van wordtquote:Op woensdag 26 december 2012 23:04 schreef muhahaha het volgende:
Je kunt wel veranderen, mits je dit zelf wil en niet om aan iemands anders evenbeeld te voldoen.
![]()
![]()
Goed plan. Welterustenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga slapen. Slaap lekker jullie![]()
![]()
![]()
Trustenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 26 december 2012 23:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
Ik ben getrouwd met mijn eerste liefde ooit, dus altijd in het achterhoofd: "was dit slim?"quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Tjah, daar kan ik weinig van zeggenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had altijd als doel om mezelf te worden. Weet alleen niet of ik daar nou zo blij van wordt. Ik heb voor mezelf wel een idee waar ik heen wil gaan en daar ben ik mee aan het werken
.
![]()
Ik had dat idee niet. Ik wou vooral mezelf kunnen zijn, maar dat was voordat ik er achter kwam dat ik autistisch was...nou, daar zat ik niet bepaald op te wachtenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah, daar kan ik weinig van zeggen. Ik heb voor mezelf wel een idee waar ik heen wil gaan en daar ben ik mee aan het werken
.
Toen kreeg ik zo iets als "Ok, en wat nu?" en daarin ben ik een beetje blijven hangen of zo![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 26 december 2012 23:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga slapen. Slaap lekker jullieMja geen idee hoe Cryo hier over denktquote:Op woensdag 26 december 2012 23:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd met mijn eerste liefde ooit, dus altijd in het achterhoofd: "was dit slim?"![]()
Ik ben zijn eerste liefde/alles
![]()
Sjah daarvoor was ik denk net als Fax: liet alles en iedereen lopen omdat ik geen idee had wat er nu voor signalen werden uitgezonden (no offence Fax...)quote:Op woensdag 26 december 2012 23:10 schreef LovelyLady het volgende:
Mja geen idee hoe Cryo hier over denkt![]()
Ik ben zijn eerste liefde/alles
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Herkenbaar dit. Ik heb mijn eerste liefje wel aan de kant gezet, geen gevoelens meer, veel ergenissen van mijn kant en het idee dat ik er niet gelukkig van werd.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah daarvoor was ik denk net als Fax: liet alles en iedereen lopen omdat ik geen idee had wat er nu voor signalen werden uitgezonden (no offence Fax...)![]()
Zo ging het ook bij mij, maar ik ben dan wel een stuk jonger dan jou/julliequote:Op woensdag 26 december 2012 23:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Herkenbaar dit. Ik heb mijn eerste liefje wel aan de kant gezet, geen gevoelens meer, veel ergenissen van mijn kant en het idee dat ik er niet gelukkig van werd..
![]()
Zou kunnen, geen idee.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah daarvoor was ik denk net als Fax: liet alles en iedereen lopen omdat ik geen idee had wat er nu voor signalen werden uitgezonden (no offence Fax...)![]()
Hoe oud zijn muhahaha en jij dan eigenlijk?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo ging het ook bij mij, maar ik ben dan wel een stuk jonger dan jou/jullie.
![]()
Ik ben 20, hij is 33 of zo?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:16 schreef palawan het volgende:
[..]
Hoe oud zijn muhahaha en jij dan eigenlijk?![]()
![]()
Ik ben 32quote:Op woensdag 26 december 2012 23:16 schreef palawan het volgende:
[..]
Hoe oud zijn muhahaha en jij dan eigenlijk?![]()
![]()
Da's toch wel iets anders dan 1,5 jaar ja.quote:Dat denkt iedereen volgens mijquote:Op woensdag 26 december 2012 23:18 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik dacht dat muhahaha jonger was, 26 ofzo![]()
![]()
Je bent zo oud/jong als je voeltquote:Op woensdag 26 december 2012 23:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Da's toch wel iets anders dan 1,5 jaar ja.
[..]
Dat denkt iedereen volgens mij14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ditquote:Op woensdag 26 december 2012 23:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent zo oud/jong als je voeltDit account is niet meer in gebruik.![]()
Of zo oud als je eruit zietquote:Op woensdag 26 december 2012 23:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent zo oud/jong als je voelt![]()
![]()
Dus ik mijn leeftijd veranderd ieder momentquote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
En als je niks voelt?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent zo oud/jong als je voelt![]()
![]()
Dat bedoel ik dusquote:
14 SHADES OF GREY
Wie zegt dat je als je dood bent niets voelt?quote:14 SHADES OF GREY
Als je dood bent heb je geen hersenactiviteit meer. Dus voel je ook niks meer, alle gevoelens en signalen worden immers door je hersenen geregistreerd.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie zegt dat je als je dood bent niets voelt?
Klinkt wel goed toch?![]()
![]()
He Vin, hoe is het met je motor afgelopen? Accu alweer opgeladen?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar naast ? Ik zou niet weten wat ik nu voel.![]()
![]()
26? Doe ik nog netjes danquote:Op woensdag 26 december 2012 23:18 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik dacht dat muhahaha jonger was, 26 ofzo.
Ik ga pitten, trusten allemaal.
![]()
Volgens mij voel je je dan net zo als voor je geboorte of zoquote:Op woensdag 26 december 2012 23:25 schreef palawan het volgende:
[..]
Als je dood bent heb je geen hersenactiviteit meer. Dus voel je ook niks meer, alle gevoelens en signalen worden immers door je hersenen geregistreerd.
Klinkt wel goed toch?
(niets dus)
![]()
Trusten *let expres op spelling* muhahaha!quote:Op woensdag 26 december 2012 23:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
26? Doe ik nog netjes dan.
![]()
![]()
Spiegeltje gemonteerd. En accu was leeg, hij sloeg niet aanquote:Op woensdag 26 december 2012 23:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
He Vin, hoe is het met je motor afgelopen? Accu alweer opgeladen?.
Dus even opgeladen, en als het goed is, is hij ready to goTrusten manquote:Op woensdag 26 december 2012 23:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zeker, alleen jammer dat je het uithoudingsvermogen van een 35'er hebtquote:Op woensdag 26 december 2012 23:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Slaap lekker kerel![]()
![]()
Pisvlekquote:Op woensdag 26 december 2012 23:26 schreef palawan het volgende:
[..]
Zeker, alleen jammer dat je het uithoudingsvermogen van een 35'er hebt
Slaap lekker kerel.
![]()
Dat zegt de theorie tenminste wie weet dat je nog wel iets voelt na dat je dood bent. Er is geen enkele manier omdat te onderzoeken tot op hedenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:25 schreef palawan het volgende:
[..]
Als je dood bent heb je geen hersenactiviteit meer. Dus voel je ook niks meer, alle gevoelens en signalen worden immers door je hersenen geregistreerd.
Klinkt wel goed toch?14 SHADES OF GREY
Ik maak me meer druk om hoe ik dood -ga- dan wat er gebeurt als ik al dood -ben-quote:Op woensdag 26 december 2012 23:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zegt de theorie tenminste wie weet dat je nog wel iets voelt na dat je dood bent. Er is geen enkele manier omdat te onderzoeken tot op heden![]()
*grin* inderdaadquote:Op woensdag 26 december 2012 23:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik maak me meer druk om hoe ik dood -ga- dan wat er gebeurt als ik al dood -ben-
Ik hoop dat ik er een keuze in heb en dat ik niet voor mijn dood onnodig heb hoeven lijdenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik maak me meer druk om hoe ik dood -ga- dan wat er gebeurt als ik al dood -ben-14 SHADES OF GREY
ik voel me ook nog jongquote:Op woensdag 26 december 2012 23:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent zo oud/jong als je voelt
Maar na een middag voetballen, gezellig doen in de kantine en avondje stappen, voel ik me soms wel eens ouder![]()
![]()
Schrap het voetballen, en de wereld is ineens stukken mooierquote:Op woensdag 26 december 2012 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik voel me ook nog jong
Maar na een middag voetballen, gezellig doen in de kantine en avondje stappen, voel ik me soms wel eens ouder
C_Aquote:Op woensdag 26 december 2012 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik voel me ook nog jong
Maar na een middag voetballen, gezellig doen in de kantine en avondje stappen, voel ik me soms wel eens ouder![]()
![]()
![]()
Mijn geestelijke leeftijd is heel erg laag dat gecombineerd met mijn lichamelijke leeftijd maakt dat ik ongeveer 12 gemiddeldquote:Op woensdag 26 december 2012 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik voel me ook nog jong
Maar na een middag voetballen, gezellig doen in de kantine en avondje stappen, voel ik me soms wel eens ouder14 SHADES OF GREY
Precies. Doe mij dan maar snel en pijnloosquote:Op woensdag 26 december 2012 23:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik er een keuze in heb en dat ik niet voor mijn dood onnodig heb hoeven lijden
(en het liefst nog heel ver van mij af!)
![]()
Hoooi! C_A!quote:Op woensdag 26 december 2012 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik voel me ook nog jong
![]()
![]()
Laat het zo zeggen ik kies wanneer het genoeg is en niet andere mensenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies. Doe mij dan maar snel en pijnloos
(en het liefst nog heel ver van mij af!)
14 SHADES OF GREY
nee nooitquote:Op woensdag 26 december 2012 23:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Schrap het voetballen, en de wereld is ineens stukken mooier
Maar vanaf januari wel om de zaterdag voetballen, omdat ik straks om de zaterdag moet werken![]()
![]()
Precies. Ik wil ook gewoon zelf een keuze kunnen makenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat het zo zeggen ik kies wanneer het genoeg is en niet andere mensen![]()
![]()
Balen. Is er geen zondag voetbal?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee nooit
Maar vanaf januari wel om de zaterdag voetballen, omdat ik straks om de zaterdag moet werken![]()
Dat aftakelen en pijn lijden hoeft van mij niet zoquote:Op woensdag 26 december 2012 23:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies. Ik wil ook gewoon zelf een keuze kunnen maken14 SHADES OF GREY
Neh jij bent ook nog een jonge bloem toch ?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
jawel, maar die club vind ik stom....quote:Op woensdag 26 december 2012 23:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Balen. Is er geen zondag voetbal?te veel exen van middelbare school voetballen daar
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 23:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neh jij bent ook nog een jonge bloem toch ?JA tuurlijkquote:Op woensdag 26 december 2012 23:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neh jij bent ook nog een jonge bloem toch ?![]()
![]()
De vraag is hoe oud?quote:14 SHADES OF GREY
Oh, dat is minderquote:Op woensdag 26 december 2012 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jawel, maar die club vind ik stom....te veel exen van middelbare school voetballen daar
![]()
![]()
Daar sta jij toch ver boven johquote:Op woensdag 26 december 2012 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en exen van exen in dat team
Dus blijf maar om de zaterdag voetballen dan![]()
Kan ook, ja.
![]()
Ik voel me soms echt wel 80quote:Weet ik hoorquote:Op woensdag 26 december 2012 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet waar
Nou ja dat eerste dan, geen idee hoe jij je voelt natuurlijk![]()
![]()
Oh dat valt nog mee danquote:Op woensdag 26 december 2012 23:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik voel me soms echt wel 80
[..]
Weet ik hoor
14 SHADES OF GREY
Krijg je juist meer energie vanquote:Op woensdag 26 december 2012 23:37 schreef Spezza19 het volgende:
Sporten.... Pfff zonde van je energie![]()
![]()
The Lorax was iig briljant!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
als ik niet sport dan word ik dik.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:37 schreef Spezza19 het volgende:
Sporten.... Pfff zonde van je energie
Of ik kan nooit meer lekkere dingen eten en drinken.
Dus ik sport gewoon, zodat ik de rest ook kan eten en drinken
Morgen weer lekker bodycombat en vrijdag poging tot hardlopen![]()
![]()
Jijquote:Op woensdag 26 december 2012 23:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als ik niet sport dan word ik dik.
Of ik kan nooit meer lekkere dingen eten en drinken.
Dus ik sport gewoon, zodat ik de rest ook kan eten en drinken
Morgen weer lekker bodycombat en vrijdag poging tot hardlopendik
![]()
![]()
Nog meer?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Krijg je juist meer energie van
Nee dank je....
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Jewel maar dat was -tijdens-. Nu zeg ik het -na afloop- nog en keerquote:
En wat is the lorax?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jewel maar dat was -tijdens-. Nu zeg ik het -na afloop- nog en keer14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |