Mwhjah ik ken em dus van Ekdom en daar blijf ik hem mee associėren.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Living doll op zichzelf is wel te pruimen.
Verder nog wat gemist?
ik wil het niet weten. kan dat mens niet uitstaan.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:24 schreef Karina het volgende:
Wat is deze 1565 Mag Ik Dan Bij Jou Claudia de Breij
Nee ik ook niet dat gehinnikquote:Op woensdag 26 december 2012 20:25 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik wil het niet weten. kan dat mens niet uitstaan.
bij sommige liedjes probeer ik mij een voorstelling te maken van de mensen die daarop stemmen...quote:Wat is deze 1565 Mag Ik Dan Bij Jou Claudia de Breij
Tijdens haar radioshow is er een onderdeel dat ze trending topic willen worden op Twitter met een bepaalde hashtag. Daar deed ik een keer aan mee met een negatieve tweet over de show en meteen ging een Claudiafan op me hatenquote:Op woensdag 26 december 2012 20:26 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
bij sommige liedjes probeer ik mij een voorstelling te maken van de mensen die daarop stemmen...
quote:Op woensdag 26 december 2012 20:28 schreef Karina het volgende:
Jerney toen ze nog sexy was in haar blauwe pakje.
[ afbeelding ]
Gisteren postte ik haar ook al, ander plaatje nu.
haha op die oude clipjes ziet er sowieso wel vrij wasted uit, maar dat past er wel bijquote:Op woensdag 26 december 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze daar gebruikt heeft, maar ziet er niet al te best uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |